Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Recommended Posts

octavia 4ever

O sa iau eu zilele astea si revin cu informatii :D Chiar acum m-am uitat in aplicatie si imi poate veni in 4 minute (sunt in zona Salii Polivalente).

Link to post
Share on other sites
  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    88

  • Rave

    66

  • mandelu

    60

  • IRONICK

    25

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Numai mie mi se pare aiurea zona pe care am incercuit-o in poza? Nu stiu ce rol are, dar nu arata bine deloc imbinarile in zona respectiva. Eu zic ca cei care si-au luat e-golf cu reducere de 4-7

Problemele de software ale masinilor electrice sunt mai grele decat par. EV-urile construite acum de producatorii auto traditionali folosesc in continuare PLC-uri (Programmable Logic Controller) care

Cred ca aici își are locul. Înțeleg ca testul are loc la 130kmh    

Posted Images

Testat eu adineaori. Trebuie sa te incadrezi in 10 km sau 20 min.

Mi-a placut ca acceleratia nu e asa brutala ca la alte modele electrice. 

Destul de confortabila, nu prea s-au simtit denivelarile.

Spatiu decent la interior.

Overal bine inchegata. 

 

 

 

 

1st.jpg

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

ce varianta de echipare e? dupa roti (tip jante )  par 20" deci ar fi MAX. 

cum e lucrat la interior, cum se simte pozitia la volan (nu mi s-a parut inalte, ca la alte electrice). :) hai cu mai multe detalii. 

Edited by Bogdan_wrc
Link to post
Share on other sites

Nu stiu sa-ti zic de varianta de echipare, parea full dupa dotari. ( trapa, masaj in scaun...)

Pozitia la volan inalta, da. Ca materiale, destul de mult plastic tare :) 

Directia precisa si volanul foarte usor de manevrat. Sistemul audio bun.

 

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

da, deci este varianta MAX. 

sunt curios si pt altii cat de inalta era pozitia la volan, am mers cu alte electrice (zoe, in special) si era deranjanta. putin este mai inalta, e si normal, datorita baterilor. 

Link to post
Share on other sites

Pe bacheta din spate, din cauza bateriilor, nu se sta cumva cu genunchii mai ridicati intr-un unghi cam anormal, fara suport la coapse ?

 

Edited by CristiALF
Link to post
Share on other sites

Pai daca nu se sta cu genunchii aiurea in eGolf, de ce s-ar sta in ID3?

 

O sa chem si eu sa testez, si postez un comparativ cu eGolf, ma gandesc ca e singurul reper mai cunoscut.

Link to post
Share on other sites

Apropo de treaba asta. @detinator @Rave @Abu si toti cei care mai aveti masini electrice deja. Inscrieti'va la test drive, dupa aceea completati formularul de feedback si la final sa lasati si ID'ul din e-charge. Cica ne da Renovatio 6 cupoane valabile 2 luni :) 

https://www.e-charge.ro/vw

 

Cu placere! :D 

Link to post
Share on other sites

@tudy_cnu 3 luni, cate doua cupoane/luna :) 

Da, vazusem pe fb, parca, chestia asta. Oricum voiam sa fac test drive cu ID.3 sa vad ce/daca au schimbat la interior de cand l-am vazut eu (ce am vazut era o masina pre-productie) si cum se conduce, ca asta n-am apucat sa testez pana acum. 

Link to post
Share on other sites
andrei0241
1 hour ago, stryder said:

Testat eu adineaori. Trebuie sa te incadrezi in 10 km sau 20 min.

 

1st.jpg

 

Tot una cu nr de Valcea, inscriptionata la fel, am vazut azi prin Constanta, pentru doritori

Link to post
Share on other sites

Nu am mai avut rabdare, asa ca am luat ID3-ul la test drive.

 

 

ID.3 Plus 1st Edition, bateria de 58 KW.

Cand am luat masina bateria era incarcata la 85%, autonomie afisata bord 295km. (masina avea 42 km in total)

 

Impresii:

 

+ masina arata ft bine si da impresia ca e mai mare decat e de fapt

+ interiorul e spatios

+ materialele ok in interior, nu am simtit cum ca ar fi de proasta calitate sau cel putin pe mine nu m-au deranjat deloc

+ suspensia confortabila, inclusiv pe piatra cubica

+ ft usor de condus, acceleratia e ok dar pare mai lenta ca la un bmw i3 - cine nu a mai condus electrica cu siguranta va fi impresionat

- ma asteptam sa fie mai silentioasa in interior, zgomotul produs de roti fiind destul de pronuntat incepand cu 70 km/h


Per total mi-a placut.

