Jump to content

Seat Ateca 1.4 TSI 2wd 6mt


andrei0241

Postare recomandată

Eu nu am apucat sa o testez prea mult dar imi aduc aminte ca am avut probleme de genul tau cand aveam navigatia aftermarket pe leon.

Era din setarile de traseu. Incearca sa schimbi intre scurt, economic si rapid si vezi daca e aceeasi situatie.

Ai alergat putin de ti-a iesit consumul ala. Ce medie de viteza ai avut?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

N'a prea fost alergata peste vitezele legale, dar autostrada isi cere consumul, A2 si A2 la dus si doar A2 la intoarcere au crescut sensibil media. Media de viteza chiar n'am retinut'o.

 

Cat despre setari, am verificat si sunt pe "Rapid" si in nici un caz parasirea drumului principal (E574, zona Rucar) ptr un drum secundar (presupun ca nu stie navigatia ca era drum pietruit) nu avea cum sa fie mai rapida (era vorba de portiuni de 300-400 metri in care el imi oferea alternativa, vedeam clar pe harta ca ma ia la misto)

Oricum, mi se par mult mai prost realizate hartile fata de ce am folosit ca navigatie originala in Portugalia sau mai ales Anglia

 

Important e ca masina merge bine, desi clar as fi fost mult mai multumit de un 2.0 TSI (insa cu manuala, deci vise ...)

Chiar ma gandesc la o resoftare, poate in vara viitoare, insa

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Ca tot zicea @Cristian ca n'au pus nici la 2.0TSI capac la baterie ... nu e bai, punem noi

20190604-192409.jpg

Link către comentariu

OEM sau aliexpress?

Vad ca si la tine e mizerie mare in compartimentul motor, ma gandeam ca are masina mea o problema.

Link către comentariu

Nu, de la chinezi, 10 euro. Capacul ptr motor era vreo 14, dar nu cred ca mai are rost

Mizeria e la ea acasa si nici nu m'am chinuit sa o inlatur, apare la loc foarte repede.

Postasem in iarna si cata zapada se adunase in comparimentul motor dupa o ninsoare mai viscolita, e clar ca scutul masinii nu acopera foarte bine

https://postimg.cc/pys1CwDx

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Dupa o iesire la Sinaia, am sarit binisor de 25k km, in continuare nici o problema.

A sosit si A119'le ce va fi montat probabil maine, iar pe drum am un kit de amortizoare ptr capota.

Ce'am observat azi, pe A2 si mi'a atras atentia: temperatura la ulei varia intre 107 si 109 gr C. E normal sa fie asa ridicata? (mers la limita superioara de viteza ptr autostrada, 30gr Ctemp exterioara)

20190623-194310.jpg

Consum Cta - Sinaia - cativa km prin zona - retur Cta (2 adulti, 1 copil, 2 jante mici cu bagaje)

Atk-Consum-Cta-Sinaia-Cta.jpg

Consum Comarnic - Afi Cotroceni - Constanta

Atk-Consum-Comarnic-Cta.jpg

 

Link către comentariu
21 minute în urmă, andrei0241 a scris:

Ce'am observat azi, pe A2 si mi'a atras atentia: temperatura la ulei varia intre 107 si 109 gr C

E perfect normala temperatura aia  si la mine se duce pana la 111-112 in conditii de solicitare maxima .  E adevarat ca atunci cand uleiul este fresh,  primii ~3000 km nu am vazut peste 105 grade in nici o conditie de temperatura exterioara dar pe masura ce scade "calitatea" se duce si mai sus.  Daca am informatia corecta , la 140 grade va fi o avertizare in bord . 

Daca este cuplata remorca aceasta avertizare se duce la 160 grade , pentru ca VW :)

 

A119C o am si eu si sunt foarte multumit !  Atentie cu cardul pentru ea ca este destul de pretentioasa la anumite modele .  Mai multe detalii daca vrei da-mi un PM. 

Link către comentariu

La mine uleiul a fost inlocuit la 20k km, deci se cam confirma ce spui, multumesc de confirmare (la Subaru stiam ca nu e de bine cand trece de 105gr)

Link către comentariu

Deci a aparut si pe Aliexpress kit de amortizoare pentru capota.

