Jump to content

Filtru de benzina dupa 53k km


toni
 Share

Postare recomandată

Luand exemplul lui Mr. VW de aici, am disecat si eu filtrul de benzina dupa ultimul schimb. Fara sa-mi dau seama, acesta a prins venerabila varsta de 53k km. Nu-mi dau seama cum nu am observat ca nu l-am mai schimbat de atunci...

In fine, dupa disectie, arata destul de bine. Marturie sta si faptul ca masina merge la fel dupa schimbarea lui, ceea ce ma face sa cred ca prin el inca trecea un debit suficient de benzina.

Zona interioara era destul de curata. Am dat cu un servetel si s-a luat foarte putina mizerie, semn ca nu o mai ducea mult.

Filtru_Benzina_53k_2.jpg

Filtru_Benzina_53k_1.jpg

Filtrul este Mann Hummel, made in China. Benzina folosita a fost in Petrom 99+ (doar cateva plinuri de la alte statii, in general in afara tarii). Alimentez in general de la pompe cunoscute, cu trafic mare si evit pompele ratacite cu vanzare redusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mizerii ca mizerii.. dar filtrul mai are si apa.. si iarna isi va spune cuvantul,

la benzina hai ca merge, ca la diesel-uri e crima si pedeapsa sa intri in iarna cu filtru de motorina imbacsit

de fapt la benzinare in cartea service nici nu e trecut filtrul de benzina, acesta se schimba numai cand exista probleme

evident nenorocitii astia de nemti s-au gandit numai la ei.. nu si la statiile din romania unde benzina e indoita cu apa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ideea asta cu apa? eu nu cred ca se risca la asa ceva,se poate depista f usor; umplii un bidon de X litrii si il lasi deoparte...apa se vede imediat pe fund.

daca faci chestia asta supravegheat de cineva de la opc de exemplu,intr-un mediu controlat (laborator,recipiente curate) iti dai seama ce publicitate negativa are lantul petrolier...plus amenda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La 1.8T se schimbă filtrul de benzină la 2 schimburi de ulei, după carte. Deşi el e doar piesa din mijloc într-un lanţ de 3 filtre: unul e încorporat în pompa de benzină şi altul în rampa de injectoare, acolo unde se îmbină regulatorul de presiune a benzinei. Şi cu toate astea, şi pe filtrul de la regulator se mai strânge câte ceva în ~80 000 km.

2. La maşinile cu rezervor metalic, care poate rugini, ar fi înţelept să îl schimbi la fiecare schimb de ulei.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu il schimb la doua schimburi, e suficient de ieftin incat sa nu merite grijile facute alminteri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Filtrul meu de benzina arata asa la fiecare 10tkm sau un an cand il inlocuiesc cu unul nou...eu inca sunt de parere ca benzina la noi e de cacao....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca pt 50-70 lei sa se schimbe la fiecare revizie. Depinde si cat de multi tii la masina ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul meu (MANN) are ~ 23.000 Km si urmeaza sa-l schimb cu unul Bosch pe care am dat 32 RON. Sunt curios si eu cum arata al meu, asa ca voi pune poze cu el dupa schimb. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul meu de benzina arata asa la fiecare 10tkm sau un an cand il inlocuiesc cu unul nou...eu inca sunt de parere ca benzina la noi e de cacao....

Pai daca filtrul al tau arata la 10k la fel ca al meu la 57k, inseamna ca benzina pe care o bagi este mai proasta, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate,cine stie-alimentez doar Mol evo si omv 100(masina mea cere minim 98 cifra).Tu ce alimentezi?si avand in vedere ca esti din Buc. ,de la ce statie?

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce mi-ar pasa cum arata filtrul pe dinauntru. Principalul este sa treaca benzina usor prin el. Cu cat este mai imbacsit, cu atat filtreaza mai bine impuritatile si este mai bine. Principalul este sa nu fie atat de imbacsit incat sa fie de fapt infundat. Am 203.000 Km si am schimbat o singura data filtrul de benzina acum vreo 5 ani cu aproximatie. Am suflat apoi in cel vechi, original cu vreo 160.000 Km si puteam sa suflu usor prin el. Era departe de a fi infundat. Poate si motorul mic conteaza. La un 2L, GTI trece de 2 ori mai multa benzina prin filtru la Km egali cu ai mei. Sau la FSI sunt alte pretentii, de aceea in carte scrie cand sa se schimbe. La mine in carte nu scrie ca trebuie schimbat vreodata. Voi nu aveti decat sa schimbati toate filtrele anual daca asa vreti, dar cred ca este risipa inutila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!