Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Raf
 Share

Postare recomandată

pai da, dar lor de fapt le creste profitul, pentru ca dealerul nu isi mai ia partea pt masinile vandute direct de VW. nu cred ca se intoarce ceva si catre client, respectiv preturi mai mici la masini, daca tot taiem dealerul din ecuatie. pe de alta parte ID3 ofera destul de mult pentru pretul ala, raportat la concurenta. plus ca oamenii au de recuperat amenzile din dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca lumea considera ca pretul e ok, ce conteaza cum si cat fac ei profit?

Sau de ce trebuie sa imparta profitul? Orice firma doreste optimizarea profitului. Reducerea cheltuielilor. Dar niciuna nu va scadea pretul dosr pt ca exists o sursa de reducere de cheltuieli. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai facut ei optimizari de profit si a iesit diesel gate dupa aceea. Nu cred ca merita pasuire si mila

On topic: abia astept sa isi rezolve problemele, sa vedem masina livrata la clienti. De cand am e-Golful, masinile clasice mi se par retrograde. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Bogdan_wrc said:

Pai si daca lumea considera ca pretul e ok, ce conteaza cum si cat fac ei profit?

Sau de ce trebuie sa imparta profitul? Orice firma doreste optimizarea profitului. Reducerea cheltuielilor. Dar niciuna nu va scadea pretul dosr pt ca exists o sursa de reducere de cheltuieli. 

nu e chiar asa. dar devin offtopic si nu mai detaliez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai gasit si eu cateva recente:

https://www.carbuyer.co.uk/reviews/volkswagen/id3/hatchback/review

https://www.drivingelectric.com/volkswagen/id3

https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/id3/105543/new-volkswagen-id3-2020-review

cu ocazia asta am constatat ca un id3 plus ar avea cam tot ce ma intereseaza in prezent la o masina. daca era la 36k si cu ecobonus....in loc de 42k.....bine, oricum pt romania sunt toate alocate deja.

 

din ce am mai citit pe net are optiune sa setezi pana la cat procent sa incarce bateria si chiar sa deblocheze cablul atasat la portul masinii. daca vrei sa te tii de acel 80% recomandat pt incarcare e chiar misto optiunea.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandelu pretul la Masina e mai mare acum pentru ca platesti "domnia" de al avea inaintea altor clienti. Anuntat e ca pretul trebuie sa scada odata de 1st Generation se vinde.

Poti incerca sa suni la Autoworld Cluj daca vrei, ei aveau acum cateva luni cateva rezervati ramase. 

Partea cu incarcarea la procent, se intampla si acum la e-Golf de exemplu, multi alti producatori au si ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sunt convins ca preturile vor mai scadea. dar si ecobonusul va scadea candva. si s-ar putea ca per ansamblu sa iesi mai scump. daca se face ecobonusul 5k, de exemplu, de la 10k, ma indoiesc ca masina va scadea si ea cu 5k; evident, e un exemplu. exista riscul, ca, desi bateriile se vor ieftini, ei vor compensa prin putere si autonomie mai buna (ca la mobile), dar pretul bateriei in final va fi cam tot ala. iar la calitatea interioara cam greu sa mai faca economii. din ce mai citeam pe net toate sistemele astea de siguranta si autonome, reprezinta un procent serios din pretul final. dar viitorul arata ca se va marsa din ce in ce mai tare pe astea, deci nici aici nu vad mari ieftiniri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti faci predictii dintr-astea ca sa te convingi ca masina e prea scumpa, e la fel ca si cu vulpea si strugurii acrii:) De aceea profita cat mai este ecobonus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fac predictii ca sa ma conving de ceva, ci doar anticipez ce se va intampla. evident, posibil sa ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, mandelu said:

azia asta am constatat ca un id3 plus ar avea cam tot ce ma intereseaza in prezent la o masina. daca era la 36k si cu ecobonus....in loc de 42k.....bine, oricum pt romania sunt toate alocate deja.

 

din ce am mai citit pe net are optiune sa setezi pana la cat procent sa incarce bateria si chiar sa deblocheze cablul atasat la portul masinii. daca vrei sa te tii de acel 80% recomandat pt incarcare e chiar misto optiunea.

masini libere mai sunt. ia legatura cu un dealer.

daca erau 36, deja erau demult date. deja la 42 este mult peste ce ofera concurenta in domeniu, la banii astia. singura concurenta ar fi tesla carea costa >50k. 

1 hour ago, herur said:

@mandelu pretul la Masina e mai mare acum pentru ca platesti "domnia" de al avea inaintea altor clienti. Anuntat e ca pretul trebuie sa scada odata de 1st Generation se vinde.

Poti incerca sa suni la Autoworld Cluj daca vrei, ei aveau acum cateva luni cateva rezervati ramase. 

Partea cu incarcarea la procent, se intampla si acum la e-Golf de exemplu, multi alti producatori au si ei. 

ai inteles gresit. pretul va fi altul (undeva la 3xk) pentru modelul mai mic, cel cu range mai mic. Gel cu range 420, va fi tot 36. Chiar 1st edition vine cu multe dotari fata de cel cu acelasi pret de la anu, inclusiv 0-100km/h mai rapid cu 2s, si 1 an de incarcari in limita a 2000kw. 

DIn contra, pretul pt Germania este 40k pentru modelul anuntat cu 36k in RO. 

1 hour ago, mandelu said:

da, sunt convins ca preturile vor mai scadea. dar si ecobonusul va scadea candva. si s-ar putea ca per ansamblu sa iesi mai scump. daca se face ecobonusul 5k, de exemplu, de la 10k, ma indoiesc ca masina va scadea si ea cu 5k; evident, e un exemplu. exista riscul, ca, desi bateriile se vor ieftini, ei vor compensa prin putere si autonomie mai buna (ca la mobile), dar pretul bateriei in final va fi cam tot ala. iar la calitatea interioara cam greu sa mai faca economii. din ce mai citeam pe net toate sistemele astea de siguranta si autonome, reprezinta un procent serios din pretul final. dar viitorul arata ca se va marsa din ce in ce mai tare pe astea, deci nici aici nu vad mari ieftiniri.

de unde ai dedus ca masina va scadea? a scazut vreun model pana acum? E-golf a scazut? e-up a scazut? iar oferte nu vor fi nici la cele de pe stoc, in conditiile in care masina are o cerere uriasa.

poti cauta la un dealer sa vezi ce oferta/cerere exista, si ce discount-uri poti (nu) obtine. Si asta PANA ca masina sa apara pe strada, real.

in range 24k euro (36k e --rable) nu prea i-am gasit concurent la marime/range/putere/optionale.

pejo 208/zoe/mini sunt alta clasa, la aceeasi bani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dedus foarte simplu: asa cum orice televizor de 100 inchi e X anul asta si in 3-4 ani e la sfert (pentru ca tehnologia se maturizeaza) si avand in vedere ca si tehnologia la baterii evolueaza, e POSIBIL sa scada pretul. in plus, producatorul poate alege sa isi scada marja de profit per exemplar, daca constata ca ii cresc vanzarile imens, multe firme fac asa. dar am si spus e ca e posibil sa pastreze acelasi pret si sa ai mai multa autonomie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan unpinned this topic

cateva info utile in videoul asta. personal nu stiam  ca urmatoarea versiune va avea suta in 9.5. nu ma prind daca e vb de cea cu baterie mai mica sau pur si simplu e aceeasi dar nu mai e 1st. toata lumea adauga featureuri, dupa vanzare, ei o incetinesc. cred ca e o decizie total stupida. nu mi-as lua nicio electrica daca e asa lenta. 2secunde suta mai mult e imens.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au scos și wallabox

 

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/wallbox-for-everyone-volkswagen-rolls-out-id-charger-6131

20 minutes ago, mandelu said:

cateva info utile in videoul asta. personal nu stiam  ca urmatoarea versiune va avea suta in 9.5. nu ma prind daca e vb de cea cu baterie mai mica sau pur si simplu e aceeasi dar nu mai e 1st. toata lumea adauga featureuri, dupa vanzare, ei o incetinesc. cred ca e o decizie total stupida. nu mi-as lua nicio electrica daca e asa lenta. 2secunde suta mai mult e imens.

 

 

pt ca nu ești atent și nu te documentezi. Am spus de mai multe ori și mai sus. Una din opțiunile de la 1st edition este ca vine cu 2s mai rapid pana la 100kmh.  Si cu 2000kw de încărcări gratuite în primul an. 

0-100 nu depinde de moftul tau sau al cuiva. E vorba de fizica. Putere, greutate,  aderenta, consum. Nu le poți avea pe toate și la bani putini. Documentează-te cat fac alte mașini la bugetul asta înainte sa sari cu păreri. 

Sau ne comparam cu Tesla model 3 care e de 2 ori mai scumpa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, voiam sa zic ca nu mai vazusem in alte video. mai sus am citit, dar tot asa, era prima oara si mi s-a parut straniu dar nu am zis nimic, am zis ca nu am inteles eu bine. 

evident ca nu depinde de moftul meu, dar daca vrei sa vinzi....si cum ai putut tu ca producator sa asiguri la 30k de bucati chestia asta, chiar nu vad de ce nu o pot asigura in continuare. iar cu banii putini e parera ta ca sunt chiar asa putini. la ce criza sa prefigureaza in vanzari....s-ar putea ca clientii sa ii considere prea multi.

nu am zis nimic de tesla. tesla 3 oricum face suta intr-un cu totul alt timp.

p.s. mai usor cu tonul si cu acuzele....nu esti obligat sa raspunzi la alte posturi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor cu "cearta" baieti, nu uitati ce motto avem: "Pe acest forum se acceptă combaterea ideilor, nu și a persoanelor!" si nu in ultimul rand, nu uitati ca prin comunicarea in scris se poate intelege gresit persoana cealalta. La discutiile fata in fata avem expresia fetei care ajuta la comunicare. O propozitie scrisa aici poate sa insemne asa :angry: sau asa :D . Una fata in fata e 99% asa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, mandelu said:

 

p.s. mai usor cu tonul si cu acuzele....nu esti obligat sa raspunzi la alte posturi.

 

Nu. Dar nici nu sunt obligat sa citesc flame tau continuu de cand ai început sa postezi pe aici. Nu iti place id3. E ok. Nu te obliga nimeni sa postezi aici. 

 

Topicu asta tre sa fie cu informații, nu hate personal. 

56 minutes ago, Aerofan said:

Usor cu "cearta" baieti, nu uitati ce motto avem: "Pe acest forum se acceptă combaterea ideilor, nu și a persoanelor!" si nu in ultimul rand, nu uitati ca prin comunicarea in scris se poate intelege gresit persoana cealalta. La discutiile fata in fata avem expresia fetei care ajuta la comunicare. O propozitie scrisa aici poate sa insemne asa :angry: sau asa :D . Una fata in fata e 99% asa :D

Da man. Corect. Tocmai. Doar ca daca nu ii place cuiva masina si vrea doar hate, flame, sau informații eronate , poate oricând sa nu posteze aici. 

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum asa? Avem voie doar cu laude si pareri pro pe topicul asta? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIn filmul de mai sus, masina incarca doar cu 50kwh. Nu ar trebui pentru 1st Edition sa incarce mai repede?

@mandelu iar de discutia de mai sus cu timpii de la 0-100 kmh, nu cred ca asta convinge masa mare de cumparatori. Ai fi uimiti cati oameni stiu ce motor au sub capota, daramite timpii obtinuti. E-Golful meu rupe pana la 60 kmh, destul cat sa te convinga ca are mai multi cai decat are de fapt. Asa si ID3 e o masina pt mase, cu timpi acceptabili, 7.x sec pana la suta e mai repede decat accelereaza marea majoritate a soferilor in mod normal. Ca nu toti dau drag la semafor :)Asa ca masina e adaptata nevoilor maselor. Daca cauti niste filme cu Hyundai Kona care are 200 cp si auzi cum rupe aderenta la plecarile de pe loc. Masina asta face suta in jur de 7 sec, dar e ceva placut sa rupi asfaltul...nu prea cred. De aceea sunt mai rezervati in privinta timpilor pentru o masina pentru mase. O versiune "GTI" probabil iti v-a oferi ceea ce zici tu, undeva in viitor.

On 6/9/2020 at 9:05 PM, Bogdan_wrc said:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e Model 3/S sa  ajungă la timpi 0-100km/h care sa fie relevanți asa ca nu prea contează, chiar și 10 sec sunt foarte ok pentru ca nu se duce nimeni la drag cu un Golf Plus electric :)

Ce contează în lumea reala e sprintul de 2-3 secunde de la semafor și cuplul instant care-ți permite sa profiți de o "gaura" ivita în trafic. e-Up! - ul meu de 80cp și ~12 sec suta e una din cele mai sprintene masini de pe strada și mai rapida decât orice mașina al cărei șofer nu apasă accelerația tare mai mult de 3 secunde.

Ca exemplu din viata reala, soferița e-Up! - ului refuza sa meargă cu GT-ul pentru ca mașina de 205cp i se pare "înceată" și "grea" pe lângă electrica de 80cp fix din cauza ca nu accelerează susținut mai mult de 2-3 secunde. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave Iti mai amintesti vremurile in care testerii germani discutau aprins despre reprizele masinilor testate? De-abia acum va incepe lumea sa inteleaga despre ce era vorba.

Trebuie  reexplicat: motorul electric scoate instantaneu tot cuplul (de la prima rotatie - ca sa fiu si mai clar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cam uitat lumea ca unul dintre principalele motive pentru care a luat avânt diesel-ul este fix zvac-ul ala pe care ți-l dădea când apăsai acceleratia și care îți permitea sa "iei fata cuiva în trafic", pe lângă consumul mai mic, pentru ca la asta se rezuma pana la urma mersul în trafic... Apeși puțin pe accelerație, te bagi unde ai nevoie și apoi continui liniștit. 

La mers tare susținut se schimba datele problemei și acolo încep sa conteze altele. Și Lambo-urile "bătute" de un Model S eventual revin și depășesc acel Model S. Dar trebuie sa accelereze susținut destul de mult timp ca să facă asta, lucru care nu se întâmplă în viata reala.

În viata reala ID 3-ul o sa fie una dintre cele mai rapide mașini de pe strada mulțumită cuplului disponibil instant și oricând.

Electric is the new TDI! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!