Jump to content

Aditivi si tratamente - pro si contra


Golfer
 Share

Aditivi  

632 voturi

  1. 1. Utilizez aditivi/tratamente pentru ulei

    • DA
      106
    • NU
      530
  2. 2. Utilizez aditivi/tratamente pentru combustibil

    • DA
      213
    • NU
      423


Postare recomandată

Citeste mai intai descrierea lui Dura Lube

Acest "Tratament" penetreaza metalul si este interzis in mai toate tarile din lume

In America sunt procese pe rol

Dura Lube contine PARAFINA CLORHIDRICA

Daca intelegi ceea ce inseamna chimic acest produs, vei sti ce ai bagat in motor

Singurul tratament original german reciclabil si eficient pentru toate motoarele precum si pentru cutiile manuale de viteza este uleiul ceramic WAGNER

Nu numai ca imnatateste ungerea dar si impiedica uzura pana la 60 - 70%, compresia imbunatatita, marita,  va fi la toti cilindri egali,

Reduce frecarea, noxe imbunatatite, consum de ulei redus, etc,etc

Incearca si nu vei regreta

Eu am deja 500 000 km cu masina mea si cu tratamentul ceramic Wagner, tratament ce-l fac odata la 50 - 60 000 km conform descrierii fabricantului


Cauta produsul Wagner, "SCHNELLREINIGER" si nu vei regreta = Curatitorul de injectie original german

Intreaba de el de ex. la Nissan Pipera si la maistrul acestui Service

Vei afla lucruri incredibile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ULEIURILE XENUM fac aceeasi treaba,, ADITIVUL CERATEC de la LIQUY MOLLY face aceeasi treaba n-a descoperit mersul pe jos si apa calda WAGNER

Cel mai bun curatitor de injectie benzina si diesel e  TECHRON  de la  CHEVRON -TEXACO din aceasta cauza exista si la service BMW CU COD PIESA ORIGINAL

Produse facute de laboratoare mici fara istoric sant cu sutele pe rafturi in magazine pe oriunde si sant necertificate de vre-un mare constructor

 

DE EXEMPLU BANALELE  CERTIFICATE de zeci de ani  si de un constructor mare( REDUC UZURA)

 WYNNS  FRICTION PROOFING

sau aditvul de ulei de la BARDAHL  

ambele certifcate de HYUNDAY MOTORS  reduc frecarea in motor peste normele uleiurilor light duty

 

 

 http://www.customercare.hyundai.co.in/subindex_Additives-24.aspx

 

Pt a vedea un motor uns cu ULEI XENUM ......si desfacut pe sus

 

click aici 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/111708-comportament-uleiuri/

 

ALT ADITIV CE ESTE FOLOSIT DE REPREZENTANTELE GM din SUA 

 

http://www.hudsoncadillacbuickgmc.com/BG_DIY_Products

 

este

 

BG-MOA  si se gaseste si la noi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru toti cunoscatorii si necunoscatorii:

Exista un singur METABOND original, cel din Germania, doza cu guler albastru, celelalte oferite in Romania nu sunt originale, ele provin din Ungaria de la Gyor, neoriginale.

Pentru cei interesati si care stiu engleza sau germana, cautati produsul german WAGNER, CERAMICOIL, precum si multe alte produse, toate cu TUV-ul german si nu facaturi.

Veti vedea testele si probele verificate de Germani

Toata gama sa de produse prezinta Garantie in toata Europa, cine mai ofera asa ceva aici in Romania.

Wagner ofera un Tratament cu ulei ceramic si nicidecum un aditiv. Tratamentul nu aditiveaza uleiul motorului, ii imbunatateste doar calitatle de ungere aproape perfecta.

Ceramica are dimensiuni de pana la 2-3 microni, ceramica care se depune pe metal sau plastic si nu penetreza metalul ca Dura Lube.

Uleiul Ceramic nu contine PTFE ca multe alte produse prezentate de diferitii comentatori de pe forum

Daca ar exista un Ministerium corect al Mediului, toate produsele prezentate cu exceptia Ceramicoil ar trebui interzise sau uleiurile ce contin astfel de produse trebuie reciclate separat, sunt multe f. toxice.

Pentru a va face o impresie a calitatii produselor prezentate de colegii de pe forum, ar trebui sa incercati sa gasiti aceste produse in Elvetia, tara unde nu intra orice de facatura sau produse nereciclabile sau toxice.

Sper ca am lamurit unele neclaritati.

