Jump to content

Trancane Prin Gropi Mici Si Dese


sorinc
 Share

Postare recomandată

Cum ati rezolvat pana la urma problema? A schimbat vreo cineva doar capetele de bara si a scapat de acele trancanituri scoase pe denivelarile mici si dese?

PS- Bataia in volan de la ce o mai fi? Volanul nu are joc deloc doar ca se simt in "mitraliera" batai (ca niste trancaneli dar fara zgomot) metalice extrem de enervata la denivelarile mici si dese.

si eu am "experimentat" acele trancaneli, zomote metalice (fier pe fier) la denivelari...de vina erau capetii de bara...

dupa schimb...liniste si un volan mai ferm :)

batai in volan nam avut...cauzele ar fi in cazu asta mai complexe ... verifica inclusiv anvelopele....

bafta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am "experimentat" acele trancaneli, zomote metalice (fier pe fier) la denivelari...de vina erau capetii de bara...

dupa schimb...liniste si un volan mai ferm :D

batai in volan nam avut...cauzele ar fi in cazu asta mai complexe ... verifica inclusiv anvelopele....

bafta :lol:

Cat de curand am sa urmez si eu operatia respectiva. Imi poti spune te rog, ce piese ai inlocuit si cat te-a costat?

Bataile simtite in volan nu sunt de genul celor de roti dezechilibrate ci tot metalice ca si cum ar avea o bucsa dusa la "mitraliera" si acum bate metal pe metal. Oricum sper sa o rezolv cand am sa ii schimb capetele de bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o problema asemanatoare, adica se aude un trancanit de asta, cand trec peste denivelari, cel mai nasol se aude atunci cand circul pe drumuri pe care asfaltul are "valuri". faza e ca de curand mi-am facut revizia si am schimbat brate(care trebuiau schimbate), bielete anti ruliu, dar capete de bara nu am schimbat ca a zis mecanicul ca sunt ok.

sa fie zgomotul de la capetele de bara? sau se poate sa fie si de la telescoape... ca sunt cam pe final de cariera telescoapele mele.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu troncanelile le am cand merg pe piatra cubica si mici denivelari, dar la mine e clestele care tine etrierul de pe stanga spate. Acele doua tije care in mod normal culiseaza au un pic de jos si de aici zgomotele. :) Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

e posibil ca din cauza unei planetare uzate masina sa troncane la viteza mica prin gropi?de asemeni la frinari mai energice la viteza putin mai mare(150/160km/h)sa se auda ca un rontait dinspre roata cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. nici unul dintre zgomote nu provine de la planetara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema troncanitului la gropi poate fi de la bucsele de la bara stabilizatoare si capetele de bara, iar al doilea zgomot (rontaitul) nu am idee de la ce ar proveni...

Poate te ajuta cineva care a mai intalnit zgomotul asta sau care stie mai multe despre "simptomele" masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot verifica singur bucsele de la bara stabilizatoare?unde ar fi pozitionata aceasta? sau trebuie sa merg la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie mers la un service, acolo oamenii aia stiu mult mai bine ce au de facut, la ce sa se uite. Probabil o sa ti`o ridice pe rampa/elevator si o sa se uite ei pe acolo pe dedesubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Nu. nici unul dintre zgomote nu provine de la planetara.

Ba da , am patit-o eu! Burduf spart, nesesizat la timp, am fost la metrotehnica-dealer seat, unde au scos bilele din capatul de planetara sa le spele iar dupa ce le-a pus la loc si a montat planetara pe masina a inceput imediat sa bata metalic la denivelari, in drum drept si sa rontaie in viraj ! Am inlocuit capatul de planetara ( GKN ) si au disparut si troncanelile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bucsele de la bara stabilizatoare sunt la fel ca la golf 4 pozitionate? Are cineva o poza sau ceva sa imi dau si eu seama? Ca m-am uitat acum sub ea si nu imi dau seama de nici un fel unde ar putea fi aceste bucse. La golf 4 parca se vad mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-s ca la golf si is destul de usor de localizat, urmaresti bara. Cred ca trebuie sa dai jos scutu sa le vezi.

Am imprumutat o poza de pe site, sa fiu mai explicit.

56639145.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cele incercuite cu albastru? Deci trebuie obligatoriu suita masina pe elevator, nu merge sa dau roata jos si sa le schimb eu nu?:angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cea cu albastru, mai este una in partea opusa. Poti sa le schimbi si singur, fiecare bucsa se afla sub o brida prinsa in doua suruburi. Ai putea sa urci masina cu ambele roti din fata pe niste suporti stabili si desfaci ambele bucse odata (nu trebuie date jos rotile), asa o sa fie mai simplu pentru ca bara o sa se tina numai in bielete si o sa coboare atata cat sa-ti permita sa le schimbi usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar trebuie dat scutu joc obligatoriu din cate vad in poza...

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Altfel nu ajungi la bara.

Si oricum, m-as mira sa iti fie uzate. La mine sant ca noi si acuma. Sau cel putin asa par. Fiind si protejate de scut impotriva apei si a mediului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La gropi sau in special cand trec liniile de tramvai troncane asa in partea din fata...de fapt imi vine sa arunc masina cand trec peste vreo linie de tramvai sau denivelari mici si dese cum sunt in asfaltul din Bucuresti. :icon_cool:

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu stiu sa troncane de la alea, eventual sa scartaie. Da oricum la ce pret au, nu pierzi nimic daca le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la ele. Ai un inceput de uzura la brate. Care din ele... ramane de vazut. :icon_cool:

Asa facea la mine la inceput, cand am adus masina. Si in 70.000 de km am ajuns sa ma scoata afara din masina la denivelari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de la bielete sau capete de bara sau altceva? Ca un set de brate costa ...si ce mai costa

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil... Si eu am o bataie pe stanga fata la gropi si denivelari mici si in afara de amortizor si de flansa de la amortizor am cam totul schimbat pe acolo (trebuie sa ma apuc si de astea cat de curand :vaidecapulmeu: ); nu are rost sa te apuci sa cumperi brate dinainte, apuca-te (daca ai timp si chef :rolleyes: ) sa desfaci bratele si sa le verifici sau pur si simplu suspenda masina pe cric cu roata pusa si trage de roata in toate directiile sa vezi daca ai joc la vreun brat.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Nu te apuca sa cumperi tot setul (nu fa ca mine :D ).

Insa majoritatea bratelor isi arata uzura abia dupa ce le scoti din fuzeta. La loc se cam compenseaza unul pe altul si mare lucru n-o sa vezi decat daca sant varza deja. Poate fi si un cap de bara. Bieletele se duc mai greu, fiindca prima data preiau socurile capetele de bara.

Eu sant trecut prin astea. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceleasi troncanituri care apareau la trecerea prin gropi mici si dese si era capatul de bara. Foarte greu de diagnosticat daca nu desfaci, eu am tras de roata pana mi-a venit rau si nu am depistat de unde provenea jocul (practic nu am gasit joc, roata era foarte teapana).

La desfacerea capatului de bara de pe fuzeta insa s-a vazut problema, jocul era foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

O vreme si eu am avut o problema identica la passat-ul meu si nimeni nu putea sa descopere de la ce venea sunetul. Se auzea un fel de troncaneala in partea dreapta cand treceam peste denivelari mici si dese in schimb la gropi mai mari nimic.

Am fost cu ea si la reprezentanta i-au facut toate testele posibile si pauza, m-au pus sa schimb flansa si am dat banii degeaba pe ea ca nu era ea de vina.

In final am ajuns la un prieten cu un service si aici in sfarsit s-a descoperit ce era de vina, sunetul era provocat de un brat de jos dreapta (numit si ciolan din cate am auzit)

In poza atasata am incercuit cu rosu piesa schimbata, sper sa ajute pe cei interesati :blink:

post-20087-1254203732_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela e de fapt si tirantul la Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!