Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Este ceva ciudat în configuratorul cehilor.... La dotări standard apar farurile Basic Led iar la opționale nu regăsesc farurile Matrix led. 🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca sunt intr-un pachet de optionale. Idem si la noi, doar ca nici macar nu le vezi in configurator, trebuie primit de la dealer cod de oferta.

 

image.thumb.png.73966341d6632697e94ca04fb6daa286.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când m am referit la al cehilor, m am referitor la configutatorul România  unde acest pachet nu m ai exista..

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din motive "Skoda Clever" este ascuns, trebuie mers la dealer pentru oferta sau discutat la telefon cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/19/2021 at 1:40 PM, Andrei1980 said:

Cu scuzele de rigoare si fara sa vreau sa fiu carcotas, tin sa precizez ca din cate stiu Skoda Octavia 3 si mai ales modelele FL nu au avut niciodata motorizarea 1.6 MPI. Chiar si la rapid pun sub semnul intrebarii motorizarea sus numita. Cred ca ati gresit MPI-ul acela. 

Da ai dreptate. Aceasta motorizare nu mai este valabila pe Romania si Europa de ani buni. Insa am uitat sa precizez ca masinile in cauza erau inchiriate de la Europcar Belarus. An lucrat acolo cc 2,5 ani. Si pentru piata rusa inca se mai echipau asa. Cele Rapid erau fabricate feb - martie 2018 iar modelele Octavia au fost prin 2019. Interesanta a fost combinatia 1.6 MPI cu DSG.20190127_145813.thumb.jpg.a8aeb1770adbcb861bbfe09ba7886eda.jpg

On 2/19/2021 at 8:55 AM, akon said:

Multumim pt review.

Interesant ce spui referitor la pret, eu am primit oferta pt stoc de 18500 cu rabla pt o masina ambition cu cleverpack urile alea, virtual cockpit etc, probabil la fel ca a ta.

interesant. Timisoara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, după ceva căutări și obținut oferte de la diverși producători, am ajuns la concluzia că, pt mine, cea mai bună variantă pentru o mașină nouă rămâne Octavia 4. Ca și configurare voi merge pe versiunea de 1.0 tsi dsg mild hibrid, echipare style cu cele 2 pachete (clever pack style și clever pack style plus), vopsea moon White, geamuri fata cu protecție fonică suplimentara, covorașe velur și interior bej. Încă nu am dat comanda, bănuiesc ca zilele următoare voi achita avansul. As fi pus pachetul canton și sașiul dcc însă pe versiunea 1.0 dsg mh nu se pot adăuga. 

Modificat de cristiansen077
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cam pe unde se invarte pretul? M-ar interesa deva similar doar ca cu motorul de 150 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, da... Pe la 20750 e cu rabla inclus (1320 e plus 500 e) fiind mild hibrid. Eu am făcut test drive cu 1.5 manual și nu mi s a părut așa wow, motiv pt care am renunțat la motorizarea de 1.5. Recunosc și faptul că, acum ceva timp am avut Octavia 3 în varianta 1.2 tsi și mi s a părut ok ca și putere, deși am avut și mașini mai puternice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu. Nici mie nu mi s-a mai parut asa de wow Octavia 4 1.5 tsi 150 CP..mai wow era Octavia 3 1.5 tsi, se ducea mai bine. Totusi Octavia 4 1.5 tsi este peste 1.0 TSI si Octavia 3 1.2 tsi, oricum o dai. La motorul 1.0 tsi ai avantajul ca beneficiezi de parcare gratis in parcarile primariei ptr ca este un motor hibrid. Pentru Bucuresti e un mare avantaj. Ti-a spus dealerul cat dureaza comanda? Din cauza crizei de semiconductori la alte marci s-au decalat mult intervalele de livrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati condus manuale, la ce rapoarte catastrofal de lungi are 1.5 TSI, cu care prinzi 170km/h in treapta a treia (vezi Germania), cred si eu. Deja pe generatia anterioara treptele inferioare sunt prea lungi, dar pe cea noua e ridicola situatia. Normele de consum au distrus cutiile de viteza, era suficienta o treapta a 6-a lunga si restul scurte, pentru ca motorul merge fara sughituri la 70km/h in treapta a 6-a. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Termenul de livrare este cuprins între 25 și 30 de săptămâni. Da, 1.5 clar este peste motorizările de 1.0 și 1.2... n am spus ca e la fel, doar ca nu m a convins. Am văzut și review ul lui Thomas de la Autoghefull și cel în cauză a fost plăcut surprins de motorul 1.0 tsi cu dsg pe Octavia 4 combi. Și 1.5 tsi dsg are parcare gratis, însă atunci când nu vreau sa dau banii pe parcare iau electrica... oricum, nu as lua skoda pt mers în oraș. 

Modificat de cristiansen077
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar diferenta intre 1.0 tsi mild hibrid DSG si 1.5 tsi mild hibrid DSG e de 2300 euro. In varianta style 1.0 tsi costa 24 400 euro, iar 1.5 tsi costa 26737 euro. Multi pot alege varianta 1.0 tsi DSG pentru ca e mai ieftina.

Motorul 1.0 tsi avea o buba: lipsa totala de cuplu la turatii joase. Poate ca acum, cu mild hibrid si DSG s-a rezolvat situatia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Tu ai condus mașina? 😃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face acest mild hybrid pe Octavia? Are recuperare de energie si motoras electric in cutia DSG sa o ajute la plecarea de pe loc?

Acest DSG e uscat sau umed? Merita banii in plus fata de o manuala dpdv economie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mild-hybrid-ul aduce confort la plecarea de pe loc prin cuplul suplimentar, plus confort prin înlocuirea start-stopului cu unul mai plăcut.

Mica economie de consum este echilibrată de cei 500€ în plus al sistemului. Deci, rămâne confortul ca un plus.

 

DSG-ul este separat de această ecuație cu prețul și confortul adus de acesta. Parcă tot uscat este, dar cred că a trecut de „problemele copilăriei”, fiindcă se pare că problemele au ajuns egale cu cele ale cutiei manuale. Adică, reparațiile cred că au ajuns proporționale cu prețul.

Modificat de vladp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de confort si costuri,  dupa ce se termina bateria cum se simte demarajul/economia de consum cu greutatea suplimentara a bateriilor si a motorului electric?

Modificat de razvancc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e o baterie de un sfert de kwh, are 250Wh, cat crezi ca mare greutate are? si cum adica, cand se termina? nu se simte ca la un hibrid din ala de merge numai electric. aici iti da niste cai si niste cuplu, pe cateva secunde. la plecare si in acceleratii puternice cand simte sistemul ca ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, cristiansen077 said:

Tu ai condus mașina? 😃

Da (1.0 tsi si 1.5 tsi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesați a apărut în configurator și versiunea 2.0 TDI DSG 4x4 150 CP pe Style.

29.995 €, cu 2158 € mai puțin decât la 200 CP.

E posibil ca 2.0 TSI DSG 4x4 190 CP să intre la același preț, la fel ca în Cehia. Poate asta face parte din pregătire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm costa cat un RS + unele optionale... Eu cred ca fara discount nu merita sau merita vers RS 4x4 TDI DSG... Dai un ban dar ai aproape toate dotarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cumparat cineva PHEV-ul? In afara de pretul de lista si rabla+ se mai poate obtine vreo reducere? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca are vreo importanta ca e PHEV , mergi la dealer si cere oferta, eu de la 26.900 pret de lista am ajuns la 22k din care mai scad si rabla 6500 ron deci merita sa incerci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!