Jump to content

Aditivi si tratamente - pro si contra


Golfer
 Share

Aditivi  

632 voturi

  1. 1. Utilizez aditivi/tratamente pentru ulei

    • DA
      106
    • NU
      530
  2. 2. Utilizez aditivi/tratamente pentru combustibil

    • DA
      213
    • NU
      423


Postare recomandată

Nu știu, nu am folosit, dar presupun ca este bun având in vedere si uleiurile făcute de ei. Așteaptă pareri de la cei care au folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flaconul are 500 ml..merge tot la un plin? sau doar jumate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus 250ml la o masina, 250ml la alta. asa am folosit si am fost multumit.

sincer nu cred ca are ce dauna sa il pui pe tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditiv ulei  ce e certificat de un constructor in afara   UE (pt ca in UE n-au interes) 

bun si certificat de ei pt uleiurile LOW SAPS...,

e folosit de Hyunday,   

Iata poza....  unde scrie pe flacon approved hunday

 

http://www.microsuresh.com/super-friction-proofing-oil-supplement.htm

 

in ROMANIA flaconul (gama profesionala) trebuie sa arate asa (exista si gama consumer in flacon de plastic)

 

 

http://www.wynns.be/Product.aspx?p=47044&g=GRP_PRO_OIL

 

AUT.........0..... NET unul din cei mai mari importatori piese import  ADUCE GAMA WYNNS PROFESIONAL toata  fara acest produs asta e una dintre dovezile   ca este f bun deoarece n-au interes ca motoarele sa nu se uzueze. trebuie sa vanda piese si uleiuri ff  mult.

IL GASITI la orice magazin piese import ce lucreaza cu  conex distribution  sau on line in magazine virtuale.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

interesant acest produs aprobat de hyundai (o fi bun dupa hyundai ) 

eu am aratat aici si ce spun tribologii ( cercetatorii in stiinta frecarii ) . mai nou la centrul de cercetari tribologice din Anglia Southampton University avem si doi romani care au facut cercetari in potenta WS2 de a reduce frecarea fara urmari de alta natura

 

iata ce scrie un cercetator roman de acolo caruia i-am scris :

 

" Buna ziua,

Va multumesc pentru mesaj si pentru interesul dumneavoastra in WS2.

Din cate am observat pana in prezent, WS2 arata proprietati superioare in aplicatii in care se folosesc aditivi de tipul extreme-pressure, antiwear si friction-modifier. Eficienta lor depinde de conditiile din contact, dar o reactie chimica intre aditiv si suprafata metalica este cea mai posibila explicatie.

Din cate am inteles, nanoparticulele produse la Institutul Wiezmann au o structura si marime speciala care le imbunatateste proprietatile mecanice, dar pe alta parte le face mai putin reactive fata de substrat.!
Cum ati folosit WS2 pana in prezent si in ce fel de conditii ati dori sa il aplicati?"

 

Best regards,

Vlad Niste

nCATS (national Centre for Advanced Tribology at Southampton)
School of Engineering Sciences, University of Southampton
Highfield Campus, Southampton, SO17 1BJ, Hampshire, U.K.

 

fara comentarii !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si mama reducerii frecarii uleiul se oxideaza IN MOTOR cu orice ar fi in el  (aditiv )oricand un user alege un ulei vw50501  Q8 FORMULA EXCEL 5W40   DE 25 RON pe litru si il schimba la 6 luni  si 7500 km bate orice fluid de motor oricare ar fi el din lume duce motorul mai mult decat caroseria la orice vehicul. Deci nimeni nu da aproape un schimb pe ulei pe un aditiv ce costa in jurul a 100ron  oricare ar fi el necertificat de nici un constructor.

 

Cu ulei scurtat sub 8000km schimbul si max 6 luni orice motor isi mareste resursa cu pana la 30% deci mult peste VIATA caroseriei si masinii ...asa ca in loc de trilute necertificate care costa cat 1 schimb de ulei fac schimbul la sase luni  noiembrie-mai .

ORICINE POATE VEDEA  pe youtube --- Testimonial Taxi Mobil Super---

motoare taxi birjarite  unse si desfacute la 1.5 milione de km cu semisintetic 7500/6luni......bate orice zamarlac de aditiv ...scump  peste 30 ron  oricare ar fi el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar ! pentru unii stiinta nu are nici o valoare dar ... nu ma mir in Romanica

da asa ca informatie . WS2 se foloseste de mult in tehnologie de varf ca antifrictiune ; a doua WS2 incetineste enorm oxidarea uleiului ( deci repet enorm si daca nu ma crezi poti sa faci o mica cercetare asupra acestui fapt sa chiar poti sa scrii la acelasi institut indicat mai sus si vei primi toate datele )

 

apropo de pret nici asta se cunoaste : 100 de ml costa cam 37 de lei suficient pentru 4-5 litrii

 

sa nu uit cum ai dedus ca la 7500 km un ulei bate orice tip de fluid !

 

apropo cine a spus ca trilutele ( banuiesc denumire stiintific-mioritic  romaneasca  , ca in stiinta se numnesc fullerene ) nu sunt certificate  ? unde ai gasit asta ?

multumesc de informatie cu aia ca oricine poate vedea testimoniale pe you tube ( curat stiinta da ....mioritica ) . Ce sa facem nu toti cunoastem cercetarile You Tube

 

a sa nu uit WS2 are si un rol important in scaderea consumului si a noxelor ( procente ridicate ) da , tine de stiinta tribologiei ,deci nu e vorba numai de reducerea uzurii . Cum reduce uleiul consumul ? ( un 5w-30 enegy conserving poate reduce cu max 1,9%  )

 

si acum totusi din niste cercetari ( wiezmann institute of science  )

Durability of Bearings

 

Bearing oil

Bearing oil + 6% RC-X

Number of revolutions (Millions)

 

 

6.34

27.49 (334% improvement)

Calorimeter Test

Unit

Result

Compressor Model H57, Power

Compressor oil without additives

Compressor oil+ 6% RC-X

 

Compressor Model H57, Discharge Line Temp.

Compressor oil without additives

Compressor oil+ 6% RC-X

Watts

 

 

 

°C

 

115

108 (6% improvement)

 

 

86.71

84.13 (2% improvement)

 

sa stii ca 30 % nu este egal cu 334 % si  cat costa sa schimbi de doua ori pe an ? 50 lei / litru

 

 

pe ce te bazezi cand spui ca , cuvantul trilute nu ar fi benefic ( da atentie studiaza mai intai cum sunt fabricate trilutele ce fac ele si vino cu o teorie contrara celui de la Southampton ca el a abservat ca cei de la Wiezmann au produse ce imbunatatesc si mai mult propietatile mecanice decat ce aveau ei ca baza WS2 pentru cercetare )

 

Si sa nu uit ,cei de afara se gandesc si la mediu daca nu stiai ,cand schimbi de doua ori pe an , de doua ori poluiezi , ca acel ulei uzat trebuie reciclat ceea ce presupune multa bataie de cap .

 

deja sunt automobile la care schimbul de ulei se face la 2 ani .

 

Din cercetari pe care le am ( asta e ) se merge pana acolo ca uleiurile tratate cu ws2  sa se schimbe la minim 4 ani . Toata documentatia este si se bazeaza pe studii si atentie : nu in detrimentul maririi uzurii !

 

deja tribologii si chimistii lucreaza  la inlocuiea totala  a uleiului cu un lichid tratat cu fullerene made by tungsten dar sunt piedici si o piedica mare este deocamdata pretul acestui lichid

 

acum 15 ani wiezmann intr-un an au fabricat 750 grame de fullerene ( "trilute" den. romaneasca ) acum fabrica tone ; ce sa-i  faci astia cu creier nu se lasa

 

desigur exista si solutiile cu ceramica dar aceasta tehnologie este extrem de costisitoare .

 

da e democratie si face fiecare ce vrea si gandeste cum vrea si  recunosc ca ,cuvantul trilute ( nu fullerene !) nu face nimic in motor ca e un cuvant si mai bine ramai la ulei simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ZBATEREA e mare pt ca vrei sa vinzi  inteleg asta vezi sondajul de la inceputul topicului  85% din useri nu folosesc aditivi  ....

 

De ce?   ...MOTORUL MERGE cu ulei norma recomandata de constructor  produs de  firme mari de lubrifianti   si injumatatit intervalul de schimb depaseste resursa caroseriei  ...la peste 300000km masinile  low si medium cost... VALOREAZA cat un flacon de zamarlac scump oricare ar fi el.....recomand mobile.de...

Asa ca zbaterea mare pt vanzare cu postari lungi nu convinge zona ne...atehnica a forumului...tot arati compresoare si alte zone ale industriei  care nu au nici o legatura cu functionarea si tipul de functionare al motorului termic de autovehicul light duty.. ce devine cotet dupa 15 ani cu orice zamarlac in el....deoarece sufera uzura morala, fizica ,degradare si depolimerizare a componentelor chimic.imbatranire programata  a materialelor si altele etc etc...  

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde luam acest ws2? Da un nume al produsului, nu al magazinului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RC-S NANOLUB

RC-X NANOLUB

 

SAU ULEIURI GATA PREPARATE MILLERS OILS NANODRIVE

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Buna seara,

Revin cu impresii dupa experienta metabond gold, in ceea ce priveste consumul de ulei (același ulei folosit Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 și același stil de mers):

-cu metabond gold in   11000 km - aprox. 100 ml;

-fara metabond in          4300 km - aprox. 150 ml.

Fara suparare si cu tot respectul pentru oamenii care au cunostinte de specialitate, dar topicul a devenit prea tehnic. Cred ca 3/4 din cei ce citesc nu inteleg mai nimic din multe posturi (eu unul mi am pierdut rabdarea incercand sa citesc tot felul de date si argumente).

As propune a se posta, in principal, experiente concrete si argumentele sa fie mai pe intelesul ,,prostimii”.

Eu am postat ceea ce am experimentat pe ALH ul meu.

O seara buna!

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specifica te rog si anotimpul in care ai folosit masina, nu de alta, dar am avut corsa C cu motor de 1.2 16v, cunoscut drept mancator de ulei, al meu era in toate mintile, intr-un an de zile  si 9000km nu a baut nici un gram(nu se vedea pe joja) ulei gm 5w30(cel recomandat)

 

Eu mare scula, am vrut sa vad ce motor bun am, si la urmatorul schimb am bagat castrol edge 0w30, cel mai subtire ulei. :)  era toamna tarzie, toata iarna  adica 4500km nu a mancat nimic, da nimic, cum sa incalzit afara, era constant peste 10 grade, bea uleiul de numa, am completat intr-o luna aproape jumate de litru :)))

 

Deci conteaza si cand il pui, nu neaparat ce pui in el...

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestecul cu metabond l-am avut in motor in perioada decembrie 2013 - august 2014

Amestecul fara metabond l-am avut in perioada august 2014 - prezent.

Judecand dupa cele afirmate de tine, asta este doar inceputul, la vara o sa rupa la consum . :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fara suparare si cu tot respectul pentru oamenii care au cunostinte de specialitate, dar topicul a devenit prea tehnic. Cred ca 3/4 din cei ce citesc nu inteleg mai nimic din multe posturi (eu unul mi am pierdut rabdarea incercand sa citesc tot felul de date si argumente).

As propune a se posta, in principal, experiente concrete si argumentele sa fie mai pe intelesul ,,prostimii”.

 

Nicio problema, fiecare are dreptul la o parere/opinie, indiferent cat de documentata/nedocumentata este aceasta si asta respectam cu totii. :)

Faptul ca topicul a devenit "foarte tehnic", alaturi de datele si argumentele tehnice/de specialitate postate aici au un singur rol si anume: sa nu lasam "prostimea" (asa cum ai numit-o tu) sa ramana proasta si sa fie prostita de tot felul de "jmekeri" cu gura mare si care folosesc cuvinte si notiuni fara logica/legatura cu realitatea/fizica si legile ei.

Atat.

In rest... fiecare e liber sa foloseasca/introduca in motorul propriu ceea ce doreste.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti respect opinia, dar nimanui nu ii este de folos ceva ce nu intelege. 

Inițiativa nu a fost în scopul de a îngrădi exprimarea, ci de a încuraja pe cei care nu au de postat decat ,,trei randuri”, asemenea mie. :RO flag:

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Si tu ai dreptatea ta! :icon_thumleft:

Daca omul vrea sa fie prostit si chiar solicita expres asta, cine suntem noi sa ne bagam coada (cunostintele) acolo?

Da, dar vezi ca dupa ce este prostit si descopera (in majoritatea cazurilor mult prea tarziu) ca a fost prostit si a stricat cinestie ce, tot el e furios pe jmeker ca l-a prostit si pe ceilalti ca nu l-au atentionat! :RO flag:

C-asa-i la noi in rromanica, nu? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu ma leg la cap daca nu ma doare.. adica nu ma apuc sa  repar ceva ce nu este stricat...adica vad aceste aditive doar ca o ultima solutie, daca iti mananca masina ulei pe paine, ii bagi si floriol, incerci macar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca cei care folosesc aditivi sa ne zica daca au observat vreo modificare in bine. Din ce am citit pana acum din mai multe surse, aditivii de benzina sunt bineveniti pentru motor ca inlatura carbonul depus.

La ulei eu sunt de parere sa se schimbe cat mai des in asa fel incat proprietatile sa ramana si uleiul sa nu se innegrasca(la benzina cel putin) intre schimburi. Rar am vazut masini care intre schimburi uleiul sa fie colorat cum era in sticla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui moly mos2, de 2 schimburi. Unul cu mobil super 3000 si actualul cu top tec 4100 LM. Dupa adaugarea aditivului se atenueaza sunetul motorului. In rest nu pot sa ma pronunt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

 

[...]l-am folosit pe 2-3 motoare obosite la masinile pe care le-am avut de-a lungul timpului [...]

Banuiesc ca l-ai folosit si tu si a dat rezultatele pe care le spui, nu?

 

 

 

Blaj Valeriu, desi ai ajuns pe forum de cateva zile, TOATE posturile tale sunt legate direct cu reclama la produse LM si asta nu e ok.

Eu cred cu toata convingerea ca ai venit pe forum nicidecum pentru T3-ul fantoma din semnatura ci doar pentru a promova produsele LM.

Promovarea produselor, nu e un lucru rau dar forumul are dedicata o arie pentru vanzarea produselor unde iti poti deschide topic de vanzare.

Apropos, n-am vazut niciun post de-al tau in "Van-uri si transportere"... :)

 

 

[..] 500 ml scade zgomotul la motor scade consumul cu peste 5% reface stratul uzat cu tungsten [..]

 

 

Desi colegii ti-au ascuns cateva posturi cu reclama la produse tu continui in acelasi fel.

Si da, chiar exista un parti-pris aici: NU reclamelor in topicuri din ariile tehnice.

Pentru reclama exista bannere sau aria de vanzari dedicata produselor.

Atat!

 

 

Daca vreti sa ramaneti aici, nu va sfatuiesc sa procedati in continuare ca pana acum si... feriti-va de topicurile de uleiuri/aditivi.

La o urmatoare astfel de postare din partea oricaruia din voi, respectivul va primi ban si contul va fi blocat.

 

Multumesc pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc aditivi de ani de zile.

Atat pentru ulei cat si pentru combustibil. 
Pentru filtrul de particule, pentru ungerea sistemului de alimentare cu combustibil (indiferent ca e diesel sau benzina), bineinteles pentru ulei, etc.

 

O solutie care nu e aditiv este un engine flush. De la acelasi producator de renume ca aditivii de mai sus. Respectiv de la LM.

Uleiul nu se mai inegreste imediat dupa schimb, la diesel ma refer. Astfel, mentinandu-si mai mult timp proprietatile ramanand mai multa vreme curat in motor.

 

Pana acum, nu am nimic negativ sa reprosez uleiurilor si aditivilor despre care vorbeam mai sus.

Folosesc la propriile masini si la multi prieteni de-ai mei carora eu le cumpar direct, uleiurile si aditivii.

 

M-am ferit totdeauna de aditivii no-name si nu am vreo experienta cu ei.

 

@aryes13, nu am niciun beneficiu material de pe seama postarii mele. Chiar cei carora le cumpar uleiurile si aditivii se bucura pentru ca le iau mai ieftin decat in magazin. Eu nu pierd, nu castig nimic.

In acelasi timp, ii detest pe cei care vin si fac publicitate dar iti dai seama, nu pot sa nu spun Skoda, Volkswagen sau Audi, ori Castrol, LiquiMoly sau Mobil ori Motul, daca asta folosim, la masinile alea si un forum, e pentru discutii.

Si da, consider ca orice demers care are menirea sa contina publicitate si se simte din post lucrul asta, sa fie inabusit din fas(h)a.

 

Eu am adus la intalnirile saptamanale chiar un reprezentant LM. Sa ne explice ce si cum. Nu a vandut nimeni nimic, nu a cumparat nimeni nimic. Am vorbit despre aditivi si uleiuri la general, fara a promova o marca anume si fiecare e liber sa-si cumpere ceea ce crede el de cuviinta.

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Un test facut cu Chevron Techron, unde s-a testat capacitate de curatare a depunerilor de carbon din capul pistoanelor:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!