Astept feedback-ul tau, daca e ok comand si eu.

Link către comentariu

Da, sunt cel putin 4 vanzatori diferiti. Insa, din ce'am vazut, toti ofera cam acelasi kit, diferit de ce instalase ToniM pe'a lui. Difera punctul de prindere pe caroserie si nu am vazut nimic mentionat despre necesitatea de a taia ceva burete/cauciuc

O sa revin cu info daca primesc kitul in maxim 30 zile, altfel abia prin iarna o sa il pot monta

Link către comentariu

Mi se pare mai buna solutia asta de montare amortizoare. Unghiul de sustinere e mult mai potrivit. Sunt convins ca si amortizorul necesar e de valoare mai mica.

Link către comentariu

Ieri mi'am facut timp si am instalat Viofo A119'le. Cumparasem si un modul de alimentare din panoul de sigurante, insa am folosit o siguranta alimentata doar cat e contactul pus/ motorul pornit, in general oricum masina e parcata cu fata spre perete/ curte, deci nu ma ajuta prea mult modul parcare (plus ca trebuie activat de fiecare data cand lasi masina, e peste mana)

Ca impresii, pe timp de zi filmeaza f bine, se vad clar numerele masinilor din jur. Pe timp de noapte calitatea e decenta, insa la 100$ (camera/modul gps + kit alimentare + transport) nici nu ma asteptam la multe, deci sunt multumit, e clar peste B1W (care, luat din tara, e la acelasi pret cu A119 V2 GPS luat de pe banggood)

20190702-105206.jpg

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
On 6/23/2019 at 8:53 PM, Doomy said:

E perfect normala temperatura aia  si la mine se duce pana la 111-112 in conditii de solicitare maxima .  E adevarat ca atunci cand uleiul este fresh,  primii ~3000 km nu am vazut peste 105 grade...

M-ai facut curios sa verific si eu temperatura uleiului. Nu i-am dat niciodata importanta pana acum. Sta intre 102-105° fugarită pe serpentinele din defileul Dunării.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina ne'a plimbat la munte, dar de data asta la vecinii bulgari.

Cta - Negru Voda - Varna - Burgas - Borovets (plimbari Sofia, Plovdiv) si retur. Singura problema a aparut pe drumurile secundare (care's peticite de nu mai stii care cum arata asfaltul initial) - un greieras a prins grai in usa stanga spate. Sper ca nu va reaparea curand.

20190716-193340.jpg

Azi a sosit si am montat si kitul de amortizoare ptr capota. Montajul a necesitat doar doua chei (10 si 13mm) si dureaza 10 minute (la mine fixarea de pe aripa n'a avut nevoie de piulita incastrata din kit, ci dor am demontat un surub si in locul lui l'am montat pe cel cu cap bila din kit). Inaltimea la care amortizoarele deschid capota e aceeasi cu cea la care fixa tija capota, amortizoarele sunt destul de puternice incat sa nu ai emotii ca s'a putea inchide capota singura la vant, per total consider ca merita pretul (PS: coletul fusese declarat din China cu valoare de 5$ si nu am mai platit vama la el)

20190716-194019.jpg   20190716-195906.jpg   20190716-195909.jpg   20190716-195902.jpg

 

LE: nu am taiat nimic din burete si nici nu am vazut sa forteze amortizorul ceva prin zona respectiva, l'am urmarit pe cat a fost posibil la inchiderea capotei

 

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Foarte tare, acum le pot comanda si eu.

Interesanta alegerea de a merge la munte in Bulgaria, dar sigur e mai liber.

Link către comentariu

Offtopic: La bulgari aglomerat a fost doar in zona Burgas/ Nessebar, la intoarcere, in zona de munte a fost foarte liber, nu'mi pare rau de alegerea facuta

Ontopic: masina a trecut de 28.5k km, va urma revizia de 30k in curand

Ptr ca pe Forester au efect, ieri am montat si pe Ateca folie anti-ploaie pe oglinzi

20190716-115353.jpg

 

Link către comentariu

eu dau cu solutie hidrofoba pe parbriz si oglinzi si nu am probleme.

