Jump to content

Aditivi si tratamente - pro si contra


Golfer
 Share

Aditivi  

634 voturi

  1. 1. Utilizez aditivi/tratamente pentru ulei

    • DA
      106
    • NU
      532
  2. 2. Utilizez aditivi/tratamente pentru combustibil

    • DA
      214
    • NU
      424


Postare recomandată

te gandesti foarte corect.Nici eu nu as pune 10W nici la 500k km.Prefer sa completez mai des si sa merg pe 5W

Modificat de SL1210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce sfat imi dai ca tosui e cam groa 10w60 as incerca totusi un 5w50 nush ce sa zic .ce zici sa bag un ulei full sintetic? Da si mie un sfat

Sa completez cand e nevoie sau sa trec pe 10w?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta merge clasicul ulei 5W40 semi sintetic sau full sintetic,depinde de bugetul tau.

Eu merg pe 5W40 de 5 ani de cand am masina si folosesc un ulei semisintetic cu tehnologie si aditivi de full sintetic,e un ulei Liqui Moly care e foarte bun si la pret decent,170Lei /5L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce liqui moly folosesti?nu conteaza banii.esti multumit de el?tie iti consuma ulei?



ce parere ai despre aditivul asta de la liqui moly?



http://www.oilmag.ro/uleimotor/aditiv-evitare-scurgere-ulei-8375-p-431680.html   ce parere ai despre aditivul asta



http://www.oilmag.ro/uleimotor/liqui-moly-leichtlauf-3864-p-994765.html

 

uleiul asta il am acum in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Top Tech 4100 5W40.Motorul meu e benzina turbo si e normal sa consume ulei,fapt care nu ma deranjeaza absolut deloc.Eu merg si tare cu masina.

Am fost in Grecia cu masina,mers tare,afara foarte cald,AC pornit tot timpul,in 1500km mi-a luat undeva la 150-180ml,ceea ce mi se pare mai mult decat ok dupa parerea mea.

 

Aditivul ala STOP LEak e pt masini vechi la sfarsit de viata,la care nu merita sa faci reparatii majore la motor.Acel aditiv ajuta la stoparea pierderilor de ulei,in ideea sa nu contaminezi mediul cu uleiul care pica pe jos.Asta e singurului rol,nu ajuta motorul cu nimic pt ca se considera ca oricum motorul e uzat si in 1-2 ani ajunge la casat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am liqui moly leichtlauf high tech 5w40 ,la mine dupa 1700 de km este joja cam la jumatate vitezele le schimb cam la 3000.se poate ca vara sa consume mai mult din cauza caldurilor care sunt la noi?

eu am inteles despe aditivul ala ca reda elasticitatea la semeringuri si la garnituri si ma gandeam sa il bag odata tu ce zici?



Ma gandesc sa nu se fi uzat semeringurile de la supape si sa scape pe langa ele.Dar ti-am spus nu scoate picatura de fum.Si un baiat mi-a spus ca cica 1.6sr consuma ulei din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as baga asa ceva...

In primul rand,daca vrei sa verifici daca iti scapa ulei pe la garniturile de supape ,lasi masina nepornita cam o saptamana apoi pui pe cineva sa o porneasca si tu te uiti direct la teava de evacuare ,daca in primele secunde vezi putin fum negru inseamna ca iti scapa ulei pe la garnituri,daca nu,NU....o lasi in pace.

Un ulei/aditiv nu are cum sa repare niste garnituri de supape crapate,e imposibil.

 

 

Mai poti sa ii faci un test de compresie ca sa vezi valorile,poate e o problema pe la segmenti

Modificat de SL1210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar care e treaba boss daca o tin nepornita 1saptamana dupa care o pornesc? Ce se intapla in saptamana aia se scurge tot uleiul din rampa?

Care zici ca este mai bun asta care il folosesc eu sau cel care il folosesti tu ? Cand o sa il schomb sa stiu ce pun.Multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de timpul 1.6 mpi nu mananca ulei din fabrica. Semeringurile de la supape se intaresc si incep sa lase uleiul in camera de ardere. Daca gasesti pe cineva care sa iti schimbe numa semeringurile iesi foarte ieftin , daca nu o segmentare ii necesara si nu ii foarte scumpa. Eu am facut asta la vechea skoda, segmentare adica, si intre schimburi nu mai mananca ulei deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Daca mi se permite, postezi si eu aici, poate cineva gaseste o lamurire sau ajutor in aceste randuri, fiindca eu sunt inca indecis.

La masina din semnatura, motor 1,6 16 v BCB( +GPL), am facut ultimul schimb de ulei cu Ravenol VSI 5W40 si un flacon Metabond eco, Atat uleiul, cat si metabond-ul le-am folosit pentru prima oara. Ca prime impresii: zgomot f. redus motor, nu a papat gram de ulei, masina merge bine, consum mai mult decat decent (am ajuns pe GPL si la 6,4 l/100 km, dupa 250 km Buzau-Ploiesti-Bucuresti-Crangasi-retur cu incarcatura, nesarit de 100 km/h, alimentat de la aceiasi pompa GPL).

Problemele/ Nelamuririle mele:

- fiindca am folosit pentru prima oara ambele produse, nu stiu care dintre ele au avut aceste efecte

- dupa 11k de km, am facut un traseu de 2000 km(cate 1k de km cu 3-4 opriri de 5-10 min, fara alte opriri). Asa ca dupa ce am facut 13k de km cu ulei Ravenol si Metabond, am inceput sa aud batai de tacheti.

Va spun sincer ca nu stiu ce sa cred inca, dar nu ma alarmez.

Seful sau patronul unui magazin care comercializeaza uleiuri Ravenol mi-a mentionat chipurile ca la masina lui(Vw 1.9TDI, 101 CP), abia dupa al 3-lea schimb de ulei Ravenol cu Metabond a inceput sa sesizeze diferente, adica scaderea drastica a consumului de ulei dintre schimburi.

Acum ma pregatesc de schimbul de ulei, Valvoline Syn Power 5W30 si 1/2 flacon de Metabond Eco.

Mai revin cu detalii.

Numai de bine va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este testul daca schimbi iar marca de ulei? Mergi pe acelasi ulei ca oricum este mai bun decat Valvoline, Orice ulei dupa 13k de km nu mai este in mintile lui si trebuie schimbat.Cu 5w30 o sa ai mare surpriza ,va fi mai zgomotos,si va papa mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.

la 13.000 km, mai ales pe gaz, uleiul e obosit.

scurteaza intervalul de schimb la 10.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arde mai curat dar consumul de ulei este mai mare la cei care merg pe GPL,uleiul se innegreste mai repede.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arde mai curat, dar si mai "uscat"...

 

Octavia 1.6 MPI cu GPL de fabrica, consuma 1 litru ulei la 7000 km ( de la 0 km).  Acelasi motor, pe benzina, nu consuma atata ulei. De ce oare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina fara plumb e "uscata" cea cu plumb era mai prietenoasa cu metalele ;) daca era vorba de motorina mai puteam discuta de ungere

 

daca uleiul se innegreste mai rapid pe gpl desi acesta arde mai curat, nu pot decat sa trag concluzia ca nu-i face bine motorului sau ceva nu functioneaza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arde mai curat, dar si mai "uscat"...

 

Octavia 1.6 MPI cu GPL de fabrica, consuma 1 litru ulei la 7000 km ( de la 0 km).  Acelasi motor, pe benzina, nu consuma atata ulei. De ce oare? 

 

Si eu am GPL pe una din masini, dar nu am aceasta problema. Cert este ca GPL arde la o temperatura mai mare decat benzina si este probabil ca uleiul folosit sa nu aiba o vascozitate HTHS suficient de buna la nivelul segmentilor arzand uleiul si atunci s-ar explica consumul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosirea aditivilor pentru injectoare ( PD ) este destul de riscanta pentru ca aditivul poate antrena mizerie din rezervor , mizerie care se opreste exact in pompa duza , asa ca fiecare face cum crede si pe riscul si banii lui !

La fosta octavia 1 ALH de 90 cp , am folosit tratament de ulei, METABOND, iar rezultatul a fost neasteptat de bun, in sensul ca motorul nu a mai fost asa de zgomotos si un consum mediu extraurban de 4,3 Lt de motorina , in regim de autostrada ( 4200 KM ) , viteza de 130/h , masina incarcata mediu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e chiar asa...Mai este si filtrul de motorina in schema pana sa ajunga gunoaiele la injectoare...Dar, daca nu ai folosit niciodata aditivi si incepi sa-i pui la un anume moment cand masina deja are o varsta, e recomandat sa schimbi filtrul de carburant dupa ce ai parcurs 1-2 plinuri tratate cu aditiv...apoi daca folosesti constant n-ai nici o problema nici cu filtrul nici cu injectoarele atata timp cat nu folosesti no name-uri si respecti cantitatea. Eu de cand am masina merg numai cu aditiv in rezervor pe perioada iernii, iar vara ii pun doar de intretinere...1 data la 2-3 plicuri si n-am avut niciodata vreo problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injection Reiniger folosesc de vreo 2 ani si e ft bun.E unul dintre cei doi adititvi de la LM certificati de nu stiu ce institut german care a obtinut rezultate in laborator remarcabile.


Era un articol in Auto motor und Sport acum vreo 2 ani foarte detaliat despre asta...nu il mai gasesc.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu demult eram impotriva aditivilor de orice fel, dar in ultima perioada mi-am schimbat parerea. Analizand usor usor ingredientele acestor am inceput sa realizez ca nu sunt niste solutii rele, ci pot face chiar bine :)

Eu m-am orientat spre Liqui Moly avand o gama foarte variata de aditivi si la preturi decente.

Am folosit in trecut LM Valve Cleaner iar la o scurta perioada dupa adaugarea aditivului mi s-a parut ca motorul merge mai prost. N-as putea spune ca ulterior a avut un efect benefic dar nici rau nu a facut.

De curand am adaugat LM Oel Verlust Stop, aditiv pentru regenerarea garniturilor. Vedem ce se intampla peste 800-1000km cand zic ei ca solutia si-a facut efectul. Motorul nu are scurgeri evidente de ulei, dar imi consuma spre 1L/10k km si primele suspecte ar fi simerigurile de la supape. Am zis ca poate ajuta.

As vrea sa ma incerc aditivul pentru ulei cu MoS2 tot de la LM. Pe forumurile BITOG este foarte laudat in special pentru scaderea zgomotului motorului si a vibratiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am numai experiente foarte bune cu aditivii LM....am luat pt un Audi vechi aditiv pt servodirectie,mergea volanul in hopuri si greu de tot,am bagat aditiv si si-a dat drumu in mod miraculos...nu mi-a venit sa cred.Pt acelasi audi care ii tacaneau tachetii ca naiba tot timpul am luat aditiv pt tacheti si iarasi succes...dupa 500km de mers au tacut definitiv.

 

toni,si eu am problrma cu consumul de ulei,imi ia cam 1L in 5000km,sunt curios sa incerc si eu aditivul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te anunt peste vreo luna daca se imbunatateste cu ceva consumul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!