Jump to content

SEAT Leon 1.8T Sport


toni

Postare recomandată

Nope, sunt cele originale.

Au fost niste rechemari dar din cate stiu doar pentru modelul celalalt, care nu se prinde de capac. Alea au fost mai proste si picau foarte des.

Modelul pe care il am eu, cu prindere in suruburi (Hitachi) a avut mult mai putin defectari.

 

Hiachi cu prindere

bobina-de-encendido-hitachi-18t.jpg

 

Modelul fara prindere

4244176.jpg

Link către comentariu
  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • toni

    125

  • Bogdan_wrc

    26

  • andrei.toledo

    16

  • Muale

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, pt modelul fara prindere au fost. am beneficiat si eu de rechemare. dupa 3-4 ani merg perfect. dar ciudat ca nu ti-a dat eroare...

Link către comentariu
  • 2 months later...

Zilele trecute au fost schimbate discurile si placutele pentru puntea spate. Am mers tot pe Textar, impreuna cu suruburi de prindere si tablitele anti-scartait noi.

Discurile vechi nu le-am schimbat niciodata si dupa 250k km aratau deplorabil. Pe interior suprafata de contact era sub jumatate din cat ar fi trebuit. Chiar si asa, n-am avut nici un fel de probleme la ITP-ul de anul trecut.

 

Dreapta/stanga/noi

 

dsc_0788-resized-1024.jpg dsc_0785-resized-1024.jpg dsc_0783-resized-1024.jpg

 

Cu ocazia vizitei la mecanic, am facut si schimbul de ulei. De data asta am zis sa incerc Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W40, cu formula imbunatatita. Are niste caracterisitici foarte bune pentru un ulei HC, sa vedem cum se comporta in timp. Pretul este mai bun decat la Synthoil pe care l-am folosit la ultimele schimburi.

Am schimbat si filtrul de ulei cu... Big Kahuna :D Mahle OC 105. Are capacitate de aproximativ 2-2.5 ori mai mare decat filtrul original.

In US, pentru motoarele longitudinale VAG recomanda filtrul de pe diesel-uri cu ~1.5 ori mai mare. Unii au gasit ca intra un filtru si mai mare, poreclit Big Kahuna, care provine de pe niste motorizari Volvo mai vechi.

Pentru ca nu eram sigur care intra, le-am luat pe toate ca sa nu am surprize. Ca asa se preinta ele si OC 105 montat pe masina:

 

dsc_0782-resized-1024.jpg dsc_0791-resized-1024_1.jpg dsc_0790-resized-1024.jpg

 

Am schimbat si ultimul suport de toba, restul fiind schimbate anul trecut, de asta am uitat. Cel de pe masina era, ca si restul de altfel, destul de moale. Avand toba finala putin mai mare, cand se incalzea incepea sa-mi atinga din cand in cand. Sper sa se rezolve acum.

 

dsc_0786-resized-1024.jpg

 

In urma cu cateva saptamani am schimbat becurile de semnalizare cu Philips Silver Vision, cu efect cromat. O fi bine o fi rau?

 

DSC_0729.jpg DSC_0731.jpg DSC_0761.jpg DSC_0742.jpg

 

Ultimul lucru :) am curatat din nou mecanismul de la stergatoare. Un brat ramasese fara vaselina si era usor gripat. Le-am curatat pe ambele, am pus vaselina noua (OMV cu MoS2 si grafit) dar are joc cam mare si dupa un timp de folosire incep sa topaie pe parbriz. Sterg bine, dar topaitul e deranjant. Am comandat deja un mecanism nou, ca m-am saturat de problemele cu asta.

Link către comentariu

Nu prea inteleg cum naiba putea sa mai franeze acceptabil spatele... La fel aratau si discurile mele spate (am poza in topic) si totusi la ITP am vazut cu ochii mei ca erau la limita franele. Slabe, cu dezechilibru, dar in parametri "legali"

 

Insa dupa ce le-am schimbat - si s-au asezat cum trebuie - efectiv franeaza altfel masina.

Apropo - daca tot ai umblat - glisierele s-au verificat?

Link către comentariu

S-a schimbat cantitatea de ulei ce intra in motor?

Poti sa-mi spui la ce ajuta un filtru mai mare?

Link către comentariu

@mad_kat: spre deosebire de tine (m-am uitat la pozele de pe topicul tau), la mine partea exterioara a discurilor era ok, placutele calcau pe intraga suprafata. Doar pe interior suprafata de contact era micsorata.

Glisierele erau ok la mine, au fost verificate.

 

@taz21: da, acum au intrat 5L, fata de 4.5L inainte. Filtrul mai mare ajuta la lungirea intervalelor de service si posibil la o usoara scadere a temperaturii uleiului. Nu am de gand sa lungesc intervalul de schimb, dar ma gandesc ca o cantitate mai mare de ulei, intarzie imbatranirea.

Link către comentariu
  • 11 months later...

salut!

frumoasa masina! sper ca cel care o va cumpara sa aibe grija de ea in continuare asa cum ai facut-o tu.

am o intrebare legata de lupe si xenon: ai avut vreo problema cu politia/rar/itp? azi urmeaza sa imi pun si eu xenon in lupe pe fabia mea si imi cam tremura partea putin batuta de soare datorita posibilitatii intalnirii echipajului rar in trafic.....

Link către comentariu

Nu m-a oprit niciodata politia pentru xenon, de fapt nu mai m-a oprit de multi ani.

La ITP am pus becuri cu halogen si n-au fost comentarii.

 

Masina este de vanzare, pentru cei care nu au vazut anuntul :)

Link către comentariu

Pai ce mai nou se iau si de xenon pe lupa? Pe oglinda inteleg ca m-am fript eu dar si cu lupa sunt probleme?

Link către comentariu

Naiba stie, teoretic au tot dreptul. Eu am auzit ca se iau, mai ales la masinile vechi unde este clar nu avea de unde sa aiba xenon OEM. Depinde si ce becuri pui, majoritatea pun 6000K si se vede de la o posta ca nu sunt faruri OEM. Eu am avut 4300K, probabil ajuta si asta

Xenon-ul este legal daca faci retrofit cu piese originale, in service autorizat.

Chiar daca lupele Morimoto au un pattern foarte bun si nu ii deranjeaza pe cei din contrasens, tot ilegala este montarea lor.

Link către comentariu

conform legii, trebuie sa ai si spalator de faruri si reglare automata a nivelului. si, cum zice toni, doar piese originale, asa cum vin de la mama lor, din fabrica. si sa fie insotite de acte doveditoare pentru retrofit.

multam de raspuns, toni!

bafta la vanzare!

Link către comentariu
  • 1 month later...

De ieri masina are un nou proprietar.

Insa nu a vrut sa plece prea usor. Inainte sa o dau a picat regulatorul de tensiune de pe alternator. Noroc cu incarcatorul Ctek, dupa ce a murit bateria am incarcat-o si am reusit sa ajung cu masina pe roti la mecanic.

Link către comentariu
andrei.toledo

Nu stiu daca a fost cea mai buna decizie sa o vinzi. Si eu am trecut la pasul urmator dar nu prea ma lasa inima sa o vand , chiar daca merg foarte rar cu ea :(

Mult succes in continuare ! 

Link către comentariu

Din Martie de cand am luat GTI-ul am mers doar de cateva ori cu ea, in rest zacea pe strada. Nu pot sa am grija de 2 masini, mai ales avand loc de parcare doar pentru una.

Mai bine sa se bucure altcineva de ea.

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!