 

In Cluj sunt 10 ID.3-uri la test drive in diverse echipari si culori, in drum spre casa le-am tot zarit prin oras.

 

IMG_3303.thumb.jpg.4d7be88f771707ac87241c755113931c.jpg

 

IMG_3289.jpg

IMG_3292.jpg

IMG_3299.jpg

IMG_3300.jpg

IMG_3304.jpg

IMG_3302.jpg

IMG_3295.jpg

Edited by cj.Paul
Link to post
Share on other sites

Incerc sa ma duc si eu azi pana la Baneasa si sa pot comanda de acolo. Sper sa imi iasa. 

La mine la tara nu ajunge ID.3'ul :))

Link to post
Share on other sites

Nici la mine :))

 

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, stryder said:

Mi-a placut ca acceleratia nu e asa brutala ca la alte modele electrice. 

 

@stryder, asta e un lucru bun? Mie tocmai asta imi place la electrice, acceleratia cat mai brutala :)

Din pacate nici eu nu pot testa ca nu stau in Bucuresti ci le periferie.

 

@detinator, @Rave, haideti cu comparatia, sunt foarte curios.

Edited by Abu
Link to post
Share on other sites

Acceleratia e in functie de modul de drive activ. Timpul de la 0-100 km/h e acelasi in toate modurile, doar impulsul initial e diferit intre moduri, potrivit tipului de la ElectricLife. Acceleratia initiala mai brutala e in modul "Sport".

 

Macar voi in Bucuresti aveti posibilitatea sa testati. Brasovul e considerat in intregime "la sat", nu apare deloc ca optiune.

Edited by stama
Link to post
Share on other sites

@Abun-am apucat azi dar e și mâine o zi. Deși as prefera un test drive mai lung, sa pot sa simt mașina și ziua prin aglomeratia și zgomotul specific Bucureștiului și noaptea ca să ma pot bucura de liniște și ambianta creata de masina

@stama Bucureștiul nu e atât de departe :)

LE: oricum ar trebui sa apară prin reprezentante începând de săptămâna viitoare

Edited by Rave
Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Câteva fotografii făcute la ceas de seară cu ID.3 testat ~20min prin traficul de București. 
Revin cu impresii de pe PC (foto erau în telefon)

279027A7-23B6-44F4-AC49-61681B36E165.jpeg

5B1646B4-47FA-4F0B-B08E-BDA7072EE4B2.jpeg

FA6D6C02-C7CF-4057-88D6-A206F563EB84.jpeg

C7BC5EF7-8AB6-4757-BDDE-E12D61955CE5.jpeg

3040BB7E-7518-4CB2-BCA1-DFDA0F1450F2.jpeg

A97C7F94-89E8-4B62-9AD1-04C2A279DE12.jpeg

1BF926B7-FF83-4DF2-8969-45654DA02C60.jpeg

B18A8C70-4C81-40C4-8FD4-6BFA6C3213FB.jpeg

F9778A28-157F-493C-8AEC-616C013C258E.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Update pentru postarea de mai sus.
Stiam ca saptamana asta se poate comanda asa ca dupa masa de seara pe la 7:10 mi-am zis "Hai sa vedem daca sunt masini in trafic pe aplicatia Bolt". Surpirza a fost mare pentru ca-mi zicea ca este la 2min distanta de mine masina disponibila asa ca am lansat comanda imediat. Am coborat in fata blocului unde chiar venise un ID.3 1st edition de cuoloare neagra. Masina va ajunge la Nurvil Valcea cu siguranta pentru ca are sticker marisor cu ei pe hayonn. Am semnat ce aveam de semnat + completat cu datele mele si am pornit la drum. Mi-a fost precizat sa nu depasim 20km in tura si ne-am incadrat (cred eu). Privind pozele vad ca la 19:28 deja "pornisem motorul" si incepeam calatoria din Dristor spre piata Alba Iulia, facut din Unirea stanga spre chei dar am facut stanga inainte de Dambovita mergand apoi printre multe strazi intunecate si cu masini deja parcate pe ambele parti. Am iesit la Piata Vitan si de acolo pe Calea Vitan spre Dristor inapoi pe la ora 20:05. Domnul de la Bolt trebuia sa o duca dupa ora 20 la Porsche in curte si maine are el sau alt coleg acelasi traseu cu alti clienti. 
Inainte sa incep sa va dau alte detalii am sa precizez ca nu ma vad curand in garaj cu un EV  dar de cate ori am condus masina electrica am ramas impresionat de agilitate si performante dovedite in traficul urban. Pot sa spun ca acelasi sentiment placut l-am avut si aseara in ID.3. Se misca bine, puterea este suficienta, iar dimensiunea pentru mine care ma dau jos din masini similare ca dimensiune a facut sa fie extrem de placut. Masina fusese incarcata dimineata la Porsche Pipera, iar dupa cum se vede in poze a stat mai mult in trafic decat a mers cu cei care au testat inaintea mea. Poate au fost mai interesati de dimensiuni si locurile de depozitare din masina decat sa o vada in mers. 
Modul de condus permite cu recuperare sau fara recuperare. Mi-a parut mai putin recuperarea de energie decat este in BMW i3/i3S cand esti in comfort. In ECO/PRO de la BMW cred ca e similar cu ce am simtit in ID.3 . Modul fara recuperare e tare placut. Mie-mi place. Mai ales cand te gandesti ca ai o autonomie de ~380km . Penru mine asta inseamna pe bune 7zile de Bucuresti fara sa am nevoie sa caut priza, iar o data pe saptamana sa stea la incarcat este chiar decent. Daca plec din Bucuresti atunci e alta treaba. Ca poate plec la rude inseamna ~300km. Daca plecam la plimbare (Constanta de exemplu) atunci o singura incarcare poate insemna riscant sa nu ajungem inapoi acasa fara stat macar 1-2h la o statie.
Dimensiunile interioare: comparabile cu Golf Sportsvan. Nici mai mult nici mai putin. Scaunul de pasager era maxim in spate dus (pare loc ok pentru fica-mea dar priviti poza din fata unde se vede cum sta scaunul meu ca pozitie sezutul fata de cel de pasager - sunt cam 5cm mai in fata eu la sofer)
Materialele din interior: mai slabe calitativ. De la fetele de usi la cotiere, consla centrala
Butoanele haptice de pe volan sunt un plus fata de alea vechi
Display-ul central cu butoanele de pe langa ele nu m-au castigat. Inca sunt fanul celor vechi
Spatiul interior pentru picioare este suficient
Spatiul la cap pentru mine in spate nu este destul. Sunt direct cu tot parul in tavan si ca sa nu ating sus trebuie sa ma las usor in scaun (pozitie mai incomoda pentru coloana daca stai mult asa)
Portbagaj micut. Este sub Sportsvan dar pentru o masina de familie in oras este suficient. In fata (vezi foto) nu e nici un portbagaj. Nu are telescop la capota fata. Este cu balama + tija (nu-mi pasa, chiar daca sunt genul care pune de ~8-10ori pe an lichid de spalat)
25.000euro e un pret decent pentru aceasta masina. Eu mai stau la cele pe benzina. Chiar sunt tentat sa-mi vand Jeep-ul diesel si sa ma uit spre un SUV pe benzina ~200CP asa de folosit inca 4-5ani inainte sa ajung la ceva Hybrid sau un EV (un viitor ID.4 ar fi  interesant)
 

Link to post
Share on other sites

Vazut, testat, placut :D

Am reusit sa chem un ID.3 azi la Baneasa, omul de la Bolt era deja in parcare, asa ca in 2 minute eram fata in fata cu noutatea.

Nu l'am condus foarte mult, pana la Otopeni si inapoi, dar destul cat sa imi fac o impresie pozitiva. Acceleratie mai mult decat suficienta, tinuta de drum f ok, suspensie destul de rafinata dpmdv, chiar si cu jantele pe 20 cu care era echipat.

Ce mi s'a parut un pic ciudata este pozitia la volan. Parca ma simteam intr'un MPV, dar per total m'as vedea conducand asa ceva.

