Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Raf
 Share

Postare recomandată

e-golf era mai calitativ la interior, dar ID3 este MAI SPATIOS la interior.

Acuma, pentru prima generatie, se va trece cu vederea ca sunt plastice rigide.

Deh, trebuie sa aiba ce sa schimbe la primul facelift, sa zica "am ascultat criticile clientilor si am imbunatatit calitatea, bla bla bla".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si interiorul e mai slab comparat, intr-adevar. 

tractiunea spate combinat cu cuplul enorm de la 0 rotatii al electricelor va fi o mare problema chiar. 

Chestia cu tractiunea spate pt a fi mai liniste in masina... :) zgomot motor la masini electrice... avem deja astfel de masini de 20 de ani (Nissan Leaf si altele), chiar nu se pune problema de zgomot. 

Din pacate, au hotarat probabil sa o ia de jos in sus, cu generatia 1 mai saracacioasa, in timp ce Golful atinsese o maturitate la gen a 7a si primea laude generale pt calitate materiale, antifonare, tinuta drum.

Insa asta este, nu putem decat sa ne placa sau nu ne placa, votul se da prin decizia luata (de a cumpara sau nu). 

Sa speram ca reusesc sa carpeasca softul suficient cat sa poata lansa in sfarsit masina, chiar daca nu va fi totul perfect, vor mai avea sansa sa rezolve problemele mici prin update-uri ulterioare (daca adopta stilul Tesla de update-uri over-the-air, dar si cu update-uri clasice in cladirea dealerului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ID 3-ul nu a fost conceput ca o mașină de "fite" ci sa fie ceea ce au fost atât Beetle-ul cât și Golf-ul la vremea lor, o mașină decenta pentru toată lumea care sa creeze o revoluție pe piața. 

Și la cei 35.000 de euro, cât este 1st, cam reușește... Toată lumea aplaudă Tesla Model 3 pentru ca a scos o mașină electrica decenta la 35.000 de euro dar uita complet ca ID 3-ul are range mai mare la acești 35.000 de euro cu un cost similar. Un Model 3 Performante sau Long Range sare muuult de prețul ala revoluționar... Și Model 3 este tot RWD și tot plin de plastice la interior. 

Ca lumea își dorea un interior de Touareg, range de Model X 100D și preț de Polo 1.0 TSI este un lucru care nu are sens sa fie discutat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, detinator said:

tractiunea spate combinat cu cuplul enorm de la 0 rotatii al electricelor va fi o mare problema chiar. 

Nu e o problema. Vezi cate BMW i3 sunt pe strada si nu s-a plans nimeni. Sau Tesla Model S sau Model 3.

Greutatea suplimentara a bateriei ajuta aderenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minutes ago, Rave said:

ID 3-ul nu a fost conceput ca o mașină de "fite" ci sa fie ceea ce au fost atât Beetle-ul cât și Golf-ul la vremea lor, o mașină decenta pentru toată lumea care sa creeze o revoluție pe piața. 

Tocmai aici e problema, nu poti inlocui Golful cu o masina inferioara ca aspect/materiale. Multa lume regreta decizia de a nu mai avea eGolf... e adevarat ca nu era o platforma electrica 100% ci o adaptare a altei platforme, dar pana la urma pe cine deranja asta...

54 minutes ago, Rave said:

Și la cei 35.000 de euro, cât este 1st, cam reușește...

Nu reuseste nimic, nici macar sa fie lansat :) 

Nu putem vorbi despre ceea ce "reuseste" o masina inca nelansata... Putem vorbi doar de opinii personale eventual, despre cum va fi viitorul, pe model de preziceri

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, kolfleading said:

 

?

Pentru mine e exclus sa platesc peste 26 K EUR, asa ca problema e serioasa.

Pai nici eu nu dau fara rabla si dealerii stiu asta. Deci el mai rau vom prinde rabla toamna. 120zile.... E lege data. 

Mi s a garantat ca solutii sunt cu rabla ori acum ori toamna.

Ma bucur de caii aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minutes ago, kolfleading said:

Nu e o problema. Vezi cate BMW i3 sunt pe strada si nu s-a plans nimeni. Sau Tesla Model S sau Model 3.

Greutatea suplimentara a bateriei ajuta aderenta.

Unde s ma uit sa vad Model S si Model 3? Pe dealul de la academie din Buc de ex nu am vazut nici una, insa e mai usor sa ne uitam cum se comporta un bmw/mercedes cu tractiune spate iarna

Nu se comporta bine deloc... sint multe video uri cu exemple. 

Ma intreb doar de ce au ales aceasta varianta... pt conditiile din europa, era mai ok cu tractiune fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minutes ago, Bogdan_wrc said:

Deci el mai rau vom prinde rabla toamna. 120zile.... E lege data. 

Mi s a garantat ca solutii sunt cu rabla ori acum ori toamna.

Scuze ca insist dar nu inteleg: ce rabla toamna?

15 minutes ago, detinator said:

sint multe video uri cu exemple. 

Tot acolo, la videouri, poti sa vezi o gramada de gramezi de Model S si Model 3 si i3 care n-au probleme cu tractiunea spate.

Sunt mult mai multe videouri cu exemple cand nu este o problema.

 

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minutes ago, detinator said:

nu poti inlocui Golful cu o masina inferioara ca aspect/materiale. Multa lume regreta decizia de a nu mai avea eGolf... 

Eu am văzut / stat în ID 3, nu e atât de departe de Golf cum zice toată lumea. Nu e ca el dar în locurile unde nu este, nu e chiar atât de deranjant.

Tu ce preferai?! Acelasi interior ca Golf-ul și preț mai mare cu cateva mii de euro sau range-ul și spațiul ID 3-ului, ambele mai mari decât le e-Golf-ului constructiv, la prețul asta? Pentru ca ambele la pretul asta nu prea merg... Nici Kona, care e 40.000 nu are interiorul Golf-ului... 

Oricum, încă sunt câteva e-Golf-uri pe stoc pentru cine vrea neapărat calitate mai presus de orice ;)

Totuși, haideți sa nu transformam acest topic într-un Versus. Putem sa facem un topic separat dacă vreți... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, detinator said:

Unde s ma uit sa vad Model S si Model 3? Pe dealul de la academie din Buc de ex nu am vazut nici una, insa e mai usor sa ne uitam cum se comporta un bmw/mercedes cu tractiune spate iarna

Nu se comporta bine deloc... sint multe video uri cu exemple. 

Ma intreb doar de ce au ales aceasta varianta... pt conditiile din europa, era mai ok cu tractiune fata

Salut.

Referitor la tractiunea spate, ar fi bine sa se aiba in vedere distributia greutatii auto.

Din surse este 50-50 deci, hai sa avem asta in vedere. 
Stim cu totii ca o eventuala problema a tractiunii spate este data de faptul ca este usoara, iar aici nu va fi cazul.

 

Referitor la materiale, sunt convins ca nimeni nu conduce cu mana pe bord:)

Doar imi dau si eu cu parerea.. 

Cum scria cineva mai sus.. mai sunt destule E Golf pe stoc, se pot lua acum

cu rabla :) all good there...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, detinator said:

Si interiorul e mai slab comparat, intr-adevar. 

tractiunea spate combinat cu cuplul enorm de la 0 rotatii al electricelor va fi o mare problema chiar. 

Chestia cu tractiunea spate pt a fi mai liniste in masina... :) zgomot motor la masini electrice... avem deja astfel de masini de 20 de ani (Nissan Leaf si altele), chiar nu se pune problema de zgomot. 

Din pacate, au hotarat probabil sa o ia de jos in sus, cu generatia 1 mai saracacioasa, in timp ce Golful atinsese o maturitate la gen a 7a si primea laude generale pt calitate materiale, antifonare, tinuta drum.

Insa asta este, nu putem decat sa ne placa sau nu ne placa, votul se da prin decizia luata (de a cumpara sau nu). 

Sa speram ca reusesc sa carpeasca softul suficient cat sa poata lansa in sfarsit masina, chiar daca nu va fi totul perfect, vor mai avea sansa sa rezolve problemele mici prin update-uri ulterioare (daca adopta stilul Tesla de update-uri over-the-air, dar si cu update-uri clasice in cladirea dealerului)

aia e o chestie de marketing. niciun motor nu are tot cuplul la zero rotatii, si nici la 1. in realitate e de la cateva sute de rotatii. oricum, foarte mic, intr-adevar.

in privinta cuplului mare nu au fost prosti. cauta film pe net sa vezi. la pornire, chiar daca bagi piciorul cat de tare poti nu iti da tot cuplul, iti da pana la limita aderentei. pe masura ce prinzi viteza si nu mai pierzi aderenta iti da tot cuplul. nu au fost prosti deloc la faza asta. e un nene la drive-test cu id3 si vrea sa vada cat de repede prinde suta. pleaca de zici ca e cel putin pilot de curse, atat de perfect. dar explica ca nu e de la el, ci de la ce au facut masinii cei de la VW. il gasesti sigur pe youtube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, kolfleading said:

Scuze ca insist dar nu inteleg: ce rabla toamna?

Se pare ca fie se va prelungi, fie va fi partea 2 in toamna.

 

La cata tehnologie au masinile noi, cu niste cauciucuri bune nu am nicio emotie ca e rwd. E exagerata temerea... Hai sa conducem , nu sa ne uitam la altii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele electrice este mult mai simplu de implementat controlul tractiunii (ASR) decat la fosile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin off topic și eu, nu știu de unde scoateți cifra de 120 zile valabilitate înscriere la Rabla Plus? ... Ghidul pe 2020 Art 17 pct (6) spune 180 de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa am primit informare de la dealer.

dar eu vad in GHIDUL asta de care spui tu. litera B. 

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/223459

"infirmă, din nou, corectitudinea și realitatea informațiilor, iar producătorul validat comunică de îndată acest fapt proprietarului.(7) În termen de maximum 30 de zile de la data emiterii notei de înscriere pentru proprietarul persoană fizică și, respectiv, în termen de maximum 120 de zile de la data emiterii contractului de finanțare și notei de înscriere pentru proprietarul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau proprietarul organizație profesională care este organizată și își desfășoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale, însă numai după confirmarea de către aplicația PSIPAN a informațiilor prevăzute la alin. (1), producătorul validat introduce în aplicația PSIPAN:"

 

tot acolo:

(7) Nota de înscriere este valabilă 120 de zile de la data emiterii, cu excepția anului 2024, când valabilitatea acesteia nu poate depăși 25 noiembrie, atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.

 

 În situația confirmării, la data confirmării sau în următoarea zi lucrătoare, producătorul validat comunică rezultatul proprietarului înscris și, după caz, beneficiarului, precum și faptul că are la dispoziție un termen de maximum 30 de zile de la data emiterii notei de înscriere pentru proprietarul persoană fizică și, respectiv, un termen de maximum 120 de zile de la data emiterii contractului de finanțare și notei de înscriere pentru proprietarul persoană juridică, de drept public ori de drept privat, entitate juridică fără personalitate juridică sau proprietarul organizație profesională care este organizată și își desfășoară activitatea în una dintre formele de exercitare a profesiei liberale, pentru a proceda la obținerea certificatului de distrugere și a certificatului de radiere.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideți sa nu insistam atât de mult pe termenii Rabla Plus, exista alte arii pentru asta, și sa ne concentram pe ID 3.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, mandelu said:

pleaca de zici ca e cel putin pilot de curse, atat de perfect. dar explica ca nu e de la el, ci de la ce au facut masinii cei de la VW. il gasesti sigur pe youtube.

testdrive cu o masina nelansata mai greu, nu va fi versiunea finala

legat de derapaj, am condus un nissan leaf destul de mult, plus am vorbit cu altii, si cam stiu cum e cu ruperea aderentei, mai ales pe un pic de zapada

sigur ca in 99% din timp nu vor fi probleme, insa te poti duce spre munte sau spre un deal oarecare si sa constati ca cei cu tractiune fata inca mai urca in timp ce tu nu reusesti din cauza tractiunii spate. 

Posibil sa nu se intample acest scenariu 2-3 ani, sau posibil sa se intample maine... deci de acord ca nu vor fi probabil multe plangeri.

Nu cred in sisteme miracol inventate de cineva, daca rupe aderenta la tractiunea fata la Leaf si la altii (toti spun ca e cam obligatoriu sa fii f atent la plecare, sa pleci in eco si sa ai cauciucuri de iarna f bune), cu siguranta vor fi niste problemute si la ID3.

E prematura insa discutia, si din modul de raaspuns cu ironii si mici atacuri subtile, e clar ca pt unii e o chestiune destul de personala orice critica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa porti o discutie cat de cat pe aceleasi coordonate te duci si macar vizionezi filmuletul ala si discutam dupa aia. e destul de recent.

faptul ca leaf derapeaza nu inseamna ca vor derapa toate masinile electrice acum si in vecii vecilor. sistemele astea sunt mai la inceput, e loc de progrese multe in anii urmatori.

personal nu am mai auzit de masini cu tractiunea pe o anumita punte care nu pot urca dealuri dar cele cu tractiune pe cealalta punte da. dar poate nu inteleg eu ce vrei sa spui. cum nu imi cumpar id3, banuiesc ca nu la mine te refereai cu chestiunea personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omasina clasica, cu tractiune spate si motor in fata, DA, are probleme la plecarea de pe loc pe gheata si la urcarea pantelor deoarece pe fata ai 900 kg si pe spate vreo 400.

Pe cand la una electrica, cu bateriile montate in podea, deci echilibrata, si cu motorul electric pe spate, deci spatele mai greu decat fata, nu o sa fie cazul sa ajungem in prima situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și sa nu uitam ca cel mai important factor aici nu este pe ce punte este tracțiunea, ci cât de rațional este șoferul. Dacă ești în condiții de aderenta scăzută, adică pe zăpadă, și dai blana... deja este irelevant ca mașina are tracțiune fata, spate sau 4x4 și și mai irelevant dacă este electrica, benzina sau diesel pentru ca astea sunt cazuri în care pana și un 4x4 derapează...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Continua problemele cu softul si se pare ca nici macar o solutie de carpeala care sa permita lansarea nu se gaseste.

Se spera la o lansare in august pt a evita amenzile pt emisii (targeturile de emisii nu vor putea fi indeplinite fara vanzari de electrice intr=un anumit numar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://insideevs.com/news/406375/vw-id3-software-problem-update/

Mai citisem undeva ca au probleme si cu testatul si vor da masinile angajatilor pentru daily-use pentru a creste baza de colectare a logurilor si pentru a culege feedback real. O alta idee vehiculata era ca il lanseaza in toamna cu un soft cu functionalitati reduse si arunca cu update-uri pe masura ce il finiseaza.

Referitor la amenzile pentru emisii, cred ca UE o sa mai amane cu un an, situatia e maro rau cu industria in Europa (si in general cu toata economia). Niciun producator nu ar supravietui si cu asta pe cap.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!