Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Pentru cei care vor sa isi cumpere masina din Germania si se gandesc sa bata Autohausurile cu o masina inchiriata de acolo, atentie marita pentru ca acum nu se mai pot inchiria masini in Germania DECAT cu carte de credit(nu debit!).

Bafta la cumparaturi!

Subscriu la ce a spus AudiPerformance!

In orice caz, masina cu aceiasi parametri luata din Germania nu are termeni de comparatie cu omoloaga din RO!Si nu mai dezvolt pentru ca sunt o gramada de motive. Atentie si la sh-urile aduse din Germania si vandute in RO. Pentru ca preturile din RO sunt in mom de fata mai jos decat in Germnaia(ceea ce reflecta pana la urma si diferenta de calitate daca pot spune asa la un sh), samsarii se adaptaeaza din kilometri: ca sa ajunga la preturile care au luat-o in jos si ca sa si iasa profit, aduc masini si mai rulate(pret mai mic acolo) si le dau kilometrajul inapoi(ceea ce oricum faceau). Asa ca marile oferte cam put!

oricum AP a pus punctul pe I cu dealerii din Germania. Mergi si vezi cum se pune prob la un dealer autorizat in Deutschland si o sa-ti dai seama ca la noi sunt niste ....las la interpretarea voastra.

Modificat de milgn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea oamenilor care se duc dupa masini acolo,pleaca fie cu cineva care stie pe unde trebuie sa-i duca si are masina lui,fie pe la o cunostiinta care are masina personala.Prea putini inchiriaza masini de pe acolo.Oricum e bine ca ai zis treaba asta,ptr cei ce vor sa plece pe cont propriu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Noi reguli pentru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care vor sa isi cumpere masina din Germania si se gandesc sa bata Autohausurile cu o masina inchiriata de acolo, atentie marita pentru ca acum nu se mai pot inchiria masini in Germania DECAT cu carte de credit(nu debit!).

Bafta la cumparaturi!

Subscriu la ce a spus AudiPerformance!

In orice caz, masina cu aceiasi parametri luata din Germania nu are termeni de comparatie cu omoloaga din RO!Si nu mai dezvolt pentru ca sunt o gramada de motive. Atentie si la sh-urile aduse din Germania si vandute in RO. Pentru ca preturile din RO sunt in mom de fata mai jos decat in Germnaia(ceea ce reflecta pana la urma si diferenta de calitate daca pot spune asa la un sh), samsarii se adaptaeaza din kilometri: ca sa ajunga la preturile care au luat-o in jos si ca sa si iasa profit, aduc masini si mai rulate(pret mai mic acolo) si le dau kilometrajul inapoi(ceea ce oricum faceau). Asa ca marile oferte cam put!

oricum AP a pus punctul pe I cu dealerii din Germania. Mergi si vezi cum se pune prob la un dealer autorizat in Deutschland si o sa-ti dai seama ca la noi sunt niste ....las la interpretarea voastra.

Preturile la masini in Romania le fac clientii si nu kilometrii.

300000km in DE = 100000km in RO

In Romania se vinde pretul si nu masina.

Uite in Ungaria nu se vand masinile revopsite. Dealerii din Ungaria vin in Germania cu detectorul de vopsea direct pe masina. Daca e revopsita nu o cumpara. Scurt si fara discutii !

In Romania a ajuns sa se vanda Astra H diesel in targ pe 6000 euro sau Golf Sportline negru cu climatronic pe 9500 euro, masina care acum 2-3 ani a fost 20-25k euro.

Da, e adevarat au avut 200000km dar nu asta e problema ci pretul.

Samasarii se adapteaza dupa clienti. Clientii se adapteaza dupa pret.

Din pacate pretul dirijeaza piata in domeniul auto la Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piata auto este dictata de pretul cel mai mic si deocamdata acest lucru nu aduce decat dezavantaje.Astfel e greu sa gasesti in targurile de profil o masina buna si cu km nemanariti deoarece concurenta intre samsari este acerba si ei le cumpara cat de alergate numai sa iasa bine la pret.Am vazut saptaman trecuta Transit de 2006 cu 400k la bord si bisnitarul il daduse la 220k km si avea clienti o gramada care se invarteau pe langa masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Daca poate sa ma lamureasca si pe mine cineva cum e cu noua lege impusa de guvernantii nostrii "dragi" referitor la plata TVA....daca de exemplu cumperi o masina din Germania la mana a doua pe persoana fizica trebuie sa platesti acolo TVA la masina, si cand te intorci in tara trebuie sa mergi la ANAF cu factura de unde sa deduca ei ca ai platit TVA-ul sau trebuie sa-l mai platesti inca o data in tara??? partea asta nu am inteles-o....sau de fapt e pentru cazul in care iei masina pe firma, ca stiu ca nu se plateste TVA-ul in acest, si pe urma ajuns in tara daca o cumperi de la acea firma te obliga sa platesti TVA-ul....poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine.

Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Din cate am inteles eu normele se refera la masinile noi cumparate de la dealeri din strainatate. Alergatura si timpul pe care trebuie sa-l pierzi pe la diverse ghisee este descurajanta... Nu cred ca aceste norme sunt in concordanta cu legislatia europeana. Stiam ca daca platesti tva-ul intr-o tara din UE este valabil in toate tarile Uniunii si nu mai trebuie sa platesti din nou. Probabil ca pentru prostia asta ne vom alege cu o sanctiune de la UE...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era si inainte pentru unele tari din UE. Cumperi masina si mergi la un ghiseu si iti pun nishte stampile care atesta ca o fost platit TVA-ul. Doar chestia aceea este recunoscuta, altfel platesti de 2 ori. Asa cum aveam noi certificatul acela EUR 1. Sper sa nu complice mult romanii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o intrebare, am cautat pe forum si nu am gasit nimic referitor la acest subiect: pe parbriz am un abtibild rotund, de culoare verde, pe care scrie 4, stie cineva ce semnificatie are? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Germania, de anul acesta exista o lege, care permite ca autoturismele sa aibe acces in anumite zone ale oraselor(periferie,cenral,ultracentral),functie de culoarea aelei vignete.Sunt clasate in 3 categorii,galben,rosu,verde.Totul e legat de emisia de noxe.Cu verde ai voie sa circuli fara probleme in orice zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva legat de emisia de noxe stiam si eu, totusi masina mea are eticheta de cand am cumparat-o, anul trecut. imi spunea cineva la un moment dat ca ar semnifica de cate ori a fost schimbat catalizatorul. multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am circulat mult prin Germania si Austria.Va dau un sfat celor care vreti sa luati masini SH de acolo.NU cumparati de la turci,arabi ,rusi,albanezi.Ei cumpara masini stricate si le fac mici improvizatii cat sa porneasca si sa mearga o vreme.Am vazut multi care au ramas in drum cu golf4,audi a4 luate de la samsarii germani.Daca cititi bine anunturile o sa vedeti ca anumite masini se vand numai la EXPORT.Feriti-va de alea.Sant masini "aranjate" care nu au curajul sa le vanda in Germania .

Si in Germania se dau kilometraje inapoi.E plin de anunturi in ziare.Mai nou chiar si reprezentantele practica sportul asta.Si-a luat un amic de-al meu de acolo un BMW din reprezentanta si de curiozitate a verficat la fostul proprietar kilometajul.Ala o lasa-se la BUY-BACK la reprezentanta cu un nr.mai mare de km ,iar aia iau facut o "revizie" si i-au schimbat si kilometri :rolleyes: Binenteles ca a dus-o inapoi si iau dat banii inapoi si 1000de euro peste sa nu faca scandal la politie.

Cele mai bune masini sant cele cu QALITATSIEGEL DEKRA si garantie.Dar si cele mai scumpe.

Personal cred ca la ora actuala cele mai bune masini pret-calitate sant la ora actuala in RO.Chiar spunea un amic de-al meu din Franta ca in curand o sa vina nemtii si francezii in RO sa cumpere masini sa le faca omologare acolo si sa le vanda la romani inapoi,daca tot vor romanii sa cumpere masini ieftine din occident. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal cred ca la ora actuala cele mai bune masini pret-calitate sant la ora actuala in RO.Chiar spunea un amic de-al meu din Franta ca in curand o sa vina nemtii si francezii in RO sa cumpere masini sa le faca omologare acolo si sa le vanda la romani inapoi,daca tot vor romanii sa cumpere masini ieftine din occident. :)

Intr-adevar avem un parc auto second hand de invidiat,aproape toate masinile au in jur de 100-150.000 km chiar daca is din 1988 sau2001 si preturi mici de se mira si nemtii cum reusim sa gasim toti proprietarii batrani si constiinciosi, care si-au tinut masinile in garaj in loc sa circule cu ele.

Dar ei nu stiu ca noi avem meseriasi care le intineresc si fac minuni cu ele :wub:

daca nici in reprezentantele din Germania sa nu mai avem incredere, atunci in cine ?

am vb cu un neamt si sustinea ca masini fiabile sau facut pana in 2001-2002 din pacate, i-a cumparat sotiei lui care-i romanca un golf din 1999 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maurice2001

Foarte interesanta parere....cu puternic iz electoral pro-samsari. Recomanzi sa nu se cumpere din Germania de la turci , rusi, .... care culmea .. marea majoritate din patronii cu autohus-uri este din aceste etnii, germani fiind mult mai putini. Si toate astea pe motiv ca se dau km inapoi din Germania si ne recomanzi sa se cumpere masinile din Romania ca sunt mai sigure si cu km reali.......foarte tare.Raportul pret calitate, cum il numesti tu, este dat tocmai de faptul ca masinile din Germania cu ani putini si km multi sunt mult mai ieftine decat cele care au aceiasi ani dar km putini. Un samsar nu o sa aduca niciodata o masina cu an bun si km putini pentru ca nu o sa poata sa o vanda niciodata PENTRU CA SUNT SCUMPE. Afirmatia cu germanii si francezii care o sa vina sa cumpere masinile din Romania dupa ce initial tot de la ei provin ...nu o comentez ca nu are nici o logica. Am si eu un sfat....nu mai cumparati masini de la samsari pentru ca sunt in proportie de 99% manarite la km . Mergeti in Germania ca nu e greu ... un bilet de avion dus la koln (nu la munchen!!!) costa 80 euro si o sa cumparati masinile cu km reali riscul sa fie manarite este mic deoarece este caz penal si la ei se respecta asta. Riscul este infinit mai mic fata de cumpararea unei masini din Romania.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe arab, turc, rus sau polonez care are autohaus in Germania il gasesti in acelasi loc de cativa ani buni. Platesc taxe, au un sediu la firma... Au aceiasi afacere care merge de 3-5-10 ani... daca s-ar ocupa cu tzepe ar fi de mult scosi de pe piata.

In Romania? Ce poti sa gasesti? nici macar locurile in targul auto nu si-l pastreaza :icon_thumright:)

Am luat masini din repr. din Germania, de la autohausuri patronate de nemti, de rusi, albanezi, croati si alte natii... Din nord, sud, est, vest sau centru... Dar daca s-a intamplat ceva cu masina, invariabil am primit suportul lor. Ori bani de reparatii, ori masina schimbata cu alta cu o reducere, ori banii integral inapoi.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-or fi nemtii usa de biserica 100% din ei(poate 1-2% sa mai faca exceptie),cum nici padure fara uscaturi nu este,da la un concurs de manarit masini romanii ar castiga net premiul de excelenta. :icon_thumright: Eu mi-am luat masina din Germania si pe ce am dat banii am si luat,la calitate nemtesca,ireprosabila.Bineinteles ca poate luam cu ceva mai ieftin de aici,dar cred ca atunci ajungeam "membru senior"in timp record,la postari cu probleme tehnice,pe forum,sau ramaneam lefter prin service.Eu raman la parerea ca masinile rulate acolo,sunt net diferite de cele rulate aici.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Poti gasi masini foarte bune si in Romania si la un pret bun. O gramada de firme mari vand angajatilor masinile dupa 3-4 ani. Acestia din urma le vand sub pretul pietei ca sa isi recupereze repede banii platiti pt masina respectiva. Daca vei gasi pe cineva care sa lucreze la birou si practic kilometrajul masinii a fost facut dimineata dus - seara intors iar restul in concedii eu zic ca e foarte bine. Nu ma refer la masinile curierilor, reprezentantilor care o ard prin trafic grabiti 99% din timp.

Cat despre nemti - eu nu m-as risca asa de-aiurea. Am luat si eu in anii 90 masini de la un arab din DE, foarte bune masinile, nemanarite. Dar acum nu mai suntem in anii 90 :icon_thumright: Asa ca mare grija de unde luati, mare atentie cand inspectati masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat in 2008,deci ceva mai actual;daca citesti putin mai mult forumul o sa-ti dai seama cam cum isi intretin destui masina aici in Romania(cu ce piese si consumabile) si cam ce stil de mers au pe "frumoasele" noastre drumuri,cred ca vezi zilnic in trafic.Daca si asa mai sustii ca poti compara masinile SH din Ro cu cele din DE spre ex. ...no comment.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea cu autohus-urile e foarte buna, dovada si achizitia mea din august 2007 de la dat autohus si careia i s-a facut un review de bun simt....injectoare (toate 4) , tacheti si axa cu came noi.....nu era "Fur export". merge ca in prima zi de la achizitie. A vazut un brat, 2 capete de bara schimbate degeaba, ulei filtre si motorina. Acum vede niste piese noi din cauza de accident.

Avea 119.000km reali si verificati, carte service tot ok. Am primit-o curata(curatita interior exterior), pedale intregi neuzate. piele schimbator intreaga(avea pe spate data fabricatie de cand era masina) ...si multe alte chitibusuri pe care daca le urmaresti iti dai seama ce investitie ai facut. Mi-a spus si ce accident a avut, am vazut si pozele de la accident. Capota fata lovita in fata putin - schimbata. Total 10500, dar merita.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos, si sa te bucuri de ea. E de recomandat, dupa parerea mea, sa gasiti autohus-uri mai mici care vand putine masini! Daca un patron are masini putine, 20-50 in parc, este in interesul sau sa caute masini bune, sa nu dea tepe, sa poata sa le vanda , fata de cele care au sute. Firmele mari iau masini multe odata, fel de fel, cele mici cauta masinile cele mai bune, de obicei mai scumpe dar si mai bune!

Modificat de Leo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la urma cum se procedeaza cu tva - ul ?

Ma uit pe mobile si au un pret net + tva , acesta se poate recupera intr-un fel sau altul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva legat de emisia de noxe stiam si eu, totusi masina mea are eticheta de cand am cumparat-o, anul trecut. imi spunea cineva la un moment dat ca ar semnifica de cate ori a fost schimbat catalizatorul. multumesc pentru raspuns!

Ro Ger are dreptate, in orasele din Germania exista trei zone Centrala, de mijloc si periferie (de multe ori ultimele doua sunt contopite) in care se aplica Legea aceasta. Bulina verde (Euro 4 in sus) acces total, bulina galbena (Euro 3) mijloc/preferie iar celelaltel, culoare rosie (non Euro) numai la periferie si de multe ori nici nu au acces in orase (vezi Berlin, de la Euro 3 in sus).

Am fost anul trecut la Ausburg, Munchen si la fel am intalnit zonarea aceasta, deci atentie mare cei care nu au buline in parbriz (amenzi cu ridicare de auto).

Bulina_Euro_3.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca e putin mai complicat... bulina verde poti obtine si cu euro 2, D3, D4 la benzina.

Daca montezi filtru de particule pe un diesel Euro 3 poti sa scoti placuta verde.

Diesel euro2 - placuta rosie. D3 - placuta galbena,euro3 - placuta galbena, D-4 - placuta verde., euro3 und D4 - verde, euro4 - verde

http://www.gtue.de/sixcms/media.php/392/ta..._einstufung.jpg

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de noxe, am un tovaras care a luat Renault Safrane 2.2 benzina si avea abtipildul verde, masina fiind din 1996 sau chiar 1995. Oricat s-ar discuta, fiecare are impresia ca e ca el, fiind obiectivi putem sustine ca ceea ce platesti obtii, daca vrei sa fie una cu Tuv-ul expirat sau pentru export atunci riscul e mare, dar daca cel de acolo semneaza pt km inscrisi in actul de vanzare-cumparare sa stiti ca este responsabil penal (firma sau PF). Eu am vazut de fiecare data si simti psihologia omului, Passatul l-am luat de la privat si am fost la om in casa cu o caruta de bani, daca erai in Ro iti dadea una-n cap si ramaneai pe margine, a scris omul tot km reali, ca prezinta urme de folosire, i-am facut TUV-ul eu si a corespuns si o am de 2 ani si este beton... Este bine sa fiti foarte atenti si sa aveti un cunoscut in Germania. In targ erau masini cu 10-20 mii km care fusesera reparate dar nu-ti spuneau, erau vandute de rusi sau alti straini nerezidenti, asa ca responsabilitatea nu le apartinea. Masina sub 150mii km la bani putini nu prea exista. Majoritatea masinilor din Ro cu 70-80-120 mii km au intre 30mii pana la 130mii km in plus, garantat. Si cum spunea cineva mai sus, in Germ iti da cartea service, dar in Ro nu mai ajunge la noul proprietar, se pierde pe drum. Se gasesc carti in alb pt fiecare model si se poate si asta falsifica. Dumnezeu cu mila. Oricum in Germania masinile sunt exploatate corespunzator cu service-ul la zi, drumuri si combustibil de calitate. Bafta la cumparare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ro Ger are dreptate, in orasele din Germania exista trei zone Centrala, de mijloc si periferie (de multe ori ultimele doua sunt contopite) in care se aplica Legea aceasta. Bulina verde (Euro 4 in sus) acces total, bulina galbena (Euro 3) mijloc/preferie iar celelaltel, culoare rosie (non Euro) numai la periferie si de multe ori nici nu au acces in orase (vezi Berlin, de la Euro 3 in sus).

Am fost anul trecut la Ausburg, Munchen si la fel am intalnit zonarea aceasta, deci atentie mare cei care nu au buline in parbriz (amenzi cu ridicare de auto).

Asta e valabil pentru germani nu pentru turisti. Daca ai masina inmatriculata in Romania nu o sa-ti faca nimeni nimic daca intri cu GolfI in zona de Euro4! Logica normelor de poluare este pentru rezidenti nu pentru cel care vrea sa vada si el cum arata sediul BMW odata in viata lui. La fel este si in Atena, taxe mari sau interzis pentru motorina, in cazul locuitorilor ..... nu pentru turisti!

Modificat de Leo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!