In alta ordine de idei, comparati preturile din Germania cu cele din Romania, luati de ex. un ulei 5w30, care in Germania costa cca. 25 - 30 € pe litru iar in Romania numai 10 €. Aveti vreo explicatie?

Va intrebati atunci unde este calitatea sau cand il cumparati de la orice magazin de piese auto, prin cate maini ajunge la D.voastra.

Cel putin sunt trei intermediari care castiga cam 25 - 30% din pret.

Va intrebati cat costa atunci la prima mana uleiul?

Cunoasteti proverbul englezesc, sunt prea sarac sa-mi permit un lucru ieftin.

Raspund cu placere, cand am posibilitatea tuturor interesantilor

Eu folosesc tratamentul ceramic, folosesc curatitorul de injectie precum si Aditivul de Motorina, care pe langa multe calitati, are proprietatea de EMULGARE a apei din combustibil, dupa cum bina stiti ca motorina este bine "botezata" prin benzinarii.

Cunoasteit alt produs sa faca asa ceva?

Cu Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule daca sunteti amabil puteti sa ne spuneti in Romania comercializeaza cineva autorizat sau ne descurcam on-line.Aveti o sursa serioasa de unde putem cumpara acest produs Wagner,daca este asa bun banuiesc ca are retea de distributie si pe Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liquy molly Cera Tec face acelasi lucru si la pret f bun

 

 

Cera Tec   

CERA TEC is a high-tech ceramic wear protection product for all motor oils. CERA TEC reduces friction and wear due to ceramic compounds that withstand extremely high chemical and thermal loads. Prevents direct metal-to-metal contact, thus increasing the engine service life. The low-friction effect reduces fuel consumption in gasoline and diesel engines.

 

DECI  "ceramica"  in termeni tehnici boron nitride  se gaseste pus de fabricant in MOBIL 1 5W30 ESP FORMULA nu-i nevoie de nici o ceramica suplimentara ea este deja dozata de fabricant in ulei

 

Centre de cercetare cat un oras cu sute de ingineri ce lucreaza pt exxon banuiesc ca au zeci de patente si stiu tot ce se foloseste la zi in performanta lubrifierii  

 

Firme mici de prin UNGARIA ce recomercializeaza METABOND sau altele la fel ca el  luate din germania care si ei la randul lor au luat licenta METABOND tot de pe continentul american  de la METALON CANADA,sant cu sutele in europa.

 

Apoi vin si fac galagie prin estul europei unde prinde usor marketingul de MASINA TIMKEN CU ROLA..

 

Iata de unde au nemtii licenta la METABOND si produsele au nume la fel, pt necunoscatori bineinteles  "tehnologia germana"

 

http://metalonproducts.com/

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati Domni,

puteti oare sa comparati Cera Tec cu Ceramicoil?

Ma indoiesc

Si totusi amandoua vin din Germania dar cu mari diferente

Preferati tehnologia NANO? sau o aproape ungere perfecta.

Ce se intampla in motor, la semeringurile de plastic la intrebuintarea NANO-ului, ce se intampla la aceste tratamente NANO cu calamina?  Daca prin intarirea calaminei se produc ruperi sau chiar spargeri de calamina?

Ati auzit de "Sudura la Rece" ce se produce la fiecare start al motorului? Aceste ruperi de varfuri de matale la start cauzeaza si duc la uzuri grave ale cilindrilor si pistoanelor.  Un ulei chiar si neperformant, tratat cu ceramica impiedica acest fenomen.

Ceramica adera prin intermediului uleiului sau de compozitie la suprafata metalului, astupa toate cratele uzurii si impiedica sudura la rece.

Ceamica actioneaza ca bilele unui rulment intre metalele aflate la miscarile de frictiune.

Kuati o compresie inainte de folosirea ceramicii si apoi dupa ce ati tratat uleiul de motor, veti vedea imposibilul, compresii diferite, de la 8-9, sau 10-11 afung dupa tratare sa aiba acealeasi compresii, bineinteles f. imbunatatite, merge pana la 13-14 bar.

Teorie cunosc multi, practica de zi de zi ne omoara.

Trebuie sa va intrebati singuri, de ce un motor al unui taxi este de 2-3 ori mai uzat decat un motor folosit in termeni normali, de ce consuma mai mult ulei si combustibil decat celalalt.

Poate unii tehnicieni, ce presupun ca unii aditivi poate controla acest fenomen sa se explice aici in scris

Nimeni nu te obliga sa tratezi motorul sau uleiul, diferenta este ca unele produse de mare performanta cum este de ex. uleiul "MATHY", ulei care nimeni nu spune un cuvant, uleiuri ce folosesc netoda Nano, sunt uleiuri ce protejeaza suprafata metalelor dar nu au nici o influenta asupra uleiurilor.

Aceste Nano produse sunt specifice in special metalelor, cum sunt de ex cutitele de strung, sitele de taiere, etc,

Toti fabricantii de auto interzic folosirea aditivilor de orice fel, prin utilizarea lor se pierde garantia, dar nu si tratarea uleiurilor de ungere cu ceramica sau granit

Multi fabricanti cer la fiecare schimb de ulei si aditivarea cu Nano. Acolo unde nu exista frictiune, efectul Nano se suprapune si iar se suprapune, ori de cate ori il folosesti. Te intrebi unde duce asta?

Reciclarea fara probleme de mediu este la uleiurile tratate cu ceramica sau grafit ok, nu acelasi lucru se poate spune la celelalte uleiuri aditivate cu diferitele oferte de pe piata. V-ati intrebat de ce?

Va ganditi oare la reciclarea uleiurilor arse de motor, cum pot fi aceastea reciclate cand contin nereciclabile elemente.

Poate nu stiti ca dintrun ulei ars de motor printr-o buna reciclare numai un bun ulei hidraulic iese, nimic mai mult, interesati-va de procedeul chimic de nuclee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.oldieoel.de    

 

dupa site iti dai seama ce giganti sant....WAGNER  

 

singuri se recomanda pt  OLDTIMERE   

 

nu fise tehnice ale uleiurilor, nu apropbari nu certificari...

 

un fel de merge la orice .......

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul din cele mai bune tratamente ulei motor astazi 2014    De ce?  pt ca e aprobat de aviatie....ca adaos in uleiuri 

 

TRATAMENT ULEI APROBAT de FAA in aviatie  inclusiv in motorele Lycoming cu turbina ce se gasesc la elicoptere....nu sutele de posirci de raft neaprobate de nimeni ce  inca se vand la naivi..

 

aircraftspruce.com/catalog/eppages/microlon.php

 

 

http://www.microlonproducts.com/

www.microlon.com

www.microlon.it

http://www.microlonbenelux.com/

 

 

.youtube.com/user/microlonitaliaTV

 

Un produs cu adevarat PREMIUM.

 

Microlon CL-100 

 

was developed primarily for use in aircraft engines (accepted in 1979 by the FAA for use in aircraft engines of up to 1000 cubic inch displacement, but is also considered the premium automotive treatment. Like its counterpart, Microlon Engine Treatment, this formulation is thoroughly compatible with fuels and oils. Due to its chemically more sophisticated ingredients, CL-100 forms an exceptionally hard film that is a necessity when dealing with dramatic temperature variations, harsh operating conditions and high performance demands. CL-100 also provides maximum protection against corrosion during periods of non-use.

 

Microlon was awarded the "Medaille De Vermeil" at the "Salon Internationale des Techniques et des Idees Nouvelles" in Geneva, Switzerland, This prestigious award representing a first in its class for new product innovation, was presented to Microlon in Geneva in 1978. This is only the 7th time in 100 years the award was made.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti oare sa comparati Cera Tec cu Ceramicoil? Da ca fac acelasi lucru daca crezi ca ceea ce spun ei este adevarat . Eu am un curs ce se preda in facultatea de foraj si la care se spune ca ceramica nu se lipeste de metal decat in conditii de temperaturi f inalte ( jet de plasma si metal incalzit la 300 grade ceea ce in motor nu avem )

Cum merg ca bilele unui rulment pe suparafata de metal care are rugozitati accentuate fata de marimea lor . sunt de acord ca pot acoperii rizurile ca sunt dedimensiuni de microni . mai sunt si dure deci pot duce la defectiuni !!!

 

ce efect nano care se suprapune si care iar se suprapune ca nu inteleg . nano inseamna 10 la -9 comparativ cu dimensiunea ceramicii este mai mic de inca 1000 de ori  are sfere cu strucura tip ceapa elastice din tungsten material cu cel mai mic coeficent de frecare din lume ( 0,03 ) se rotesc dar trec usor peste rugozitati  datorita elsticitatii daca nu se rotesc gliseaza . . daca exfoliaza se depun la nivel nano si la intrebarea ca se tot depun si iar se depun nu este asa deoarece odata depuse straturile  mai apare si efectul de uzura care duce ca straturile depuse sa se mentina la un anumit nivel de grosime .

