Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

pt toti cei care vor sa se duca sa isi cumpere masina din Germania.

cautati aici in Romania, deaorece, preturile au ajuns aceleasi, tinand cont de faptul ca un drum dus-intors pana in germania 250-300 euro " combustibil ", apoi ce ii mai dai " il cinstesti pe cel care te duce, merge cu tine " si apoi, Taxa de Prima INmatriculare, Indentificarea RAR " 1000 lei " Aisgurare RCA etc.

daca stati sa faceti un calcul mic, ajungeti sa platiti mult mai mult fata de ceea ce puteti gasi in Romania.

nu se mai pastreaza KM Reali nici in germania, deaorece majoritatea Auto-House-urilor sunt ale Musulmanilor " turci in general " si ei au invatat cum sta treaba la Roman dar si in general.

degeaba ai carte service la masina " in Germania cu 50 euro se poate face Carte Service " cu KM care ii ai in bord in ai si in Cartea Service, etc.

recoand a se cumpara din tara, deaorece aici poti vedea masina, poti discuta mai multe cu proprietarul pe cand in Germania daca nu sti Germana " peste 80% nu stiu alta limba " sau in cel mai fericit caz sa stie " engleza " nu ai ce face.

si oricum, asa zisi germani, sunt constienti ca Romanul odata ajuns in Germania, fara sa cumpere o masina, nu se intoarce inapoi, deaorece e constient ca " nu toti isi permit sa cheltuiasca niste bani aiurea pe drum ".

nu mai vorbesc ca sunt si Rovinietele la Unguri, Austrieci, nu mai vorbesc ca mai trebuie si sa Dormi " min. 50 euro pe camera daca nu sti unde sa dormi ieftin ", si mancare si sa mai bei si apoi, sa mai si cheltuiesti pe drum cu mancarea, etc.

succes celor care pleaca la drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai prost sfat ever sa zici omului sa-si ia masina rulata la noi mai ales daca are posibilitatea sa o ia din Germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutam degeaba!Masina cea mai buna este cea cumparata de aoclo unde nu sunt multi hoti.Cam asta e secretul in ce priveste masina.Insa de pe 1 ianuarie se pare ca se va schimba legea si o masina importata o sa aiba taxe mari.Guvernul a rezolvat dilema noastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar ca...

masinile in romania au 2 bube:

- cele ieftine sunt rupte si apoi masluite

- cele bune sunt scumpe, posesorul tine la pret oricat de disperat ar fi, pentru ca stie ce masina este.

din romania nici masina noua nu mi-as lua... sper ca stiti istoria cu verificarile tehnice...

in germania se verifica 22 puncte la iesirea de pe banda.... masinile pt romania se verifica in 10 puncte (ca na... e mai ieftin)

iar masina second rulata in romania e de 2 ori mai uzata decat una din germania...

- drumurile le stiti cu totii, aglomeratiile le stiti cu totii

- service-ul e facut de mecanici care fac practica pe masina ta,

- piesele originale sunt scumpe, iar cele accesibile aftermarket sunt de 2 lei

- soferul roman a sarit de pe trotuar sau din caruta direct la volanul unei masini, si evident ca nu stie sa o exploateze, sa aiba grija de o masina... etc

- combustibilul este diluat cu tot felul de aditivi si chiar apa :D

si cel mai important lucru:

- in germania peste 60-70% din masini isi duc veacul numai prin garaje, ba personale... ba garaje subterane de resedinta..

cel putin in munchen un bloc cand se construieste se face parcarea subterana inainte si apoi se ridica blocul...

si evident ca masina aia nu vede zapada multa, soare arzator, vant si ger cat sta sub pamant sau in garaje personale :D

de aici rezulta tabla perfecta, vopsea impecabila, interior ne-uzat, piese, componente care nu se uzeaza prematur... baterie, electromotor si alte jucarii

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am inteles, nu o sa inteleg si nu cred ca am s ainteleg cat de curand, de ce exista aceasta metalitate.

pt bbogdanmircea si daca masina pe care o cumpara din romania are unic proprietar, a fost cumparata de noua de catre el, cu carte service si revizii la zi ???

repet pt cei care vor sa se- duca in germania, doar de dragu de a se afla in treaba

combustibil " dus-intors pt 2 masini, 1 cu care te duci si 1 cu care te intorci, deci 2 masini " 250 euro - 300 euro "

vigniete - 16 - 20 euro " ungaria si austria "

cazare hotel - 50 euro / noapte

mancare, baut - max. 30 - 50 euro

taxa nr tol - de la 120 euro in sus chiar si 300 euro

taxa prima inmatriculare - incepe de la 400 euro in sus

indentificare RAR + ITP - 1,000 lei

daca are norocul sa se fi facut schimbul de ulei si filtre acolo e bine, daca nu " sa mai punem vreo 400 - 500 lei cu tot cu manopera "

daca are norocul sa se fi schimbat chitul distributie e bine daca nu, pret de inceput 600 lei

poate ai norocul sa se fi schimbat placute frana sau bucse, pt placute " trw-u in general 180 lei spate si fata 245 lei ( daca se respecta omu " si bucse " aici se discuta "

faceti un calcul total si mai discutam.

nu mai vorbesc si de cauciucuri, etc.

de altfel, nu mai vorbesc si De ce ii dai acelei persoane care te duce in Germania, sta cu tine si se intoace cu tine.

eu ceea ce am spus aici, spun in General.

de altfel, eu ma ocup cu adus masini din Germania si va spun din propria mea experienta; pe putin cineva care aduce masini, fara 1000 euro " banii lui " in afara de drum, mancare, etc.

deci, la pretul din romania, mia adaugati si acesti bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul vine din Germania in cazul nostru.Si pana ajung aici mai au si un adaos.Pana la urma tot din Germania cumparam.Daca romanu nu are bani fura ce sa faca.Neamtul e mai cinstit ca are bani si deci doar pare mai cinstit.

Sunt si masini bune in Romania?Da sunt la persoanele care au niste bani si isi permit sa fie civilizati si sa intretina o masina cu piese la timp si revizii.

Totul e asa de simplu.

Se pare ca in Macedonia au fost interzise masinile inmatriculate in alta tara conduse de cetateni macedoneni.Cred ca asta e si viitorul nostru.Dupa ce o sa termine cu maisnile inmatriculate in BG o sa treaca la taxe mari la importuri.

Castigam o mie doua de euro dupa eforturi serioase pe care ii spargem in service-uri indoielnice si pe strazi mancatoare de bani.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costurile de deplasare si inmatriculare se amortizeaza in masina buna pe care o aduci...

ca daca iei una rupta pe drumurile patriei incepi sa bagi bani in piese de iti vine rau...

in romania masinile bune sunt scumpe din cale afara... iar de cele ieftine nici sa nu va atingeti.

daca stii sa iti aduci o masina buna, nu mai conteaza timpul pierdut pe drum, sau banii pentru inmatriculare, castigi la fiabilitatea masinii :D

eu mi-am adus 2 masini din germania cu taicamiu, T5-ul in 2006 si golful in 2009,

in golf n-am bagat inca nimic in afara de consumabile, iar in T5 abea dupa 300.000km si 4 ani de uzura in romania, anul asta si-a dat in petec... turbina schimbata, cutie crapata :D

dar asta e, e masina mare, are 174cp si 400Nm, si nici eu nici taicamiu nu o menajam, sarcina si viteza :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie toti mi-au dat sfat sa iau masina dinafara. INSA am ajuns sa o cumpar din tara si se poate:

JUSTIFICARE: 1) aveam o pata pe modelul meu de masina si nu altceva. Si e rara. ( nu prea ai cum sa bati toata germania sa vezi una acolo si una acolo) Pe cati am cunoscut la autohausuri , toti mia-u spus ca nu au au asa ceva "pe stoc"

2) la cele mai elementare calcule facute scuteam la achizitia din tara 2000 euro. Si asa a si fost.

3) in 3000 km rulati de cand o am, am investit/reparat la ea doar de 100 euro, si am plimbat-o pe drumuri f proaste. Nici un filtru nici un ulei nu am avut de schimbat la ea. Mecanicii care au testat-o au spus ca nu trebuie. Am luat si facturi de la ultimele schimburi sau revizii. Doar acum in prag de iarna am un dubiu privind antigelul, si il chimb. ( 100 lei)

4) am cautat de mi-au sarit ochii in Romanica , in special bucuresti si le-am testat la sange pe cele care mi-au cazut pe mana. Asa am mai evitat din loterie.Mai am de bagat ceva bani in ea, nu urgente, cam 300 euro, pe ce stiu eu acum.Mi-am asumat cheltuielile respective.

5) sunt constient ca as fi prins o masina mai buna in Germania de exemplu insa era mai scumpa si nu am avut de unde si nici timpul sa fac acei bani.

6) nu va mai spun prin ce experiente am trecut in negocierile si cu ofertele samsarilor. De toata jena. (pentru ei) Eu nu as fi avut nici timpul si nici experienta s ama deplasez acolo

7) SA NU UIT -- Am luat-o de la un intermediar DIN TARA ( adica nu le aduce dinafara , ci doar le intermediaza aici, pe cele pe care le considera ca merita)

Pe ansamblu sunt (aproape) foarte multumit.

Modificat de diasomie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ diasomie - Esti un caz fericit :)

Eu am adus din DE un Golf 5 1,4 pe care apoi l-am vandut datorita motorului mic, si mi`am luat tot un golf 5, cu motor de 1,6, INSA DIN TARA ! Pot sa spun ca sunt multumit per-ansamblu de masina pentru ca am avut noroc sa cumpar o masina ingrijita, insa calitatea interiorului este vizibil mai joasa pentru o persoana care cunoaste si poate face diferenta :)

So, mai pe scurt. Masina de Germania este facuta mai cu simt de raspundere, insa in conditiile de fata, cand preturile nu difera, ar fi in calcul si de cautat o masina in tara, pentru ca se poate sa gasiti si aici aduse din Germania, iar pentru cei care au posibilitatea sa ajunga in Germania, MULTA BAFTA LA CAUTAT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila are cam mare dreptate in ce spune.Nu merita luate de aici sub nici o forma.Mai bine iei masina cu o clasa mai jos decat ce iti doresti dar iei din Germania si nu ai dureri de cap.Parerea mea dupa ce am cumparat din ambele locuri.De acum inainte doar Germania !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am cautat masina timp de vreo 4 luni de zile.ajunsesem sa stiu fiecare anunt nou de pe mobile.de.vechea masina fusese adusa tot din DE si nu am bagat niciun ban in ea timp de 2 ani si 50000 de km.eram chitit pe Germania si atat.

pana la urma am luat din RO.am avut si noroc si mai ales banul pregatit.eu vroiam doar passat B6 si doar 1,4 TSI.in DE nu am gasit o masina cu km,dotarile pe care le am pe asta luata din RO,decat cu 3000-4000 euro mai scump.

masina am verificat-o pana la sange,are 31000 km reali,reviziile de 15 si 30000 km facute la PBV1 Bucuresti,si la 12000 de euro cat am dat eu pe ea,sa-mi arate cineva una din Germania pe care puteam s-o iau la banii astia.

totul este noroc si loterie-noroc am avut ca cel de la care am luat-o nu avea habar ca acest motor exista pe passat si nu a stiut cat sa ceara pe ea-iar loteria a fost ca am nimerit o masina impecabila(putea si asta sa fie lovita sau alergata,insa nu o mai luam)

sfatul meu:sa aveti banul cash si sa cautati foarte atent fara graba.aici sau in DE.fiecare dupa posibilitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu cred... ala vrei sa zici ca nu stia cat costa masina lui de noua?

ca doar nu a dat 15.000 euro pe ea ca sa-si permita sa ti-o vanda tie cu 12.000 si cu 30.000km in bord :icon_thumright:

uite cat e una prin irlanda.. si acolo sunt accesibile cat de cat masinile... http://www.buyacar.ie/car-503 adica 18.000 euro cu 35.000km

bine ca in vremurile astea de criza posibil sa mai gasesti cate un individ disperat sau cu nevoi de cash... dar destul de rar :blah:

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003
chiar ca...

masinile in romania au 2 bube:

- cele ieftine sunt rupte si apoi masluite

- cele bune sunt scumpe, posesorul tine la pret oricat de disperat ar fi, pentru ca stie ce masina este.

din romania nici masina noua nu mi-as lua... sper ca stiti istoria cu verificarile tehnice...

in germania se verifica 22 puncte la iesirea de pe banda.... masinile pt romania se verifica in 10 puncte (ca na... e mai ieftin)

iar masina second rulata in romania e de 2 ori mai uzata decat una din germania...

- drumurile le stiti cu totii, aglomeratiile le stiti cu totii

- service-ul e facut de mecanici care fac practica pe masina ta,

- piesele originale sunt scumpe, iar cele accesibile aftermarket sunt de 2 lei

- soferul roman a sarit de pe trotuar sau din caruta direct la volanul unei masini, si evident ca nu stie sa o exploateze, sa aiba grija de o masina... etc

- combustibilul este diluat cu tot felul de aditivi si chiar apa :blah:

si cel mai important lucru:

- in germania peste 60-70% din masini isi duc veacul numai prin garaje, ba personale... ba garaje subterane de resedinta..

cel putin in munchen un bloc cand se construieste se face parcarea subterana inainte si apoi se ridica blocul...

si evident ca masina aia nu vede zapada multa, soare arzator, vant si ger cat sta sub pamant sau in garaje personale :icon_thumright:

de aici rezulta tabla perfecta, vopsea impecabila, interior ne-uzat, piese, componente care nu se uzeaza prematur... baterie, electromotor si alte jucarii

Pana la urma nu conteaza de unde e luata masina atata timp cat o verifici, ai un istoric, iti place, e convenabila ca pret. Eu nu am dus masina decat la Porshe Nord sa o vopsesc cand a fost cazul, piesele le-am cumparat tot de la Porsche (grupul de valve si antena shark-fin, altceva nu am schimbat pana acum), in continuare voi cumpara piesele importante de la Porsche. Evident ca filtrele, uleiul, placutele de frana etc nu le voi lua de acolo pentru ca e risipa de bani. Si nici revizia nu o voi face in vecii vecilor la Porsche pentru simplul motiv ca nu ma lasa langa masina pe durata operatiunii iar eu vreau sa VAD cum s-a scurs tot uleiul din baie, vreau sa VAD ca s-au inlocuit filtrele etc etc. In plus am facturile/bonurile fiscale cu toate consumabilele de la revizii asa ca nu va exista dubiul ca mi-am batut joc de masina sau ca am schimbat doar filtrul X sau filtrul Y. Eu am pastrat pana acum 99% din bonurile de motorina cred. Rareori mi s-a intamplat sa uit bonul sau sa-l arunc, deobicei cand mai cumparam si mancare. Se poate vedea ca masina a "baut" numai EVO Diesel de la Mol si cateodata Premium Diesel de la OMV. Deci unei masini de genul alei mele cu istoric pe perioada leasing-ului (Porsche Leasing), cu istoric dupa ce a iesit din leasing, cu facturi, bonuri la consumabile, bonuri de motorina, thread dedicat masinii in care am expus cea mai mica neplacere sau orice am schimbat la ea (din nevoie sau din placere) - ce ii poti reprosa?

Cand o sa ma decid sa imi vand Golful nu voi investi un leu in el pentru ca nu voi avea de ce. Daca viitorul proprietar are vreo doleanta o sa schimb atunci ceea ce cadem de comun acord ca ar fi o problema. Da, sunt convins ca pretul meu va fi peste cel din Autovit, peste cel din ziare, peste cel de pe alte site-uri DAR cu siguranta va fi mai mic decat al unei masini cu aceleasi dotari, adusa din Germania.

Sincer, tu ce ai alege? Masina mea sau o masina din DE despre care nu stii nimic si e si cu vreo 2000EUR mai scumpa in final?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu cred... ala vrei sa zici ca nu stia cat costa masina lui de noua?

ca doar nu a dat 15.000 euro pe ea ca sa-si permita sa ti-o vanda tie cu 12.000 si cu 30.000km in bord :icon_thumright:

uite cat e una prin irlanda.. si acolo sunt accesibile cat de cat masinile... http://www.buyacar.ie/car-503 adica 18.000 euro cu 35.000km

bine ca in vremurile astea de criza posibil sa mai gasesti cate un individ disperat sau cu nevoi de cash... dar destul de rar :blah:

masina de noua a costat 24500 euro,insa cel de la care am luat-o se ocupa cu masini si a luat-o la o combinatie cu un Q7.mi-a spus ca a intrat pe autovit sa vada cu cat se dau asemenea masini,insa nu era niciuna cu motorul asta.asa ca a cerut si el 12000 sa o dea repede.norocul meu....

si omu stia cat a costat masina de noua ca mi-a dat si factura de achizitie,insa nu stia ce-i cu motorul asta de 1400cmc pe passat.iar norocul meu...

masina este impecabila,cu istoric service complet si real.crede-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

exact cum am mai spus " vrei ceva bun, trebuie sa platesti; vrei ceva ( bun " platesti mai putin ". eu niciodata nu am inteles, de ce romanul are urmatoarea mentalitate cand cumpara o masina ( daca s-ar putea, masina sa fie Noua, sa fie Fabricatie 2020, sa-i mai dai si 3 Plinuri inclus ein pret - ca de te baga in seama, Eventual sa mai fie si Moc masina ) si uite cum romanul, niciodata nu e multumit.

sunt foarte multe cazuri aici relatate, care au fost nu norocosi ci niste oameni desptepti si apoi, o alta problema la Romani este Mentaliatea " de ce sa il fac pasta cu Bani si sa ii iau masina si apoi sa ma arate cu degetul pe strada, cand pot sa iau din alta parte !!! ".

inca odata, ne lovim de mentalitatea romanului care nu are ce face in timpul liber si rastalmaceste niste vorbe fara " non-sens, fiind gestul lui "

de latfel, inca o problema a Romanului este Mentalitatea in privinta " ca el crede ca atunci cand cineva este corect, drept cu el si ii explica tot ceea ce trebuie sa stie si tot ce tine de bunul simt, de cei 7 ani de acasa CREDE ca ii vrei raul, ca il minti si CAND cineva il minte, atunci CREDE ca acel om ii vrea binele ! "

in fine, eu ceea ce am relatat acolo, in ultimul meu reply, a fost un mic cost pt a aduce o masina din germania.

care e interesat de a afla mai multe despre masinile din germania sau care ar vrea sa mearga, poate sa ma contacteze.

eu ma ocup cu masini si va spun cu mana pe inima " nu mai sunt ceea ce au fost odata masinile ". cine a firmat aici ca " masinile sunt tinute in Garaj, se insala, deaorece acolo sunt taxele foarte mari in acest sens si mai bine, tin masina afara, deaorece neamtul nu tine mai mult masina decat cat ii este Valabila Garantia.

si noi, romanii sunt asa zisa " groapa de gunoi pt masinile lor " dar recunosc, ca la ei masinile tin mult mai mult, deoarece au strazi nu POTECI ca la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ diasomie - Esti un caz fericit :)

Eu am adus din DE un Golf 5 1,4 pe care apoi l-am vandut datorita motorului mic, si mi`am luat tot un golf 5, cu motor de 1,6, INSA DIN TARA ! Pot sa spun ca sunt multumit per-ansamblu de masina pentru ca am avut noroc sa cumpar o masina ingrijita, insa calitatea interiorului este vizibil mai joasa pentru o persoana care cunoaste si poate face diferenta :)

So, mai pe scurt. Masina de Germania este facuta mai cu simt de raspundere, insa in conditiile de fata, cand preturile nu difera, ar fi in calcul si de cautat o masina in tara, pentru ca se poate sa gasiti si aici aduse din Germania, iar pentru cei care au posibilitatea sa ajunga in Germania, MULTA BAFTA LA CAUTAT.

Mosule faci confuzie...baietii recomanda sa iei o masina din Germania dar deja adusa in tara, inmatriculata si folosita 1-2 ani...

Eu sint in cazul asta...luat Skoda inmatriculata in 2008, intretinuta f bine de un tinar...completata "tunarita" cu f mult bun simt, adica activat tot ce se putea de prin VAG, schimbat sunet decent de vreo 600-700euro, cauciucuri bune/jante Al, folie autorizata, xenoane de calitate( am trecut de 2 ori RAR-ul si un ITP fara spaga), polish-ata, presuri cauciuc pe original... m-a lasat fara obiectul muncii...am pus o tava de cauciuc in portbagaj si instalatie GPL...bulangiu, astea le-a uitat :eek:

adica o masina super buna la 5000e...si cu toate dotarile exceptie tempomat (cum spuneam, neam prost nu a pus tot :o )...

Deci se poate...dar trebuie sa cauti bine sa nu te arunci la prima chestie...

Nici acum (am luat-o in mai) nu gasesti nici pe RO nici in DE asa ceva la pretul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, tu ce ai alege? Masina mea sau o masina din DE despre care nu stii nimic si e si cu vreo 2000EUR mai scumpa in final?

da dar ca tine nu sunt multi din pacate in romania, si asta nu inseamna ca 50+1% din masinile din romania sunt la fel de intretinute si exploatate corect :blah_:

la nemti ai sanse mai mari sa gasesti masini bune si intretinute decat in romania, asta tot am zis eu mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ganditi total gresit, cand spuneti " masinile sunt bune in Germania "

am o intrebare pt cei de pe aici " cati dintre voi care aclamati ca stiti multe ati iesit macar din tara sau cati ati avut de aface cu afaceri cu masini? "

eu ma minunez cum romanul, dupa atata timp tot cu aceeasi mentalitate a ramas.

va sugerez atunci cand cauti o masina, cautati prima data in romania, deaorece sunt masini bune aici; apoi, nu va mai hazardati ca puteti verifica KM la o masina, deaorece informatiile despre acest lucru " sunt strict secrete pt oamenii din afara " dar accesebile celor care au un prieten care lucreaza la reprezenta.

de altfel, in germania, niciodata nu te va lasa pe tine, clientul, proprietarul de masina sa stai langa ei, atunci cand verifica ceva la masina sau cine stie ce alt lucru " vorbesc de service-urile mari, nu de cele de garaj ".

de altfel, in max. 6 luni, la majoritatea masinilor aduse din germania, folosite pe drumurile noastre, incep sa te lase cate o bucsa, o bieleta antiruliu, etc.

in romania cand iei masina nu ca ai norocul si ca o poti proba pe tot felul de drumuri si iti poti da seama daca bate ceva la ea sau nu, pe cand in germania numai sa o bagi pe o campie, pe aratura sa vezi daca bate ceva la ea;

apoi, sunt foarte rari germani care sa vanda ei personal masina, ci toti, din comoditatea apeleaza la Autohous-uri, deaorece ei sunt chemati numai in momentul in care isi iau banii si oricum, 98% din germani o alta limba in afara de cea germana, nu au habar;

de altfel, au fost atatea cazuri cand masinile luate din germania, au inceput sa aibe probleme, pe autostrada si apoi, mai apare o anumita problema si anume " daca masina isi i-a forja sau nu pana in romania "

sunt foarte multi asa zisi samsari care dau forja la masini, deaorece banii deja au fost incasati " nimeni nu va aduce masina la comanda fara un ACONT " si e sigur ca din acel acont el isi i-a banii lui si asa ca, romanul, iarasi pierde.

daca stati si analizati in amanunt toate aceste lucruri, veti vedea ca e mai rentabil sa luati o masina din RO sau o alta varianta e ca sa mergeti personal cu acel asa zis samsar in germania, sa vedeti personal masina si sa o luati personal si sa o conduceti personal;

eu, de 2 ani nu mai aduc masini pe comanda, deaorece m-am saturat de prostia si fudulia romanului si de aceea, acum le cer partea mea si cu asta basta. in acest fel, si unul si altul sunt fericiti, deaorece, clientul nu v-a mai plati enorm de mult ca masina lui sa fie adusa in romania.

de altfel, acum, mai noi, orice german se gandeste ca romanul e foarte croit pe " mitul germanului " si profita de acest lucru si fac lucuri care nu le stau in caracter si anume, sa dea km inapoi, sa carpeasca doar sa tina pana ii face omu un test si tot asa; de altfel, motoarele sunt destul de uzate in germania, deaorece, ei chiar le dau in gura la masini, nu se joaca cum facem noi dar aici apare o alta problema a mentalitatii romanului " nu se compara km facuti in germania cu cei din romania " si eu zic, BA DA, deaorece si in romania, daca esti un om calculat, poti merge cu motorul " la relantii cumse spune, adica fara sa il turezi " si sa ii prelungesti viata motorului.

de altfel, toata lumea se vaita ca masinile din romania au " motoarele distruse ", dar nu v-ati intrebat dinc e cauza? oare mersul cu motorul subturat, oare combustibil bagat de la sfantul si cuviosul bidon sau luat pe sub mana, de la schimbul intarziat al filtrelor " apropo cine pe forum spunea ca, de ce sa schimb eu filtrele la 50% din distanta dintre revizii, cand trebuie facut la 100%? ", hopa, apare o alta problema aici.

de altfel si romanul ar putea sa se duca la reprezentanta " de moment ce are o masina scumpa " e normal ca sa isi permita sa faca si reviziile complete la reprezentanta, nu!

dar de, romanul intotdeauna s egandeste sa " arda intr-un fel sau altu ".

in fine, ca sa termin cu acest roman, niste sfaturi am pt voi

- cautati masini in Romania

- faceti o comaparatie intre preturile din romania la masinile imantriculate cu cel al masinilor din afara

- cautati masina in germania, de preferat pe saituri

- faceti unc alcul mic c-am cat v-ar duce sa aveti acea masina

- luati decizia finala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003
da dar ca tine nu sunt multi din pacate in romania, si asta nu inseamna ca 50+1% din masinile din romania sunt la fel de intretinute si exploatate corect :)

la nemti ai sanse mai mari sa gasesti masini bune si intretinute decat in romania, asta tot am zis eu mai sus

Da, stiu ca nu sunt multi. D-asta spun ca trebuie sa cauti mult timp ca sa gasesti o masina buna. Iar masinile bune nu stau pe piata mult timp. Stiu foarte bine cum s-a intamplat cu un Polo de aici de pe forum. Daca nu ma misca fulgerator impreuna cu amicul meu care a si cumparat masina intr-un final - sigur o lua vreun samsar, schimba tot ce se putea cu ceva nasol si o dadea mai departe cu pret mai mare. Cat am stat la vanzator, vreo ora si ceva cred, a sunat telefonul ca-n gara. Insa masina avea vreo 35.000km in 5 ani, a fost cumparata de noua de la PBN, a avut reviziile facute corect, a fost tinuta in garaj si una peste alta foarte bine intretinuta. Pretul a fost relativ mare, 6200EUR pt un Polo 2005, 1.4 benzina. Dar masina avea cred ca toate optiunile existente pe Polo (clima, ESP, tempomat, faruri ceata, pachet depozitare sub scaune, senzori presiune pneuri, set de jante+anvelope iarna si vara etc etc) si arata ca scoasa din fabrica. Si dpdv tehnit este impecabila, nu a fost implicata in accidente, ce sa mai, super masina.

La masina asta ne-am oprit dupa aproape un an de cautari. Si stiu ca in tot acest timp chiar nu am avut ce cumpara sa fie si an bun, si km putini, si intretinuta foarte bine, si cu foarte multe dotari. Iar la o cautare pe mobile.de o masina asemanatoare costa de la 8500EUR in sus. La care adaugi costurile transportului, taxa de inmatriculare, RAR, etc etc. Deci cred ca iesea pe la 10.000EUR.

Daca cineva isi doreste masina ATUNCI si nu poate astepta cel mai probabil optiunea cea mai buna ar fi Germania (sau ma rog, tarile vestice). Insa creste pretul masinii semnificativ. Oricum stiu 2 persoane care se ocupa cu asa ceva, adusul de masini, si daca nu cumpara ceva pe la 200-300.000km si sa dea inapoi minim 100.000km chiar nu renteaza dpdv financiar. Si atunci unul cumpara numai masini ieftine gen Fiesta, Agila etc dar avariate putin, sau cu mici probleme in orice caz, si le repara aici pe 2 lei si castiga undeva la 500EUR/masina iar celalalt se axeaza pe masini mai scumpe gen A4, C klasse, serie 5, X-uri etc pe care le ia la an bun, 2007-2008, le da inapoi pana spre 80-100-120.000km si asteapta destul de mult pana apare un cumparator dar castiga 1-2000EUR/masina. Iar km se da inapoi imediat dupa granita.

Pentru mine cel putin situatia e clara. Fie o sa am nevoie urgenta de bani pt o alta masina foarte foarte ieftina si atunci dau Golful sub pretul pietei fie o sa tin la pret si daca o dau - bine, daca nu - la fel de bine. Iar masina imi voi cauta in primul rand in Romania.

Iar ca un sfat: feriti-va cat puteti de masinile recuperate de societatile de leasing operativ. Din doua motive. 1. Fie au intelegeri cu servicurile recomandate de ei ca la revizii sa nu schimbe tot ce trebuie si astfel economisesc enorm sau 2. De cele mai multe ori proprietarul care are masina in leasing dar nu mai poate plati ratele isi bate joc in cel mai rau hal de masina pt ca are impresia ca asa societatea de leasing va trebui sa investeasca bani pt a repara stricaciunile. Ceea ce NU SE INTAMPLA. Se cosmetizeaza la maxim masina, eventualele probleme se ascund si tot urmatorul cumparator se va trezi cu problemele. Stiu din auzite ca baietii de la Titiac Leasing au avut un set de TIR-uri recuperate la care s-a pus nisip in rezervoare si alte chestii d-astea... Au venit niste olandezi, le-au cumparat si pe valea Oltului au crapat unul dupa altul :) C-o fi adevarat, ca n-o fi, nu stiu. Dar cum taranii din Romania sunt omniprezenti - nu m-ar mira nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e si cazul in care angajatii societatii de leasing chelesc masina de dotari.

plus cazul in care clientul cheleste masina si o da incompleta sau cu piese schimbate (frauda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Ma plictisisem deja de scris si n-am adaugat chiar toate variantele ;) Stiu si caz d-asta. E-klasse din 2009 cu TOTUL schimbat. Arata ca un E vechi acum, nu mai are elementele de facelift, nu mai are scaunele de piele, are niste amortizoare doar asa cu numele ca sunt defapt 2 tevi inerte, nu mai are navi etc etc .. :)) Si omul s-a bucurat ca a luat-i ieftin.

Si mai stiu un caz de om care s-a dus si a vazut un Golf4, s-a decis sa-l cumpere iar a doua zi fusese luat cam tot ce se putea de pe el. De la navi, scaunele incalzite, bricheta, tot tot tot. Daca ar fi putut ar fi scos si trapa dar era mai costisitor sa sudeze plafonul :)))

Iar inca ceva deosebit: dupa ce s-a luat hotararea de a cumpara un A6 au fost TAIATE CU BRICEAGUL footlight-urile :))))))))) Numai asa de-ai dracu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' aia cu Mertz dat inapoi la firma de leasing dar cu amortizoare de Logan va aduceti aminte ? :D

Si acu ma intreb cum dreacu de le-au pus.... sudate ?:))

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca orice om cand incepi sa-ti cauti masina, incepi cu netu...

eu in 2009 cand am zis ca vreau o masina mai mica NUMAI pentru oras, am inceput sa caut golf-uri hatch... minim 2001 si evident pe benzina...

de unde bucurie, toate incepeau de la 5000 euro si de la 120.000km in sus, si mi-am zis "clar, daca aici e 5000, in germania e 4000 si au si mai putini km de obicei, pentru ca eu cautam 1.6 1.4 16v si nu sunt asa fugarite pe autostrada"

si dupa o vizita la cumparatura in suceava si apoi la bacau am zis... "Deutschland Uber Alles"

numai golfuri diesel cu 200.000km si pline de polish si silicon de bord... era jale in Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepi cu netul dar NU treci prin bazar. La bazar ajung cei care nu prea au sperante sa o vand, care nu au clienti acasa la vizite. Sunt patit, cele mai mari ciurucuri pe care le-am gasit la anunturi, si evident le-am refuzat au ajuns la targuri. Chiar asa imi si spuneau vanzatorii " daca nu o luati dvs eu o duc miercuri la targa si o sa ii gasec eu client ca e buna , nene.."

Cautati pe net si sa ajungeti la om acasa. Da sunt multe varza, am gasit si tavalite si refacute , si taiate in doua si resudate, din doua masini..multe povesti. Insa trebuie sa ai un service de incredere pentru teste. ( nu doar Vag com ul) , rabdare, cateodata si noroc , si se poate.Refuzam sa merg la "vizionari" de masini in orase mici, comune, sau unde nu aveam baza intr-un service de calitate.

Ce sa spun ca am ratat o skoda octavia 1 L&K 4x4 , 150 HP, 110 kW ( adica varianta de lux full) vanduta cu garantie 6 luni de Toyota Timisoara la doar 4300 euro !!! (am pierdut-o doar datorita distantei la care eram de ea, chiar daca o rezervasem. Mi-au spus clar ca este ocazie si se ia cu banul in mana de primul sosit. - Eu trebuia sa ajung l Timisoara din celalalt capat de tara!! s-a dat in 5 ore de la postarea anuntului) ( in germania vazusem modelul cu peste 7000 euro ! )Asa okazii am mai vazut cateva dar cu modele de masini care nu ma interesau.

Modificat de diasomie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si te mai uiti si la fata vinzatorului...eventual iei unul cu tine care "cunoaste" :blink:

Eu unul am incercat sa ma feresc de samsari...mint de ingheata ciorba pe aragaz...

Unul avea un Golf si o Bora 2001 cu doar 74k si respectiv 93k... proaspat aduse...

Altul Octavia 2005 "like new" din Spania dar daca te uitai mai atent la imbinari far, usi, capota se cunostea ca fusese tamponata si refacuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!