Jump to content

Seat Ateca 1.4 TSI 2wd 6mt


andrei0241

Recommended Posts

Montat roti vara si spalat masina de urmele carantinei (parcata sub un copac).

Luni e programata la inlocuit folia de protectie de pe capota, care s'a spart de ceva timp (ceva zgarieturi de pisica sau vreo pasare + presiune la spalatorie).

Pe drum si semnalizarile dinamice ptr oglinzi, cele prezentate de ToniM pe topicul lui.

34500 km, iar mai spre sf verii va primi si o resoftare - 190CP si 320Nm, sa fie mai sprintena

Link to comment

Poate sa ajunga la 190 cp si 320 Nm? Inseamna ca... stage 2...

Link to comment

Nu va fi vorba de stage 2, doar modificare software.

Va fi si dyno inainte si dupa, deci voi reveni cu cifrele exacte.

TCM vad ca zice de doar 170CP si 300Nm ... om vedea ce iese, pana la urma

Link to comment
catalinmiti

As fi curios de semnalizarile dinamice, am cautat topicul indicat, dar nu le-am gasit prezentate :(

Link to comment

@catalinmiti, ai dreptate, acum m'am uitat si eu si nu mai e nimic in acel topic. Ori confund eu grav, ori a fost editat jurnalul, intrucat eu asa retin, de la el luasem link'ul si am comandat fix acelasi produs, in ideea ca fusese deja testat de el. E vorba de semnalizarile de aici, iar discutia initiala cuprindea si metoda de demontare a capacelor oglinzilor

Edited by andrei0241
Link to comment
  • 2 weeks later...

Montat azi semnalizarile dinamice in oglinzi. Daca stii ce e de facut, dureaza 10 minute.

La pretul platit, e un moft accesibil

Link to comment
  • 3 weeks later...

Ieri am facut "safteaua" surubelnitei de la BricoDepot (gasita recomandata pe forum si o pot recomanda si eu, e f misto de avut la indemana in masina) si am demontat carenajele de plastic de pe fata sa vad cam cata mizeria s'a adunat in 2 ani jumatate.

"Not great, not terrible", dar e clar ca buretele montat acolo pentru ca mizeria sa nu treaca din aripa spre prag/interior nu ajuta la scurgerea mizeriilor mai mari. Clar imi voi face timp si pe viitor pentru curatare, doar ca trebuie sa imi cumpar clipsurile de fixate a presurilor de noroi, pentru care Seat a ales un sistem aiurea de fixare (mai ales cele mici, carora trebuie sa le impingi mijlocul in aripa pentru a le putea scoate - le'am cautat 10 min). Daca stie cineva coduri sau cum le pot procura, raman recunoscator

 

IMG-20200712-185244.jpg     IMG-20200712-192423.jpg

IMG-20200712-185817.jpg     IMG-20200712-185844.jpg

LE: pun aici codurile, sa le am la indemana pe viitor

     6N0809966A                        N0385494

 

Edited by andrei0241
Link to comment

35 000 km, impliniti in drum spre dealer, pentru a lua CIV'ul in urma achitarii integrale a masinii ...

Faceam o comparatie cu o Ateca expusa la dealer, argintie, 2.0 TSI, 35k (avea in plus AID, iar in minus Area View si incalzire stationara). Da, motor mai potent, DSG si 4drive, dar tot consider ca a mea a fost un best deal la ~26.3k

 

Link to comment

Felicitari pentru achizitie :D

Acum esti proprietar cu acte in regula.

Ma urmareai ieri pe Unirii cumva? :D

Legat de preturile actuale... noi am prins super oferte.

Link to comment
  • 2 weeks later...

@Sop, da eu eram. Te'am mai tot vazut prin oras, dar ori sunt cu Subaru, ori pe jos, nu deranjez :). Actele erau ale mele, doar ca le tinea banca :P  Rata Casco m'a convins insa ca nu are rost sa tin rata inca 2.5 ani (1280 ron la 3 luni la Porsche Asigurari vs 1680 ron/an la Generali)

 

Daca masina mai mult sta in asteptarea concediului, am facut curatenie in compartimentul motor

IMG-20200725-160521.jpg

 

Edited by andrei0241
Link to comment
  • 4 weeks later...
On 6/11/2020 at 5:10 PM, andrei0241 said:

spre sf verii va primi si o resoftare - 190CP si 320Nm, sa fie mai sprintena

Până la urmă au ieșit doar 171CP, dar 360Nm. Deocamdată am făcut vreo 40km, cuplul suplimentar se simte bine ( în jurul a 2500rpm), îmi pare rău doar că nu am apucat să masor niște reprize în varianta stock pentru a vedea exact diferențele, că placebo clar lucrează 

 

Singura problemă e temperatura aerului pe admisie, la ambient de 23-24gr aveam deja peste 52gr

Un 2.0tsi 280cp însă avea peste 70gr,f mult deja

Edited by andrei0241
Link to comment

La TCM ai facut pana la urma? Pe fwd nu e dsg ul uscat? Caz in care 360nm nu sunt cam... multi?

La diferenta de cuplu nu are cum sa nu se simta :D

Edited by acidone77
Typo
Link to comment

Nu, am fost la AMC Motorsport, în Brașov, că eram în concediu, în zonă.

A mea e cutie manuală, nu m'a încântat cu nimic DSG'ul testat pe Ateca (1.4tsi 4drive și 2.0tdi 4drive), deci cuplul nu ar trebui să fie o problemă 

O să revin zilele următoare cu graficele dyno

Link to comment

Ai făcut și test dyno? Pt că mi se pare cam mare valoarea de cuplu fata de valorile prezentate pe site. 

Link to comment

Da, testare dyno valori standard (după upgrade la ultima versiune de soft de fabrică) și retestare după fiecare versiune de soft custom, cea care e acum este v3 (mașina a făcut vreo 15-20km pe dyno)

Testări făcute pe dyno Bapro

Standard mașina a scos 155.8CP și 282Nm

Edited by andrei0241
Link to comment

Mai rotunjeste si fabrica, e mai darnic si dyno ul, dar important e sa fii tu multumit de soft. Sa fie liniar, si elegant. De multe ori cifre mai mari nu impresioneaza cu nimic, decat un soft putin mai light si super corect facut.

Sa te bucuri de masina! Am uitat ca e manuala :)

Ps, amc cu cine colaboreaza.pt soft? Sau si le fac ei?

Link to comment

Sincer să fiu, nu știu dacă colaborează cu cineva sau fac ei totul, dar aș crede că le fac ei. 

Pe unul din proprietarii de la AMC îl știu de mulți ani, iar faptul că au dyno'ul lor îl văd că pe un mare plus, altfel probabil că nu aș fi făcut softarea curând 

Link to comment

Cam multe spike-uri in curbele de cuplu si putere... trage liniar? :) 

Link to comment

Da, ciudate curbele, dar posibil sa fie din cauza benzinei, care era totusi Petrom 99.

Masina mergea f bine si inainte si merge si mai bine dupa dyno. Cand o sa am ocazia, o sa incerc sa refac dyno'ul, intre timp o sa merg pe OMV100

 

Spike'uri similare am vazut pe un 1.4tsi 160cp, o fi un "feature"

Link to comment

Nu e feature, e ceva in neregula fie cu dyno fie cu masina. Incearca sa vezi cum arata si alte rapoarte de la ei.

Am atasat un dyno facut la golful meu  stock

dyno.JPG

Link to comment

Am mai vazut un dyno de TSI (cel de 160CP) si ala la fel era. La diesel'uri graficele lor arata ok, deci bancul dyno as zice ca e ok.

Nu ma pricep insa la ce parametri se seteaza la masuratorile dyno (poate ar explica "zimtii" graficului), dar din moment ce motorul mergea bine cu graficul initial si merge si mai bine acum, nu e o problema ptr mine

Link to comment

si eu am soft de la amc, tot spyke-uri urate...   Dyno facut in alta parte,   nu stiu ce sa zic...  Bujii ok, benzina 100, si totusi spyke-uri...  Am fost avertizat inainte sa nu merg la ei, dar...

Edited by Mumus.
Link to comment

Daca cu softul original ai spike-uri atunci e clar ca nu e problema de soft, ci de altceva. Problema poate sa fie la dyno, la medierea valorilor si taierea valorile joase si inalte cu un factor de corectie, pe care ei probabil nu il aplica, sau un defect mecanic la dyno.

 

 

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!