Link către comentariu

Folosesc si Abro ptr parbriz, isi face treaba mai ales la viteza, insa pe laterale si mai ales oglinzi efectul este mult redus (e si normal la oglinzi). Folia asta are efect aproape instantaneu si fara a fi in miscare si nu necesita reaplicare ca un tratament hidrofob.

Poza de mai sus e la iesirea din self'service, nu trecusera mai mult de 20 sec de cand oprisem jetul de clatire. Restul oglinzii nu avea nici un tratament hidrofob, parbrizul da (Abro aplicat acum vreo luna jumate, masina folosita ocazional) si totusi era plin de picaturi de apa

Link către comentariu

Disclamer: postez aici problema intrucat nu am gasit topic ptr ObdEleven, iar erorile pe care mi le'a gasit acesta nu am vazut sa aiba codul caracteristic de eroare ptr a cere ajutor in topicul de VCDS

 

Observasem de ceva timp ca nu'mi merge Blind Spot. Mi se mai intamplase in trecut sa se dezactiveze, insa de data asta nici nu se lasa reactivat, desi imi apare in meniu.

In seara asta am facut o scanare cu ObdEleven si din 11 erori, 3 raman active si Blind Spot'ul tot nu se poate activa.

Clar voi reclama problema la revizia de 30 000km, insa as fi fost curios care'ar putea fi cauza

 

IMG-20190718-WA0001.jpg   IMG-20190718-WA0002.jpg   IMG-20190718-WA0003.jpg

Imi pare ciudata ultima eroare cu "Lane change assistance", intrucat eu nu am camera la oglinda necesara sistemului.

Nu am facut de mult vreo codare, nu a fost nici un eveniment cu masina

Link către comentariu

Am pățit și eu acum vreo 2 luni sa imi pulseze senzorul din partea dreaptă chiar dacă nu aveam masina in unghiul mort. Inițial nu mi-am dat seama pe timp de zi, dar noaptea era chiar deranjant. Pulsa 3 secunde apoi se oprea, apoi dupa 20 de secunde la fel. Si totul dupa ce saream de 100 km/h. Am fost cu ea la reprezentanta si miau recalibrat toti senzorii, iar acum totul a revenit la normal. 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am comandat si eu kitul de amortizoare insa nu sunt prea multumit de ele. Amortizoarele sunt mult prea tari incat chiar si unul singur sustine capota. Din cauza asta, cand vrei sa o inchizi flexeaza tabla pe care sta balamaua. In plus, amortizorul apasa in jos pe garnitura de cauciuc care ar trebui sa se aseze pe dosul capotei. 

In consecinta le-am dat jos imediat :(

Link către comentariu
  • 1 month later...

Bifata si revizia de 2 ani/30k km.

Revizia plus montare roti iarna/ depozitare roti vara a costat un pic peste 1000 ron.

Din pacate nu au reusit sa reseteze o eroare ce face inactiv Blindspot'ul, a ramas sa revin ulterior pentru aceasta problema.

Cica au facut si reglaj faruri, conform cerintei mele (ei zic ca se face oricum in revizia de 2 ani - mi'e cam greu sa cred), dar inca nu am putut testa sa vad daca exista vreo diferenta

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ceva peste 31k km, sunt pe drum cauciucuri noi de iarna, Bridgestone Blizzak LM005 215/55/17 si sper sa ma rezolve la reprezentanta si cu Blind Spot'ul

Link către comentariu

O vizita la dealer si un update de software (n'am intrebat insa pe ce componenta) au rezolvat problema cu imposibilitatea de a activa Blind Spot

Link către comentariu
On 12/2/2019 at 1:54 PM, andrei0241 said:

Ceva peste 31k km, sunt pe drum cauciucuri noi de iarna, Bridgestone Blizzak LM005 215/55/17

Ptr ca era daraua mai mare ca ocaua, Ateca a ramas cu Conti 850P'urile in dotare, abia au 2 ierni si vreo 12k km rulati, iar Bridgestone'urile le testez pe cealalta masina.

Daca'mi va permite timpul, as da jos carenajele fata sa vad cata mizerie s'a strans la baza aripii, la toate celelalte masini de'a lungul timpului am gasit pumni de nisip/ pamant/ frunze

Media de consum pe ultimii ~4k km: 7.5%, 90-95% extraurban, 4-5 persoane

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!