Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Eu vb aici de calea legala si nu cum se descurca cineva sau altcineva.Daca vor cei de la finante sa te infunde o fac chiar daca ai totul legal.

@blue_eyed eu nu stiu toate legile si la cum se schimba normele de aplicare ale sistemului fiscal mie imposibil sa le aflu in timp util, dar ,ce spui tu acum, contabilul meu nu stie cu siguranta.

Sper sa fie adevarat sa pot vinde si eu masina desi NU CRED.

Dca imi poate oferi cineva informatii exacte cu referire la articole de lege abrogate eu ascult:

catalogul privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, anexa la HG 2139/2004,cod clasificare: 2.3.2.1.1. - 4-6 ani;

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult.probabil contabila mea vorbeste prostii.mi-a spus ca din mai 2009 nu se mai pot inmatricula masini aduse din DE de exemplu fara sa platesti tva la inmatriculare.

poate ne lamureste cineva care lucreaza in domeniu.

stiu ca se pot face diverse manareli...sa iau pe firma altcuiva,etc...dar as vrea sa fac totul legal si pe firma mea.

daca nu se poate sa nu platesc tva-ul,atunci voi cumpara masina pe numele meu,stiind ca taxele si asigurarile sunt mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus de n - ori si chiar in acest topic de cand ma repet. Masina se poate cumpara fara TVA din Germania daca

firma din Romania este platitoare de TVA. Restul sunt povesti. Am achizitionat din mai 2009 pana acum o duzina de

masini toate fara TVA in mod absolut legal din Germania. In Germania se verifica intr-o baza de date

internationala daca firma din Romania este platitoare de TVA si daca apare acolo ca platitoare de TVA neamtul iti vinde

masina fara TVA daca si vechiul proprietar al autoturismului a fost tot o firma bineinteles. Este logic ca nu ai cum sa

cumperi fara TVA de la o persoana fizica sau chiar si masina din parc auto daca fostul detinator nu a fost o persoana

juridica (firma).

O seara buna

Modificat de macristian1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie: in prezent nu poti deduce TVA pe firma decat daca ai profil gen transport sau taxi. O firma de avocatura de ex. nu are voie sa-si deduca TVA la masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overseas ai dreptate dar asta nu are legatura cu achizitia unui autoturism din Germania. Ce spui tu este valabil si

daca il cumperi din Romania. Adica orice cheltuiala ulterioara care include TVA (adica achizitii cu factura de piese,

combustibil, etc.) referitoare la mijlocul de transport proprietate a firmei, nu ai dreptul sa deduci TVA decat daca ai firma

de transport, taxi sau firma de paza si protectie si mi se pare ca mai sunt 1 sau 2 exceptii. Referitor la ce am spus eu in

postul anterior (#1483) ramane valabil.

O noapte buna

Modificat de macristian1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru admin. Cu scuzele de rigoare, nu stiu unde sa postez problema mea. nu am gasit nici o sectiune MAI apropiata ca subict. Daca mutati ce postez nu ma supar , ba chiar ma bucurm numai sa stiu unde va fi. Multumesc

am o oferta la un pret nici mare nici mic, pt o octavia 4x4 1.8t la 168k din germanica. O aduce cineva care are firma si se ocupa cu asa ceva. comision 650 euro

faptele sunt urmatoare: spune ca are pe cineva acolo care le verifica si dupa ce platesc (integral, INAINTE ) o aduce la mine in 7 zile.Masina mi-a fost recomandata de pe mobile.de, ca fiind pre verificata de ei..( in doua ore de la cererea mea de oferta nu stiu cum o verificau...)

Cica se semneaza un contract de comodat. si da garantie 6 luni pt masina

NU am recomandari pt el, decat multe siteuri pe care s-a postat cu anunturi de prestari servicii de acest gen.

Partea de verificare a presupusului "aducator" evident tine de mine.

INTREBARI ( DOUA)

1) e normala practica aceasta de a cere pretul inainte integral? Stiu ca e pe comanda, dar parca e prea mare riscul....dai banii pe ceva ce nu ai verificat, nu ai vazut...si sper sa o mai si vezi...:ceuameni: Se practica asa ceva?

1) Ies la acelasi pret cu una de pret mediu din romania.

as avea sansa sa fie mai bine intretinuta acolo? stiu ca sunt mai alergate, dar e mai important oare ca poate fi cu serviceul mai bun, regulat si benzina mai buna pe drumuri mai bune??

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te sfatuiesc la modul cel mai serios sa nu dai nici un ban inainte pentru ca vei fi 100% tapuit. Nici un autohaus serios din germania nu cere bani in avans. Pe site-ul mobile.de se specifica clar ca acest lucru nu este recomandat. Atentie !!!

Cauta-ti masina doar in autohausuri mari, de preferat reprezentante. Nu te zgarci la 1000 de euro, s-ar putea sa pierzi 10.000 pe partea cealalta. Eu tocmai am cumparat o masina dintr-o reprezentanta vw-audi-skoda din Weimar-Germania, rezervarea s-a facut telefonic, nu s-a cerut nici un ban in avans, la 5 minute dupa trimiterea pe mail a copiei dupa actul de identitate, anuntul a fost scos de pe internet. Maine seara ajunge masina in Brasov deja. Daca vrei sa te ajut cu orice pot da-mi un PM. Succes.

Daca nu se considera reclama, postez aici site-ul reprezentantei: http://vw.glinicke-weimar.de/default.aspx

Punctul 2. Raspuns: Eu personal nu mi-as cumpara masina SH din Romania. Am incercat totusi....... nu ai ce...... Poate te ajuta cu ceva.........

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teapa curata. Niciodata un parc auto german serios nu percepe bani in avans. Daca asta cere un roman atunci sigur e

teapa. Asculta de sfatul colegului Inginerul.

O noapte buna

Modificat de macristian1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt mai nebun din fire si ma arunc desi stiu mereu cam cum sta treaba.Am luat masina din vitan unde stiam ca sunt samsari la ora 6 seara fara nici o verificare(era aproape noapte).

Eu m-am uitat la om nu la masina.Nici nu am pus mana pe volan pana am dat banu.Si in ziua de azi repar la ea dar este in regula ptr ca stiam ce fac(au trecut 4 luni de la achizitie si 1000 de euro pe reparatii).

Am luat din Germania o masina care nu am mers cu ea 1 metru pana am platito integral(deci fara teste).

In Germania rezista o masina mult mai mult datorita infrastucturii de acolo.La 168k masina arata ca si cum ar avea 90k aici deci foarte bine.

Sa nu dai tu banul din mana unui roman asta nu iti recomand niciodata desi eu am spus ca sunt cam nebun.Dai banul cand semnezi actele masinii si ai cheia in mana si eventual ai testat masina.

Daca faci altfel nu masina este problema in sine ci cat o sa te oftici tu dupa "afacere"stiind ca ai fost avertizat.

Pretul de transport este enorm pentru cineva care se ocupa de asta organizat.Dute in Germania singur fara sa sti nici o boaba de germana si esti mai in siguranta decat ce vrei sa faci cu plata in avans.

SUCCES!

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri..ma bucur ca sunt mai categorice intr-o directie, macar nu am ce oscila.

Octavia e model I, nu II, an 2000 2004 ..mai mult de atat nu imi permit.

Problema e ca o astfel de masina e rara 4x4 1.8 t (caut pana in 6000 eur cu toate taxele) si nu imi permit sa merg la ghici prin germania dupa ea..

Pe de alt aparte i-as intelege pe samsarii care lucreaza la comanda: in locul or mi-as construi un renume bun, recomandari realizari si as avea tupeul, pe baza de contract sa cer avans.. E totusi un "echipament" pe care nu il poti tine in curte. Nu le tin lor partea dar la firma, la achizitii la comanda , de zeci de mii de euro, plateam avans mare pentru fabricare utilaj , etc...si apoi era livrat. evident e alta discutie aici, alte "persoane" alta cultura cu "dealerii" de SH uri..

Mi-e brr in Germania d eunu singur...

In romania am cheltuit o gramada pe deplasari si verificari...Iasi Bucuresti ..

ultima ISPRAVA: masina perfecta functional si in acte si la Vag com si dupa o ora de scobit sub ea s-a vazut dar ffff greu ca la jumate era sudata toata ( evident mascata bine) Avusese un accident urat si jumatate spate fusese distrusa. Partea buna a fost "lipita" lipita de un alt fund... Actele erau perfecte...asa cum se jura multi.

problema e ca ..cheltui si mult pe deplasari si verificari..am deja jumate de an si e costisitor.Majoritatea masinilor le gasesc la Bucuresti si o deplasare acolo cu tot tacamul, teste , drum, cazare, ma costa cam de fiecare data app 500 lei...Niciodata nu am gasit sa fie doua in acelasi timp de vazut in aceeasi localitate sau macar pe aproape..

Modificat de diasomie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samsarii nu sunt ca tine crede-ma.In Romania nu rezista o firma serioasa in domeniul asta ptr ca da faliment.Aici nu se respecta profesionalismul si corectitudinea.Ce sa iti spun din pacate asta este adevarul.

Eventual cauta pe cineva in germania care sunt dispusi ptr 200 de euro sa-ti caute masina (ii platesti DUPA).Iei doar avionul si un gps si gata.

In cel mai rau caz ia un mecanic priceput il platesti 10 milioane si mergi cu el in arad sau timisoara sau sibiu.Dar prima oara cand vine masina in Romania i se modifica kilometrajul.De furaciuni ce sa-ti mai spun?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cheltuit si eu in doua randuri cate 150 de lei pe deplasari in tara, odata la Sebes in alba, si inca odata la Bucuresti (un coleg de forum vindea o masina). Ambele fusesera lovite si reparate de mantuiala cu piese turcesti, ambele prezentau uzuri foarte mari, interioarele varza la ambele..........desi in al doilea caz rugasem un coleg de forum sa verifice putin masina inainte. Adevarul este ca si eu sunt foarte pretentios cand vine vorba sa-mi cumpar masina pentru mine. Inspectez vizual absolut toate elementele de caroserie, iar daca descopar urme de accident........zic pass, si zic pass pentru ca stiu cum se fac reparatiile dupa accidente la noi in tara. Deci mai bine nu. Deci pot sa zic ca am pierdut 100 de euro pe deplasari in tara, timp pierdut, nervi, stress, asa ca am stat vreo 2 saptamani calare pe siturile de profil cu anunturi doar din Germania si-am gasit ceea ce cautam la pret foarte bun, de la un vanzator mai mult decat respectabil. Se poate vedea pe site cam ce masini au la vanzare. Eram convins si pana acum dar acum mi-am intarit definitiv aceasta convingere, si-anume ca bisnitarii si samsarii au stricat si strica in continuare piata auto la noi in tara, precum si parcul auto. De asemenea m-am convins definitiv ca nu merita cumparata o masina de la noi din tara, stim cu totii ce drumuri avem, iar 80-90.000 de km facuti in romania, dupa mine echivaleaza cu 160-180.000 facuti in Germania.

Un fel de off-topic: Aceeasi masina pe care mi-am cumparat-o eu, chiar ceva mai dotata, acelasi an, 136.000 reali a mea, 154.000 dati inapoi aia, se gaseste pe autovit.ro in cluj, gata adusa in tara cu numere de toll pe o luna, dar cu 2000 de euro mai ieftina. Oare de ce ?

Sfatul meu, nu mai cheltui bani aiurea, nu te mai stresa, masina care te va multumi pe tine nu se afla in Romania. Crede-ma pe cuvant. Bafta !

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samsarii nu sunt ca tine crede-ma.In Romania nu rezista o firma serioasa in domeniul asta ptr ca da faliment.Aici nu se respecta profesionalismul si corectitudinea.Ce sa iti spun din pacate asta este adevarul.

Eventual cauta pe cineva in germania care sunt dispusi ptr 200 de euro sa-ti caute masina (ii platesti DUPA).Iei doar avionul si un gps si gata.

In cel mai rau caz ia un mecanic priceput il platesti 10 milioane si mergi cu el in arad sau timisoara sau sibiu.Dar prima oara cand vine masina in Romania i se modifica kilometrajul.De furaciuni ce sa-ti mai spun?

"Dar prima oara cand vine masina in Romania i se modifica kilometrajul" => Daca nu sunt deja facuti my friend. Repet, nu exista masina la care sa bagi mana pentru ea decat cea de la reprezentanta cu km pe factura. Probabil in curand nu va mai fi nici acolo siguranta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima moda este sa se modifice si in germania la Turc si in Romania la samsar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei WUG ,acum nu e cazu sa spunem ca masini alergate in Romania se intorc in Germania la vanzare si ajungi aici sa nu o poti inmatricula decat definitiv.Cunoastem si noi ca "meseriasii" fac de toate ,insa cand am adus masini pretenii mei primul lucru, au masluit kilometrajul.Mi se pare aberant:lasa omu sa stie la ce sa se astepte de la masina dar asta e Romania.Iar samsarii astia sunt doar pestisorii mici in domeniu :icon_thumright:.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind

Ai si tu dreptate, insa in Romania se vinde pretul si nu produsul. Daca eu apar cu o masina f frumoasa si curata la 200k km in targ nu se uita nimeni la ea, chiar daca e 2008. Daca o pun la 75k km in 7 zile a disparut. Aceeasi masina identica si la fel. Vorbesc din fapte si nu povesti. Astia sunt clientii, asta le oferi. Clientul face piata si nu samsarul. Nu le i-au parte la samsari dar aste se intampla in fiecare zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind

Ai si tu dreptate, insa in Romania se vinde pretul si nu produsul. Daca eu apar cu o masina f frumoasa si curata la 200k km in targ nu se uita nimeni la ea, chiar daca e 2008. Daca o pun la 75k km in 7 zile a disparut. Aceeasi masina identica si la fel. Vorbesc din fapte si nu povesti. Astia sunt clientii, asta le oferi. Clientul face piata si nu samsarul. Nu le i-au parte la samsari dar aste se intampla in fiecare zi.

Poi tocmai te-ai contrazis, masina cu km mai putini e un PRODUS MAI APETISANT. Deci se vinde produsul...II scade kilometrajul pentru a face un produs mai usor de vandut, la un pret similar sau chiar MARIT. Doar nu noi cumparatorii, masluim kmetrajul.

Sincer as prefera sa stiu ca a mea are 300 000 aialalta, ceva mai scumpa, are 200000 dar sa fiu in cunostinta de cauza.

Modificat de diasomie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca e Romania de vina cu toti cei ce o locuiesc,samsarii sunt doar micii pestisori.Cam asta meritam in orice domeniu.

Acum, vrei ca un om din targ sa nu cumpere o masina frumoasa daca e manarita?Cum Dumnezeu o verifici daca nu te pricepi.Orice om spera ca el are noroc si e mai bun ca ceilalti si mai destept si mai bun in pat ca sa ne trezim si maine ca altfel in rahatul asta generalizat nu ar avea rost.

Asa ca spera ca are noroc azi si ia o masina frumoasa ca sa il aprecieze si mama lui si sotia si copii etc.

Asta e partea finala dintr-un mare angrenaj inceput demult pe meleagurile astea si o sa fie multa vreme de acum incolo.

Fiecare care contribuie in angrenajul asta il face sa se miste si mai greu.Nu e nimeni vinovat separat insa toti suntem vinovati impreuna.

Multa filozofie dar sper sa fie ceva adevarat.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam titlul topicului totusi. Eu pun problema in felul urmator. Nu clientii sunt vinovati de aceasta situatie ci singurii vinovati sunt samsarii, pentru ca nu clientii fac preturile ci samsarii. Daca nu s-ar umbla la km, daca nu s-ar pune in vanzare in targuri si pe internet masini rasturnate, masini taiate si facute din trei bucati........adica daca nu s-ar mai da tzepe, oamenii ar putea sa-si dea seama ca o masina buna intotdeauna costa bani, iar faptul ca pe mobile.de, autoscout.de, preturile sunt cu 1000-3000 de euro mai mari decat in romania, ar trebui sa dea de gandit oricui. Practic daca dai o cautare si nu excluzi romania dintre tarile in care se face cautarea, vei observa ca in romania sunt puse in vanzare masinile cele mai dotate, cu cei mai putini km, si mai ales cele mai ieftine !?!? Asta in conditiile in care vorbim de masini cu numere de toll si nu numai. Cum e posibil asa ceva ? Pentru ca suntem saraci, iar 1000 de euro in plus pentru unii inseamna 5-6 salarii poate mai multe, si-atunci manati de pretul mic si iluzia unei masini relativ noi cu km putini isi iau niste tzepe extraordinar de mari. Daca ar fi sa duc in targ masina mea, proaspat cumparata si adusa in tara si peste cheltuielile mele sa mai pun 200-300 de euro m-ar scuipa clientii in targ, cum de as avea tupeul si nesimtirea sa pun un asa pret mare. Chiar nici la pretul de achizitie din Germania nu s-ar vinde, pentru tot in targ, gasesti un alt golf, din acelasi an, cu aproximativ acelasi numar de kilometri pe bord, reali........doar Cel de sus stie cati or fi.......cu 1000 de euro mai ieftina. Daca si acest golf mai ieftin despre care vorbesc ar fi o masina reala, cu nr. de kilometri parcursi real, cu istoric real si fara accidente atunci pretul lui ar fi mult mai apropiat de cel al masinii mele si atunci as reusi si eu sa-mi vand masina (presupunem ca as vrea s-o vand). Dar nu se intampla asta, tocmai pentru ca sunt manarite la km, mascate foarte bine accidentele, samd. Eu nu le gasesc nici o scuza bisnitarilor, nu-i obliga nimeni sa vanda masini, puteau sa aiba orice meserie respectabila din tara asta, nu i-a trimis nimeni cu forta sa aduca masini din germania, desi niciunul nu le-aduce de-acolo........asta e alta poveste..........

Concluzia mea este ca bisnitarii fac preturile, tot ei sunt cei care pun in vanzare toate rasturnaturile si obositele, iar statul ii sprijina cum poate el mai bine prin vestita taxa de mediu, care impiedica pe foarte multi sa-si cumpere masina direct din Germania, pentru ca oricine se gandeste ca mai bine o cumpara gata adusa si mult mai ieftina si in aceeasi bani plateste si nenorocita asta de taxa, fara sa se gandeasca prea mult la faptul ca isi cumpara un "cazan", scuzati-mi exprimarea.

Eu sfatuiesc pe toata lumea, membrii ai forumului sau nu, sa-si cumpere masina direct din Germania, eventual adusa de un vecin/ruda/prieten daca respectivul nu se simte in stare, dar neaparat dintr-un autohaus respectabil. Sunt foarte multe avantaje aici dupa parerea mea. Spre exemplu, de cele mai multe ori ultima revizie este facuta in urma cu putini kilometri, anvelopele de obicei sunt in stare foarte buna si adaptate sezonului in care ne aflam, stare tehnica si estetica mult mai buna, samd. Sunt niste bani pe care ii dai intr-adevar in plus dintr-o data, dar pe de alta parte sa cumperi o obosita si sa te-apuci sa-i schimbi consumabilele, sa-i faci revizia, distributia, schimb de anvelope........s-ar putea sa ajungi chiar mai scump si de cele mai multe ori masina sa fie tot proasta. Succes tuturor care vor sa-si achizitioneze o alta masina !

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat nu exista legi care sa protejeje cumparatorul bisnitarii nu sunt cei mai vinovati.

Nu va cumparati masini din jungla ci este bine sa o faceti intr-o piata din CIVILIZATIE cu alte cuvinte Germania in cazul nostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram totusi. Nu numai de la samsari poti sa cumperi masini in Romania in zillele noastre. Sunt atatea firme de leasing care au in parcuri masini bune si la preturi decente. Eu sunt unul din beneficiarii unei astfel de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decebaldirdala

Ai dreptate referitor la firmele de leasing care comercializeaza masini SH dar, din pacate, unele dintre ele, datorita concurentei si situatiei actuale, practica aceleasi metode ca si samsarii din targuri. Cel mai sigur este sa gasesti omul potrivit si sa te duci cu el direct la sursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa aveti grija cu masinile recuperate de firmele de leasing din romania. Majoritatea sunt ca un ou Kinder, si-anume pline de surprize. Stiu pe cineva care a descoperit ca unei astfel de masini nu i-au fost schimbate consumabilele niciodata in cei 80.000 de km, probabil nici uleiul. :)) Masinile intr-adevar bune si ingrijite se vand pe sub mana sau cunoscutilor oricum. Grija mare !

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@diasomie nu ai inteles nimic inseamna.

@Inginerul

"Concluzia mea este ca bisnitarii fac preturile" TOTAL GRESIT. Nu citeste nimeni ce spun ? Degeaba ai masina frumoasa la vanzare, cu km reali daca clientul vine si spune ca ce dom'ne asa multi km, cum sa-ti dau atatia bani, esti nebun? Ce-ar trebui sa faca samsarul in situatia asta? Sa stea sa astepte pe unul care apreciaza masina la 300000 km ? Niciodata, repet CLIENTUL face pretul. Toti samsarii ar vinde linistiti daca s-ar vinde masinile cu km reali. Dar din pacate multi romani viseaza cu ochii deschisi masini de zeci de mii de euro la jumate de pret. In concluzie, ii implinesti visul :)) Toata lumea are impresia ca samsarii au o placere deosebita sa umble la km. Daca nu umbli nu vinzi.

Inca o bomba, unul ii cumpara neveste-i Q7 din DE. Masina vreo 135000km. Vine masina in RO si direct la km merge. Se pune la 66000 km dupa care cadou la nevasta. Any comments ?

Sunt f multi care sufera de km putini, merg ei in Germania zmei si 99% nimeresc pe la niste parcuri de ii parlesc aia mai rau ca in Romania. Am mai repetat pe aici, singurele locuri unde poti avea liniste sunt dealerii autorizati VW Audi Bmw ... in rest nu se garanteaza nimic. Dar acolo sunt numai masini scumpe si "curate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!