 

ce efect sa aiba pe garnituri ca nu inteleg  -da ce efect are ceramica pe calamina sau pe garnituri . pe calamina eventual o acopera . cum sa o intareasca ? apar notiuni total straine fata de tehnica in prezentarea de mai sus

 

nano din tungsten este certificat de mari constructori auto , este finantat de UE este deja folosit in uleiuri profesionale : vezi de ex millers oils . tungstenul reduce drastic oxidarea deorece se combina cu peroxizii din ulei . sunt studii excesive pentru asta pana acum . este un produs fabricat de institute de stiinta si cercetare in domenii industriale . asa ca astept infirmari. atentie tungstenul este folosit de mult in industrie si deci multi stiu cu ce se mananca !!! Tungstenul in institute universitare este socotit lubrifiant solid . la TCM se preda cam asa nanotehnologii pentru protectia suprafetelor intens solicitate . ceramica este inca la inceput au si nu prea au rezultate . tehnologia este costisitoare pentru acoperirea cu adevarat a metalului

unde pot citii daune pivind depunerile de tungsten ; distrugeri de garnituri intarire de calamina ?

 

tungstenul adera la orice suprafata cai metal sau cai nemetal . cum adera ceramica la nemetale ( ez cuzineti ) cum ii protejeaza ?

ganditi-va la asta  astept un raspuns.

astept sa mi sevorbesaca si cum se lipesc de metal . numai la nano avem forte de atractie deluat in sema ( fortele van der wals ) la dimensiunile sferelor din ceramica exclus !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. personal am folosit si pentru ulei si pentru combustibil aditiv de la Polytron(ii gasesti la http://polytronromania.ro).

Din ce am vazut nu prea e cunoscut pe la noi. Impresii despre el:

- la aditivul de combustibil se simte parca o usoara crestere de putere, eu l-am folosit cu benzina 95 si se simtea ca cea de 100 Omv sau 99 de la Mol, + ca am zis ca nu strica un refresh pe traseul de alimentare inclusiv injectoare.

- la aditivul de ulei am fost putin surprins, eu avand un Golf4 FSI care dupa cum se stie e mai galagios si se aude ca diesel-ul, cam la 500km rulati dupa ce l-am pus, motorul a devenit mult mai silentios, nu l-am auzit asa in 3 ani de cand am masina.

De fum sau chestii de genul nu se pune pb pt ca nu e cazul, motorul merge ok, nu fumega sau alte chestii.

 

Cam asta ar fi despre ce am folosit.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu un VW Passat Disel 1.9 TDI B6 105cp 2007 137005km si de un an si jumătate in bord este aprins becul de la motor si când pornesc scrie "Emission Workshop". Mașina a fost a lui tata si el nu erea adeptul vitezei ,nu zic ca este buna viteza dar el merge cu ea subturata dacă pleca la drum 90-100 km/h in treapta a 5-a viteza lui , deci el merge foarte încet cu un Disel si nu o tureaza cât trebuie. Acum mi-a lăsat-o mie si mi-a zis un mecanic ca ar fi injectoarele înfundate ,dar mașina după părere mea funcționează in parametri normali ,sa folosesc aditivi pentru combustibili si sa merg cu ea in treapta a 3-a sau a 4-a foarte turata ,o perioada ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa exagerezicu turatia ,schimba la 2500-3000 daca ai un drum mai lung mergi 2800-3000 ,daca pui gaz bun si un aditiv se curata,nu au injectoarele nimic,nu umbla ca nu este cazul.Fa o scanare sa vezi sigur ce are poate este EGR-ul imbacsit.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Azi am fost cu masina din profil la un service destul de renumit in Cluj pentru alte probleme si seful de service mi-a recomandat sa folosesc un aditiv Sonax Diesel System Cleaner la fiecare 15k km, nu pentru ca as avea vreo problema la injectoare, ci asa preventiv. I-am zis ca sunt cam sceptic cu aditivii, ca am auzit de persoane care au schimbat injectoarele dupa ce au folosit aditiv si mi-a zis ca intradevar sunt aditivi foarte puternici care daca injectoarele sunt pe duca, le strica de tot. Dar a zis ca el a avut experiente foarte bune cu Sonax asta si le-a recomandat la multi clienti si au fost multumiti. Pana la urma am cumparat si eu un flacon, am dat 35 RON pe el. E fabricat in Germania. Service-ul este unul destul de profesionist, nu este un service de cartier, dar recunosc ca este si asta o metoda sa faci bani de pe oameni.

 

Pana acum nu am folosit niciun aditiv la masina. Injectoarele sunt in parametri, deviatia la relanti in VCDS este de maxim 0.55. Tot stau sa ma gandesc daca are rost sa-l pun in rezervor sau nu. Ati mai folosit careva acest aditiv? S-a simtit ceva diferenta dupa folosirea lui?

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asa valori ;) (nu sunt "cel mai expert"), dar eu zic sa nu te complici(adica nu-ti fa griji:D ), baga totdeauna motorina buna, grija si atentie la ulei(bun, schimbat la timp, filtre etc. ) si da-i talpa;). Daca 0,55 e cea mai nasoala(care de fapt e foarte ok), însumate valorile sunt 0, atunci stai linistit si i-ati problema asta din ganduri;-). Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bun aditivul,nu are ce sa faca rau ,il pui la un drum intins sa-si faca efectul de curatare prin mersul constant la o turatie de 2500-3000  cateva ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca n-am raspuns la intrebare:-[ : nu am folosit produsul, dar cunosc Sonax, au produse bune. Si cum spune si calin.g, nu prea are ce sa faca rau. Daca va fi vreo diferenta?!: POATE vei vedea dar doar in valorile din vag-com dupa ce vei consuma rezervorul:-D;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc de pareri. Dc ziceti ca nu are ce rau sa-i faca o sa-l pun. Ar fi bine mai bine sa-l pun in motorina simpla de la Petrom din aia neaditivata ?

Parca am citit pe topicul asta sau altundeva ca aditivii e bine sa fie folositi chiar inainte de a schimba uleiul de motor pt ca il contamineaza. I-am zis asta la mecanicul care mi l-a vandut si a zis ca asta nu e chiar asa puternic si ca pot sa-l folosesc oricand. Eu chiar trebuie sa schimb uleiul luna viitoare, dar pe urma am planificat un drum de Germania cand ar fi mai eficient sa folosesc aditivul ca pe autostrada pot merge mai mult timp la turatii ridicate. Ce parere aveti?

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa aiba influenta asupra uleiului din motor,sunt doar 2-300ml care se amesteca intr-un plin de motorina,de preferat cel putin eu asa fac ,la un drum lung de peste1000km pun aditivul ,am o viteza medie mare fata de restul zilelor merg continuu 7-8 ore la un regim de 2500-3200 rot/min ,regimul de temperatura la ardere este destul de mare ,presiunea la fel, atunci se produce si curatirea sistemului,a supapelor,a turbinei,a evacuarii.In cazul tau eu as pune aditivul la drumul de Germania unde mergi in regim de croaziera si de durata,are timp sa se curete perfect.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar contamina uleiul, afirmatia "nu are ce rau sa faca" n-ar mai fi valabila, nu?! ;-):-P

Respecta amestecul minim ce scrie pe aditiv si atat. Motorina cu care il amesteci nu are importanta. Cel mai bine este sa folosesti aceiasi motorina ca de obicei.(sau ma rog! Una buna intotdeauna):-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un articol interesant despre folosirea MoS2 si BN ca aditivi anti-uzura si reducere a frecarii. Nu l-am citit pe tot, dar la prima vedere pare ca MoS2 este mai bun decat BN  :o Ciudat...

 

http://www.transportation.anl.gov/pdfs/MM/857.PDF

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant articol. Multumim;-)

Pai si concluzia studiului asta zice.

Dar de ce spui tu ca ar fi ciudat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ciudat pentru ca nitrura de bor este considerat ingredientul mai bun dintre cele doua. Sper exemplu, aditivul Ceratec de la Liqui moly (cu BN) este "garantat" 50k km pe cand cel MoS2 cu trebuie adaugat la 10-15k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva ce  lanturi de benzinarii comercializeaza aditivi Power Service Diesel Kleen? Am gasit pe net ceva site-uri dar la 41 ron (cel mai ieftin) +transport prin curier, as prefera sa caut la benzinarie.

Multumesc si, drumuri bune sa aveti!

Modificat de Pimlico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un pic pe net si gasesti asa: Produsele noastre sunt disponibile în magazinele şi benzinăriile listate mai jos.

  • Augsburg
  • Cora
  • Carrefour
  • Lukoil
  • Metro Cash & Carry
  • OMV
  • Petrom
  • Real Hypermarket
  • Rompetrol
  • Selgros Cash & Carry
  • Mol
  • Norauto
  • şi multe alte magazine de calitate

si sa ne spui si noua de ce vrei produsul asta, l-ai mai folosit, e bun, mai bun decat ..?  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a cumparat cineva aditivul Orapi Nano  cu nanosfere de wolfram2(bile) si tungsten   sa testeze cu ulei nou abia bagat in motor? Cum se comporta aditivu in timp? Nu provoaca uzuri de piese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!