In schimb, ce nu mi'a placut deloc este locul in care au ales sa puna selectorul PRND/B, undeva in spatele volanului in lateral dreapta sus. Eu unul la E-Golful meu mai comut intre D si B, in functie de trafic, in schimb la ID.3 lucrul asta mi s'ar parea cam periculos.

Si da, mi s'a parut si mie destul de mic portbagajul.

20200921_182221.jpg

Link to post
Share on other sites

Exact ce spuneam, cei 23 cm mai putin fata de Leaf: ce buni erau pt un portbagaj mai mare si pt un frunk... Pacat. Probbil generatia urmatoare va fi mai lunga un pic. 

Link to post
Share on other sites

Eu citisem pe undeva ca are spatiu a la Passat cu dimensiuni exterioare de Golf, dar din imagini e clar ca e la fel ca un Golf, ceea ce e ciudat neavand motor termic, probabil arhitectura cu propulsie rapeste (ca de obicei) din spatiu. Materiale dezamagitoare, interiorul imi da un aer de Toyota Yaris, de la cotierele meschine la fetele de usi si consola centrala care arata rau de tot la banii ceruti. Tapiteria pe scaune e mov?

Cu schimbatorul m-am adaptat imediat la i3, desi e pus ciudat, asta e copiat dupa BMW, deci nu va fi un capat de tara.

Puteau face ceva mai aratos, cred ca vor fi depasiti usor de ceilalti producatori, daca vor mentine modelul tot 6-7 ani.

Link to post
Share on other sites

@tudy_cnu cum e suspensia fata de e-Golf si cum ai simtit demarajul tinand cont de puterea masinii mult mai mare?

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc
11 hours ago, Rave said:

LE: oricum ar trebui sa apară prin reprezentante începând de săptămâna viitoare

saptamana asta, you mean :) deja au ajuns unele masini si se pot ridica in 2-3 zile. 

Link to post
Share on other sites

Dacă încep livrările este foarte bine! Abia aștept impresiile proprietarilor după vreo 2 luni, ca primele impresii clar vor fi exuberant. :)

Eu ma refeream ca aceste mașini de la Bolt cel mai probabil vor ajunge în reprezentante ca mașini de test drive / showroom. 

Link to post
Share on other sites

@Abu nu am facut plecare de pe loc. Doar un rolling start de pe la 30 kmh pana pe la 70 kmh, mi s'a parut acceleratia un pic mai puternica decat la Golf. De asemenea, se simte o oarecare diferenta si pe modul sport. 

Suspensia overall mi s'a parut ferma dar rafinata, absorbea foarte bine imperfectiunile de pe drum si rosturile de dilatare de la podurile din zona Baneasa. Cand am vazut ca e versiunea de top cu jante pe 20, m'am temut ca o sa fie mult mai rigida si ca o sa scuture destul de tare.

Per total, mi'ar fi placut un ID.3, mai ales din prisma faptului ca imi plac gadgeturile si ca incerc sa fiu in general un early adopter, sau macar early majority. Doar ca ar fi trebuit sa mai pun vreo 10k peste cat am dat pe Golf.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • NoCO2
      By NoCO2
      Am văzut în manual cum se montează cupla pentru suportul de bicicletă, poate cineva să confirme că această cuplă este in dotarea mașinii la livrare?

    • Rave
      By Rave
      Aici o sa lăsăm proprietarii sa ne ofere impresii și experiente despre ID.3, dacă vor
    • kolfleading
      By kolfleading
      Se intampla chestii interesante cu livrarile ID3 in Romania.
       
      Pe FB au aparut doua persoane, una din Timisoara si una din Cluj, cu urmatoarele informatii:
      cel din Timisoara avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza,  si-a dus masina veche la Rabla, avea dosar de leasing aprobat cel din Cluj avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza, si-a dus masina veche la Rabla, avea contract semnat, achitase 10% avans  
      Ambii au fost informati de catre dealer ca NU li se va livra masina comandata...ca poate anul viitor...
      Ambii au fost informati ca importatorul central a vandut masina rezervata de ei altor cumparatori.
      Celui din Timisoara i s-a oferit varianta sa mai puna 5000 EUR si sa cumpere un exemplar 1St Edition Plus.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri