Jump to content

SEAT Leon 1.8T Sport


toni

Postare recomandată

  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • toni

    125

  • Bogdan_wrc

    26

  • andrei.toledo

    16

  • Muale

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, inca se mai vede rosu pe interior :P

Iar de curand am descoperit din greseala de ce nu se pupa fix cu aripile. Cand am pus-o trebuia sa schimb si niste ghidaje, de care nu am stiut. Din cauza ca eu le am pe cele de bara veche, sta putin umflata la imbinarile cu aripile. O sa le comand pe cele care trebuie si pe urma va sta bine.

Pacat ca mi-a luat 3 ani sa aflu asta, deja ma impacasem cu ideea :P

Modificat de toni
Link către comentariu

foarte frumoasa masina, am vazut'o de cateva ori prin alx :P zici ca e noua. Nu stiam ca ai 1.8 pe ea. E de'a dreptu' vis, ai grija :P

Link către comentariu
  • 6 months later...

Daca tot este ziua Leon-urilor 1M :), mi-am adus aminte ca am si eu unul si sa mai fac un update pe aici.

Masina are in prezent 193k km, a implinit 10 ani prin iulie si se pregateste de iarna. Am luat un set de jante de la un coleg de pe forum. Jantele sunt ATS Planet 7x17 si azi am montat pe ele anvelopele de iarna, dupa ce le-am curatat temeinic bineinteles :P In vreo luna cred ca le pun pe masina.

De la ultima postare, la masina s-au schimbat urmatoarele:

- pompa de servo-frana - fasaia pe undeva; alte simptome nu avea dar ca sa fiu impacat si sa nu raman fara frane am schimbat-o

- o garnitura la galeria de evacuare - scapa gaze in anumite momente

- bieleta de directie dreapta

- burduf planetara (cutie) stanga

- ghidajele de la bara fata - asa cum am scris mai sus, mi-am dat seama ca nu le am pe cele care trebuia

- suport senzor temperatura - pierdea antigel pe la garnitura cu care se prindea de blocul motor

- electroventilator mare - intre timp l-am desfacut si curatat pe cel vechi si acum merge

Ulei, filtre si benzina nu le mai trec ca astea sunt valabile la orice masina :vaidecapulmeu:

Pe langa piesele de schimb si jantele de iarna, am montat si cruise-control cu ajutorul lui Al Bundy (ma rog ... el a facut tot, eu doar m-am uitat :) )

Link către comentariu

Pfff, si tu toni?!!! :)

Frumos sa le vezi prezentate in rastel.

Ce dimensiuni au anvelopele de iarna? 205/50/17?

Link către comentariu

Mersi clausweb!

Pfff, si tu toni?!!! :D

Frumos sa le vezi prezentate in rastel.

Ce dimensiuni au anvelopele de iarna? 205/50/17?

Nu, tot 225/45R17 ca si cele de vara. Cand m-am hotarat sa trec la 17" si pentru iarna aveam jantele Rial care sunt 8J latime iar 205 ar fi fost putin cam inguste pentru latimea jantei. Riscam sa fie un pic stretched anvelopa. Asa ca am mers tot pe 225/45, fiind si mai usor de gasit.

Cred ca am facut 2 cu combinatia asta si a fost ok. N-am ramas intepenit pe nicaieri. Oricum, cu suspensia sport nu pot sa ma avant prin nameti prea mari :D

Link către comentariu

Mersi! Nu sunt mare fan al distrantierelor :)) Cu siguranta ar arata mai bine, dar n-as vrea sa fac masina mai subviratoare. Cred ca asta este unul din motivele pentru care VW a optat pentru ecartament mai mic pe spate decat pe fata.

eu cred ca niste distantiere de maxim 20 mm cu jantele OEM cu ET mare (de obicei) aduc o modificare aproximativ identica cu niste jante cu ET mic (sau mai mic) precum cele aftermarket. Scazi din ET ul jantelor originale ET ul jantelor tale si vezi cam cat e diferenta :-)

frumos Leon ai...si cu motor de noata 1o

Link către comentariu
  • 6 months later...

Long time, no see

Daca tot a venit caldura, am mai facut o vizita la mecanic :)

Am schimbat:

- bucsele de la puntea spate (am pus Lemforder)

- lichidul de frana (ATE)

O scurta curatare de primavara si masina este gata pentru inca un an :Driver:

Amigo_Glasur28.jpg

Link către comentariu

cred ca e singura culoarea asta. eu nu am mai vazut in atatia ani.

ce bine intretinuta reusesti sa o tii!

Link către comentariu

Toni, pune si tu o folie pe toate geamurile, un 50% nu deranjeaza :blah:

Link către comentariu

cred ca e singura culoarea asta. eu nu am mai vazut in atatia ani.

ce bine intretinuta reusesti sa o tii!

Thanks :icon_thumright:

Am mai vazut pe net unul in UK si unul in Franta/Belgia si niste Toledo pe la noi.

Toni, pune si tu o folie pe toate geamurile, un 50% nu deranjeaza :blah:

Neah, nu sunt mare fan al foliilor. Am inceput sa sa ma intorc catre OEM din ce in ce mai mult.

Chiar ma gandesc sa pun bara fata originala la loc :), dar e zgariata.

mai multe poze :icon_thumright:

Culmea, cu toata masina nu prea am :blink: Mai mult cu bucati din ea, cate o aripa, o janta samd

Astea sunt ce-am mai gasit:

Amigo_Glasur26.jpg

Amigo_Glasur29.jpg

Amigo_Glasur21.jpg

Trebuie sa rezolv si numarul cat de curand (este putin indoit), dar am ramas fara banda dublu-adeziva momentan.

Link către comentariu

o cumpar eu daca o vinzi , si iti umblu scaunul din dreapta cu mirositoare :blah_:

Link către comentariu

foarte frumoasa culoarea, si intretinuta.

merita si niste praguri

Modificat de mihai20
Link către comentariu
  • 7 months later...

Super culoarea . Am vazut-o duminica pe Mihai Bravu si prin militari pe la Edellweiiiisss parca .

Eu am avut meganu ala alb gen r26r si mi-am luat un seat rosu 1.8t 20v.

Vreau sa zic ca am invatat multe din ce ai postat tu . valve pcv etc... Cand termin si eu modif la el in postez si eu. De ce nu ii pui si bara spate de top sport?

Link către comentariu

Mersi! La Edelweiss sta in fiecare zi :)

Bara spate este destul de scumpa si nu pot spune ca difera foarte mult de cea standard incat sa merite cu adevarat pretul.

Asteptam topicul cu masina chiar daca nu este varianta finala :)

Link către comentariu
  • 6 months later...

Mai fac un update ca n-am mai scris de ceva timp pe aici.

In urma cu aproximativ o luna am schimbat volantul si kitul de ambreiaj (disc, placa presiune si rulment hidraulic), toate LUK - 212.000 km. Din cate am inteles a tinut destul de bine.

Cu noul volant, masina este mult mai silentioasa, vibratiile la relanti s-au cumintit drastic.

Iar ieri am luat masina de la Metrotehnica dupa ce am vopsit bara fata si bara spate. Se cerea dupa cateva julituri primite in parcare si trafic :) Lucreaza foarte bine baietii de la vopsitorie, de fiecare data am fost multumit de lucrarile lor.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Inca un update :)

Am schimbat distributia, 4 ani si ~57k km. Cam devreme dupa numarul de km, dar am considerat ca nu merita riscul.

Kit ContiTech + pompa de apa Hepu.

Azi am schimbat si filtrul de aer, cu 34k km la bord. Am avut si am pus tot Mahle (LX 684) - Made in France :icon_thumleft: - iar dupa cum arata data viitoare cred ca il voi schimba la 20-25k km.

Iata de ce:

Comparativ cu cel nou

Mahle_air_2.jpg

Ce a cazut din filtru vechi fara sa-l scutur

Mahle_air_3.jpg

Iar inauntru arata cam asa

Mahle_air_4.jpg

Mahle_air_5.jpg

Filtrul de benzina schimbat si disecat cu ceva timp in urma se poate vedea aici. Am pus Mahle - Made in Mexico in loc de Mann - Made in China :)

Urmeaza un rulment de fata, am luat de la FAG.

Si un ultim anunt :), in ultima perioada am avut un consum foarte bun in oras: ~13.5L/100km :icon_thumleft:

Si in afara, consumul pare mai mic, ultima oara am atins 7,7L/100km mers normal, in nici un caz pentru consum redus.

Modificat de toni
Link către comentariu

Nu. Intervalul recomandat este de 30.000 km din cate stiu. O sa-l schimb ceva mai des acum, poate 20.000 km.

10.000 km mi se pare exagerat pentru filtrul de aer .

Link către comentariu

De ce ti se pare exagerat 10 mii km pentru praful din romanica noastra ???

La cat costa un filtru de aer nici nu are rost sa mergi cu el asa imbacsit.

Sa te uiti la 10 mii sa vezi cum arata si iti garantez ca o sa il schimbi atunci! :)

In rest, felicitari pentru modul in care arata masina si ai grija de ea!

Drumuri bune si km multi fara incidente! :)

Link către comentariu

da, toni...schimba-l mult mai des.

eu il spal pe al meu (am un Green Panel) o data la 5000km si crede-ma ca innegresc betonul cand fac asta., si nu merge cu masina pe drumuri proaste sau neasfaltate.

costa prea putin ca sa gatui motorul atatia km. mai ales ca e o operatie pe care o poti face tu singur si dureaza 10min.

hai 5000km e prea putin pt un filtru normal...

Link către comentariu
  • 2 months later...

Ieri am fost in vizita la TopGear RO pentru o toba finala.

Am trecut de la asta:

Longlife_exhaust_1.jpg

...la asta

Longlife_exhaust_2.jpg

Longlife_exhaust_3.jpg

Ornamente de 85mm in loc de 65mm (daca imi aduc bine aminte), acopera gauroiul bin bara mult mai bine.

Trebuie sa ajung si pentru racordul flexibil, ca nici el nu este intr-o stare prea buna.

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!