Jump to content

Seat Ateca 1.4 TSI 2wd 6mt


andrei0241

Postare recomandată

La cererea publicului, mai jos si 2 poze, facute noaptea (ca hotii :P)

20180320_194232.jpg 20180320_194236.jpg

Link către comentariu

Mulțumim :) Se vede treaba ca la tine chiar e nevoie de protecția aia :D 

Link către comentariu

Masina e folosita pentru naveta (2x50km) si in spate stau mai tot timpul 3 persoane, deci zona e expusa la noroi, cand acesta e "disponibil" in natura.

PS: masina a fost curatata la interior acum o saptamana, nu mai exista urma de noroi/mizerie p'acolo. Preventiv, sub presul montat acum pusesem niste folie adeziva, insa aia a fost doar solutia temporara

Link către comentariu

Pe ambalaj, Karoq are alt cod fata de Kodiaq, si cum spatiul este mai mic la Karoq, cred ca se potriveste si la Ateca.

Link către comentariu
1 hour ago, stryder said:

Ciudat ca apare Kodiaq ca model compatibil. Covorasul e mult mai mic fata de cel dedicat ursului :) 

Pe subforumul Ateca postasem poza cu ambalajul si mi'a atras cineva atentia ca doar instructiunile de montaj sunt la fel pentru toate modelele, presul in sine are coduri diferite si, din ce vad, cel de Kodiak are si alta forma in afara de faptul ca e mai mare. 

Deci pentru Ateca/Karoq trebuie acesta, nu cel de Kodiak

Link către comentariu
  • 3 months later...

Masina a ajuns între timp la 7070km, cu o medie de 7.3 pe ultimii 3500km (majoritatea extraurban, 4-5 persoane, fara bagaje, 100km/zi)

Acum o luna masina a avut primul incident, un Clio Symbol si'a testat puterile cu partea posterioara a Atecai. Ptr Renault s'a terminat f rau, Ateca va avea bara noua, a preluat f bine socul, nu cred ca vor aparea surprize la reconstatarea la reprezentanta 

Azi am incercat si cardul de navigatie, insa doar sa vad ca incarca harta, sa il am ca backup, nu cred ca voi renunta la Waze. 

Am montat si niste grile pentru ventilatiile de la picioarele pasagerilor spate, asta a fost un pitic de'al meu de cand am luat masina, acum mi se pare in sf in regula 

O sa revin si cu poze zilele urmatoare, deocamdata e nevoie de o sedinta de detailing, mai ales la interior... a avut 'grija' fii'miu de spatarele scaunelor... 

Link către comentariu

Nasol. Imi pare rau. La prima vedere nu par prea multe stricăciuni la tine. Probabil le constati cand dai jos spoilerul. Bine ca haionul nu pare afectat

Link către comentariu

Chiar azi probabil o sa intre la constatarea finala masina. Din ce am inspectat ieri, doar bara si probabil tamponul de sub bara sunt afectate. Hayonul, stopurile etc au scapat

Link către comentariu

Erata: masina are acum 8700+km, ma uitasem eu aiurea in bord. 

Reconstatarea abia pe 9 iulie, bine macar ca pot folosi masina fara probleme 

Link către comentariu

Spre diferența de Clio, Ateca arata foarte bine. Era mai interesant pentru clio dacă aveai și cârlig de remorcare :) Nu pare afectat altceva inafara de bara și probabil tampoanele de sub ea. 

De unde ai luat grilele pentru ventilație? Îmi poți da un link? Mersi anticipat! 

Eu sunt mulțumit de navigația mașinii, cu toate ca folosesc ocazional și waze cu Google maps. Cel mai bine a mers navigația mașinii în afara României când ea mă ducea pe scurtături pe când waze nu. 

Link către comentariu

@justmadalin:Ornamentele ptr ventilatia spate le'am luat de aici. A durat aprox o luna jumatate livrarea, insa fiind livrare gratuita e ok, am fost anuntat cand a intrat coletul in tara, deci stiam cand sa urmaresc la cutia postala avizul.

 

Navigatia doar am probat'o sa vad daca imi incarca harta, in concediu o sa o incerc si pe ea, dar nu cred ca voi renunta la Waze in favoarea ei

 

Senzorul de parcare care in poza nu se vede am reusit azi sa'l aduc la pozitie, nu pare sa fi fost afectat, doar sarise din locasul lui din bara

 

In alta ordine de idei: a montat cineva folie de protectie solara la Ateca Xcellence? La celelalte masini am montat si s'a simtit o diferenta clara in confortul termic. Ateca, teoretic, vine cu geamuri atermice si cu cele spate colorate pe Xcellence, insa la caldura/soare puternic nu sunt convins cat de mult ajuta. Eu as pune fata/spate, eventual complet transparente, nu ma intereseaza intimitatea, ci doar confortul termic

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Mie mi se pare ca geamurile pe ateca fac treabă foarte buna pentru confortul termic asa cum vin ele din fabrica, inclusiv plafonul panoramic pentru cine l-a ales. Eu unul nu am simtit sa am o problema cu asta. Chiar si dupa o zi de stat in soare, cand plec acasa, nu e foarte incins interiorul, pot sa ma asez pe scaun chiar daca a batut soarele pe el, lucru care de multe ori nu puteam sa il fac la Ibiza cu tot cu folii pe geam.

