Jump to content
Sign in to follow this  
Golfer

Aditivi si tratamente - pro si contra

Aditivi  

610 members have voted

  1. 1. Utilizez aditivi/tratamente pentru ulei

    • DA
      102
    • NU
      512
  2. 2. Utilizez aditivi/tratamente pentru combustibil

    • DA
      205
    • NU
      409


Recommended Posts

hremus
daca ramai fara ulei te ajuta! Dar scopul nu e sa ramai fara ulei vreodata...

Poate nu am formulat eu bine, dar totusi s-a gasit cineva care sa inteleaga corect ...

Si inca ceva. DURALUBE nu e adititiv, si contine particule , si nici nu face depuneri gen teflon, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

nu inteleg, toata lumea a cazut de comun acord ca afacerea Duralube a fost o excrocherie, au pierdut procese si au fost obligati la plata unor despagubiri in SUA si poate si in alte tari, dar tu te incapatanezi sa lauzi produsul si sa ii gasesti calitati.

Foloseste un ulei bun si schimba-l la timp, si motorul tau va fi mult mai "sanatos si fericit" ;) decat daca il intoxici cu duralube.

Share this post


Link to post
Share on other sites
saboteur

Lasa ma sharanel lumea sa creada ce vrea pe banii lor, nu le darama visele ;). Asha "e" unii, le place sa creada ceva atat de tare, incat paradoxal, nici dupa ce le demonstrezi ca a fost o farsa, tot continua sa creada. Vezi cu monstrul din Loch Ness, ala care a facut pozele a marturisit de mult ca au fost trucate, dar lumea tot vine sa vada monstrul ;) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
xxnelu
Poate nu am formulat eu bine, dar totusi s-a gasit cineva care sa inteleaga corect ...

Si inca ceva. DURALUBE nu e adititiv, si contine particule , si nici nu face depuneri gen teflon, etc

Hai, ca doar nu te-ai suparat(?!) :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wolfydRg

NU si de la mine. E de ajuns un ulei de calitate schimbat la timp + motorina ok.

Consider ca aditivii au efect de "apa sfintita".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ex member

Am votat si eu cu NU. Atata timp cat ii dai masinii uleiul prevazut in carte si motorina buna, nu consider ca are nevoie de aditivi. Daca ar fi cerut neamtul in cartea tehnica asa ceva, as fi pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
garfield

...NU si NU!! Folosirea lor si rezultatele date -- un fel de "efect Placebo" din medicina! :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Golfer

DA si NU. Sunt sigur ca au un efect marginal, unii mai mult, altii mai putin dar riscurile folosirii unui aditiv necertificat de producator sunt prea mari ca sa merite investitia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
makavely

Salut, si eu am folosit Duralube, sincer nu am respectat toate instructiunile de pe spatel ambalajului.

Acum am 20000km facuti de atunci si tot trebuie sa schimb uleiul desi spune ca ar trebui sa-l schimb numai dupa 25000mile ce e mult mai mult de 20000km.

Pentru carburant foloseam liquimoli aditiv nemtesc si nici acolo nu am observat nici o imbunatatire a consumului de benzina...chiar o inrautatire as putea spune.

De acum incolo decat sa dau banii pe aditivi cred ca voi pune cea mai scumpa benzina si cel mai scump ulei.

Pe un site de specialitate scia ca oricum uleiurile si carburantii de calitate sunt aditivati la randul lor si ca nu e bine sa amesteci aditivii intre ei pentru ca s-ar putea anula unul pe celalalt si efectul sa fi unul negativ pana la urma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
geopsi

eu zic ca e si da si nu.

e da pentru ca asta vara m-am gandit sa incerc un aditiv pentru curatare si crestere de CO cu 4 unitati(tune up parca ii zicea de la caliser, poate nu scriu corect). efectul a fost ca dupa prima sticluta pusa in 30l cred in conditiile in care era pentru 60l am simtit ca motorul se aude mai incet si merge mai rotund. dupa asta am facut plinul(nu se golise rezervorul) si am mers sa bag niste buzz octane(creste CO cu pana la 5 unitati) de la aceeasi firma. nu s-a simtit nimic. am mai luat o sticla de tune up si inainte sa alimentez am bagat dinnou. nu s-a simtit nimic. cert este ca prima data cand am bagat s-a simtit si a contiunat sa se simta dar mai mult niciodata. ideea e ca in 35000 km nu fusese bagata decat benzina eco premium si atat. deci a aduso la alt nivel.

e nu, pentru ca skoditza e noua si nu vad cu ce ar ajutao prea mult. plus ca risc daca bag ceva in ulei sau motorina. probabil ca de la 50000 km voi baga si in ea aditivi, probabil metabond ca am inteles de la multi ca este foarte bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites
A4UDI
Despre aditivii de combustibil parerea mea e ca singurul efect e cel de placebo, adica nu face nici bine nici rau doar subtiaza portofelul. Ce concentratie pot sa aiba aditivii astia, daca pui 100 de grame la 50 de litri, si motorul merge mai bine. Sau ca desfunda injectoarele... ce sa le desfunde, si cum??? O concentratie de 0,2% din ceva aditiv comercial?

Faptul ca nu stii sau nu intelegi ce face un aditiv nu inseamna ca acel aditiv nu-si face treaba.

Eu am folosit Super Diesel Additive de la Liqui Moly in concentratie de 1:100 pt. curatarea injectoarelor. Aveam un tremurat la ralanti, din cand in cand. Am bagat o cutie de 250ml in 25l de motorina, si apoi am mai bagat 250ml in 70l de motorina. Rezultatul e ca acea tremuratura a disparut. In continuare folosesc aditivul respectiv pt. prevenire. Chiar azi ma duc sa cumpar. :Driver:

In ulei nici eu nu bag nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdan_mad

Ca vine vorba de aditivi in motorina ma bag si eu ! Cand am luat masina (Germania) un prieten de acolo mi-a dat un aditiv pt motorina ( Liquy Molly) nu stiu daca am scris corect , sub numele brand-ului era mentionat SPEED ! :Driver: waaw !

Chestia e ca nu am pus imediat aditiv , am ajuns bine mersi in tara am mai facut vreo 2 mii km , si intr-un final cand fac un plin (la OMV) vad cutia magica ! Am pus , mare greseala am facut ! Am pus 2 capacele ! Nu dupa mult timp masina a inceput sa mearga altfel , mai rau !

Eu am pus lichid , cand ii aud pe unii ca pun nu stiu ce pastile sa-si faca un super-consum ma ingrozesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites
nyk

ce sa mai,

cred ca nu mai inteleg nimic ! ;)

cum va mai place sa va uitati la toti" prietenii" in gura ! :tomato:

frate, cobustibilii sunt aditivati corespunzator normelor, nu mai bagati tot felul de prostii ca va distrugeti motoarele ! :Driver:

cine vrea sa inteleaga, bine, cine nu, la service cu voi .... ! :lol:

Edited by nyk

Share this post


Link to post
Share on other sites
dukku

Din cate stiu eu (atat cat stiu ...) motorina euro 5 este o motorina de tipul ULSD (adica una cu continut de sulf ultra-scazut).

Americanii se pare ca au introdus acest ULSD in benzinarii inca din 2006 si se pare ca intampina probleme cu acest tip de motorina , mai ales la motoarele care nu au fost concepute sa se simta in largul lor cu acest tip de motorina.

Iata un link de pe o pagina a tdi club , care dezbate probleme pro si contra aditivi :

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...=diesel%2Bkleen

Acuma...am vazut ca ei recomanda un aditiv denumit stanadyne (firma ce produce inclusiv pompe de injectie si injectoare) iar pe la noi nu prea am auzit de asa ceva .

De curiozitate am studiat pagina lor de web si am vazut ca recomanda si pentru unit-injector acesti aditivi.

Voi ce parere aveti ?

Eu m-am decis sa pun un aditiv pentru conditionarea motorinei ULSD de la noi , adica motorina euro 5 avand in considerare ca eu am o masina din 2000 cu norma de poluare euro 3 (nu o tin langa ca euro 3 ca norma de poluare impune folosirea de motorina euro 3 insa mi-e ca or sa se strice injectoarele ).

Spun asta pentru ca de la inceputul lui 2009 de cand bag euro 5 am observat ca la testarea cu vag-com incep sa creasca valorile pe injectoare de la +- 0.3 - 0.5 incep sa se duca pe la 0.8-0.9 .

Negasind stanadyne-ul asta am optat pentru un aditiv de la power service (dupa ce am purtat o discutie pe mail cu un reprezentant PS care m-a asigurat pe cuvantul lui de cercetas :offtopic: ca nu sunt probleme la pumpe-duse )

Oricum...nu cred ca e legenda chestia asta cu motorina saraca in sulf care creaza probleme sistemelor de injectie care folosesc motorina ca lubrifiant pentru componentele interne.Daca fac o legatura intre problemele cu injectoarele la noul passat ce aparusera si utilizarea de motorine low-sulphur inclin sa cred ca e ceva putred in Danemarca .

Edited by dukku

Share this post


Link to post
Share on other sites
valibb

Acel aditiv pentru ulei gen Duralube se lipeste de arbori , cilindrii , segmenti si piesele in frecare cam asta fac , ceea ce nu e rau

Intrebarea este daca acel aditivi se lipesc si de alte componente ale motorului de exemplu canalele pe unde circula uleiul

Share this post


Link to post
Share on other sites
nyk

logic,

se lipeste pe tot ce intalneste in cale mai ales ca acolo unde nu exita frecare se depune in strat mai mare existand riscul de obturare a spatiilor ! :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosad

De obicei aditivi denatureaza proprietatile initiale ale uleiului sau ale combustibilului . Daca vreun aditiv era asa de deosebit si miraculos , marii giganti care produc uleiuri de marca ii inghiteau imediat , cred ca aveau fondurile necesare .

Share this post


Link to post
Share on other sites
msanyix

Clar ca se lipeste aditivul pe toate piesele, in plus unde are efect pozitiv depunerea adica pe camasa, segmenti, cuzineti se arde cu timpul sau se duce din cauza frecarii dar in conducte orificii se suprapune de fiecare data cand se baga . De aceea se recomanda aditiv la ulei pt scaderea gazelor de carter si pt scaderea consumului de ulei. Am vazut cu ochi mei la un BMW care initial scotea mai mult carter ca si fum cum dupa doua flacoane de Duralube mergea brici. Acum nu pot sa zic pana cand a tinut figura dar cert este ca s-a dus masina la prima piata si cumparatorul era fascitat cat de frumos torcea motorul.

Edited by msanyix

Share this post


Link to post
Share on other sites
~ XS ~

Care este cel mai recomandat carburant pentru un Golf 5 MkV 1.9 TDI ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bj

cel mult motorina euro 2!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nyk

poate omu' nu stie !

motorina ( cea mai ieftina) de la statiile de alimentare (peco), pt ca a ta nu mere cu benzina !

asta ca sa fiu si eu un pic ironic ca BJ ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gigibv

Eu folosesc Ulei Metabond impreuna cu Metabond Gold Tratament pentru motor, ca efect motorul merge mai rotund , ajunge mai greu la temperatura de regim ca prim efect al reducerii frecarii din motor, si simt ca motorul trage de la turatii mai joase decat inainte. Consumul a scazut , inainte consumul la relanti erea de 0.8-0.9 acum e 0.6-0.7 iar la drumuri lungi a scazut cam cu 0.5l.

De asemenea aveam probleme la pornire, motorul tusea, se inneca putin la pornire acum dupa ce am folosit Metabond Megalene tratamentul pt combustibil motorul nu mai face figuri merge mai rotund si accelereaza mai bine.

Acestea sunt observatiile mele concrete, cei care comenteaza de pe margine cred ca au avut de a face cu produse de proasta calitate, dar metabond este "Made in Germany" si daca il foloseste Ferrari cred ca spune ceva.

Si ca sa va dovedesc ca ceea ce va spun este adevarat va invit la un test simplu , apoi voi decideti ce veti face mai departe.

Salutari si toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites
wesmike

Eu am testat Duralube pe mai multe motoare tdi, si in general au avut rezultate usor pozitive la compresie, cateva cazuri nu s-a observat nici un efect la testul de compresie, iar intr-un caz a facut rau. A scazut dramatic compresia si a trebuit sa desfac motorul. Am gasit segmentii aliniati. Toate testele le-am refacut dupa aproximativ 2000-5000 km! In final nu am reusit sa trag nici o concluzie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bj
Acestea sunt observatiile mele concrete, cei care comenteaza de pe margine cred ca au avut de a face cu produse de proasta calitate, dar metabond este "Made in Germany" si daca il foloseste Ferrari cred ca spune ceva.

Si ca sa va dovedesc ca ceea ce va spun este adevarat va invit la un test simplu , apoi voi decideti ce veti face mai departe.

Salutari si toate cele bune!

o mica intrebare: Google nu imi da nici un rezulat la cautarile "ferrari uses metabond" si "metabond used by ferarri". Poti sa ne dai o sursa mai sigura?

Precizez ca nu sunt impotriva Metabond, dar as vrea sa vad o referinta mai concreta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
copanu

eu am pus un flacon de duralube in motorul din semnatura si mi-a ameliorat simtitor bataia de tacheti la rece specifica motoarelor de 1.4 16v.

am deja vreo 4000 de cand l-am pus odata cu schimbul de ulei.

Concluzia mea:rau nu are cum sa faca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri