Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Recommended Posts

kolfleading
3 hours ago, Rave said:

ID.3 - ul are divider-ul ala mai sus

Observatie: divider-ul este disponibil doar pe nivelul de echipare MAX si este demontabil, poate fi scos afara.

 

Eu daca ajung sa iau un Basic, as face retrofit la acel divider. Pe langa panou, mai trebuie si cele 2 sine de plastic de pe lateral, pe care sta panoul. Si probabil ceva clipsuri cu care se fixeaza sinele de plastic de caroserie.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    88

  • Rave

    66

  • mandelu

    60

  • IRONICK

    25

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Numai mie mi se pare aiurea zona pe care am incercuit-o in poza? Nu stiu ce rol are, dar nu arata bine deloc imbinarile in zona respectiva. Eu zic ca cei care si-au luat e-golf cu reducere de 4-7

Problemele de software ale masinilor electrice sunt mai grele decat par. EV-urile construite acum de producatorii auto traditionali folosesc in continuare PLC-uri (Programmable Logic Controller) care

Cred ca aici își are locul. Înțeleg ca testul are loc la 130kmh    

Posted Images

Bogdan_wrc

Mulțumesc  @stama. Mi s a părut interesant. 

 

Eu consider portbagaj destul de mare. 385l mi se pare buni pt clasa asta. Dar trebuie sa caut plasa ca am cablurile care se cam plimba...

Link to post
Share on other sites

VW ID3 1st acceleration and noise test (Bjørn Nyland)

 

Foloseste o aplicatie numita Dragy pentru testele de viteza. Astea sunt screenshot-urile din aplicatie pt 1st, 1st Plus (cu alte penuri) si 1st Max:

image.thumb.png.412e60286986919865d30f60664bfa51.pngimage.thumb.png.60cc2ef5841f7a62d30fdbc4dd7c305f.pngimage.thumb.png.ec294c20a7f1af93c15509e145ba1422.png

 

Screenshot-urile din aplicatia folosita de el pentru testul de viteza pentru mai multe masini sunt aici.

Tabelul sau cu date de la toate masinile testate a fost actuallizat cu noile date. Tabelul e aici (ca sa nu trebuiasca sa va uitati prin posturile vechi ;) )

Iar folderul sau public cu toate datele pe care le are e aici.

 

Sunt surprins ca Peugeot e-2008 GT a iesit si mai silentios in testele sale. Dar a folosit cauciuri diferite in teste, e-2008 foloseste Michelin Primacy 4.

 

Later edit: cred ca trebuia sa fac postarea asta in thread-ul de comparatii masini electrice...

Edited by stama
Link to post
Share on other sites
detinator

se plimba cablurile, nu are locas special pt ele ca la eGolf?

poza cu bormasina e de la mine, am bagat juma de casa acolo, plus prelungitor 30m si 2 incarcatoare (trebuie sa scap de unul), a 2a e de pe net, roata rezerva space saver.

Ma gandeam ca are si la ID3 ceva asemanator.

spaceSaver1.JPEG

IMG_20200922_153350.jpg

Edited by detinator
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • NoCO2
      By NoCO2
      Am văzut în manual cum se montează cupla pentru suportul de bicicletă, poate cineva să confirme că această cuplă este in dotarea mașinii la livrare?

    • Rave
      By Rave
      Aici o sa lăsăm proprietarii sa ne ofere impresii și experiente despre ID.3, dacă vor
    • kolfleading
      By kolfleading
      Se intampla chestii interesante cu livrarile ID3 in Romania.
       
      Pe FB au aparut doua persoane, una din Timisoara si una din Cluj, cu urmatoarele informatii:
      cel din Timisoara avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza,  si-a dus masina veche la Rabla, avea dosar de leasing aprobat cel din Cluj avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza, si-a dus masina veche la Rabla, avea contract semnat, achitase 10% avans  
      Ambii au fost informati de catre dealer ca NU li se va livra masina comandata...ca poate anul viitor...
      Ambii au fost informati ca importatorul central a vandut masina rezervata de ei altor cumparatori.
      Celui din Timisoara i s-a oferit varianta sa mai puna 5000 EUR si sa cumpere un exemplar 1St Edition Plus.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri