Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

Pai considera-te norocos. :)

Uite aici altii care o duc mult mai rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Am si eu o problema,va rog sa ma ajutati.Am climatronic si cand scot cheia din contact incepe sa se invarta motorasul care se vede cand scoti filtrul de polen.Uneori se opreste alteori nu.Aseara a-m oprit masina pe la ora 20 si acum la ora 12 inca merge (cred ca descarca si bateria).A-m incercat sa scot toate sigurantele,cand opresc motorul sa fie climatronicul pe off,auto,econ,temp. mai mare ,mai mica dar degeaba.Stie cineva cine il comanda si de ce?

post-19883-1232792012_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai o trapa solara...care alimenteaza ventilatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai nimic bunn de spus mai bine taci.

E curios ca porneste dupa scoaterea cheii din contact. Merg toate celelalte functii ale climatronicului?

Scoate unitatea de climatronic si apoi scoate mufa de alimentare a lui si vezi daca mai face la fel.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a-m sesisat alta problema,o sa incerc si asta(sa vad cum,pentru ca nu am scos niciodata unitatea de climatronic,am masina doar de doua luni).Se scoate greu ?

poate ai o trapa solara...care alimenteaza ventilatorul...

A-i scris la misto legat de trapa solara?Chiar am trapa solara,oare are vreo legatura?Nu cred ,dar daca de obicei motorasul se invarte cam cum ar fi pe treapta 1,acum doua zile cand era mai cald afara si iesi-se soarele motorasul se invartea cam cum ar fi pe trapta 2 sau 3 :icon_cool:

Modificat de yvaygrec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate greu ?

Uite aici.

Vezi sa nu desfaci tot bordul. Doar climatronicul. :icon_cool: (imaginile 10-11)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a-m sesisat alta problema,o sa incerc si asta(sa vad cum,pentru ca nu am scos niciodata unitatea de climatronic,am masina doar de doua luni).Se scoate greu ?

A-i scris la misto legat de trapa solara?Chiar am trapa solara,oare are vreo legatura?Nu cred ,dar daca de obicei motorasul se invarte cam cum ar fi pe treapta 1,acum doua zile cand era mai cald afara si iesi-se soarele motorasul se invartea cam cum ar fi pe trapta 2 sau 3 :rolleyes:

exista (cel putin) B6 cu aceasta functie - celule solare care alimenteaza ventilatorul vara sa nu fie asa cald in masina, fara a consuma bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mister elucidat :blink: Dupa ce mi-a scris bogdan xtr m-am gandit la trapa solara si a-m acoperit-o cu covorasul de cauciuc si ...surpriza,motorasul nu se mai invartea.Acum inteleg si din ce a scris 4est dar de ce se invartea si cand afara era f. frig (cu minus )?Oricum sunt multumit ca stiu care e treaba cu alimentarea motorasului cand cheia e scoasa din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci imi cer scuze pentru ce aam scris mai sus si ..... am mai invatat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am intrat in modul diagnoza al climatronicului si am afisate 2 erori 4FA si 256 sau 25b.Cu ceva vreme in urma aveam si am si acum un zgomot (poc-poc) in zona torpedoului. Pt cei care au avut aceste erori . Cam ce trebuie inlocuit , ce trebuie desfacut , ca ma i-a durerea de cap daca trebuie demontat bordul. :P .Eventual daca recomandati pe cineva sa fac treaba asta .

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

04FA - motor clapa presiune

025b - motor clapa aer picioare/dezaburire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi erori le am si eu . Am facut scanare cu Vag-com si am eroarea F129. Adica switch de presiune sau G65 (cred)

din ce am mai citit a mai fost cineva cu aceeasi eroare (F129) si a spus ca ar fi releul 40 A de sub volan care nu functioneaza corect.

Acesta din urma nu ar fi functionat din cauza ventilatorului.

Acum eu nu am nici resurse sa verific si eu acel releu dar...poate tu poti sa faci asta :offtopic:

Va pupa tata

PS. Clima imi functioneaza doar pe cald ..nu si pe rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ADica nu ai clima, doar, caldura, nu? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cosmin..de exemplu ii dau 26 grade pe auto merge ...se simte caldut(cald).In schimb daca ii dau 21 sau 22 grade pe auto baga tot cald ca nu porneste sistemul.

In schimb daca sterg erorile din climatronic pana imi apare 444 00 incepe sa mearga un timp 2-3 minute maxim dupa care baga iar cald. :(

nu am bani acum sa o repar dar cand imi revin .... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: Salut ! Revin cu completari .Am facut o programare la PBV1 pt luni. Consilerul a spus ca de vina sunt servomotoarele de pe partea dreapta si trebuie demontat bordu :) .Costul unui servomotor am inteles ca ar fi undeva la 500 ron.Deci ma asteapta o demontare a bordului(partea de jos ).Adica ce se desface ceasurile ,volanul? Tot consilierul a zis ca daca am noroc poate sa fie vreun fir sau contact imperfect etc.O sa dureze o zi smecheria si va tin la curent.Sper ca nu ma pomenesc cu greierasi dupa operatiunea asta .La mine nu se aude nimic , e liniste , nici nu vreau sa ma gandesc :eek:

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

04FA - motor clapa presiune

025b - motor clapa aer picioare/dezaburire

Adica ce inseamna sunt 2 motoare?Unde se afla astea ? Se desface doar torpedoul ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele sant in bord, dar nu retin exact pozitionarea lor.

S-ar putea sa scapi doar cu demontarea partii de jos a bordului, s-ar putea sa trebuiasca sa desfaci bordul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele alea de presiune ...nu merge facut DOAR un output test cu Vag-com ??? intreb si eu ... :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu merge. Sau altfel spus, chiar daca se face, vor aparea ulterior erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

04FA - motor clapa presiune, am avut si eu eroarea asta, nu functiona acel motoras, V71. Pt asta nu trebuie demontat decat torpedoul de acte.

Problema e ca poate avea mai multe defectiuni, electrice sau mecanice. Poate ai norocul si trebuie doar curatat. Daca e ceva mai grav.............sorry. E destul de scump, am inteles ca ajunge la 150 euro, nou.

Cealalata eroare e de la motorasul care actioneaza clapa care directioneaza aerul la picioare. La fel , poate avea aceasi defectiune. Mai simplu ar fi, daca buretele de pe clapa, franeaza miscarea acesteia, dar, nu am prea intilnit asta, decit ff rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am fost cu masina la service. S-a facut o scanare , o resetare la pozitiile clapetelor si am inteles ca da eroare motorasul V71.A ramas sa-l schimb cand se aduce piesa si ramane de vazut daca mai face. Oamenii , s-au purtat foarte ok mi-au raspuns la intrebari , deci pana acum o bila alba la PBV 1. Ca un cost aproximativ pt motoras undeva la 500 ron + montaj. O sa detaliez cand rezolv problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu completari : Ieri am dus masina pt schimb motoras V71 la PBV1. Am lasat-o la ora 8.00 si la 14.00 era gata.

Impresii : Sunt multumit de lucrare , nu am observat zgarieturi , greierasi. :icon_rambo:

Cost motoras plus manopera , scanari , teste ,etc undeva la 600-700 ron(nu am factura in fata ca sa detaliez ).Motorasul vechi l-am gasit in masina.

In schimb cand am ajuns acasa am observat ca mi s-au schimbat suportii de numere.Au fost pusi cei existenti pe masina , de la PBN , in portbagaj cei noi cu PBV1 montati in locul lor. :coffee_lol: Per total: au disparut cele 2 erori 4FA si 25b , sper ca asta a fost , am scapat fara demontajul bordului , s-a desfacut doar torpedoul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare

detin un passat tdi99 motor afn, l-am cumparat din germania

problema este urmatoarea

-nu merge climatronicul,nu are freon in instalatie, ce sa fie sau unde sa o testez de ce nu merge,are cineva o informatie

ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperaturile astea de acum nu-ti porneste compresorul ,daca citesti topicul de la cap la coada o sa gasesti undva scris ca dar de la + 9 C afara e setat sa porneasca daca nu ma insel eu, poti sa faci un test apasand odata tasta reciculare si econ si daca iti apre 00444 nu ai nici o eraore .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou ! Apare din nou eroarea 25b. Zgomote nu am la clima , merge normal zic eu .Am resusit sa sterg eroarea , a aparut 444 00. Cand am pornit masina si am facut diagnosticare pe climatronic iar a aparut 25b. Ce sa fac ? Inseamna ca trebuie sa schimb inca un motoras ? Chiar asa au cazut amandoua odata ?

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!