Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Detin un test VCDS varianta 11.11 doar ca nu cunosc pasii ce trebuie urmati daca ai putea sa ma ajuti ti-as fi recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa lungi asteptari am rezolvat problema si asta nu a durat decat 20 de minute. M-am dus la mecanicul meu a desfacut senzorul a bagat un furtun a accelerat masina si mi-a zis ca filtrul nu este infundat, probabil o eroare de la mufa(senzor). Le-a pus la loc, de pe bord mi-a disparut eroarea de filtru particule infundat si eroarea de la bobina. A mai ramas cea de check motor pe care a resetat-o. Am plecat cu masina sa dau o tura pe manual si vad ca totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salll .. am si eu o problema.. dupa o accelerare mai sanatoasa..adica blana.. mi-a aparut in bord spirala galbena (blibk...blink..blinkk...n) si engine fault workshop.(masina se comprta ok ca si cum eroarea nu ar fi existat).

am ajuns acasa am oprit masina .. iar dupa 1 min ..am pornit masina si ca prin minune a disparut ...am pornit la o tura sa vad daca mai face(am accelerat brusc .. am franat brusc)..dar nimic nici vorba de sarmulita aia nenorocita..

are cineva vreo parere...la ce s-ar fi putut intampla??multumesc anticipat.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte becuri s-au mai aprins..... ? posibil EGR... etc.

 

Fa o scanare sa vedem ce eroare ti-a stocat.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

In weekendul trecut am pornit masina si se auzea ceva zgomot de la motor, gen ca se aieriseste si motorul nu prea are putere, dar in BC nu s-a prins niciun martor sau ceva mesaj.. Prin urmare m-am adresat serviceului volksman (Alex), unde  s-a depistat ca este taiat o garnitura la teava de evacuare gaze. Dupa ce dm. Ciprian la desfacut si a descoperit ca defapt este teava de evacuare gaze stricata. Intr-un final am reusit sa fac comanda si 2 zi a sosit piesa respectiva. Dupa ce a fost montat piesa s-a efectuat o diagnoza unde a a aparut urmatoarele probleme:

1. bujie incandescenta la cilindru nr.2 trebuie schimbat

2. senzor de temperatura gaze nr.3 (dupa catalizator) la fel inlocuit. Mentionez ca acest senzor este cam costisitor (500 ron) din cate am inteles. Evident ca in BC a parut martorul de la catalizator, dar fara mesaj.

 

Masina merge excelent dupa ce a fost schimbat acea teava (l-am gasit cu 1500 ron). Trage foarte bine, turbina abia scoate ceva zgomot doar cele normale.

 

Acuma este sa vad daca merita sa schimb acel senzor doarece mi se pare cam scump. Ce se intampla daca nu va fi schimbat si stergem eroarea?

ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarmulita si la mine aprinsa, dupa un drum Buc - Sibiu (A1 @ 150kmh, in rest mers voiniceste, schimbat la ~3000 rpms). Chiar la intrare in oras, se aprinde si intra in limp mode. Opresc motorul, repornesc, totul ok (de atunci am mai facut Sibiu - Bucuresti plus un Buc - Constanta - Buc, mers intins pe autostrada, nu s-a mai intamplat nimic).

 

Prima masura: am golit rezervorul (adica am consumat tot :) ) si am inlocuit OMV motorina normala cu EFIX S de la rompetrol. Deocamdata, nu mai face fitze.

 

Insa de cand am cumparat ( SH) masina, am sesizat ceva ciudat- in acceleratie lina ( de la 1600 rpms sa zicem), pana trece de 2200-2300, are niste mici ezitari/ inecari; repet, nu ma urc pe acceleratie, o iau lin, asa cum de altfel este si recomandat. AM sunat la service, evident ca asa prin telefon si fara tester- ce diagnostic sa pui?! dar baietii mi-au atins 2 subiecte: clapeta acceleratie sau valva EGR.

 

La urmatoarea figura, o sa pun totusi testerul sa vedem ce eroare e stocata. Altfel, performantele sunt in parametri ( am masurat si timp 80-120, v max, etc) - masina merge superb, doar chichitza asta ma deranjeaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am un passat variant 2006 motor 2.00 TDI 140 CP 3C ACBMPX0 si am urmatoarea problema:

- in mers mi-a aparut in bord semnul de la ulei si mi a spus ca am pierdut presiunea. in momentul acela am observat ca nu mai am putere la masina si nu vrea sa se mai tureze, am oprit sa vad care ar fi problema. am pornit din nou , a aparut acceeasi problema. m-am gandit ca a scazut nivelul la ulei. Dupa vreo 1,5 km mi a aparut avertizarea  "engine fault workshop". m-ai aveam de mers pana acasa 4 km si am continuat drumul cu ambele avertizari, chir si cu ,,spirala" in bord. Dupa ce am ajuns acasa am parcat iar dupa vreo 1 ora am verificat uleiul si am constata ca e peste nivelul maxim. I-am dat o cheie la masina si se aude o bataie de sub capota.

Ma puteti ajuta sa aflu cam care ar putea fi problema.

Nu am apucat sa o duc la tester deoarece defectiunea mi-a aparut abia ieri.

Multumesc anticipat.

Modificat de jimba_23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ai facut motorul praf, impreuna cu turbina.

Ti-a picat pe rand pompa de ulei, posibil si turbina iar pentru ca ai continuat sa mergi cu toate ca aveai bordul ca pomul de craciun, ai distrus si o buna parte din motor.

Sa te astept la reparatii majore, deloc ieftine!

De ce ai continuat drumul cu martorul de presiune aprins?? Una este avertizarea de nivel scazut si alta este avertizarea de presiune scazuta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect... din pacate.

 

Cand se aprinde martorul rosu la ulei, trebuie oprit imediat motorul si efectuate verificari - poate sa fie doar probleme la senzorul de ulei.... sau real sa nu ai presiune - de cele mai multe ori, de la pompa de ulei, e problema - mai departe, ti-a zis Dany ce e posibil sa fie deja prapadit.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare !

a trecut fix 1 an de la curatarea turbinei si din nou au aparut simptomele, eroarea in urma scanarii face referire insa la actuator, a incercat mecanicul cu  curatarea tijei actuatorului, fara demontare dar fara succes, va trebuii sa dau turbina jos din nou , intrebarea mea este daca se poate gasi separat actuatorul ca piesa de schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, se gaseste si actuator separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma tot invart pe la motor de ceva vreme, in asteptarea programarii pt curatarea actuatorului, si am vazut azi un lucru nefiresc si as vrea sa stiu ce influente are asupra functionarii masinii .e vorba de o gaura cauzata de frecarea cu un colier in tubulatura care pleaca de la debitmetru spre spatele motorului ( din puctul meu de vedere spre necunoscut :D ) ce ziceti ?post-23249-0-81341600-1368805027_thumb.j

Modificat de valeriu s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

Ati avut dreptate. Mi-a cazut pompa de ulei ;i mi s-a rupt axul de la turbo.

Am dus masina la mecanic, a desfacut pompa de ulei si s-a constatat ca problema din care a cazut pompa de ulei a fost uzura in locasul balansoarului si astfel trrebuie inlocuit tot ansamblul.

Inrebarea mea este daca (din cauza fondurilor insuficiente :( ) merita sa-l reconditionez (am gasit o firma din bacau) sau sa caut unul din dezmembrari.

Aceeasi intrebare e si despre turbo.

Din spusele mecanicilor nu ar fi alte probleme la motor

Va multumesc.

passat variant 2006 motor 2.00 TDI 140 CP 3C ACBMPX0

Modificat de jimba_23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

am un B6 motor BKP si am urmatoarea problema, aparuta de 6 ori in ultimele 9 luni.

in viteza a III-a sau a IV daca am accelerat peste 3500 ture puterea motorului a scazut, se aprinde intermitent indicatorul care arata ca o "sarma" si apare pe MFD Engine Fault Workshop. Masina accelera foarte greu peste 2000 ture.

Dupa oprirea motorului eroarea dispare si masina functioneaza corespunzator.

La revizia de 105000km i-am rugat pe cei de la Brady sa-mi faca si o scanare descriindu-le eroarea si sustin ca nu este nici o eroare stocata. Ziceau ca este probabil de la calitatea motorinei.

Injectoarele au fost schimbate in garantie inainte de aparitia circularei.

 

atasat poza cu bordul la momentul aparitei problemei 

 

multumesc 

post-108531-0-46186300-1369469078_thumb.

Modificat de Irirat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil probleme cu turbina. Cauta pe sectiunea TDI cum se face un log pentru diagnosticarea ei si posteaza log-ul in sectiunea dedicata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de crezut ca nu ai erori la scanare dupa limp mode... anyway inca nu am reusit sa curat/deblochet actuatorul de la turbina, cind urc podul spre casa si trec de 3000 de ture intra in limp, opresc repornesc si revine la normal dar la VAG eroarea apare de fiecare data cu ora/minut/turatie motor/viteza si bineinteles codul de eorare ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e greu de crezut.

Am avut si eu un limp mode fara eroare.

Limp mode e o protectie practic, si poate intra in protectie din diferite cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

Salut...O problema am si eu cu DPF-ul motor BMP 2.0 TDI....De cand am schimbat axa  tacheti si cuzinetii au inceput regenerarile dese!!(IMI DA fum negru la pornire ceea ce nu-i normal)


dar NU SIMT NICI O DIFERENTA CAND IMI APARE IN BORD DPF-ul(pot tura masina pana la 4000rot/min)....Dupa 10 minute de mers in afara orasului in treapta a3a cu o viteza de 70-80km/k se stinge...


Am facut un test cu VCDS :


-injectoarele functioneaza in parametri aproape de valoare 0


-masina de la schimb la schimb nu mananc nici un gram de ulei ( 10000km revizie)


 


Cred ca voi opta pentru anularea lui...Ma poate sfatuii cineva daca este bine sau nu?A mai facut cineva DPF off??


 


Inca ceva cand se regenereaza imi da un fum colorat negru-alb -albastru...TOATE CULORILE


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut

Ziceam sa postez si eu rezolutia la problema mea, descrisa 5 posturi mai sus, respectiv:

- in urma diagnozei facuta de Pronet s-a identificat cauza, respectiv turbina intra in limp-mode din cauza blocarii geometriei variabile.

- m-am programata in service la CIPOS, diagnoza data de Pronet s-a confirmat iar piesa respectiva a fost schimbata in aprox 4h, iar acum masina merge acum ca noua, intru in depasiri fara emotii :)

 

multumesc celor doi colegi de forum, Pronet si CIPOS pentru ajutorul "profi" de care am beneficiat.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne, te rog, și costurile operației, eventual în topicul dedicat ca să nu fim off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul se poate demonta si fara sa dai jos turbina, cu o cheie speciala, doar sa stie mecanicul. Si eu am patit anul trecut sa nu imi mai mearga actuatorul de la turbina, am fost undeva si a vrut sa imi dea jos jumatate de motor sa il inlocuiasca (exagerand putin), insa in alta parte in 2 ore am si plecat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..revin iar cu o problema..dupa ce a aparut in bord spirala si mesajul engine fault workshop mi sa spus ca e de la EGR, am mers asa de la brasov la constanta si acolo m'am dus la reprezentanta.Au pus testerul pe ea si au zis ca turbina e defecta...Pret aproximativ : 6500 RON.

 

Eroare stocata : 16619/P0235/000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached

 

Acum am fos la inca un service si cei de acolo mi;au spus ca e posibil sa fie geometria turbinei de vina si sa o dau jos sa o curat si sa ii refac geometria..revin cu amanunte despre incidentul avut :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca in cazul tau e vorba de geometria variabila - poate de vreun furtun spart/ sarit sau probleme la N75. La tine nu face presiune - daca era geometria aveai overboost condition.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o fi si la el tot de la actuator ? Parca tot o eroare de genul asta am avut si eu in toamna, am uitat exact numarul ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!