Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Postare recomandată

Nu, nu, eu am trecut la alt număr, dar ma bucur sa vad ca am creat un trend (dacă era tot un e-Golf) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la PBN si am vazut, studiat, mirosit un ID3 PLUS, impreuna cu soata.

Dupa vizita aceasta si-a schimbat parerea, doar botul masinii nu-i place ca e prea drept.

Ca atare, astept suplimentarea tichetelor RABLA PLUS sa iau un ID3 PLUS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Rave said:

(dacă era tot un e-Golf) :)

Da.  Era unul identic B99MEH dacă am reținut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/23/2020 at 4:03 PM, kolfleading said:

Bateria sanatoasa ar trebui sa aiba in jur de 12.5 V dupa o perioada de "odihna", la temperaturi in jur de 20 C.

Apropo de bateria de 12V, nu uitați cât au stat mașinile pe stoc.. Luni de zile.. Conform procedurilor, la maxim 3 luni trebuie făcută mentenanță de stoc.. pornit motorul (la cele clasice), rulaj mașină, etc.. Ocazia cu care bateria se și încarcă puțin.. Mai prinde viață chimia din ea..Și cum mai nou se zice că nici neamțul nu mai e ce a fost.. Posibil să explice de ce cad aceste baterii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, NoCO2 said:

Apropo de bateria de 12V, nu uitați cât au stat mașinile pe stoc.. Luni de zile..

Nu toate.

Vezi cand a fost fabricata a ta. A mea pe 28.08. Pe 28.09 era la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aș miza pe ce scrie in CoC. O mașină poate fi considerată gata pe linia de producție când are toate sistemele funcționale.. Ceea ce la ID3 update-ul de soft a fost făcut târziu.. Cred că mai relevantă este seria de șasiu.

Modificat de Rave
Renunta la quote, este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri cum am facut eu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, kolfleading said:

Sa urmaresc tensiunea pe bateria de 12V dupa ce se termina incarcarea pe AC in timp ce masina ramane conectata la priza.

Convertorul DC-DC se dezactiveaza dupa ce se termina incarcarea pe AC, chiar daca masina ramane conectata la priza.

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit volmetrul Bluetooth si l-am si instalat.

 

Prima data l-am testat cu o sursa de laborator. Tensiunea indicata este cu 50 mV (0.05 V) mai mica decat cea masurata cu multimetrul meu de referinta (Fluke 87-V).

Am masurat si curentul consumat. In regim stand-by, consumul fluctueaza intre 1.5 si 2.5 mA, media ponderata este 1.8 mA.

In regim activ de comunicare cu telefonul, consuma destul de constant 2.5 mA.

Deci consumul voltmetrului este infim.

 

Pentru legatura la + am gasit un surub liber in distribuitorul de deasupra de baterie.

Pentru legatura la - am folosit surubul de fixare al cutiei de sigurante de sub capota.

L-am mai fixat cu o faseta, ca sa nu vibreze, sa nu troncane, dar faseta n-am mai pozat-o...

 

Descuiat masina => incepe consum din bateria de 12V.

Asezat pe scaun => incepe sa incarce, concomitent cu pornirea "navigatiei".

Continua sa incarce si dupa ce am calcat frana ca sa trezesc "motorul".

 

Dupa ce m-am ridicat de pe scaun, incarcarea s-a oprit si a inceput sa consume din bateria de 12V.

Dupa ce am incuiat, a continuat sa consume din bateria de 12V pentru aproximativ 5 minute, apoi s-a stins totul.

 

Incarcare AC => se activeaza convertorul DC-DC, dar la un nivel de tensiune (13.20V) la care bateria nu se incarca, doar se sustin consumatorii de 12V. Acuma nu stiu daca asta este regula generala sau este din cauza ca a considerat ca bateria mea de 12V era deja full.

 

Dupa ce se termina incarcarea AC, chiar daca masina ramane conectata la priza, convertorul DC-DC se opreste.

 

===== Concluzia mea:  ======

 

Logica de activare a incarcarii (a convertorului DC-DC) pare corecta.

La cei la care se descarca bateria, acolo este un bug pe undeva care nu tine cont de logica asta.

 

20201026_173957.jpg

20201026_174005.jpg

20201026_174012.jpg

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut cineva update la 0570 sau stie daca e disponibil si in RO?

Modificat de Silviu_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara cu bateria calda si incarcata, dupa un drum de 40 de minute prin oras, aveam 12.80 V.

Azi dimineata aveam 12.70 V.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva casco la id3? Cât plătiți pe luna? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am la Allianz si platesc 1800 la 3 luni. Se poate si in jur de 1500, dar am preferat allianz deoarece mai am 2 masini la ei. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost oferta la dealer, prin Porsche bank pt masini noi, undeva la 850e pe tot anul. suma asigurata 38.188e. era reducere 50% la plata anuala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am mai prins oferta cu 50% reducere, asigurarea tot prin Porsche Bank facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferta la CASCO Porsche Asigurari cu reducere 50% este doar la masini cumparate CASH. 

La cele finantate prin Porsche Bank/Leasing sunt exceptate masinile electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci putem concluziona ca masinile electrice au un CASCO mai scump ca termicele din cauza pretului de achizitie mai mare, dar si tratamentului "preferential" al asiguratorilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la E-golf am casco la Asirom: 692 de euro / an, platiti trimestrial, cu fransiza 200 de euro/eveniment, valoare asigurata 32261 euro.

Nu mi se pare ca mi'au aplicat tratament special, pt ca e masina electrica. Tot cam atat am avut in primul an si la Golful GTD, in conditiile in care atunci luasem o masina cu o vechime de 2 ani.

Mie personal mi se pare foarte mult 7200 de lei pe an la un ID.3, dar acum cine stie care or fi restul conditiilor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/8/2020 at 10:34 AM, NoCO2 said:

Am văzut în manual cum se montează cupla pentru suportul de bicicletă, poate cineva să confirme că această cuplă este in dotarea mașinii la livrare?

Screenshot_20200928-230444_Chrome Beta.jpg

se pare ca da

 

 

dar eu am pus ieri numerele si nu am asa ceva...o fi doar pt plus/max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este in dotarea standard, ci este un optional de 3000 de lei + 1000 lei manopera (la dealerul unde am intrebat eu).

Iar la final pare ca ai o masina care nu mai are loc unde sa montezi numarul.

Poate se poate demonta cand nu ai nevoie de ea, asta nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Bogdan_wrc said:

se pare ca da

 

 

dar eu am pus ieri numerele si nu am asa ceva...o fi doar pt plus/max.

nu e nici pentru PLUS..in final mi-a zis dealer-ul ca ma costa vreo 5.000 RON toata instalatia..+ manopera

 

Dar nu gasesc nicaieri aftermaket..

13 hours ago, Sparkyson said:

(la dealerul unde am intrebat eu)

De curiozitate, la dealer ai intrebat? Eu am discutat cu PBN si pretul pare mutl mai mare. SI mai mult, am cerut cotatie de pret de la un prieten care are magazin de piese auto, si nu il gaseste nicarieri mai ieftin de 4.500 lei. E pe original la 3.000 lei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!