Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Raf
 Share

Postare recomandată

Azi am avut un Mercedes S500 care a ramas in urma pana si-a dat seama ca nu e Golf normal. privirea lui la semafor: Priceless:)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu o faza din asta cu un e-golf printr-un trafic lejer de weekend prin Bucuresti. Efectiv masina zici ca fura startul la fiecare semafor, imediat disparea si parea cea mai sprintena doar uitandu-te la ea. Cuplul instant al unui motor electric + lipsa treptelor de viteza fac dintr-o electrica alegerea ideala in oras. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, titlul e I.D.3, in ultimele postari nu vad nimic legat de I.D.3

merci de intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine zis @Rave ... de cand conduc electrica, exact cuplu aproape instant (tot are un ambreiaj si ESP care taie un pic din cuplu initial) te face sa simti ca masina e foarte rapida si de incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are bre nici un ambreiaj masina electrica...

Functia care opreste patinarea rotilor este ASR (Anti-Slip Regulator) si este implementata prin limitarea puterii motorului. Nu e nevoie de ambreiaj.

Functia ESP este ca sa nu te rasucesti in curbe, sa nu iesi in decor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, kolfleading said:

N-are bre nici un ambreiaj masina electrica...

Functia care opreste patinarea rotilor este ASR (Anti-Slip Regulator) si este implementata prin limitarea puterii motorului. Nu e nevoie de ambreiaj.

Functia ESP este ca sa nu te rasucesti in curbe, sa nu iesi in decor.

Eu m-am uitat cu OBD Eleven si la plecarea de pe loc difera turatia efectiva a motorului si turatia la ambreiaj ... cel putin asa apare in aplicatie ... e posibil sa bata campii. O sa studiez mai mult problema.

Stiu de ASR ... e controlat tot de ESP .. si cred ca se dezactiveaza atunci cand dezactivez si ESP-ul ... o sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata-ne te rog si noua o poza cu ambreiajul la VW e-Up.

Unde este situat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Rhadoo a scris:

cel putin asa apare in aplicatie

Pai a spus unde e ambreajul :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kolfleading ... dupa cum am spus ... ma refeream la ce am observat in aplicatie ..

Sunt 2 parametri care transmit turatia motorului, si unul dintre ei face referire la ambreiaj, dupa cum puteti vedea mai jos.

Cei 2 parametri indica valori usor diferite, in special la plecari bruste de pe loc, sau accelerari bruste.

image.thumb.png.b33ad0775e9a8ed109ab666f995ea947.pngimage.thumb.png.a99684ca6d93462af019bd392b1a53ef.pngimage.thumb.png.8ddedab265dd69be55286eb2cfb44ce7.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rhadoo probabil e un camp care e ramas de la mașinile cu ambreiaj, iar OBD eleven nu știe să-l interpreteze/calculeze corect.

Doar pe la conversii mai găsești ambreiaj, dar și acolo e "in minoritate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil ... eu am zis doar ce am vazut in aplicatie ... ca altfel nu am intrat pe sub masina sa ma uit cu atentie :)

Am vazut valori usor diferite, si am pp ca exista un ambreiaj de un fel anume.

MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/13/2020 at 3:09 PM, yeeeeman said:

Cum asa? Avem voie doar cu laude si pareri pro pe topicul asta? :))

nu. este un topic de informatii. nu de hate/flame. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe alt forum:

 

So VW had a livebooker exclusive live stream where people could ask questions, this is from the french one. In no particular order, the interesting things are heard, though most are already known probably.

Sweeping blinkers can be turned off in software

Logo not illuminated

onboard 11kW charger

Question: Can it connect to home wifi? A: No, only 4g no info on wifi

wallbox costs 1500€ in france/portugal, no ID charger due to legislation, cable must be detachable, will still be weconnect and wecharge integrated/compatible

Double bed may be available in future as added piece

No info on my question if battery is preheated before charger

You can set max recharge level in the car/app (like tesla)

1 cam on the front (couldn’t tell more details)

2 radars for side assist

no 360° view, only rear camera

no park assist, but park pilot

2 USB-C in front for data and power

2 USB-C for power only in Plus trim

ID.3 is V2G ready and was designed to support it

regen breaking is based on radar

Moderator said L2 autonomy, no answer to my question about L3

 

Preturi De:

https://nextmove.de/vw-id3-preis-volkswagen-first-edition-29407-euro/

 

VW ID.3 Preis: First Edition ab 29.407 Euro erhältlich
16. JUNI 2020|IN ALLGEMEINE ARTIKEL|BY MARTIN
Exklusiv! Wir haben soeben den VW ID.3 Preis in Erfahrung bringen können. Wie in einem Video vor zehn Tagen auf unserem Youtube-Kanal vorhergesagt, beginnen die Preise bei knapp unter 40.000 Euro – unter Einbeziehung der Umweltprämie sinkt der Preis: Die First Edition ist ab 29.407 Euro erhältlich (günstigste Variante).

Ganz konkret sind dies die (Listen-)Preise für den VW ID.3 Pro 1ST, Pro 1ST Plus und Pro 1ST Max:

Pro 1ST – 39.995 Euro
Pro 1ST Plus – 45.995 Euro
Pro 1ST Max – 49.995 Euro

 

 

All versions use the mid-size battery for up to 420km range (WLTP) and all 1st versions offer

performance upgrade (about 2 sec. faster from 0 to 100 km/h)

Exclusive design - including 1st steering wheel clasp and Pedals in "Play & Pause" design

One year free charging up to 2,000 kWh or for up to 600 € with We Charge

Fast charging - 100 kW direct current and 11 kW alternating current

ID.3 1st

18-inch "East Derry" alloy wheels | Digital radio reception DAB+ | Navigation system "Discover Pro" incl. Streaming & Internet | Heated multifunction steering wheel in leather | Heated front seats | Front windscreen washer nozzles automatically heated | Automatic cruise control ACC "stop & go with speed limiter | Turning brake function and evasion support | Charging cable - Mode 2

ID.3 1st Plus

In addition to the ID.3 1st :

19-inch "Andoya" light-alloy wheels | illuminated door handle recesses | 2 USB-C interfaces at the rear | centre console with roller blind and illuminated smartphone storage compartment | ambient lighting, 30 colours | keyless locking and starting system "Keyless Advanced" with safe lock | LED matrix headlights with automatic headlight switching, Bad weather light, welcome function | LED tail lights with dynamic wipe function | electrically adjustable, foldable and heated exterior mirrors, with passenger mirror lowering | rear side windows and rear window darkened | exterior style "Silver" | seat covers in fabric "Flow"/micro fleece "ArtVelours" | rear view camera

ID.3 1st Max

In addition to the ID.3 1st Plus:

20-inch "Sanya" light-alloy wheels, Volkswagen R | Augmented Reality head-up display | 2 USB-C interfaces in the rear | "beats" sound system | "Travel Assist" driving assistant, "Lane Assist" lane departure warning system, "Side Assist" and "Emergency Assist" lane change assistant | seat covers in "Flow"/"ArtVelours" fabric and front seats with electric adjustment for longitudinal position, Seat height, seat and backrest tilt | lumbar support at the front pneumatically adjustable, with massage function | panoramic roof | luggage compartment floor | heat pump for range optimisation | "Comfort" telephone interface with inductive charging function

ID.3 1st versions will initially lack the full HUD functionality and Apple Carplay/Android Auto integration. Both will be delivered through software updates.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/10/2020 at 9:24 PM, Bogdan_wrc said:

 

1 hour ago, mandelu said:

incep livrarile, in septembrie:

https://www.automarket.ro/stiri/confirmare-oficiala-primele-exemplare-volkswagen-id3-vor-fi-livrate-in-98601.html

 

...si cresc si preturile de acum incolo.

Tu citesti? 

Sunt curios de sursa lor.
Alea erau pt De. Importatorul inca nu stie alt pret final....in Ro.
Da, acolo sunt mai scumpe, dar cam toate masinile sunt cu 10% mai scumpe acolo.noi. Deci poate vor anunta acelasi pret aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, mandelu said:

incep livrarile, in septembrie:

https://www.automarket.ro/stiri/confirmare-oficiala-primele-exemplare-volkswagen-id3-vor-fi-livrate-in-98601.html

 

...si cresc si preturile de acum incolo.

https://m.hotnews.ro/stire/24104608 

"iar în pachetul de livrare este inclus și un wall-box de încărcare acasă.. "

Care costa cam 1000e. La reno e 800. Daca nu îl iei iti scad banii. Deci poate nu e asa rau..prețul..daca asta e cel final. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1250Euro un cell module daca se strica

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preturi pt Norvegia (luand in calcul curs), asta pt ca IMPORTATORUL roman inca nu are preturi, si poate unii inteleg ca preturile pot fi diferite in tari

Pret.jpg

Capture.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au relevanta preturile din Norvegia, pe langa alte facilitati fiscale au si asta:

Citat:

The VAT exemption for zero-emission vehicles in Norway has been approved by the EFTA Surveillance Authority (ESA) until the end of 2020.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ID3 in norvegia au si pompa de caldura la orice nivel de echipare, probabil fiind o tara mai friguroasa. De exemplu la nemti nu e decat la Max. nu stiu cum e la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Dolfin said:

Nu au relevanta preturile din Norvegia, pe langa alte facilitati fiscale au si asta:

 

astea sunt preture masinilor publicate , fara alte subventii. 

TVAul e alta poveste, posibil sa fie fara TVA, dar daca pui 25% TVA atunci trece lejer de 41k varianta standard. deci..tot difera preturile de la tara la tara, pt ca in DE e sub 40. 

a aparut configurator pe .de

https://www.volkswagen.de/de/modelle-und-konfigurator/id3-1st.html#MOFA

 

ca tot vorbeam de cost, la leasing primele 3 luni sunt gratuite.

“To say thank you, all 1st Movers who are leasing their vehicles will not pay any leasing rates for the first three months”, Jürgen Stackmann said.

daca se achita masina fara leasing, se primesc roti de iarna gratuite

 

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferente intre nivelele de echipare. scrie si de tarile in care sunt anumite dotari (alarma, heatpump etc). preturile sunt insa pt irlanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

German 1st Mover club members who paid cash, so no leasing,
are getting as a Thank you.
Winter wheels for the Id.3!

Daca se opteaza pt leasing (operational vad la ei) , nu se platesc primele 3 luni. 

La fel ca in DE, se pare ca vor fi contracte de subventie cu MOON pentru wallboxuri. Deja se negociaza exact ofertele. 

Ambele oferte cumulate ar insemna undeva pe la 2000 euro.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!