Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Raf
 Share

Postare recomandată

On 8/19/2020 at 8:16 AM, mandelu said:

nu are multilink (si tin minte ca nu are). in sensul asta ma refeream, ca nu au pus suspensie mai buna (deja disponibila in conceernul lor) ca ridicau pretul prea mult

Intr-adevar, pot sa confirm, nu are suspensie multi-link, ar fi fost prea scumpa.

Are doar FIVE-LINK.

 

five-link.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

? Ce subtila a fost asta.

Au profitat de ocazie ca au adaugat un brat un plus (fata de 4 de la multi-link-ul de Golf) si l-au trecut imediat pe prospectele de marketing.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de puntea spate... la Golful simplu sint si versiuni semi-independente sau chiar rigide daca nu ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.08.2020 at 18:11, detinator a scris:

E vorba de puntea spate... la Golful simplu sint si versiuni semi-independente sau chiar rigide daca nu ma insel

Da, sunt doua versiuni. Aia semi/rigida/bara de torsiune este o punte H.

Ce-i mai deranjant, la multi-link pe Golf doar modelul cu diferential pe spate are punte prinsa de sasiu cu bucse de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Nu-s expert in Golf7, dar eu asta am observat.

Iar ID3 are 7. Cu 4 se prinde caroseria de punte si 3 pentru prinderea motorului de punte. Se vad foarte bine in postul lui @kolfleading.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-arata chiar rau live, seamana asa cu un Citroen :)) 

Dar ce ma uimeste pe mine este ca erau persoane care tot spuneam ca e sold-out inainte de lansare, ca sunt mai multe precomenzi decat cota alocata pe Romania, iar eu tot primesc mailuri si vad intr-una pe farcebook reclame, ca sa ne grabim pentru a comanda 1st edition. Deci pana la urma cum e? ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un prieten care a făcut pre-comanda și a renunțat la ea acum ceva timp, a luat banii înapoi, asa ca dacă ești cu adevărat interesat se mai găsesc câteva mașini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave la nivelul de marketing facut si campaniei dedicate, este clar ca sunt mai multe decat cateva. As putea fi interesant, dar cum este sfatul oferit oricarei persoane care are intrebari de achizitie, astept sa vad fizic masina si cum recomandam cu totii mereu, sa facem si TD. O achizitie cu ochii inchisi, mi se pare nefericita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marketing-ul, părerea mea, este făcut asa din 2 motive

1. VW a investit foarte mult în aceasta platforma, cam întreg viitorul companiei, și cum ID.3 este prima mașina pe aceasta platforma, viitorul investiției depinde de cât de bine va fi primita și se va vinde aceasta mașina. Și ca să se vândă bine, oamenii trebuie sa afle ca exista, ca se lansează, ca e testata etc. 

2. Merge pe principiul "fructul oprit". Dacă te duci sa te interesezi de o mașină și afli ca sunt toate vândute, fără ca oamenii care au cumparat mașina sa o vadă sau sa o conducă, inevitabil îți pui întrebarea "Oare e chiar atât de buna?" si de aici e un drum foarte scurt pana la a lua în considerare mașina, a o conduce și a o cumpăra. 

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sta rau, in Norvegia, unde au inceput livrarile. 

ls0jpe1ijkk51.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind la PBN, sa imi iau masina din service, am vazut si doua ID3, unul alb, parcat si unul negru. Prima impresie live, este ca imi place exteriorul, chiar daca revine la forma de fier de calcat. In schimb, interiorul este saracacios rau. Tinand cont ca majoritatea timpului, il voi petrece in interiorul masinii, pentru mine e clar un "NU". Putin exagerat, cred ca se bate la interior cu Sandero nou.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu iti raspunsesem legat de comenzi si stocuri, ca masinile au fost rezervate toate (cele 450) de dealeri si doar o parte vandute catre clienti deci, deci la un moment dat stockul a fost tot rezervat, acum sunt inca modele pt comenzi. Dar pentru 1st ed primesti wallbox si 2000kw in primul an, lucru care nu va fi si pt editia "de serie".

Precomenzi au fost facute fara a vedea masina, pentru ca la momentul sosirii masinilor, programul RABLA + era deja fara buget. El a ramas fara buget deja de cateva saptamani, dar a fost marit acum cateva zile. Deci daca voiai id3, asteptai sa vezi masina, sa faci TD, nu te incadrai in tichetul RABLA+. Nu se astepta nimeni sa creasca bugetul in situatia actuala, si pt multi, cei 45.000 lei si 6.500 reprezinta un factor decisiv pentru achizita masinii. 

Adica daca tu te decideai acuum, nu mai puteai lua masina, fara reducerile de RABLA+.

 

te-au lasat sa pui poze cu interiorul? asta e prima varianta de echipare. 

eu l-am vazut germania, si mi se pare decent interiorul. oricum la banii astia clar nu este premium, dar la 27k nu prea gasesti masina sa le aiba pe toate. iar concurenta ofera masini mult mai scumpe sau mai mici. (si spun asta dupa ce am mers cu zoe, 208 si Kona), sau mai slabe ca putere. 

ledurile cum se vad si cum e proiectat mi-a placut. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aplicatia oficiala, unde apar si conexiunile la WE CHARGE

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.volkswagen.weconnect

unde poti lega wallbox de acasa, unde poti vedea datele masinii. etc. tocmai au facut update cu posiiblitatea de a lega cardurile pt cei 2000kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e plina Europa de poza de genul asta. de la feribot in UK, Irlanda, Norvegia, pana in Polonia, Spania, Italia, Polonia. A inceput "atacul". 

q8twaz0h60l51.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/31/2020 at 6:51 PM, Rave said:

ID.3 1St pe pamant romanesc!

96cbb248-4541-4a40-9ea7-8f1042b262df.jpg

 

Buna, e un 1ST base edition (se vede dupa tipul de jante) probabil Mangan Grey Metallic cu plafon negru. Nu arata deloc la fel de bine ca Glacier White Metallic cu plafon negru, dupa mine. Cea de-a doua masina pentru care sunt poze e tot o base edition, asa cum s-a spus.

M-am gandit sa achizitionez o base edition, pentru ca e mai ok ca pret (trebuie sa adaugi 5800 EUR in plus pentru urmatorul nivel de echipare), dar m-am uitat la ce charge stations exista in Brasov cu plug-uri CCS si Type 2, pe plugshare si electromaps, si nu am prea gasit mare lucru. Cele care tin de hoteluri au accesul permis doar daca esti client. Statia de la Kaufland e accesibila doar daca ai un bon de peste 100 lei la casa si ceri dreptul sa o folosesti. Iar cum sunt si multe PHEV-uri carora le iau ore sa isi incarce bateria pentru mai putin de 50 km, sansele sa nu gasesti un punct liber sunt destul de ridicate. In Brasov am vazut la incarcat Mitsubishi Outlandere PHEV care nu se incarca deloc rapid. Kuga PHEV e un model nou dar nu dispune de incarcare rapida, ii ia minim 4 ore sa isi incarce bateria. Opel Grandland X PHEV la fel, se incarca in cateva ore, iar daca vrei incarcare de sub 2 ore trebuie sa platesti la comanda masinii sa vina cu charger rapid. In curand vor apare RAV 4 PHEV si modelul de sora la Suzuki care e de fapt o RAV4 cu fata modificata, si pun pariu ca vor avea succes la noi, deci situatia cu accesul la bornele de incarcare pentru cei ce detin doar EV va deveni si mai grea din cauza PHEV-urilor.

Normele de constructie nu au fost modificate sa li se impuna dezvoltatorilor imobiliari sa construiasca si puncte de incarcare a masinilor electrice, cum s-a discutat la nivel european, deci situatia nu se va imbunatati prea curand nici asa.

VW a facut reclama ca ofera incarcare gratuita pentru cei ce precomanda un 1st (pana la o anumita limita), dar reteaua Ionity pe care o sprijina nu are nici un punct de incarcare in Romania. In mod ironic, se vede ca ocolesc complet sa construiasca ceva in estul Europei, cu exceptia Ungariei: https://ionity.eu/en/where-and-how.html

VW a spus si ca va instala puncte de incarcare rapida la dealerii VW. Nu stiu cum e in alte orase din Romania, dar la TESS Brasov nu am auzit sa aiba.

In Germania s-a dat lege sa se ridice puncte de incarcare a masinilor electrice la toate benzinariile. La noi exista doar recent anuntatul program Electric-Up care de fapt ofera bani pentru hoteluri si restaurante sa ridice puncte de incarcare incete de 22kW curent alternativ.... iti ia o eternitate sa incarci bateria mare a unui EV cu asa ceva.

Stie cineva vreo alta retea cu puncte de incarcare pentru masini electrice, in afara Bucurestiului (ca doar Bucurestiul e plin pe harta de pe plugshare)?

Modificat de stama
vazut mai departe ca am gresit...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, stama said:

VW a facut reclama ca ofera incarcare gratuita pentru cei ce precomanda un 1st (pana la o anumita limita), dar reteaua Ionity pe care o sprijina nu are nici un punct de incarcare in Romania. In mod ironic, se vede ca ocolesc complet sa construiasca ceva in estul Europei, cu exceptia Ungariei: https://ionity.eu/en/where-and-how.html

Odata cu ID3, Volkswagen lanseaza o aplicatie "We Charge". Cand primesti masina, primesti si cardul We Charge.

Aplicatia asta ofera acces cu un singur card, cu o singura factura, la MULTE retele europene de incarcatoare, NU DOAR Ionity. In Romania se zvoneste ca vor fi mai multi parteneri, printre care si Renovatio.

Cei 2000 kWh gratis primiti la cumpararea unui ID3 sunt valabili la toate statiile de incarcare partenere We Charge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Ploiești este statie încărcare la dealer. Fix in fata.  Stiam ca si la Buc..

Maine încerc sa arunc un ochi și în alt sediu din tara ca am drum.  

La momentul asta mașină electrica este ideala pt cine poate încărca acasa. Nu sa te poți baza pe stații publice. Dar si asa, colegul @Rave a fost pionier aici. Deci se poate și asta. 

Pe de alta parte:

Noi obligații la construirea de clădiri noi sau renovări majore: Stații de încărcare a vehiculelor electrice și automatizarea temperaturii în clădiri

Id3 1st se incarca la 11kw maximum. Deci undeva la 4h30 iti ia sa incarci la stațiile alea. Nu as numi o chiar eternitate. Mai ales ca se bănuiește ca nu ajungi cu 0%  

Nu ai nevoie de legislație speciala ca să montezi stația ( mai ales cea data la comanda cu id3). Ar fi de ajutor dar sunt multe altele mai grave in Ro.  Nici blocul meu nu are si uite ca reușesc sa montez. Si voi avea chiar 22kw.  

Sunt multe rețele de încărcare. Poți cauta pe topicul de discuții despre încărcare. Si apar mereu. Cea mai noua pt mine este cea a celor din Cluj de la EVMag.. dar deja si Mol au locuri si OMV Petrom au anunțat ca încep si ei. 

Nu știu daca comparația cu Germania este cea mai fericita,  totuși. 

Forumul ajuta sa ne documentam dar trebuie sa fim deschiși ca realitatea poate fi puțin diferita de ce știm noi.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!