Jump to content

Aditivi si tratamente - pro si contra


Golfer
 Share

Aditivi  

632 voturi

  1. 1. Utilizez aditivi/tratamente pentru ulei

    • DA
      106
    • NU
      530
  2. 2. Utilizez aditivi/tratamente pentru combustibil

    • DA
      213
    • NU
      423


Postare recomandată

Astazi am vorbit cu un cunoscut care are un service bunicel si mia spus ca el si toti angajatii lui folosesc Prolong Engine Treatment si sunt foarte multumiti de produs.

Deoarece se pune cu 300 km inainte de schimbarea uleiului, ma gansesc sa folosesc si eu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maurice2001

In ulei nu am bagat si nici nu am de gand sa bag vreogata aditivi.

In benzina am mai bagat de vreo cateva ori aditivi pentru marit cifra octanica si curatat injectoare,dar nu am de gand sa mai folosesc pentru ca nu am sesizat nici o diferenta .Nu am de gand sa mai folosesc.Cred ca sant 99%reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, am bagat si eu odata aditiv pt injectoare Bardahl, mai am o confectie ce am s-o "arunc" in rezervor in acest weekend.

Nu am sesizat nici-o imbunatatire, sa vedem cum se comporta saptamana viitoare, daca nu da rezultatele sperate...adio, doar bani aruncati pe fereastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am vorbit cu un cunoscut care are un service bunicel si mia spus ca el si toti angajatii lui folosesc Prolong Engine Treatment si sunt foarte multumiti de produs.

Deoarece se pune cu 300 km inainte de schimbarea uleiului, ma gansesc sa folosesc si eu asa ceva.

Prolong astia macar sunt baieti cu bun simt, nu te lasa sa tii maglavaisul lor cancerigen in motor 15.000km ca sa-l distrugi de tot, ci numai 300, pe ideea ca in 300 km nu apar prea multe depuneri. Totusi recomandarea mea e sa bagi aditivul in motor chiar inainte de schimbul de ulei, astfel: bagi masina in service, si adaugi aditivul, FARA sa pornesti motorul. Astepti o ora, dupa care desfaci busonul de la baie si golesti uleiul. E mai sigur asa, si efectele sunt aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bag jumatate de flacon de powerservice slickdiesel la un full. Flaconul e alb se gaseste la petrom omv cu 40 ron si are 432ml. se recomanda la 152 litri motorina dar eu pun un flacon la 2 fulluri. Cica urca cifra cetanica cu 4 puncte si curata sau mentine curate injectoarele. Este ULSD Formula > ultra low sulphur diesel adica pentru motorina cu sulf putin gen E5. Simt foarte frumos motorul , trage bine si e rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus Metabond Gold in ulei, la schimb. ulei tot papa, cam 1L la ~9000km, dar parca este mai silentios la relanty si merge mai rotund, ca si consum e greu sa imi dau seama, ca nu am BC. Dar nu cred ca ajuta chiar asa de mult incat sa dai inca 150ron la fiecare schimb...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vot nu si nu.

Aditivul de combustibil are in componenta si active pentru inlaturarea gunoaielor, inlaturare pe care o fac farimitindu-le pina le fac ceva asemanator prafului. Odata farimitate astea pleaca pe circuitul de alimentare si pot face o bucurie mare de tot in partea finala, de pilda la injectoare. Daca e folosit periodic inca de cind masina e noua, ar fi ceva. Dar daca se baga asa ceva pentru prima data intr-o masina de n ani, eu zic ca e riscant.

Aditivii de ulei care se pun la fiecare schimb, din cite stiu eu sint universali. Ori producatorii folosesc si ei aditivi, aditivi care difera de la marca la marca. Aici mi se pare o contradictie care-mi inspira neincredere.

In mod cert efectul nu va fi acelasi pentru toata lumea, ci in functie de tipul de ulei folosit.

Solutiile minune in cel mai bun caz fac treaba doar daca uzura reclamata este la un subansamblu aflat in contact direct cu uleiul. Daca problema este intr-o zona nelubrefiata, normal efectul va fi zero. deci ca sa fii sigur ca nu arunci banii trebuie sa stii inainte exact unde-i buba...

Mesajul meu este: ginditi-va o data-n plus inainte de a folosi aditivi cumparati din pravalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Am sa va spun 2faze cu 2mecanici diferiti,unul englez si unul roman(locuiesc in UK);asta englez e fan infocat a lui slick50 cu teflon,spunindu-mi ca el a pus in toate masinile care le-a avut(numai masini vechi,cu milaj mare si f ieftine) acest produs,ultima masina care o are e un golf3 motor 1,4l benzina(o are de 3ani) si tot o lauda cat merge de bine si ca acest produs ajuta,eliminand bataile motorului,consumul de ulei si cica urca mai bine uleiul in rampa!Acuma romanul;vine unu cu un motor diesel distrus si-i spune mecanicului sa vada ce are si sa-l repare,asta cand se uita la motor,se i-a cu mainele de cap!Toarna omu slick50 in baia de ulei si....gata.Vine propietarul si cand vede ce frumos ai merge motorul,nu-i venea sa creada,vroia sa o pastreze!Mecanicul ai spune lu' asta,dom'le du-te si vinde masina ca e distrusa,nu ti-am facut nimic la motor,ca nu mai ai ce-i face si-i explica ce si cum.Propietarul a plecat cu inima indoita,nu prea ai mai venea sa creada ca motorul e distrus avand in vedere ce frumos torcea.Ca a vandut-o sau nu,nu se mai stie;concluziile le trageti singuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu "actualitati".

am bagat un flacon de Bardhal, motorul merge la fel ca si inainte.

concluzia...adio aditivi. :icon_thumright:

oricum pt masinile noastre si pt usura minima la care le supunem nu cred ca se poate face simtita vreo diferenta.

poate pt race-eri merita, dar pt noi "umanii" nu cred sincer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Duminica la Auto mondial am vazut un aditiv nou pe nume BOR POWER despre care producatorul spunea ca este nemaipomenit :icon_confused: . Stiu ca Mihai Haiman nu prea se baga in chestii dubioase si le cam spune pe bune cand sunt probleme . Produsul respectiv cica foloseste nano-tehnologia si ajuta motorul etc etc . Haiman a promis ca il va testa si va prezenta rezultatul in emisiune . Stie totusi cineva ce este cu acest produs ? Suna totusi interesant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am citit şi eu topicul de mai sus, ne ştiind unde să postez vin cu următoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat NU pentru ambele intrebari. Nu am utilizat pana acum nici un aditiv si pana cand producatorul masinii (in cazul meu Volkswagen) nu va recomanda utilizarea aditivilor nici nu am de gand sa utilizez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danica ionut

Eu as incerca ceva pentru ca nu face rau la injectoare deci asta puteti sa decideti voi daca vreti sa simtiti diferenta sau nu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul e foarte simplu cel putin pentru aditivii pentru ulei , gen dura lube Daca acest aditiv se lipeste de piesele in miscare arbori , tacheti e super ok , dar daca el se lipeste si de canalele pe unde circula uleiul , ungerea componentelor din motor nu va mai avea loc datorita faptului ca aditivul se lipeste de canalele respective opturand curgerea uleiului prin ele Intrebarea este , se lipeste aditivul si in aceste canale sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Intrebarea este , se lipeste aditivul si in aceste canale sau nu ?

Sigur se "lipeste" si pe acele canale.

Crezi ca aditivul respectiv ( indiferent ce denumire poarta) are constiinta proprie? ;)

danica ionut

Exista topic separat dedicat aditivilor Metabond.

http://vwforum.ro/index.php?showto...amp;hl=metabond

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare daca am folosit metabond gold pentru un golf IV pe benzina motor 14 16 V si nu mai pun la urmatorul schimb de ulei se poate intampla ceva la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare daca am folosit metabond gold pentru un golf IV pe benzina motor 14 16 V si nu mai pun la urmatorul schimb de ulei se poate intampla ceva la motor?

Nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca nu pot vota ,

eu unul aditivi de ulei am folosit metabond dar acuma nu mai folosesc si nu e o diferenta de la cer la pamant, parca torcea ceva mai frumos cu aditiv, dar nu foarte mult , poater o sa bag la urmatorul schimb ,voi ce ziceti?

aditivi de motorina am folosit metabond pentru curatare injectoare si chiar se simte putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
sorin atanasiu

sall

inca nu pot vota, dar ofer verbal votul meu

NU tuturor aditivilor pe baza de ...ce spun aia ca au in ei...

Anul trecut prin toamna am hotarat sa cumpar o masina...si am zis sa fie un golf din 2000 cu un AXP sub capota(asta a fost bugetul)

Nu dupa multa vreme a inceput sa se aprinda martorul de ulei-ROSU-adica presiune scazuta a uleiului...

si de aici au urmat multe nopti pierdute pe forum si nervi la volan ca a inceput sa se aprinda intre 0 si 2000 de ture cand se incalzea motorul

Solutia salvatoare a constat in demontarea baii de ulei si a sorbului pompei de ulei, care are o sita acolo...

Aici surpriza-- depuneri in baie, pe sorb si traseul pana la pompa, de ceva rasinos, tare, casant, marunt maroniu si mai ales mult...care obtura circuitul uleiului in motor, in special cand se incalzea mai tare uleiul...

Asta la ulei...

la benzina si mai acid sunt...sa nu AUD de aditivi, cum spunea cineva mai sus - cum poate o picatura in oceanul din rezervor sa imbunatateasca functionarea unui motor, in asa hal incat sa devina si sesizabila schimbarea in bine????? bani aruncati aiurea...mai bine carburant si ulei bun de banii aia

RECOMANDARE:

- efectuati schimbul de ulei si respectiv filtre in intervalul impus de producator

- utilizati filtre CORESPUNZATOARE si uleiuri de calitate

- alimentati cu carburat de calitate...chiar daca e nitel mai scump

- DAR cel mai important lucru... RESPECTATI REGIMUL DE UTILIZARE al unui motor, ca litera de lege ce spune fabricantul

In concluzie...Grupul VAG nu ajungea unde e daca nu isi respecta clientii si spuneau prostii vis a vis de utilizarea unui motor...

eu am simtit pe buzunarul meu, asa ca...

NUMA' BINE!!!

PS: recomandarea nu e de la mine...am mai vorbit si cu niste mecanici care sunt oameni inainte de a fi doctori de masini...

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Mihai nu crezi ca te-ai grabit cu concluzia asta? Si eu am acelasi motor si nu e nici pe departe unul din cele mai fiabile motoare VW. Dupa 100.000 km de folosire mai intensa sunt sanse mari sa apara jocuri la cuzineti/arbore/piston cu un ulei sintetic, mai subtire in general. Poate omul vrea sa nu puna ulei mineral care face depuneri si vrea sa imbunatateasca proprietatile de vascozitate sau ungere cu un aditiv. La mine adaugarea aditivului s-a simtit in mersul motorului.

Problema infundarii sorbului la pompa de ulei de care vorbea Sorin mai sus e des intalnita la 1.4 16V si nu are neaparat legatura cu aditivul. Presiunea scazuta va duce la aparitia batailor la motor, zgomot de tacheti...uzura.

Concret, eu am folosit aditiv de tacheti(Liqui Moly) si aditiv cu molibden la acest motor, cu efecte pozitive. La 1.4 16V mai vechi (cum am eu) si peste 100.000Km consider ca e mai indicat 10W40 pentru ca la rece creaza o pelicula mai groasa de ungere intre diferite elemente cu uzura.

Cu filtrele corespunzatoare nu sunt nici eu lamurit...poate unele corespund mai mult ca altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristianionut

sorin exact ce ai patit tu eu am vazut tot la un pasat benzina din 99, care s-a infundat sorbul de laschimb neregulat de ulei, dar nu din vina proprietarului, servicul bata-l vina (m.docar).Bifau la service schimb de ulei si cind colo teapa.

la un golf 2,al meu era sa omor motorul cu un aditiv de ulei care s-a facut mizga in baia de ulei.M-am prins la timp am spalat motorul la interior, imediat si schimb de ulei.

Deci votez NU aditivi .

De fapt sunt producatori de uleiuri care introduc adivi pentru motoare rulate.Iar uleiurile de marca contin din fabricatie adivi de curatare si in prevenirea lacurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Im suna cred un injector (nu is sigur), merita sa pun un aditif ptr curatarea injectoarelor etc?

De care ce marca ar fi cea mai buna?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune linistit aditiv daca vrei sa "se curete" de tot. Definitiv. Dar fa asta numai cand ai banii pregatiti sa schimbi injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa nu pun,

Eu nu am probleme deci functioneaza totul ok , numai cand pornesc masina de examplu dimineata suna ca u tractor (t

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Deci

Utilizez aditivi pentru ulei

  • DA 14.00%
  • NU 86.00%

Utilizez aditivi pentru combustibil

  • DA 29.00%
  • NU 71.00%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!