Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Claudiu.Cristea
 Share

Postare recomandată

Poate servomotoarele fac zgomot. Verifica cu vcds ul, in blocurile de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu baga caldura nici dreapta nici stanga.

Dupa calibrare "light"  (cea cu cele 2 butoane apasate concomintent) nu se schimba nimic. Nu scap fara sa demonteze bordul, asa-i ?

 

4  coduri de defecte:
328197 - Motor pentru reglaj clapetã temperaturã dreapta
          B108D 54 [009] - necalibrat
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 149
                    rulaj: 231055 km
                    Data: 2022.07.30
                    timp: 14:33:14

                    Tensiune terminal 30: 12.3 V
                    Temperatura exterioarã: 44.0 °C
                    Temperatura interioarã: 29.5 °C
                    Clapã temperaturã dreapta- valoare mãsuratã: 0.0 %
                    Clapã temperaturã dreapta- valoare mãsuratã: 249
                    Clapã temperaturã dreapta- valoare calculatã: 20

 

329988 - Moto reglaj clapetã dezaburire
          B1090 71 [009] - actuator blocat
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 254
                    Resetare contor: 106
                    rulaj: 221641 km
                    Data: 2022.02.14
                    timp: 07:40:24

                    Tensiune terminal 30: 13.8 V
                    Temperatura exterioarã: -1.0 °C
                    Temperatura interioarã: 17.2 °C
                    Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 0.0 %
                    Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 52
                    Clapã dezgheþ:valoare prescrisã: 44

 

329989 - Moto reglaj clapetã dezaburire
          B1090 54 [009] - necalibrat
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 149
                    rulaj: 231055 km
                    Data: 2022.07.30
                    timp: 14:33:10

                    Tensiune terminal 30: 12.3 V
                    Temperatura exterioarã: 44.5 °C
                    Temperatura interioarã: 29.5 °C
                    Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 0.0 %
                    Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 226
                    Clapã dezgheþ:valoare prescrisã: 219

 

328964 - Motor pentru reglaj clapetã distribuþie aer faþã
          B1091 71 [008] - actuator blocat
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 203
                    Resetare contor: 145
                    rulaj: 241361 km
                    Data: 2023.06.25
                    timp: 10:44:02

                    Tensiune terminal 30: 14.1 V
                    Temperatura exterioarã: 26.0 °C
                    Temperatura interioarã: 28.7 °C
                    Clapã de distribuþie aer faþã – valoare mãsuratã: 42
                    Clapã de distribuþie aer faþã – valoare mãsuratã: 7.5 %
                    Clapã de distribuþie aer faþã – valoare prescrisã: 20

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PEntru niciunul din motorasele din scanarea ta nu trebuie dat bordul jos.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, bombuka said:

Nu baga caldura nici dreapta nici stanga.

Dupa calibrare "light"  (cea cu cele 2 butoane apasate concomintent) nu se schimba nimic. Nu scap fara sa demonteze bordul, asa-i ?

 

4  coduri de defecte:
328197 - Motor pentru reglaj clapetã temperaturã dreapta
          B108D 54 [009] - necalibrat
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 149
                    rulaj: 231055 km
                    Data: 2022.07.30
                    timp: 14:33:14

                    Tensiune terminal 30: 12.3 V
                    Temperatura exterioarã: 44.0 °C
                    Temperatura interioarã: 29.5 °C
                    Clapã temperaturã dreapta- valoare mãsuratã: 0.0 %
                    Clapã temperaturã dreapta- valoare mãsuratã: 249
                    Clapã temperaturã dreapta- valoare calculatã: 20

 

329988 - Moto reglaj clapetã dezaburire
          B1090 71 [009] - actuator blocat
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 254
                    Resetare contor: 106
                    rulaj: 221641 km
                    Data: 2022.02.14
                    timp: 07:40:24

                    Tensiune terminal 30: 13.8 V
                    Temperatura exterioarã: -1.0 °C
                    Temperatura interioarã: 17.2 °C
                    Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 0.0 %
                    Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 52
                    Clapã dezgheþ:valoare prescrisã: 44

 

329989 - Moto reglaj clapetã dezaburire
          B1090 54 [009] - necalibrat
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 149
                    rulaj: 231055 km
                    Data: 2022.07.30
                    timp: 14:33:10

                    Tensiune terminal 30: 12.3 V
                    Temperatura exterioarã: 44.5 °C
                    Temperatura interioarã: 29.5 °C
                    Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 0.0 %
                    Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 226
                    Clapã dezgheþ:valoare prescrisã: 219

 

328964 - Motor pentru reglaj clapetã distribuþie aer faþã
          B1091 71 [008] - actuator blocat
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 203
                    Resetare contor: 145
                    rulaj: 241361 km
                    Data: 2023.06.25
                    timp: 10:44:02

                    Tensiune terminal 30: 14.1 V
                    Temperatura exterioarã: 26.0 °C
                    Temperatura interioarã: 28.7 °C
                    Clapã de distribuþie aer faþã – valoare mãsuratã: 42
                    Clapã de distribuþie aer faþã – valoare mãsuratã: 7.5 %
                    Clapã de distribuþie aer faþã – valoare prescrisã: 20

 

Topedou jos, plasticele de pe lateral, airbag genunchi daca ai la sofer, plastice, etc. Cam asta ai de dat jos, asa...descrise pe repede inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine sa cauți un meseriaș care știe ce face... Nu se demontează bordul... E chinuiala, ai nevoie de ceva scule în miniatura dar se poate... 

Datul bordului jos = risc sa scârțâie după montaj... Plus manoperă etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ma puteti ajuta cu o recomandare. Vreau sa-mi iau un vcds pentru teste care sa mearga cu un Passat B8 din 2019. Pe net am gasit multe variante si nu prea stiu ce sa aleg.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/9/2023 at 2:57 PM, Al Bundy said:

PEntru niciunul din motorasele din scanarea ta nu trebuie dat bordul jos.

 

raspunsul de la service: "schimbare radiator caldura (e rece). dup'aia vedem si ce e cu actuatoarele, ca tot dam bordul jos"

1000 manopera, 500 radiator valeo + antigel + ...

nu ma pricem da nu prea inteleg cum poate un radiator sa nu mai dea brusc caldura deloc-deloc. se infunda asa de tare ? 🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbă service-ul. Nici pentru calorifer nu se dă bordul jos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista posibilitatea ca avand actuatoarele pe pozitia blocat sa nu mai primeasca comanda cele 2 pompe auxiliare de apa si asta sa fie motivul ptr care radiatorul sa fie rece ? sau ala e cald tot timpul ? ma agat si eu ca inecatul de orice, numa' sa nu dau bordul jos :(

Modificat de bombuka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treabă... Pompele nu au treaba cu motorașele... 

Alea cel mult reglează temperatura lichidului de răcire... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu intelegi ca nu ai de ce sa dai bordul jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-l pe Al Bundy ca așa e... Nu se demontează bordul pentru schimbare motorașe și nici pentru radiator... Din ce știu... Pentru motorașe sigur, de la tigaile mele... Si B6 și 2xB8... 

Schimbă service-ul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/9/2023 at 5:08 PM, F l o r i n said:

Topedou jos, plasticele de pe lateral, airbag genunchi daca ai la sofer, plastice, etc. Cam asta ai de dat jos, asa...descrise pe repede inainte.

No, ti-am scris ce e de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, Al Bundy said:

Tu nu intelegi ca nu ai de ce sa dai bordul jos ?

eu inteleg si am vazut si pe youtube cum se schimba fara sa se dea bordul jos. din pacate nu sunt priceput ca sa o fac eu iar in Galati 3 serviceuri mi-au zis ca il schimba doar dand bordul jos ! ( manopera intre 1000 si 1200 ron).

mai caut...

stie cineva in galati/braila un service/mester care ma poate ajuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.. Eu am schimbat cateva calorifere la masinile anterioare (nu e mare inginerie), dar la Rapid datorita programului f strans am ales reprezentanta.

Surpriza placuta a fost sa imi ceara 500ron manopera la schimbare (tva inclus), asta pentru Rapidul din semnatura, iar piesa a fost luata tot de la ei pe nissens si nu pe OE.

Pretul este de anul acesta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degrabă te duci spre București, Buzău etc decât sa dai bordul jos... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Faptul că mi se aburește parbrizul foarte tare pe partea șoferului, cu toate că am AC-ul pornit, filtrul de polen schimbat, poate fi din cauza vreunui servomotor de la climă? Să nu direcționeze și pe partea stângă a parbrizului? Se poate afla asta dintr-o diagnoză?

Menționez că am această problemă de când s-a răcorit vremea și e foarte mare umezeală/ploaie. Anii trecuți nu țin minte să fii avut această problemă.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal am nevoie de ajutorul vostru pun o poza cu erorile care mi le da ziceți mi unde sunt amplasate  motorașele vinovate nu am aer cald picioare fata spate  dezaburire parbriz partea centrală spate mulțumesc 

IMG-20231111-WA0009.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru grupul VAg se foloseste VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/29/2023 at 9:26 PM, bob1 said:

Sal am nevoie de ajutorul vostru pun o poza cu erorile care mi le da ziceți mi unde sunt amplasate  motorașele vinovate nu am aer cald picioare fata spate  dezaburire parbriz partea centrală spate mulțumesc 

IMG-20231111-WA0009.jpg

Pune o poza mai clara si intoarce imaginea,  daca vrei sa te ajutam. Ma chinui cu poza ta de cateva minute si nu pot sa citesc ce ai acolo...

Oricum, din descrierea ta,  pare ca necesita inlocuirea servomotorului de distributie aer frontal (situat in spatele ceasurilor) si eventual dezaburire,  daca nu-si revine, situat in spatele torpedoului, pe partea stanga, cum desfaci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

După ce am citit și studiat detaliile de pe acest topic, bănuiesc ce ar putea avea mașinuța mea. Totuși aș vrea să vă cer părerea.

VW Passat Variant B8 din 2019 cu facelift, 2.0 tdi (150 cp), DSG 7.

Problema:

În spate climatizarea bagă doar aer de afară și acum fiind frig, bagă rece. (Bănuiesc că e motorașul v137).

Deși de la butoanele din spate pot să ajustez temperatura afișată pe afișajul mic din spate, tot aer rece bagă. Ce mă intrigă este faptul că pe ecranul mașinii, în meniul de climatizare nu apare zona din spate. E ca și când nu ar exista, după cum se vede în poze.

 

O fi vreo eroare de software sau așa se comportă când motorașul v137 nu mai e funcțional?

VW B8 AC display.jpeg

VW B8 AC rear.jpeg.jpeg

Modificat de iondaniels
Misspelling
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, iondaniels said:

Salutare!

După ce am citit și studiat detaliile de pe acest topic, bănuiesc ce ar putea avea mașinuța mea. Totuși aș vrea să vă cer părerea.

VW Passat Variant B8 din 2019 cu facelift, 2.0 tdi (150 cp), DSG 7.

Problema:

În spate climatizarea bagă doar aer de afară și acum fiind frig, bagă rece. (Bănuiesc că e motorașul v137).

Deși de la butoanele din spate pot să ajustez temperatura afișată pe afișajul mic din spate, tot aer rece bagă. Ce mă intrigă este faptul că pe ecranul mașinii, în meniul de climatizare nu apare zona din spate. E ca și când nu ar exista, după cum se vede în poze.

 

O fi vreo eroare de software sau așa se comportă când motorașul v137 nu mai e funcțional?

VW B8 AC display.jpeg

VW B8 AC rear.jpeg.jpeg

Servomotor defect, ieri am schimbat un v137, exact asa se comporta, cand se defecteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!