Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Recommended Posts

On 9/23/2019 at 10:37 PM, mandelu said:

discurile de frana sunt TEHNOLOGIE!

Ok, dar ce avantaje are discurile de frana? Ce o sa simt eu ca utilizator daca le am pe o masina electrica?

Edited by IRONICK
Link to post
Share on other sites
  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    88

  • Rave

    66

  • mandelu

    60

  • IRONICK

    25

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Numai mie mi se pare aiurea zona pe care am incercuit-o in poza? Nu stiu ce rol are, dar nu arata bine deloc imbinarile in zona respectiva. Eu zic ca cei care si-au luat e-golf cu reducere de 4-7

Problemele de software ale masinilor electrice sunt mai grele decat par. EV-urile construite acum de producatorii auto traditionali folosesc in continuare PLC-uri (Programmable Logic Controller) care

Cred ca aici își are locul. Înțeleg ca testul are loc la 130kmh    

Posted Images

exact ce simti pe orice masina, franeaza mai bine. cine a zis ca e ceva special daca sunt pe o electrica? ca eu sigur nu. bottom line: inteleg de ce au facut anumite compromisuri, era clar ca vor face, doar ca pt mine sunt prea mari. combinat si cu retea mica de incarcare (general vorbind) in romania, mi se pare no-go momentan. si la aia maxim 10k km pe an ei mei (care in ultimii ani s-au injumatatit, am ajuns sa fac dublu pe bicla decat cu masina), pot sta cu un motor termic linistit. o sa ma uit cu mare atentie insa la golf 8 gte, vor fi 2 variante, alea mi se par interesante. oricum nu ma interesa electrica sa nu poluez, poluez atat de putin ca sunt irelevant, ma interesa pentru putere si liniste (la pachet). dar sa imi iau o masina care arata low-level in interior fata de ce am acum, "nu se egzista".

 

in schimb m-as bucura foarte tare sa se vanda cat mai bine. pentru ca asta va insemna motivatie pentru dezvoltarea tehnologiei. se vor dezvolta si retelele de incarcare, combinat si cu interdictia din anumite parti de a folosi motoare termice etc etc. va duce  la dezvoltare rapida. din punctul asta de vedere chiar ma bucur.

Edited by mandelu
Link to post
Share on other sites

Electricele franeaza foarte bine! e-Up!-ul meu franeaza mai bine decat alte masini pe care le-am avut care aveau frane muuult mai mari cu tot cu tamburii lui.

Bine, daca nu e bateria plina... :)) Daca e bateria plina masina franeaza doar folosind sistemul de franare care e mic si slab. Dar nu e o mare problema asta pentru ca bateria nu sta la 100% foarte mult timp :))

Link to post
Share on other sites
On 9/27/2019 at 4:20 PM, mandelu said:

exact ce simti pe orice masina, franeaza mai bine. cine a zis ca e ceva special daca sunt pe o electrica?

Tu scoti din context pentru o preferinta personala. Una si fixa. Eu zic ca trebuia sa puna pe spate si discuri ceramice ventilate si tubulatura de racire. Ca sa simti ca franeaza mai bine, exact ce simti pe orice masina. Cam asa suna ce spui tu.

A incercat Rave sa iti explice de fiecare data cu argumente, dar nu incerci sa iei in considerare deloc.

Pentru specificatiile masinii, in conditiile in care ai un buget alocat pentru sistemul de franare si un pret de mentenanta (transferat clientului), cum proiectezi un sistem de franare?

Nu am inteles nici ce inseamna tehnologia pentru tine. Discurile se ovalizeaza mai repede, se racesc mai greu (au o suprafata mai mica prin care pot sa disipe temperatura), suprafata de contact intre tambur si saboti este mai mare, se uzeaza mai greu, nu necesita mentenanta periodica. Cam asa inseamna sa imi explici ce inseamna tehnologia.

Poate au fost limitati si de suspensia spate, pentru ca-i putin diferita de a unui Golf normal.

Edited by IRONICK
Link to post
Share on other sites
On 9/23/2019 at 10:37 PM, mandelu said:

cum sa se vanda mai bine ca un golf? sa ne trezim un pic. un golf se vinde un sute de mii de exemplare, asta doar 30k  se fabrica. o sa se vanda mai bine cand o sa fie raportul pret/ce ofera mult mai bun, momentan mai are de lucru.

din 2021 uzina din Zwickau va produce 330.000 EV / an. Chair daca Rave s-a referit la e-Golf, sunt sigur ca va veni si ziua cand se va vinde mai bine decat Golf :)

La asta va contribui si politica de subventii a fiecarui stat, insa, lasand la o parte plasticul de pe usi, sa nu uitam ca vom avea de ales intre masini comparabile ca pret si performante insa foarte diferite ca eficienta!

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Va propun sa revenim la subiectul topicului

Mersi

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Uitati-va la min 1:08+ cand da jos polita de la portbagaj:

 

 

Link to post
Share on other sites

S-a rupt urechiusa. Asa am patit si eu. Dar nu cand masina a fost noua. :):):)

Edited by btoader22
Link to post
Share on other sites

Nu s-a rupt nimic. La vechile masini aveai niste butoane din plastic masiv care intra-un pe niste pini. 

Acum au pus niste desfacatoare de la dozele de bere, sa le faca si mai ieftine, dar polita respectiva este de o calitate mult mai ieftina decat ce gasesti la cea mai ieftina masina din grup. Adunand toate elementele astea, o sa cam regretam masinile mai vechi, fie ele si mai recente (B7/ G7). Polita respectiva este un carton presat, cu niste material pe el, ce imita mocheta. Adio burete.

Edited by deenman
Link to post
Share on other sites

Sper sa fie asa cum spui. Eu am exact acelasi sistem la Leonul meu, aceeasi urechiusa care cand s-a rupt arata identic cu ce am vazut in clip.

 

Link to post
Share on other sites
17 hours ago, deenman said:

Polita respectiva este un carton presat, cu niste material pe el, ce imita mocheta. Adio burete.

La ce ajuta un burete acolo?

Link to post
Share on other sites

 

On 10/10/2019 at 7:58 PM, deenman said:

Polita respectiva este un carton presat, cu niste material pe el, ce imita mocheta. Adio burete.

 

On 10/11/2019 at 1:52 PM, IRONICK said:

La ce ajuta un burete acolo?

O sa raspund tot eu, vad ca nu se grabeste cel care a adus in vb. buretele. Poate totusi ne explica si el la ce foloseste.

Polita aia chiar asa trebuie sa fie. Este doar un material ieftin care trebuie sa isi pastreze forma in timp, chiar si daca depozitezi ceva usor pe ea.

Cu aspect de mocheta ca sa se integreze cu restul materialelor din masina. Sa nu aibe un aspect lucios, ca sa nu se reflecte in geam.

Poate in partea inferioara un material mai moale, pentru absortia sunetului. Dar si asta nu este neaparat necesar, acolo-s doar reflexii de cavitate.

Edited by IRONICK
Link to post
Share on other sites

@deenman: Mda...merci, mi-era destul de clar ca nu are spatiu de Passat asa cum se laudau ei, nici macar pe bancheta spate (ca la portbagaj ma asteptam, era normal). 

Asptept sa vad masina live, eventual si un drive test, dar probabil ca cel putin pt mine nu ar fi o varianta in viitorul apropiat. Ma vad mai mult inclinand spre un e-UP/e-Citigo exclusiv pentru oras si imprejurimi plus masina normala pentru orice altceva. Raman la parerea ca momentan (1 an orizont de timp aprox) pentru cine nu are o reala nevoie/urgenta/super oferta, nu este cel mai bun moment al unei achizitii auto. Multe modele urmeaza sa fie lansate anul viitor, asa ca mai bine mai astepta omul.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

exact asa ziceam si eu. bine, acum totusi trebuie sa recunosc ca era si cam greu, e mult mai scurta ca passat.

Link to post
Share on other sites

Este mai scurt decat Passat-ul, da, adica la dimensiunile unui Golf; dar ampatamentul este acelasi ca la Passat ceea ce inseamna ca ofera spatiu interior mai mult decat un Golf. Ceea ce mie mi se pare suficient.

Nu am inteles niciodata de ce oamenii vad lungimea interiorului un plus, ca la Superb de exemplu. Din moment ce am 2-3 degete spatiu de la genunchi pana la scaun, cat sa stau comod si sa nu fiu inghesuit, sunt ok. Nu ma incalzeste cu nimic ca am 2 palme de la genunchi la scaunul din fata pentru ca mi se pare un spatiu irosit. Exceptand senzatia de "masina mai aerisita" tot la fel stau pe scaun si sunt la fel de comod chit ca am 3 degete sau 2 palme. 

As prefera sa se mute acel spatiu in portbagaj, sa fie mai mare, sau sa fie masina mai scurta si mai usor de parcat \ gasit loc de parcare intr-un oras oricum exagerat de aglomerat.

Nu spatiul mi se pare criteriul decisiv la cumpararea acestei masini, eu zic ca e suficient, ci infrastructura care iti permite si nu prea drumuri lungi prin tara cu o masina full electrica. Inca sunt orase care au o singura statie de incarcare rapida si care ne pot limita drumurile lungi prin tara. Asta si faptul ca masina se poate comanda deocamdata doar in echiparea First care este destul de scumpa si vine doar cu bateria medie. Strict pentru oras as prefera bateria mica si ca inlocuitor al masinii termice, adica sa raman cu 2 electrice, as prefera bateria mare. :)

Si eu sunt de parere ca mai avem de asteptat, da, dar din motive diferite! :))

Link to post
Share on other sites

Perfect de acord cu tine, de altfel eu am destul spatiu si in G7 ca altfel nu il luam, normal. Doar ca aici, la ID.3, ei se laudau ca e spatiu de Passat. Si nu este. Clar insa ca da, este spatiu pe bacheta suficient. Sa vedem insa daca nu cumva acea pozitie a bachetei este una cam..inconfortabila...aici ar putea fi o potentiala problema la drum lung.

 

Link to post
Share on other sites

offtopic: nici pe mine nu ma incalzeste cand sunt la volan spatiul din spate. dar ma incalzeste cand stau in masinile altora. de ce? pentru ca eu ca pasager nu stau pe aceeasi pozitie. ma trag cu sezutul mai in fata, mai in spate, te mai misti. cel putin eu nu am astampar si ma misc. iar cand vin cu sezutul mai in fata pe bancheta normal ca dau cu genunchii in bancheta. oricum, ideea era de ce au afirmat ei,  nu neaparat ca e un must-have acel spatiu.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

un coleg a primit mail de la VW cu id3. zice ca pleaca de la 36k. si are ceva dotari serioase incluse gratis. suna mult mai bine decat credeam.

Link to post
Share on other sites

Pai sa ne zica si noua cu ce baterie vine la 36k si care sunt dotarile alea ca suna foarte bine :)

Link to post
Share on other sites

Noul ID.3 1ST vine echipat cu specificații în exclusivitate:

●   Baterie de 58 kW pentru o autonomie de 420 km, conform WLTP

●   1 an de încărcări gratuite la toți distribuitorii autorizați Volkswagen (maximum 2000kW/h)

●   Accelerație de la 0 la 100 km cu 2 secunde mai rapidă

●   Înaltă performanță de încărcare de 100 KW (încărcare DC) și de 11 kW (încărcare AC)

●   Pedale Play & Pause și mai multe elemente de design, interior și exterior

 

 

Mai mult, îți vei putea personaliza noul tău ID.3 1ST. Poți alege din 3 culori pentru exterior și 3 variante de interior (disponibile pentru ID.3 1st Plus)

 

 

Alege culoarea de exterior!

Culorile exterioare disponibile în România: Glacier White, Manganese Grey, Makena Turquois.

 

ID3 1ST - Confort deplin

Modelul ID.3 1ST în exclusivitate îți oferă tot ce ai nevoie pentru un start confortabil într-un viitor electrizant, la un preț accesibil.

 

Preț recomandat de pornire: 36.000 € (fără subvenții)

Specificații:

●        Roți 18" cu jante aliaj "East Derry"

●        Volan de piele multifuncțional încălzit

●        Scaune frontale încălzite

●        Radio DAB+ și App-Connect

●        Sistem de navigație "Discover Pro" inclusiv "Streaming & Internet"

●        Hello ID. Sistem voice control

●        Sisteme de asistență a șoferului

●        3 culori de exterior

●        Cablu de încărcare

 

ID3 1ST Plus - Stylish

Elemente de design suplimentare, precum combinațiile de culori exclusive pentru interior, contribuie la crearea personalității modelului ID.3 1ST Plus. Această mașină te va seduce și cu "privirea" farurilor LED, atunci când o vei întâlni.

Preț recomandat de pornire: 41.800 € (fără subvenții)

 

Specificații adiționale versiunii de bază:

●        Roți de 19" cu jante de aliaj "Andoya"

●        Geamuri fumurii lateral și spate

●        Scaune cu design "Art Velour", pachet confort

●        Pachet exterior "Silver"

●        Pachet lumini (IQ.Light - Faruri LED matrix, iluminat de fundal LED și iluminat exterior extins)

●        Pachet Welcome ("Keyless Advanced" și mânere iluminate)

●        Cameră Rear View

ID3 1ST Max - Hightech

Dacă îți dorești cele mai noi echipamente și tehnologii, te vei îndrăgosti de ID.3 1ST Max.

Preț recomandat de pornire: 47.500 € (fără subvenții)

 

Specificații adiționale versiunii Plus:

●        Roți de 20" din aliaj ușor "Sanya"

●        Cockpit cu Infotainment și display Augmented Reality (AR)

●        Plafon panoramic culisant

●        Sistem de sunet premium "Beats"

●        "Travel Assist", "Lane Assist", "Side Assist", "Emergency Assist"

●        Scaune confort cu suport lombar ajustabil și funcție de masaj

●        Interfață "Comfort" pentru telefonul mobil cu funcție de încărcare wireless

●        Interior special 

 

Rămâi alături de noi și te vom anunța de îndată ce ediția specială este disponibilă pentru comandă, la distribuitorul selectat.

 

un copy/paste brut din email. dar e cam esenta. la 36k e bateria mijlocie, dotari ok. sincer daca chiar e 36k pret final ma declar placut surprins. daca te mai lasa si sa mai pui dotari la alegere e si mai ok.

Link to post
Share on other sites

pe modelele 1st nu se va putea configura nimic, doar alegi una din cele 3 variante de echipare. Masini configurabile se vor putea comanda ulterior numai cu livrare incepand cu 2021. 2020 se va livra doar 1st edition. 

De remarcat absenta de la orice varianta a pompei de caldura, in conditiile in care in alte tari e inclusa la toate cele 3 niveluri de echipare. 

Link to post
Share on other sites

de unde stii ca nu e inclusa? ca nici de leduri standard nu zice nimic ori si alea sunt pe toate echiparile. poate nu e prezentarea exhaustiva.

Link to post
Share on other sites

Nici sistemul de management termic al bateriei nu este trecut nicaieri dar masina are sigur la capacitatile astea ale bateriei si, mai ales, la puterea ei mare de incarcare rapida...

Abia dupa ce se termina editiile First o sa vedem in ce masura se poate configura cu adevarat masina dar sunt sanse maricele ca o varianta "de baza" cu bateria cea mai mica sa se apropie de 30.000 ceea ce o face foarte ok ca a 2-a masina, adica ce caut eu 😛

Link to post
Share on other sites

colegul care mi-a dat linkul se gandeste serios sa se bage. o sa mai vorbesc cu el, sa vad ce mai afla. o sa il bat la cap sa ii bata si el la cap pe aia de la porsche sa ii dea detaliile despre dotarile de care se vorbea mai sus.

Link to post
Share on other sites
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • NoCO2
      By NoCO2
      Am văzut în manual cum se montează cupla pentru suportul de bicicletă, poate cineva să confirme că această cuplă este in dotarea mașinii la livrare?

    • Rave
      By Rave
      Aici o sa lăsăm proprietarii sa ne ofere impresii și experiente despre ID.3, dacă vor
    • kolfleading
      By kolfleading
      Se intampla chestii interesante cu livrarile ID3 in Romania.
       
      Pe FB au aparut doua persoane, una din Timisoara si una din Cluj, cu urmatoarele informatii:
      cel din Timisoara avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza,  si-a dus masina veche la Rabla, avea dosar de leasing aprobat cel din Cluj avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza, si-a dus masina veche la Rabla, avea contract semnat, achitase 10% avans  
      Ambii au fost informati de catre dealer ca NU li se va livra masina comandata...ca poate anul viitor...
      Ambii au fost informati ca importatorul central a vandut masina rezervata de ei altor cumparatori.
      Celui din Timisoara i s-a oferit varianta sa mai puna 5000 EUR si sa cumpere un exemplar 1St Edition Plus.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri