Jump to content

SEAT Leon 1.8T Sport


toni

Postare recomandată

ce inseamna MAI PERFORMANTA?

mie mi-a placut cum e lucrata, cum se aude, plus ca din cate stiu, pe la englezi e cea mai folosita in competitii (stiu ca superchips au chiar soft pt GTi+milltek+EVOMS.... )

nu cred ca vrea cineva neaparat CEA MAI SILENTIOASA

Link către comentariu
  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • toni

    125

  • Bogdan_wrc

    26

  • andrei.toledo

    16

  • Muale

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

la englezi este cea mai folosita ca este un produs autohton.spre exemplu la gti ev milltek este de 2.75 pe cand apr de 3,milltek este numai cu cat de 200cell pe cand apr ci cu cat de 100cell si cu 200.plus ca rsc exhaust cu noua tehnologie la mers normal este chiar mai silentioasa decat cea stok dar daca mergi un pik mai sport.......................cel putin parerea mea.aa....si este f bine lucrata si asta si se aude super iar pretul nu e de neglijat credema.bafta.cel putin asta e parerea mea

Link către comentariu

hai sa nu facem OFFTOPIC, dar milltek la relanti si pana in ~3000 rpm se aude la fel ca stock..am auzit si la zyx si la fusco !

nici prea mare nu e bine sa fie evacuare ca nu mai face back-pressure si castigi si lag.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Inelele cromate ii vin foarte bine :D. Foarte frumoasa masina!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Ma intereseaza mai putin detalii date de voi :lol: Daca voi pune evacuare va fi strict de sunet, la motorul asta castigurile de putere sunt minime, in cel mai bun caz :lol:

Iar pretul cerut de Milltek, Supersprint etc chiar si APR este mult prea mare doar pentru sunet.

Pe site-ul APR, o evacuare CAT-BACK este in jur de 900$ :o , Milltek-ul cred ca este in jur de 1000euro iar Supersprint parca duce spre 1500euro

Daca mi se va pune pata la un moment dat pe evacuare, poate ma voi orienta spre Borla, unde pretul este muuul mai mic, dar naiba stie cum se va auzi :D

Link către comentariu

Pai daca vrei doar sunet iti alegi tu o finala si restul traseului , inclusiv decat il faci la borla. Teava intermediara de 63, fara toba intermediara. Si se va auzi mai tare sau mai incet in functie si de finala aleasa. Iesi pana in 2000 ron.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ceva vesti bune despre evacuare?... :D

Esti sigur ca la masinile noastre evacuarea cat-back influenteaza foarte putin performantele? Am un motiv serios sa intreb, voi face in curand o investitie si ezit intre o evacuare cat-back de calitate si o baie de ulei cu valve

~Nautilus

Link către comentariu
baie de ulei cu valve

~Nautilus

ce stie sa faca baia asta de ulei? sorry de :Driver:

toni: cum am mai spus, you are the man, ai atita rabdare cu chestii de detaliu, este fenomenal, mici dar importante si care se vad / fac diferenta chiar daca nu ai un ochi format

PS: cind vrei evacuare care sa nu coste cit nu face si sa nu faca zgomot model "racer under 19 ani" , da-mi un semn si se rezolva (daca nu o dau pina atunci)

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am schimbat ieri bucsele de la dogbone cu unele Powerflex (da, am reusit in sfarsit sa o fac si pe asta ;) )

Cele vechi erau praf, tasate, cauciucul foarte moale. Acum se simte complet altfel masina. Este mult mai inchegata, parca si suspensia lucreaza mai bine :offtopic:

Este adevarat ca vibreaza mai mult mai relanti, dar sper sa se mai lasa in timp. Dar in ture, masina este alta, se aude altfel. Sunetul motorului este mai pronuntat, parca am evacuare sport.

Daca merg subturat, imediat ma atentioneaza cu un sunet gros :D

Una peste alta sunt foarte multumit de bucsele astea.

Link către comentariu

ti-au venit pana la urma de la medias?

cunosc feelingul ;)

la mine in combinatie cu ambreiajul sport face fff frumos...gros asa...grav...d-abia astept evacuarea.

Link către comentariu

Da, au venit dupa vreo 4 saptamani. Pana la urma mi le-a adus personal, a avut niste probleme cu curierul. Mi-a facut si o mica reducere, ca a durat asa mult. Pana la urma mi s-a parut ok, nu cred ca a fost vina lor ca a intarziat.

Link către comentariu

la mine, dupa atatea luni, a zis ca trebuie sa mai astept ca au avut probleme la fabricare (deci nici macar nu le comandase ....si mie intai imi zisese ca sunt pe drum). oricum, pana la urma i le-a adus si celui cu corrado.

eu acum am vazut semnatura ta :lol: codul casetofonului cum il aflu? :)))

Link către comentariu
  • 4 months later...

Cum am mai schimbat cate ceva pe la masina, sa mai fac si eu un update pe aici ...

- placute frana Ferodo DS Performance pe fata - muuuult mai bine decat cu vechile ATE, acum masina are franele pe care le merita. Feeling-ul la franare este altul, pedala raspunde mult mai bine iar daca piciorul in frana ... te cam opresti :D

- placute frana spate Ferodo Premier, nu avea rost diferenta de pret pentru DS pe spate

- sonda lambda originala, ca sa fiu cu inima impacata

- rulment dreapta fata, avea unu usor huruit la peste 100km/h. L-am cam chinuit pe mecanic sa-si dea seama daca este pe stanga sau pe dreapta asa de putin se auzea, dar n-am vrut sa risc si l-am schimbat.

- si am facut un detailing exterior, de data asta cum trebuie ;)

DSC02521.jpg

DSC02523.jpg

DSC02516.jpg

DSC02524.jpg

Urmeaza sa mai schimb un pivot pe stanga, care a inceput sa faca galagie si senzorul de temperatura, care mi-a o eroare la un moment dat.

Pivotul va fi prima piesa din articulatii schimbata. Masina are 178k km, suspensie sport OE pana la 150-160k km si apoi Koni si jante pe 17" de la 130k km, nu e rau deloc zic eu din punctul asta de vedere.

Link către comentariu

doamne cat de bine poa' sa arate masina !! sigur nu e model 2009? :D

OT: toni am intrebat ceva pe topicul cu Lemon Cupra... ;)

Link către comentariu
Foarte frumos Toni. Dar de ce nu pui si pragurile de FR/Top Sport ? Ar schimba mult imaginea.

Pragurie m-au tentat o data, dar ar face masina putin mai joasa si din pacate mai ating cu pragul ocazional de cate ceva si as risca sa le fac praf.

doamne cat de bine poa' sa arate masina !! sigur nu e model 2009? ;)

OT: toni am intrebat ceva pe topicul cu Lemon Cupra... :rolleyes:

Nu, ala din 2009 e urat :D

Am raspuns si dincolo ;)

Multumesc pentru aprecieri!

Link către comentariu

model 2001 fabricat in 2009 adica :D (ca nu stiu codurile 1P e ala 2009- si cat e asta al tau...)

Link către comentariu
  • 7 months later...

De vreo 2-3 saptamani masinuta a primit incaltari noi, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 225/45R17. M-am inteles foarte bine cu vechile F1 GS-D3 incat am optat pentru Asymmetric si pot spune ca nu sunt deloc dezamagit. Iar cu ocazia venirii primaverii a avut parte de putina atentia asupra exteriorului :(

clearkote_37.jpg

clearkote_65.jpg

clearkote_57.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Vai ce frumoasa e, imi dau lacrimile cand ma gandesc si la ex-leonul meu. Minunat stii s-o ingrijesti Toni!

Link către comentariu

Cu placere spun ca am citit tot topic-ul si vreau sa te felicit pentru masina pentru ca arata minunat, parca ieri a iesit din fabrica Seat! Un mic sfat as avea si eu, daca se poate: Daca ar iesi rotile din spate macar 1cm mai in afara, ar fi bestial! Stiu ca privita din spate se vad iesite in afara datorita barii, insa cred ca ar arata puuuutin mai bine cu ele mai departate.

Felicitari inca o data pentru masina si sa ai grija de ea cel putin ca si pana acum!

Link către comentariu

Daca tot mi-ati adus aminte, azi am schimbat garniturile de la injectoare si suportii injectoarelor. Se umezea galeria de admisie pe langa ele si am optat sa schimb tot ce era pe acolo. Parca trage mai bine la turatii joase acum :)

Luni merg sa schimb si uleiul din cutia de viteze, 10 ani si 185k km cred ca sunt suficienti pentru saracul ulei.

Vai ce frumoasa e, imi dau lacrimile cand ma gandesc si la ex-leonul meu. Minunat stii s-o ingrijesti Toni!
Frumoasa masina, felicitari :P

Multumesc baieti!

Cu placere spun ca am citit tot topic-ul si vreau sa te felicit pentru masina pentru ca arata minunat, parca ieri a iesit din fabrica Seat! Un mic sfat as avea si eu, daca se poate: Daca ar iesi rotile din spate macar 1cm mai in afara, ar fi bestial! Stiu ca privita din spate se vad iesite in afara datorita barii, insa cred ca ar arata puuuutin mai bine cu ele mai departate.

Felicitari inca o data pentru masina si sa ai grija de ea cel putin ca si pana acum!

Mersi! Nu sunt mare fan al distrantierelor :( Cu siguranta ar arata mai bine, dar n-as vrea sa fac masina mai subviratoare. Cred ca asta este unul din motivele pentru care VW a optat pentru ecartament mai mic pe spate decat pe fata.

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!