Jump to content

Aditivi si tratamente - pro si contra


Golfer
 Share

Aditivi  

632 voturi

  1. 1. Utilizez aditivi/tratamente pentru ulei

    • DA
      106
    • NU
      530
  2. 2. Utilizez aditivi/tratamente pentru combustibil

    • DA
      213
    • NU
      423


Postare recomandată

Norma DEXOS 2 (aproximativ echivalenta cu vw50501) e o norma de "cetatean"  necajita pt masini parcurs mediu  uleiurile sant facute de  fabricanti dupa norme create la cerinta constructorului dupa timpul mediu de viata proiectat la motor...

 

Ca mai sant si tipuri si marci de uleiuri care calca in afara normelor e adevarat dar sant extrem de putine si in general  depasesc 60ron/l  sau  sant cu market share minuscul la raft....    cetateanul cumpara " CASTRON"  de fapt  bipiu  in sticla de castron    in general    ca stie el ca asa i-a spus mecanicul.......sau a vazut pe  "iutube" 

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LM nu este singurul !!!

 

Ba da. Este cat se poate de "singurul" care are in program un ulei aditivat cu MoS2 solid. Tu nu faci diferenta intre moly-ul solid anorganic si cel solubil, organic, adica MoDTC, cu care sunt aditivate majoritatea uleiurilor de pe piata. Mai confunzi si ZDDP-ul cu ZDTP-ul, etc. In general, le cam faci varza. Credeam ca discut cu cineva caruia pot sa ii pun intrebari spre a-mi clarifica unele aspecte. Nu este cazul.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Posted by MotorOilEvaluator on Nov 29, 2011 in Motor Oil Info, Specifications DIN ( expunere din MOTOR OIL EVALUATOR by Michael Kaufman ) unde se vede  ca norma DEXOS impune utilizarea de molibden :  The “dexos 1″ spec will be relatively rigorous, designed to enhance engine protection AND engine oil longevity. As a result, for an oil to meet the “dexos 1″ spec, it will likely be necessary for oil manufacturers to utilize primarily Group III and/or Group IV
Additionally adding to the cost of the oil will be the inclusion of molybdenum in the spec for it’s anti-wear properties. Although ZDDP is extremely cheap (and effective) as an anti-wear additive (while also working as an anti-oxidant in the oil), molybdenum is incredibly expensive (in the order of 50 times more expensive) and does NOT also act as an anti-oxidant – thereby requiring the use of additional additives to serve the purpose.

Traducere :

Spec. "dexos 1" va fi destul de riguroasa , concepute pentru a spori protecția motorului și longevitatea uleiului  de motor. Ca urmare, pentru ca un ulei  sa satisfaca spec. "dexos 1",  va fi probabil necesar pentru producătorii de petrol  a utiliza în primul rând grupele III și / sau grupa IV - ulei de baza
În plus, adăugarea la costul de ulei va fi includerea de molibden în spec. pentru proprietatile anti-uzura. Deși ZDDP este extrem de ieftin (și eficace) ca aditivi anti-uzură (în timp ce, de asemenea, lucreaza ca un anti-oxidant în ulei), molibden este incredibil de scump (de ordinul a 50 ori mai scump) și  de asemenea, nu acționează ca un antioxidant !!!- necesitând astfel utilizarea de aditivi suplimentari pentru a servi scopului. nu confunda !!! MODTC ( este antioxidant ) deci eu nu confund si asta e sigur . ( ASTA PENTRU IULIU M . )

 

2. Eu chiar nu inteleg nu poti citi ce-ti trimit ? da nu-i nimic o luam ca la scoala

 

daca citesti cartea scrisa de Michael kaufman ( macar fragmentul dat in engleza pe care l-am dat de exemplu ) ai sa vezi ca : ZDDP ARE ACELEASI FUNCTII CA SI ZDTP FAC ACELEASI LUCRURI ADICA SUNT SI ANTI UZURA SI ANTI OXIDANTE !!! ( nu sunt vinovat ca nu intelegi o explicatie asa de simpla )

Citeste cartea   ( The motor oil bible ) sau bate pur si simplu ZDDP - CARACTERISTICI si ai sa vezi

Si ca sa ma dumiresc de puterea ta de intelegere te rog sa-mi spui ce inseamna ceea ce spune Michael kaufman in carte ZDTP

( or ZDDP ) which boosts the anti-wear properties of an oil .ZDTP stands for zinc dithiophosphate and ZDDP is similar and stands for zinc dialkyl dithiophosphate

 

si aici intreb ca sa ma dumiresc si mai mult cu cine discut  ce inseamna similar ?? daca stii sa raspunzi e un pas inainte da nu pentru mine daca nu stii ...... fara comentarii

mai departe : ZDDP - Zinc dialkyl dithio phosphateCHARACTERISTICS : Good performance of anti-oxidation and anti-corrosion  !!!! and anti-wear ability under extreme pressure

 

deci pentru intelegerea ta nu confund nimic deoarece produsele   sunt la fel dar tu nu trebuia sa iei decat ZDDP si sa vezi ca este un antioxidant !!!!

eu ti-am dat ce carte sa citesti cine a scris-o poate intelegi si tu ceva ( asa scrie in carte asa ti-am dat )

 

 Referitor la MoS2 SOLID si de el ti-am precizat ca l-am folosit  din 1986 Institutul de stiinta Wiesmann spune ca :  este bun ca antiuzura la incarcari grele  (Therefore, MoS2 powder is used as a ubiquitous solid-lubricant in various systems, especially under heavy loads ) dar din păcate, trombocitele MoS2 tind să adere la suprafețele metalice prin prismatica lor reactivă  la margini și, prin urmare, eficacitatea lor ca lubrifianți solizi este îngreunată.( Unfortunately, MoS2 platelets tend to adhere to the metal surfaces through their reactive prismatic  edges and therefore their efficacy as solid lubricants is hampered.) ASTA ESTE DE LA UN INSTITUT DE STIINTA DACA STII CE ESTE ASA CEVA !!! (Chimistii chiar si cei de la LM tot la un institut de invatamant superior au invatat chimie )

 

Unde am discutat eu despre MODTC in ultima scriere a mea ?  e clar si nu repetam MODTC este in fiecare ulei . !!!!

 

Aici discutam doar de Aditivi solizi si am analizat un aditiv MoS2 care dupa parerea mea si a specialistilor este depasit total !!!

 

Observ ca nu stii nici despre LM mai nimic . din ce ai trimis LM  foloseste MoS2  in ulei dar daca nu ai remarcat PRECIZEZ CA numai pentru ulei mineral 10w-40 NU  pentru semisintetic 10w-40 si mai ales NU PENTRU SINTETIC . Oare de ce ?? maestre

 

el probabil ca foloseste MoS2 in 10w-40 ca sa mai scoata cate ceva din el ca eu cred ca ar fi altfel un ulei extrem de slab .

 

AMSOIL , PETRO- CANADA , REDLINE  , NEO ETC AU 10W-40 FULLSINTETIC DE MULT !  si sigur daca ar fi sa comparam cu LM la ce vrei .... ar fi ridicol

 

Asa invata sa analizezi daca nu de la mine macar fa-o singur si daca vi cu o alta parere sustine-o si tehnic sau arata-mi unde scrie ceea ce sustii .

 

Cu bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca nu stii nici despre LM mai nimic . din ce ai trimis LM foloseste MoS2 in ulei dar daca nu ai remarcat PRECIZEZ CA numai pentru ulei mineral 10w-40 NU pentru semisintetic 10w-40 si mai ales NU PENTRU SINTETIC . Oare de ce ?? maestre

 

el probabil ca foloseste MoS2 in 10w-40 ca sa mai scoata cate ceva din el ca eu cred ca ar fi altfel un ulei extrem de slab .

 

Asa "observi"?  Ai zis mai sus ca:

"daca foloseste LM MoS2 insemana ca prin alte mijloace nu pot sa faca fata". Total aiuristic. Nu inseamna deloc asta.
10W-40-ul pe care l-am citat este SEMISINTETIC si SINGURUL ULEI DE PE PIATA care are in componenta MoS2 solid. Pricepi? Pentru celelalalte e nevoie sa folosesti lingurita , rasa sau nu, pentru a obtine asa ceva(cum faceai tu la  "olsit"). Dar nu e recomandabil pentru ca nu stii cu ce aglomerari te confrunti si cu ce oxidari ale trombocitei(aici ai dreptate, de fapt autorii citati de tine...)
Pentru stiinta ta, pe toata gama Synthoil, LM nu are deloc MoDTC in compozitia uleiurilor.
Despre uleiurile citate de tine stiu cam tot ce se poate sti, eliminand din gama "de lux" comercialul Amsoil si introducand formidabilul Renewable Lubricants.
Cele bune, sa se-adune!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si in afara de atata teorie, care este buna pana la un punct, Dan Nano poti sa ne relatezi o experienta personala pozitiva in urma folosirii unui aditiv de ulei ? Adica daca ai observat o schimbare relevanta in comportamentul motorului constientizata de tine.

Eu nu am cum sa fac o dizertatie tehnica credibila asupra unui aditiv pentru ca nu am mijloacele necesare, in schimb pot sa spun ce simt dupa ce folosesc un astfel de produs.Si aici ma refer la faptul ca pot sau nu simti diferente la "cum trage", cum vibreaza, cum suna motorul, daca scoate fum si cat scoate, daca "mananca" uleiul, si nu stiu daca ar mai fi ceva ce se poate observa empiric.

In rest poate sa fie si mama lui Molibden in persoana si produsul poate avea o fisa tehnica beton in care sa scrie ca contine praf de pe Marte prelucrat pe Saturn, in cazul in care nu simt sau nu mi se pare nimic benefic fata de cum era inainte, eu nu mai cumpar produsul respectiv.

Chiar astept o experienta recenta dar sincera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as prefera o fisa beton si aprobata pt motor, decat sa simt eu ceva dar pe termen lung sa stau cu morcovu. ca parere, arata foarte "nenatural" acesti aditivi in comparatie cu uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as prefera o fisa beton si aprobata pt motor,

 

Desigur ca si eu. Si-as mai prefera sa traiesc 165 de ani cu un tonus si o infatisare(...etc...) ca la 27. Din pacate nu prea se poate.

"Nu le poti avea pe toate" :) zic americanii.

Multe drumuri cat mai bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am gresit ca am vazut ca au si aemisintetic fara MoS2 dar am vazut ca are aprobari slabe dupa API adica API SJ/CF sau API SL/ CF acum asa cum am spus sunt 10w-40 fullsintetice cu API  SN/CJ-4 sau API SN/CF .

acest LM nu poate fi folosit la heavy duty ca acolo ar trebui macar un  API CH-4 .

 

Amsoil este du dublu ester sau triplu ester si inca din 1972 fabricau sintetic ( daca ai sti sa citesti o fisa tehnica ai sa vezi cam ce date au ) si aveau intervale prelungite de schimb alaturi de NEO .

 

Daca ai sti sa intelegi ce spune de ex Michael Kaufman in ceea ce reprezinta Dexos ai sa pricepi ca au molibden solid ca acesta are tendinta de a oxida si de aceea arata ca ar trebui introdus aditivi splimentari pentru a preveni  oxidarea . MODTC nu este oxidant deci poate intelegi acum . Eu ti-am spus citeste cartea ca nu are doar 2 randuri !!

 

Apropo m-ar interesa cat este cenusa sulfatata la LM cu MoS2 ?

 

Nota : nu am treaba cu AMSOIL da stiu sa recunosc ca este un ulei f . bun .

 

Acum deoarece se vorbeste de aditivi aici si se doreste si concluzii in practica cred si pot certifica ca aditivul cu tungsten este cel mai bun la ora asta . ( si teroretic si practic ) Eu l-am folosit si motorul functioneaza exceptional . Zgomotul este mult mai scazut consumul se reduce cam cu 5 % , cutia de viteze functioneaza extrem de usor etc .

 

Uleiurile Millers OILS au asa ceva in componenta din 2012 ( ei sunt pe piata de 125 de ani ) .  Sunt uleiuri foarte scumpe sunt destinate curselor auto sunt furnizori pentru Williams si Mc Laren dar au si pentru industria normala

 

Rulare de-a lungul suprefetei de frecare (cu rola din tungsten fullerene disulfit cu structura tip ceapa ) intre doua suprafete de metal  (care sunt inegale pe scara moleculara) reducând astfel frecarea în maşini

 

Test d'usure 4 billes 1 heure @ 40 kg ............................" 0 " sur les huiles additivées ( la ulei avem cel putin 0,4 la testul acesta

de uzura unde asa cum vedeti aici este zero !!!!)

Utilisation ........................................................................ -30 à +300°C

BENEFICES
Additif de très haute technologie.
Renforce les pouvoirs anti usure et extrême pression des huiles.
Réduction du niveau sonore et de l'énergie nécessaire.
Permet aux huiles d’avoir une meilleures résistance à des températures élevées sous fortes charges
(ex. dentures des engrenages de broyeurs de minerai et les cimenteries).
Les NANOLUBRICANT® se répartissent et se logent dans toutes les aspérités des matériaux.
Améliore le coefficient de frottement et la durée de vie des huiles.

 

World's first commercial lubricant that reduces high load level friction and wear based on spherically shaped inorganic
nanoparticles
• NanoLub’s spherical nested structures contain a rolling mechanism uniquely attributed/characteristic to their shape
• NanoLub is EU REACH registered
Non-toxic according to OECD test protocols

 

 

 vedeti diferenta dintre Molibden si Tungsten la presiune !!! ( Tungstenul este sfera si Molibdenul este prisma )

 

nota : aditivul nu este scump si ajuta orice fel de ulei ( mineral , semisintetic sau sintetic ) sa fie de top !!!

 

Conf. Univ. Dr. ing. Ioan BĂRDESCU

Departamentul de Pregătire a Personalului Didactic, (DPPD)

 

( extras )

 

B.2 – NANOPARTICULE INTELIGENTE

Pentru ca nanoparticulele din prima generaţie să poată ajunge la ţintele unde

sunt trimise ele au fost instruite („dresate”) să identifice (recunoască) aceste ţinte.

În acest scop li s-a ataşat o anumită proteină, de exemplu porfirina. Astfel a fost

realizată o nanoparticulă hibridă ca o îmbinare între anorganic şi biologic. Pentruaceasta s-a utlizat tehnologia multimoleculară care permite înnobilarea inteligentă a materialelor şi obţinerea de calităţi multifuncţionale ale acestora.

 

Se evidenţiază trei calităţi majore multifuncţionale ale nanoparticulelor:

 

 

(1) Nanoparticulele inteligente acţionează la nivel molecular şi au un înalt grad

de impregnare şi înnobilare;

 

(2) Acţionează ca un deflector de apă (modifica un curent de fluid) şi

împiedică contactul suprafeţei tratate cu oxigenul, făcând imposibilă

oxidarea acesteia.

 

(3) Nanoparticulele au o suprafaţă imensă faţă de masa lor; de exemplu un gram

de nanosfere acoperă enorma suprafaţă de 1.000 m2.

 

Nanoparticulele inteligente sunt indicate pentru tratarea suprafeţelor deoarece:

Nu reacţionează chimic cu materialele din care sunt executate elementele

de suprafaţă (de finisaj);

Nu schimbă natura culorii suprafeţei;

Nu sunt silicogene (nu degajă pulberi de bioxid de siliciu);

Sunt ecologice, nefiind toxice;

Nu au o încărcătură statică.

 

Eu va urez defectiuni cat mai putine !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amsoil este du dublu ester sau triplu ester si inca din 1972 fabricau sintetic ( daca ai sti sa citesti o fisa tehnica ai sa vezi cam ce date au ) si aveau intervale prelungite de schimb alaturi de NEO .

 

Nici n-a "mirosit". Amsoil are cel mult un monoester blenduit in PAO pe mai putin de 5% din gama. Triplu ester este "de acum" POE . Amsoil nici nu "a auzit" de baza asta. "Nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase". Ba mai are si circa 40% din gama, minerala hidrocracata.

Intervalul prelungit de schimb "heavy duty/long life/long drain" este o caracteristica invers proportionala cu performanta antiuzura a unui ulei.

Aprobarile "slabe" sunt de fapt extrem de bune pentru combaterea uzurii si rele pentru mizeriile numite DPF, etc.,etc. menite sa salveze Planeta...

Le cam confunzi. Etc., etc., etc.,...Habar n-ai de impunerile care prejudiciaza performanta antiuzura si privilegiaza long life-ul in dauna vietii motorului.

Mai ai extrem de multe de aflat. De exemplu, Valvoline si Motul, recomandate de tine, nu mai au nici macar un "full synthetic" autentic in gama...S.a.m.d.

Multe drumuri bune si netede!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stit atatea despre anumite uleiuri ? eu cred ca de la dvs . ca bibliografia unde sa vad si eu lipseste cu desavarsire .

 

Studiati daca  aveti putere de intelegere ( desi ma indoiesc ) asta ca poate poate aflati cum sta treaba cu uleiul cu aprobarile superioare inferioare cu uzura etc .: http://www.jalos.or.jp/onfile/pdf/2009_DEO_Seminar.pdf

 

Stiti ceva cu aditivii lipsa la uleiurile pentru DPF dar aceasta bariera ca produc uzura mai mare a fost de mult depasita . Studiati digramele paianjen la uleiuri si vedeti diferentele la certificari .

( uzura , oxidare , cenusa , slam , vaporizare etc )

 

Amsoil , Neo . RedLine de mult au certificari aeronautice  pentru Lycoming adica  din 1985 . Iata o intrebare pusa la uzina unde am lucrat privind uleiul . :

 

"I have a Lycoming AEIO-360 in my Pitts S1S. I have been running AeroShell 100W Plus for years. Some buddies I fly with have been using an Amsoil oil (I’m not sure the number). What is the best oil and weight to run in this engine?

 

Thanks.

 

CHUCK ROBERTS

 

Intrebarea a fist pusa lui : Paul McBride Paul McBride, an expert on engines, retired after almost 40 years with Lycoming.

Send your questions to askpaul@generalaviationnews.com. - este un expert da nu la nivelul tau   care vine la uzina din cand in cand si face receptie la cate un avion ( o stii ceva nu o stii ce crezi ?  sau aia care folosesc AMSOIL le-o indicat cineva sau de capul lor au facut-o )

 

El indica in general Shell dar nu respinge Amsoil ( dupa cum vezi unii folosesc AMSOIL )  si pacat ca nu mai lucrez acolo ca-i recomandam de la "specialistii nostrii"  LM

 

Nota Lycomincg este un motor de avion - da ce motor ( noi pe IAK 52 am montat motoare de 800 CP )

 

In concluzie sa lasam uleiurile ca aici vorbim de aditivi si ca sa te ajut nu mai folosi MoS2 ca e depasit mai ales la cerintele de azi ( turatii mari , aditivi mai putini unde se include si aditivul antioxidare etc)

 

Tungstenul este acum in actualitate adica fullerenele fabricate din el .

" Composite coatings based on inorganic fullerene-like material (IFLM) nanosphere powders are being developed to reduce friction and improve wear resistance in parts where there are rolling and sliding contacts, such as ball bearings, chains, gears, pumps, screws and artificial joints. The aim of the European FOREMOST (Fullerene-based Opportunities for Robust Engineering Making Optimised Surfaces for Tribology) programme is to save energy, extend operating times and reduce maintenance in sectors such as automotive, aerospace and medical. It comprises 31 partners, including Airbus, Renault-Nissan and Rolls-Royce Jet Engines, and a number of European universities.'The IFLM molecules are among the strongest cage molecules known, withstanding 35GPa pressure without any damage or irreversible damage either physically or chemically,’

 

by : Alex Ford Department of Materials University of Oxford

16 Parks Road Oxford OX1 3PH UK

Email: alex.ford@mansfield.ox.ac.uk

 

Previously Alex has worked as a summer intern for Rolls-Royce, where he provided validation work for new alloys to be used in the jet engine. He has also completed a modelling research placement in the ICAMS facility at Ruhr-Universität Bochum in Germany, under the supervision of Prof. Ralf Drautz.

 

Daca il intrebi vezi ce intrebi sa nu te faci de ras . asta intelege ce citeste !!!

 

Vezi mai sus se spune ca sferele la 30 GPa nu produc nici o dauna mecanica si chimica . Asa ca MoS2 e bye - bye . Pacat de LM ca au muncit degeaba sa-l aiba in ulei ! da le dam aditivi cu Tungsten

 

Astept date tehnice sa vad si eu ceea ce sustii ca la ulei nu-i ca la biserica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, voi reveni cu o varza de citate din care nici macar nu inteleg nimic. Chiar crezi asta?

Apuca-te de studiat si lasa deoparte mania citatelor aiurea.

Vezi ca nenea ala, daca recomanda de obicei Shell, desigur ca aprecia Amsoil. E un upgrade fata de posirca recomandata de el in mod obisnuit. Ce naiba oi fi vrut sa demonstrezi cu asta ca si cu restul postului,

Dumnezeu stie...

Daca vrei tu poti considera ca "m-am facut de ras"...Nu ma supar...

Keep walking!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MOBIL si SHELL pt aviatie folosesc aditivare de la LYCOMING .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles . tu crezi ca eu dau citate . deci sa inteleg ca ce ti-am dat sunt citate ? cartea lui Michael Kaufman este un citat ? sau diagramele de la ulei sunt citate ? sau ce ti-o mai fi dat

Stimate eu am lucrat la Aerostar Bacau 17 ani din 1983 de cand am terminat politehnica si cred ca am invatat destul despre tehnica sau cum sa inteleg cate ceva . E drept ca tot  timpul inveti dar nu de la sectanti care scriu dogme .

 

Cred ca am invatat cate deva din tehnologiile de reparatii si mentenanta pe care le-am efectuat si daca nu stiam ceva aveam si am pe cine sa intreb Cred ca am invatat ceva din reperele pe care le-am proiectat pentru  avioanele fabricate la Bacau , Craiova sau elicopterele fabricate la Brasov .

 

El este adevarat ca foloseste AEROSHELL ( nu SHELL ) dar stie de unii ca folosesc AMSOIL ( deci se foloseste ) si daca stii ca este posirca da-mi un exemplu de ce . Nota daca fac ulei pentru aviatie ( certificate pentru asta ) inseamna ca au specialisti si nu in ultimul rand experienta . Important este ca au in patrimoniu ulei certificat pentru aeronautica unde nu se joaca nimeni cu asta

 

Am cativa tehnologi ( colegi de la uzina ) care ar dori sa impartaseasca si  ei din "cunostintele" dvs in uleiuri si deci ar dori o analiza la uleiurile  AMSOIL

Macar sa explicati o fisa tehnica la un anumit tip sa zicem 15w-50 . Este vascozitatea folosita la motoare in stea sau in  V de peste 800 CP

 

Sa vedem cum deosebiti posirca de ceva performant .

 

Asteptam !

 

da cum ramane cu aditivii ca vad ca nu ati realizat ca aici asta se discuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea o duce asa de "bine" Aerostar Bacau. Ai nostri specialisti "ca brajii" :lol:

Amsoil este o firma deosebit de comerciala care foloseste tehnica marketing-ului murdar pentru a se impune in fata Red Line & co. Nu au in tot programul vreun produs pe baza poliolesterica, cam toata gama este bazata cel mult pe PAO sau mineral hidrocracat. Da-mi un anume ulei(nu un 15W-50, la intamplare...) si-ti spun baza lui.

Si lasa-ma cu "practica ta monumentala" si "motoarele in stea" ca m-ai epatat suficient...! :lol:

Mi-am legat centura sa nu cad de pe scaun.

Be brave! Si cu aditivii las-o jos ca nu-i domeniul tau predilect! Crede-ma!

Multa bafta la scoala si in viata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Intrebare...exista vreun tratament...aditiv sau cum vreti sa-l numiti pentru motor ca sa nu mai aiba zgomotul acela specific la pornire ? Ceva care sa unga tot motorul pe interior si la pornire sa nu am zgomotul ciudat si zgaltaieli ? Multumesc. 

 

P.S. Am pus Metabond...e fix-pix...vrajeala, nu am simtit inca diferente si am aproape 1000 km facuti cu el. Vorbesc de tratamentul care il bag in motor...nu in rezervor ! 

Modificat de z_a_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aviatie n-am proiectat nimic spectaculos tabla de aluminiu de la aeronave e din import RO n-a avut niciodata tabla produsa in ROMANIA ,motoarele sant sub licenta,

Avionica electronica si tot ce tine de instrumentar ce inglobeaza inalta tehnologie sant din import,motoarele sant sub licenta , noi am fost si vom ramane ambalatori sau manufacturi cu forta de munca ieftina ,,,,apanajul proiectarii de

aeronave si componente ce inglobeaza inteligenta si fiabilitate de varf si de ultima ora e al altor state .... adaosul romanesc a fost doar mana de lucru si componente putine procentual 100% conceptie romaneasca ce nu tin de complexitate sau fiabilitate

http://en.wikipedia.org/wiki/Turbomeca_Turmo

Aditivul ORAPI cu tungsten pe care il promovati (firma din BACAU vrea sa faca si ea un banut).... are aprobarea unui constructor? de exemplu cum are WYNNS,BARDAHL,3M.sau LIQUY MOLLY care costa pana in 30 ron si fac la pret mic, 80% din treaba pe care o face ORAPI cu 120 ron

http://customercare.hyundai.co.in/subindex_Additives-24.aspx

Pana una alta aditivii utilizati si aprobati in aviatie contin triaryl phosphate ester si nu am vazut aprobati aditivi in uleiuri aviatie cu "bilute" de tungsten.....

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ca sa raspund pentru acea bataie ar putea fi redusa cu aditivul bazat pe fullerena ( sfere din tungsten ) care sunt elastice si pot atenua zgomotele .Uleiul BARDAHL XTC C60 ("BARDAHL FULLERENE POLAR PLUS" - Folosit in campionatul mondial de SBK de catre echipa DFX Corse pe Ducati 1098R. ) are fullerena C60 interesant nu ? numai ca fullerena nu este din tungsten !!! (repet fullerena = sfera) PRET : 55 EURO / 4 LITRII de ce o fi asa scump ? ORAPI are fullerena din tungsten cu structura tip ceapa ceea ce BARDAHL nu are. ( ce este tungstenul ? am comunicat ce face la fel )Cum stiti ca aditivii enumerati mai sus fac 80 % din ceea ce face ORAPI . Poate fac 90 % poate 12,5 % sau 0,001 % Le-ati testat ca m-ar interesa si daca da unde ? Millers Oils Nanodrive ( firma cu 125 ani experienta ) au uleiuri nano cu fullerena din tungsten si se folosesc in curse auto - cautatile si vedeti . Pretul este mult mai mare decat la BARDAHL . deci BARDAHL si MILLERS au fullerene C60 . Studiatile si vedeti . Asa ca ORAPI nanolub 2021 este si sustin asta extrem de eficace si bazat pe cercetari intense exemple : http://www.iom3.org/news/fullerenes-offer-lubricant-coatings : de unde selectez AIRBUS si Rolls Royce care prin organizatia “FOREMOST” studiaza si implementeaza fullerenele in aviatie sau centrul de cercetari Fiat din Torino

centrul de cercetari din Torino pentru fullerene din tungsten vedeti www.addnano.com vi se da si un film in situ . Daca aditivul indicat de Hyundai costa 30 lei eu cred ca face de 30 lei daca ORAPI costa 120 face de 120 . La fel pot zice ca este diferenta dintre Logan si BMW care de fapt fac acelasi lucru dar cu avantaje zic eu de partea BMW .Ce au facut romanii in aviatie ? in 1985 au depasit albatrosul cehesc ( :" IAR 99 Proiectat integral în România, avionul subsonic de antrenament reactiv avansat şi atac la sol IAR-99 a executat primul zbor la data de 21 decembrie 1985,Foarte apreciat pentru calităţile sale aerodinamice şi de control al zborului, avionul IAR-99 a fost prezentat la multiple evenimente aeronautice din ţară şi din lume, ca sa nu mai vorbesc de IAR - 80 . IAR- 99 a fost modernizat la bacau in 1999. notific ca si mercedes are motor de renault acum si jeep are motor italian etc . cel care stie de toate fara a fi citit nimic nu cred ca a proiectat o piulita sau altceva in viata lui DAR ASTEPT DATE DE LA : AMSOIL OE 15W-40 SYNTHETIC API SN/CJ-4 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MERCEDES SI JEEP sant marci ale unor concerne  cu centre de cercetare cat un oras mic din ROMANIA . A compara mica manufactura din RO cu vestul e hazliu pt cineva care traieste in fenomenul tehnic dar ne indepartam de subiect si plictisim userii...(e plin IAR soim de  sisteme vestice asamblate)   http://www.roaf.ro/ro/dotare/iar99.php

In linkul dat cu rulmentul in poza referitor la  cercetarile cu nanoparticule.  Articolul se refera EXCLUSIV  la cutii viteza, lanturi, lagare, nicidecum nu vad engine vre-un cuvant mai reia odata articolul si citeste.

 

Nu vad certificatul de aprobare aviatica sau auto a lui Orapi la flacon.? Sau vreo reprezentanta auto din lume  care sa-l foloseasca si sa-l certifice . Inca mai astept.

 

Iata aditivi aprobati in aviatia usoara pe un site din zecile existente...

 

 http://www.aircraftspruce.com/search/search.php?s=additive&x=0&y=0

 

Astept  certificarea  lichidului scump....ce costa cat un schimb de ulei....

 

PS. In prezent uleiurile de top fara aditivi suplimentari adaugati  in ele duc un motor de camion peste 1 milion km  (MOBIL DELVAC-CITGO-PETRO-CANADA, SHELL ROTELLA, CHEVRON DELO 400,

De ce ar adauga cineva un lichid cu bilute ,trilute si altceva in el daca motorul tine mai mult decat resursa proiectata a masinii, cu uleiuri premium schimbate la timp

Userii sant interesati de lucruri pamantene cu raport performanta cost  aceptabil pietii din RO.

Ca o paranteza in ITALIA gasesti BARDAHL peste tot si nu se inghesuie nimeni datorita pretului ramane un produs de nisa ca si RED LINE ,RENEWABLE,AMSOIL, 

In legatura cu avioanele multi produc sau manufactureaza dar sant la capitolul avem si atat ......

adevaratele performante sant exclusiv  in lupta reala  unde un subsonic e prada  sigura si pt un F16 SHand  calit si paraverificat in lupte .

e ca si cum ai avea muschi  cu lopata dar nu te-ai batut niciodata. 

Cel mai bun aditiv antifrictiune  cu  raport performanta /cost  de negalat din ROMANIA aprobat de un constructor consacrat ramane   Wynns Friction Proofing  PROFESSIONAL FORMULA  si pt cunoscatori va ramane de nebatut la pret performanta mult timp....   folosit inclusiv pe motoare DIESEL  cu DPF  fara efecte adverse.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.LA AMSOILUL INDICAT gasim  : Hydrotreated Distillate, Heavy Paraffin   ( similar cu  Highly Refined Synthetic Base Oil 64742-54-7 ) si Phosphorodithioic acid, O,O-di-C1-14-alkyl esters, zinc salts deci este o combinata grupa 3 cu esteri  . Cum grupa 3 este considerata a fi sintetica ....  despre ce vorbim ? Compara si fisa tehnica cu alte uleiuri si observam ca este in top .

 

2. Deci a compara mica manufactura BANG & OLUFSEN cu gigantul SONY e hazliu interesant !! sau REVOX  ( asta e in audio - video ) Pentru informare BANG & OLUFSEN este la ani inaintea lui SONY ca si REVOX  si sunt multe exemple in toate domeniile

Este important ca noi Romanii am facut un avion fata de altii (multi in lume) chiar din Europa care nu au asa ceva ceea ce inseamna ca nu am facut doar tabla .R 99 este pentru scoala si antrenament nu pentru lupta (ca si albatrosul  dar mai bun)  . Avionul pe care l-ai amintit este American este de lupta efectica dar atentie este mandria americanilor nu a romanilor . Aici nu am vorbit de o confruntare am vorbit doar de tehnologie si cum in aviatie este destul de avansata ai ce invata daca ai avut contact cu ea . ma bucur ca-i laudam pe americani ( mereu o facem nu ) da tot nu ne baga in seama .

 

3. Motorul este un ansamblu de repere care includ lagare , rulmenti etc si in care regasim fenomenul de frecare prin alunecare si rostogolIre . Tradu mai atent !!! ( nu scrie nicaieri exclusiv ci cum ar fi  !!! engl : such as ball bearings, chains, gears )  si mai dau despre fullerene din tungsten :

 

http://www.southampton.ac.uk/ncats/Downloads/Summer-School-2010/Proceedings%202.pdf de unde spicuiesc pentru intelegere :

UK-China Symposium and Summer School on
Tribology and Surface Engineering 2010 24 th -26th August 2010, Southampton, UK
sponsored by :  RCUK – Research Councils UK  and Shell Lubricants  !!!!! and  Prof. H. Peter Jost CBE(President of the International Tribology Council)
Titlul Lucrarii   :  WS 2 Fullerene-like Lubricant Nano-Additives – A Review ( vedeti pagina 7 ) spicuiesc : ...Within lubricant applications,such as engine oils, transmission fluids, gear and bearing oils, the potential exists for lubricants containing nanomaterials to significantly reduce friction and wear of moving parts and enhance machine durability. This can contribute to substantial energy savings, reduced equipment maintenance and longer machine lifetime. For engine oil (crankcase) applications, the lower friction can assist in reducing fuel consumption and accordingly reduce emissions of greenhouse effect gases.
 
Si acum te las sa traduci si apoi sa- i intrebi de ce da bagam bilute , trilute etc .
Atentionez ca ei nu gandesc de ce sa mai adaugam  daca uleiul face totul ! E gandesc ( ca nu sunt romani )  ca reduc uzura , ca reduc noxele , ca reduc  cantitatile de ulei uzat ( uleiul se schimba la intervale mai mari ) ca tungstenul este nontoxic , ca uleiurile ar putea renunta la aditivii pe baza de zinc si la alti aditivi etc . Studiati si www.addnano.com si veti vedea ce se mai spune si acolo . Pot sa va mai dau o sumedenie de cercetari . ORAPI este un colos mondial si daca intrati in calalogul lui veti vedea ce certificari are !!!
 
Effect of fullerene ( spheres ) containing lubricants on wear resistance of machine components in boundary lubrication by :  ( http://search.proquest.com//docview/305167942 )

Titov, Andriy :ProQuest Dissertations And Theses; Thesis (Ph.D.)--New Jersey Institute of Technology, 2004.; Publication Number: AAI3180502; ISBN: 9780542207723; Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 66-06, Section: B, page: 3382.; 147 p. ( traducere : Teza de doctorat ( Ph.D. ) - New Jersey Institute of Technology , 2004 Numarul publicatiei : . AAI3180502 , ISBN : 9780542207723 ; Sursa : Rezumate disertație International , Volumul : 66 - 06 , Secțiunea : B , pagina : 3382 ; . 147 p. si  dau cateva consideratii :
Fullerena , o nouă formă de nanomateriale  , posedă proprietăți unice fizice si mecanice care fac utilizarea lor ca aditivi potentiali benefici pentru lubrifianți lichizi  . Scopul acestui studiu a fost de a investiga efectul de Fulerenelor continuti in  lubrifianti pe rezistenta la uzura pe  cuplu oțel - bronz care funcționează în condiții de lubrifiere la limită
) Cautati lucrarea daca doriti o trimit eu are 169 de pagini .

 

sunt zeci de studii si lucrari stiintifice si am dat si o aplicatie ULEIURILE MILLERS  vedeti cine le foloseste da va ajut eu Porche , SUBARU , CONSTRUCTORUL KAPS de cutii de viteze secventiale , Wiliams , Mc Laren etc .

 

Petro - Canada pe care il cunosc bine ca il vand nu are certificari Renault , Fiat , BMW etc dar este peste multe alte uleiuri care au asemenea certificari . Nu are nevoie - se bazeaza pe calitate pe aditivii care ii are si pe reteta pe care o respecta . la fel si RED LINE SI NEO etc .

 
In final ce sa discutam despre Wynns pe care l-am studiat ce am gasit si ce am gasit.... nimic in fisa tehnica ( MSDS ) , numic date in teste , ci doar ca face si drege e adevarat il indica Hyundai dar in anumite conditii . Si atentie face de 30 lei aici sunt de acord ; banuiesc ca la cumparare costa 10 lei ( se mai aduga transport adaos comercial TVA etc. )
NANO SFERA este si a fost in teste  cel putin 15 ani ca cei care l-au dezvoltat sunt la cel mai inalt nivel si nu se joaca cu reclamele si cu testele si  daca de ex ORAPI il indica si pentru motoare atunci asa este si atentie calitatile sferei nu sunt  laudate de producator ci de cercetatori , institute de cercetare fiind primul lubrifiant stiintific dezvoltat si o sa vedeti ce impact v-a avea in viitor !!!
 
Eu recunosc ca poate e scump pentru unii ( 120 ron ) dar mai ieftin ca metabond si cam egal cu Dura Lube care nu fac absolut nimic fiind dovedite pentru asta ( DURA LUBE IN LOW ) . da si BMW X5 este mai scump ca DUSTER si totusi se cumpara .
din ce spun cei care l-au testat ( institute de cercetare in tribologie ) tungstenul in ulei poate face ca uleiul sa reziste de pana la 5 ori in motor !! deoarece reduce extrem de mult oxidarea uleiului prin neutralizarea peroxizilor din ulei !! ca sa nu mai vorbesc de scaderea consumului . ( cititi lucrarea de doctorat a lui Andry TITOV - profesor la NEW JERSEI SUA -- nu are nici o legatura cu ORAPI care este in FRANTA )
 
As dori sa aflu ceva negativ ( in afara de pret ) fata de NANO bazat pe sfera din tungsten . Poate cineva stie ce anume dar va spun ca la ora asta este cel mai performant lubrifiant solid si poate fi utilizat oriunde este necesar sa se reduca frecarea si uzura !!! .
 
Studiati si ce este tungstenul ca material si veti vedea si calitatile exceptionale ale lui ;  dau un exemplu are coeficent de frecare de 0,03 static si 0,07 dinamic ( teflonul are 0,04 ) iar uleiul motor are 0,12  sfera are 0,001 . cine il poate intrece la ora asta ?
 
 
 
 
 
 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept certificarea  auto sau aviatie tot cu copy paste.. a  lichidului cu bilute....inca...

Si un constructor consacrat ce foloseste bilutele....in ulei.(daca nu certificare macar utilizare in reprezentante)  

 

Sa vad un test cu bilutele  ORAPI cum e cel de mai jos   si pretul la fel .......  

 

 Cum e facut la  gama aditivi  BG-MOA utilizat in SUA in reprezentantele GM si se gaseste in Romania, tot la 1/4 pret din aditivul cu  trilute sau bilute scumpe. Sa nu-mi spui ca GM n-a aflat de bilute trilute.... ca de Sony si B&O au auzit.....

 

http://www.hudsoncadillacbuickgmc.com/BG_DIY_Products

 

Si un demo fara ulei in motor fara crestere de temperatura cum face BG-MOA aici

 

 

Asteptam un test similar cu bilutele de tungsten nu povesti cu masina TIMKEN de frictiune  care e pt unsori  nu pt ulei de motor, pt ca el uleiul de motor se testeaza  in motoare de catre marii giganti in lubrifiere, cum face de exemplu CITGO testeaza uleiul 9 milioane de km in fiecare an in flote de camioane pe 16 marci diferite  si analiza ulei permanenta  

Nu  testari cu role unse cu ulei+ aditiv bune pt multimi atehnice.. (La ulei se foloseste un test asemanator ce nu e concludent decat doar pt rezistenta  pelicula ce se numeste 4ball wear test) se foloseste secventa III  IVA test, pe ax cu came , si multe alte teste aprobate de industrie,  multe alte uleiuri trec teste suplimentare inclusiv 100 ore circuit NURBURGRING  cum ar fi cele pt PORSCHE si multe altele ......    de aceea astept certificarea  ......auto...

 

    ......Acum am inteles zbaterea de ce e mare... e vorba de o firma din BACAU nu-i dau numele  ce REvinde ORAPI si PETRO-CANADA care intradevar e un ulei de exceptie   (care e importat de o firma din PLOIESTI)   exista sectiune de vanzari in forum.... 

REPET de ce trebuie sa platesc 120 ron pe un aditiv necertificat de un constructor cand exista 4 marci   certificate de HYUNDAY aditivi (LIQUY-MOLLY,3M,WYNNS,BARDAHL)   la 1/4 din pret   

Si de ce trebuie sa dau pe un aditiv 120ron +taxe curier  daca exista uleiuri de inalta performanta gata aditivate ce duc motorul peste resursa proiectata a masinii...    intrebare pe care am pus-o mai sus si nu se vrea a raspunde... se vrea doar a vinde bilutele cu adaos...

Si a arunca in derizoriu produsele WYNNS care se folosesc si sant certificate de mii de service-uri in toata lumea si care au gama profesionala de aditivi toata gama pt auto denota dorinta de a-ti promova exclusiv produsul de 120ron flaconul (cat un schimb de ulei) Dau un site al produselor premium  WYNNS  din NOUA ZEELANDA   ele se gasesc si in RO  

http://www.wynns.co.nz/wynns-catalogues.php?n=1&g=2&s=all

 

Concluzie:  nu am spus ca produsul nu e bun ci ca e  f scump pt userul de rand (90%)  si neaprobat de un constructor consacrat  existand produse cu raport performanta cost net mai bune. nimeni nu tine motorul de 5 ori mai mult cum ai spus mai sus chiar daca ar avea frecare 0  pt ca se deterioreaza rezistenta la acizi (TBN) se oxideaza prin ardere  si uleiul dauneaza componentelor deci tot la km putini il schimbi deci produsul reducere frictiune  care costa cat un schimb de ulei are raport performanta cost f mic...  restul e marketing pt multimi atehnice..

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA AMSOILUL INDICAT gasim : Hydrotreated Distillate, Heavy Paraffin ( similar cu Highly Refined Synthetic Base Oil 64742-54-7 ) si Phosphorodithioic acid, O,O-di-C1-14-alkyl esters, zinc salts deci este o combinata grupa 3 cu esteri . Cum grupa 3 este considerata a fi sintetica ....

 

Alo! Gara de Nord??? :lol: Grupa 3(ca si 3+) o fi "considerata" sintetica, dar poate pe la Aerostar pe la Bacau. "La/pentru mine" este minerala hidrocracata cum am si specificat deja. Esterii sunt in cantitati insignifiante pentru corectarea pour point-ului ca altfel ingheta "marmelada" la cateva grade sub zero...La Red Line ori Renewable Lubricants nu gasesti asa ceva...Si nici macar la LM , gama Synthoil...Intelegi? A inceput sa devina interesant?

Sunt perfect de acord cu nec100. Wynn's este o firma respectabila care vinde ZDDP la bidon. Balansat. Asta e crucial. Deci nu debalanseaza compozitia uleiului unde se adauga. As mai recomanda si Booster Pak de la Renewable Lubricants.

Ca sa fiu cinstit nu am incercat si nici studiat inca "bilutele" ORAPI, insa cand o voi face voi posta aici. Cu sinceritate, cum am facut si pana acum.

Multa sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sedus de wynns cum  au fost cei din DDR de trabant . adica merge si el da ce gluma este certificat de  serviceurile auto !!!

eu vorbesc aici de produs profesional si e adevarat ca PETRO - CANADA e la fel sic! ( ca este unul dintele cele mai bune uleiuri dn lume cu ulei de baza 99,9 % puritate si ai gresit eu sunt din ploiesti   ) In lower friction ( canada missisauga www.lowerfriction ai sa vezi date despre sfere tungsten si e adevarat ORAPI are la fel si este mai simplu de adus ) Nota PETRO- CANDA este tot din missisauga ONTARIO  si asa ca o certificare  ei confirma calitatile tungstenului in lubrifiere . ACUSI ACUSI SURPRIZA LA PETRO CANADA !!!!

Ori nu vrei sa citesti ori nu stiu ce sa cred dar ti-am spus de exemplu de uleiurile Millers..  da am sa te ajut .  : About Millers Oils  :Established in 1887 by John Watson Miller on a site close to the current one . Innovator of Nanotechnology gear oils for motorsport in 2009 ;Innovator of nanotechnology engine oils in 2012 and winner of the MIA Most Innovative Product Award 2012;Millers Oils were delighted to receive the Technology and Innovation Award, presented to Martyn Mann by Steve Sapsford of category sponsor Ricardo.  si mai dau   ca am impresia ca, confunzi un test intr-un garaj cu institute de cercetari . confunzi dupa cum ai sa vezi centrul de cercetari fiat din Torino cu un test cu role  . un test similar cu role este pentru cei paraleli cu tehnologia este pentru impresie artistica . Testele se fac pentru fraieri pe role din otel care nu se regasesc in practica . daca tot vorbesti de temperaturi vezi la millers cum fac testele de temperatura la uleiurile millers nanodrive etc .

 

http://articles.sae.org/11201/  teste pe Porche ulei cu nano ; http://www.fastcar.co.uk/2012/08/28/millers-nanodrive-test/  alte teste .

 

si din : http://eamvmotorsport.com/millers-oils-nanodrive-nt-motorsport-serijos-variklines-alyvos/   si de aici : Nanodrive (NT) engine oils represents a new generation of engine oils for modern race engines providing enhanced performance needed to compete at the highest levels in motorsport.

 

Alt utilizator de ulei nano este KAPS ( RACING TRANSMISSIONS -MITHSUBISHI LANCER SUBARU IMPREZA ) http://eng.kaps-transmissions.com/ SI

http://eng.kaps-transmissions.com/news-kaps/autosport_international_2014-1286.html SI http://performanceracingoils.com/PDF/USA_Msport_gear_oils_leaflet_v5.pdf

 

am mai dat sa studiezi WWW.ADDNANO.COM unde se arata teste la centrul de cercetari Fiat ( ce sa faci nu-i garaj deci nu se pune da pentru tine ) si am sa scriu : din addnano daca nu stii ca am vazut ca nici la imaginea cu rulmentul nu ai stiut da roaga pe cineva sa traduca

The AddNano project is partially funded by European Commission within the 7th Framework Programme (NMP-2008-1.2.1) and its overall objective is to overcome the technological barriers involved in the development of large scale market introduction of a new generation of lubricants incorporating inorganic fullerenes and other nano- materials. 
The project is concentrating on the investigation of crankcase oils for diesel engines and grases for ball bearings applications. iar aici ai cine formeaza acest consortiu ADDNANO https://sites.google.com/site/addnanoeu/consortium   (  CE SA FACI IAR NU SUNT GARAJE DA ASA-I CU STIINTA ASTA NU ARE NEVOIE DE CERTIFICARI AUTO A PARDON CE CAUTA FIAT CU CENTRUL LUI DE CERCETARI ? si UE CU FINANTARE ?  oare astia finanteaza orice porcarie ?  )
 
A SA NU UIT millers oils are un telefon o adresa si poti sa le scrii si sa-i certi ca ei arata ca un ulei nanodrive tine la mai multe curse comparativ cu un ulei similar fara nanosfere care tine numai la o cursa ( le explici de TBN de oxidare ca sunt mici - dupa cum vei vedea  "SMALL COMPANY" si cate si mai cate  ) am sa-ti dau unde fac greseala asta ( " atehnica " ) ingros cu negru si maresc si atentie cu cine intra in competitie :  McLaren si Wiliams ;  noroc de ei ca nu intra in competitie cu Hyundai !!!  DECI :
"Millers Oils is a small British company on the cutting edge of technology for lubricants for the motorsports industry. Millers Oils gear oil with nanotechnology was awarded the Most Innovative New Product at the 2009 World Motorsports Symposium, beating out a data acquisition system from McLaren and the KERS system from Williams.

Waste reduction and better protection
Having performed engine oil sample testing of many oils, including many leading synthetics, we have learned that viscosity does not always hold up and" necessitates a change of oil after one weekend of racing."  When you look at it, this is costing you in terms of time and money (as you have to replace the oil too frequently) and from the standpoint that it is not protecting your engine as well as it should be which leads to increased wear and shorter engine rebuild cycles. In a sound engine, Millers Oils Nanodrive triple ester oil "can run multiple race weekends without changing and without loss of protection." This is good for you and it certainly isn’t going to hurt Mother Nature. For about $20, we recommend that instead of changing oil take a small sample of oil after every weekend and get a simple analysis done which will tell you how the oil is doing and if it should be changed, info.
 
Deci ca o concluzie la ce face produsul bazat pe nanosfere din tungsten  nu este scump si sper ca nu te superi daca ii cred pe cei de la Millers si KAPS ca un ulei asa tratat rezista mai mult la schimb . daca ai citi lucrarea lui Andry TITOV ai intelege si de acolo cum sta traba cu TBN-ul cu oxidarea etc .
Acum cand o sa vad si eu ca WYNNS v-a fi folosit si studiat la asemenea nivel am sa cumpar si eu si chiar o sa dau mai mult de 30 lei pentru incurajare
 
Si ca inca o concluzie la intrebarile de mai sus pot sa spun  de ce am studiat  ca vs. metabond, dura lube, slick 50 si ce o mai fi este de ultima ora . vedeti in ce ani s-a lansat acest produs ( dupa 2010 ) deci de ultima tehnologie si zic eu ca e bine ca-l avem si noi .
 
Cine doreste wynns sa cumpere nu ma opun nu-l cunosc nu l-am testat da ma indoiesc ca la 25-30 face mai mult decat un ulei gen Petro - Canada aditivat cu aditivi Afton o firma renumita in productia de aditivi  .Cine nu vrea sa dea bani pe un aditiv bun atunci mai bine pune un ulei de calitate
 
atentie tungstenul sub forma de sfere este un lubrifiant solid inert chimic nontoxic cu care uleiul se imbogateste prin adaos deci tehnc vorbind  nu este un aditiv este un lubrifiant !!! 
 
si ca incheiere nu cred ca MIllers . KAPS , Kraft, Multisol , au nevoie de certificari deoarece au laboratoare proprii si daca au norme API , ACEA , etc e suficient ca e vorba de prestanta si calitate castigata in timp .
 
Este intradevar un minus ca nu au certificari Hyundai si cele din garaje dar mai lucreaza la asta  .
 

exemple :
Millers Oils NANODRIVE CFS 5w-40 NT Full Synthetic Engine Oil : Competition fully synthetic triple ester Nanodrive formulation, suitable for fast road/street modified engines, race, rally, sprints and hill climbs. Ideal for engines with hydraulic tappets e.g. Ford Zetec. ( sic pentru GM !!!)

 

Millers Oils NANODRIVE EE LongLife C3 5w-30 Full Synthetic Engine Oil

Application:

Suitable for use in petrol and diesel engines meeting Euro IV / V emission standards requiring ACEA C3 specification. Particularly recommended by Mercedes Benz and BMW for use with variable service intervals and other vehicles that require a fuel-efficient lubricant.

 

EE SEMI SYNTHETIC 10w40 Engine Oil (Semi Synthetic Oil) NANO DRIVE TECHNOLOGY

ACEA: A3 / B3-10, A3 / B4-08 Mercedes-Benz: 229.1 VW: 502 00, 505 00 PSA B71: 2295 Renault: RN0700 MTF-94: Transmission Specification Atentie ce se spune :   User Benefits  : A reduction in friction of up to 60% providing a reduction in wear of up to 42% compared to other standard semi synthetic 10w40 grades.

 

Aviz amatorilor : Eu cred ca am dat destule date privind efiacitatea acestui produs

la Wynns  cred ca dau bani degeaba daca folosesc Petro Canada de ex . sau NEO

La un ulei de exemplu triplu ester asa cum arata  " atehnicii " merita un nano cu sfere din tungsten

asta e conluzia mea ! dar sustinuta vad si extrem de bine

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

smissions - Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza
Racing transmissions - Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza Racing transmissions - Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza Racing transmissions - Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza Racing transmissions - Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza Racing transmissions - Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petro Canada a "vazut" esteri in viata lui doar pentru corectarea mineralului lor. Ei se lauda ca fac cel mai pur hidrocracat de pe piata. Adica...mineral.

Millers este un blend de esteric, PAO si GTL. Este un ulei OK.

Neo este dublu esteric in cea mai mare masura a gamei lor. Nu sunt deloc mai "sus". Nici nu exista notiunea de "triplu esteric"...Este asimilata deja celei de poliolesteric. Nu ai notiuni de baza...Sorry! Nici macar despre forumuri... Asemenea posturi nu pot fi citite fiindca sunt obositor de lungi. Straduieste-te sa sintetizezi daca doresti sa te urmareasca cineva...

Sanatate multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sefu las-o bre  ca habar nu ai  . Mi-a placut ce stii despre compozia lui Wynns FANTASTIC !!!

 

din 1996 grupa 3 este considerata sintetica   . asa ca invata ca incercam sa nu fie ca la piata .

 

 citeste : Group IIIs are by severe processing that they are marketed as Synthetics. Most people now accept Group IIIs as synthetic,

 

nota  :  PETRO - CANADA FABRICA ULEI SYNTHETIC NUMAI  GRUPA 3 ( PATENT CUMPARAT DE LA CHEVRON ) are ulei PAO NUMAI PENTRU EOLIENE ( LA REDUCTOARE )

 

Petro-Canada is a leader in the development of waxes, process oils and specialty oils. Our standards of purity are unmatched in
the industry.Specialty Base Oil — optimize your lubricants with a full range of Group II/II+ & III base oil.

  • Have a high viscosity index (VHVI fluids have a Very High Viscosity Index)
  • Deliver synthetic product performance at a lower cost
  • In 1996 Petro-Canada added a new base oil manufacturing facility that added Hydroisomerization wax conversion capabilities. The result was our line of PURITY VHVI synthetic base fluids with improved low temperature fluidity, very high viscosity indexes, and performance characteristics very similar to polyalphaolefins (PAO).
  • That’s why Petro-Canada uses the HT purity process to produce the purest base oils in the world – 99.9% pure

 

OIL EXTREME FOLOSIT IN COMPETITIILE NASCAR ( USA ) LA FEL  :   Oil Extreme™ "Better Than Synthetic" Motor Oil is specially formulated using the new Group III, very highly refined, hydrocracked and catalytic dewaxed petroleum base oil. This "white water" as it is called is so pure that it is crystal clear. It is processed in special plants built by several major oil companies, under high temperatures and pressures to remove all the sulfur, nitrogen and oxygen compounds that normal solvent extraction processes can't remove.http://www.oilextreme.com/tech1.html

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Synthetic_oil :

Synthetic base stock lubricant oil as described above are man-made and tailored to have a controlled molecular structure with predictable properties. They comprise of organic and inorganic base stock oil combined with polymer packages to produce synthesised oil compounds (API/SAE Groups III, IV & V).  API Group III base oils are sometimes   considered Fully synthetic .Group III - this is a highly refined mineral oil made through a process called hydrocracking. In North America this group is considered a synthetic oil.

 

AMSOIL introduced the first API/SAE approved 100% synthetic motor oil in 1972.

Motul introduced the first semi-synthetic motor oil in 1966.[2]

 

mai citeste mai studiaza si ia un dictionar sa vezi ce inseamna similar . ( grupa 3 similar cu PAO ) etc .

Ma astept sa spui ca inca nu ti-ai pus viza la certificarea grupei 3 ca sintetic asa ca petro - canada e umilita . da spune-le asta ;  iti dau adresa si le spui si lor ce mi-ai spus si mie despre grupa 3 si uite asa poate iau si eu ceva comision ca gasesc "specialisti"

 

Iata si un studiu asupra ZDDP  : And ZDDPlus is not the only additive that causes total failure. Edelbrock’s Zinc Additive did the exact same thing with 3 other low zinc oils. Throwing extra zinc in a motor oil CANNOT improve its wear protection capability. Extra zinc provides LONGER wear protection, because more zinc takes longer to be depleted as it is sacrificed while helping to protect parts under heavy load. But, it is impossible for extra zinc to provide more wear protection. Because the fact is, zinc simply doesn’t work that way. It’s like how having more gas in your tank, will take longer to run out. But, having more gas in your tank will NOT make more HP. (by well known race engine builder, David Vizard)

 

ca sa vezi ce fantasmagorii spui despre adaugarea de ZDDP si imi place cum o spui "balansat" si "crucial" ce mai specialist de specialist

 

mai bine studiaza tungstenul sa vedem parerea poate ii ajuti si pe cei de la Wismann Institute of Science sau pe cei de la MILLERS cine stie ce descoperi  .

 

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!