Eu unul nu as adauga folie fiindca nu cred ca e necesar si in plus sunt un mare minus in caz de accident.

Link către comentariu

Pentru căldura te intereseaza radiații infraroșu in mod special. Geamurile au deja protecție, trebuie măsurat ce ofera acum, si ce aduce folia in plus. Altfel nu are sens sa iti dai de lucru. 

Modificat de HKHK
Link către comentariu

Da, clar IR ma intereseaza, de aceea as merge chiar si pe folie complet transparenta. O sa fac proba Seat vs Subaru (atermice vs folie) sa vad care'i mai eficient, numai sa prind o zi calduroasa, deocamdata e primavara la Cta

Link către comentariu

Nu asa, ca ai alți factori care pot influenta temperatura in habitaclu. Gen culoarea mașinii, izolate termică etc.

E un tester pt transparență, UV si IR nu mai stiu cum ii zice. Ala iti arata in % cata radiație trece.

De ex. Am vrut să pun folie si mașina avea deja protecție de 75%. Mă gândeam că nu are deloc. Cu folia pusă ajungea la 95% protecție. În concluzie, am renuntat la folie ?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi a trecut de 9000km. Pana luni, cand va intra la reconstatare pentru reparatia barii spate, i'am facut cunostinta cu o "sora", tot 1.4 tsi, manuala, fwd, probabil printre ultimele sosite in tara pana se va lamuri treaba cu WLTP.

20180706_124720.jpg

De curiozitate, am facut un test joi seara, aprox 2 x 7 km prin oras, alegand rute mai libere si mergand cat de economic as putea, scosesem 5.9%. Dar e chin, nu'i de mine asa ceva :)

Link către comentariu

Azi dimineata am lasat masina ptr reconstatare.

Dupa investigatii, bara spate trebuie si ea inlocuita, armatura metalica la fel si mai e o bucata de tabla care va trebui indreptata.

Daca tot a fost masina in service, am cerut si un schimb de filtru si ulei la cei 9000km. Cand am luat masina intentionam sa fac acel schimb la 3-5k km, dar s'a mers mult mai mult decat anticipasem cat am fost plecat din tara, dar tot n'as fi lasat uleiul initial cei 2 ani/30k km cand ar fi revizia normala

 

PS: se pare ca Lava Blue de mai sus a plecat la Buc, fusese comandata de dealer ptr stoc si a plecat la primul venit

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Bucuros de "rude", inca sunt putine Ateca prin oras! Lava Blue era cealalta optiune, dar s'a mers pe Cappuccino Beige ptr ca e mai putin vizibila mizeria pe ea :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In pregatirea concediului de sapt viitoare, am zis sa verific filtrele de aer.

Cel de la motor l'am gasit curat, chiar f curat si tinand cont de solutia de montare aleasa, o sa ramana pe pozitie pana prin iarna.

Cel de polen, insa, este foarte murdar, iesea praf din el ca din covoare, asa ca va fi inlocuit saptamana viitoare. Pentru cele aproximativ 200ore de functionare cat are motorul (~9000km), sunt un pic surprins, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat la 2 ani sau 20k km

Evident ca am reusit sa rup o ureche a capacului cutiei filtrului de polen, asa ca va cer ajutorul in a identifica piesa sa o comand pe viitor. Pe ea nu scrie decat Denso si un cod CZ116242, cautarea dupa acest cod insa nu imi da nimic asemanator.

Link către comentariu

Nici nu stiu unde e filtrul. De obicei sunt dupa torpedou si se acceseaza pe la picioarele pasagerului sau e sub parbtiz si se acceseaza din compartimentul motor. La ateca cum e ?

Link către comentariu

E in spatele torpedoului. Am sperat ca va fi sub acesta, demontasem o placuta de plastic, cea care cuprinde si lampa de iluminat la picioarele pasagerilor, dar degeaba.

La Ateca trebuie sa deschizi torpedoul la ~180 grade fata de pozitia inchis, nu ma incanta solutia foarte mult, dar o sa incerc sa imi fac un obicei din a inlocui filtrul de polen la ~6 luni (e cam 60 ron la magazinele de piese - Mann cu carbon, antibacterian, bla bla, precum cel original)

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!