Jump to content

Sfaturi achizitie Karoq


Doc Morelli
 Share

Postare recomandată

Intre Ambition si Style voi ce v-ati lua?

 

Karoq Ambition 1.5 TSI DSG , 150 CP/ 110

KW, DSG, Cutie automata de viteze 

Dotari optionale:
PPI Adaptive Cruise Control 
(viteza maxima 160 km/h)
si Front Assistant

9S6 Afisaj Maxi-DOT color 
9T1 Duze stropitoare parbriz incalzite 
PK4 Elemente suplimentare protectie sasiu 
PXA Family Pack 

contine: cos de gunoi,
SunSet (geamuri laterale spate si luneta
cu tenta inchisa),
sigurante copii usi spate
actionabile electric si
covoras portbagaj cu doua fete
(textil/cauciuc)

PJ1 Jante aliaj 
PJA Roata de rezerva de uz temporar 0,-- 0,--
4A3 Scaune fata incalzite 

cu reglaj termic separat

9WT Smartlink 
PLJ Volan incalzit multifunctional

imbracat in piele (comenzi radio si
telefon)

 

 

 

› 8 difuzoare
› A 3-a lampa de stop
› Activare lumini avarie
la franarea de urgenta
› Afisaj Maxi-DOT
› Airbag-uri laterale fata
si airbag-uri pentru cap fata/spate
› Airbag genunchi sofer
› Airbag sofer si airbag pasager
cu optiune dezactivare airbag pasager
› Avertizor centuri de siguranta
pentru toti pasagerii
› Bare longitudinale plafon
de culoare neagra
› Blocuri optice spate cu tehnologie LED
› Centuri de siguranta
cu sistem de prindere in 3 puncte pentru
toate locurile, pretensionate si
reglabile pe inaltime pentru sofer si
pasager
› Claxon bitonal
› Climatronic
instalatie de aer conditionat, automata,
cu distributia aerului in doua zone
› Discuri frana fata / spate
› Driving Mode Selection
› Elemente decorative cromate
› ESC - sistem electronic de stabilitate
› Faruri cu halogen
cu functie LED daylight
› Front Assistant
› Garantie extinsa la 4 ani
in limita a 120.000 km
› Geamuri atermice
› Geamuri electrice fata/spate
cu siguranta copii
› Hill Hold Control
› Iluminare ambientala banda LED
› Iluminare portbagaj
› Imobilizator electronic
› Inchidere centralizata cu telecomanda
› Intreruperea alimentarii cu carburant
si deblocarea usilor in caz de accident

› Jumbo Box - cotiera fata
cu compartiment de depozitare
› Lanterna LED portabila in portbagaj
› Light Assistant si senzor de ploaie
cu oglinda retrovizoare interioara cu
efect automat anti-orbire
› Lumina interioara cu temporizare
› Luneta incalzita
› Manere interioare usi cromate
› Manere plafon pliabile, cele din spate
cu agatatoare haine
› Oglinzi exterioare
vopsite in culoarea caroseriei
› Oglinzi exterioare reglabile
din interior, electrice si incalzite
› Pachet fumatori
(bricheta si scrumiera fata)
› Pachet sumar piele (maneta frana de
mana, schimbator de viteze)
› Parasolare sofer si pasager cu oglizi
si iluminare
› Pregatire telefon cu Bluetooth
› Proiectoare de ceata
› Racleta in capac rezervor
› Radio Swing MIB 2
display color 6,5" cu touch-screen
fara unitate CD
conectivitate: SD si USB
redare MP3/WMA
› Scaune fata reglabile manual pe inaltime
cu suport lombar
› Senzori parcare spate
› Servodirectie electromecanica
› Spatii depozitare in usi laterale
fata / spate
› Stergator luneta
› Suport ochelari
› Suport tichet de parcare
la nivelul parbrizului
› Torpedou cu iluminare si climatizare
› TPM - monitorizarea presiunii in pneuri
› Trei tetiere spate
› Volan reglabil axial si vertical

 

 

Karoq Style 1.5 TSI DSG , 150 CP/ 110 KW,

DSG, Cutie automata de viteze 

Dotari optionale:
KA1 Camera video spate 
$4U EURO 6D TEMP – INMATRICULARE CEL TARZIU 0,-- 0,--

31.08.2019

PW3 Oglinzi exterioare pliabile electric 

cu iluminarea spatiului de intrare in
masina si efect antiorbire

PH7 Sunset 

geamuri laterale spate si luneta in
nuanta inchisa

9S0 Virtual Cockpit 3
 

8 difuzoare
› A 3-a lampa de stop
› Activare lumini avarie
la franarea de urgenta
› Adaptive Cruise Control
(viteza maxima 160 km/h)
si Front Assistant
› Afisaj Maxi-DOT color
› Airbag-uri laterale fata
si airbag-uri pentru cap fata/spate
› Airbag genunchi sofer
› Airbag sofer si airbag pasager
cu optiune dezactivare airbag pasager
› Avertizor centuri de siguranta
pentru toti pasagerii
› Bare longitudinale plafon
de culoare neagra
› Blocuri optice spate cu tehnologie LED
› Centuri de siguranta
cu sistem de prindere in 3 puncte pentru
toate locurile, pretensionate si
reglabile pe inaltime pentru sofer si
pasager
› Claxon bitonal
› Climatronic
instalatie de aer conditionat, automata,
cu distributia aerului in doua zone
› Covorase din material textil
› Discuri frana fata / spate
› Driving Mode Selection
› Elemente decorative cromate
› ESC - sistem electronic de stabilitate
› Faruri cu tehnologie LED
cu functie AFS (Adaptive Frontlight
System) si proiectoare de ceata cu
functie cornering
› Front Assistant
› Garantie extinsa la 4 ani
in limita a 120.000 km
› Geamuri atermice
› Geamuri electrice fata/spate
cu siguranta copii
› Hill Hold Control
› Iluminare ambientala banda LED
› Iluminare portbagaj
› Imobilizator electronic
› Inchidere centralizata cu telecomanda
› Instalatie spalare faruri
› Intreruperea alimentarii cu carburant
si deblocarea usilor in caz de accident
› Jante aliaj Ratikon 7J x 17"

› Jumbo Box - cotiera fata
cu compartiment de depozitare
› KESSY - sistem de access in
masina si pornire/oprire
motor fara cheie
› Lanterna LED portabila in portbagaj
› Light Assistant si senzor de ploaie
cu oglinda retrovizoare interioara cu
efect automat anti-orbire
› Lumina interioara cu temporizare
› Luneta incalzita
› Manere interioare usi cromate
› Manere plafon pliabile, cele din spate
cu agatatoare haine
› Oglinzi exterioare
vopsite in culoarea caroseriei
› Oglinzi exterioare reglabile
din interior, electrice si incalzite
› Pachet fumatori
(bricheta si scrumiera fata)
› Pachet sumar piele (maneta frana de
mana, schimbator de viteze)
› Parasolare sofer si pasager cu oglizi
si iluminare
› Pregatire telefon cu Bluetooth
› Racleta in capac rezervor
› Radio Bolero, MIB2
cu touch-screen color, USB si cititor
card SD
› Roata de rezerva de uz temporar
› Scaune fata incalzite
cu reglaj termic separat
› Scaune fata reglabile manual pe inaltime
cu suport lombar
› Senzori parcare spate
› Servodirectie electromecanica
› Smartlink
› Spatii depozitare in usi laterale
fata / spate
› Stergator luneta
› Suport ochelari
› Suport tichet de parcare
la nivelul parbrizului
› Torpedou cu iluminare si climatizare
› TPM - monitorizarea presiunii in pneuri
› Trapa portbagaj electrica
si senzor deschidere (pedala virtuala)
› Trei tetiere spate
› Volan multifunctional imbracat in piele
(comenzi radio si telefon)
› Volan reglabil axial si vertical

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stii cum e, configuratia se face dupa buget si dupa nevoi ... in general cei care nu au limita de buget se orienteaza dupa niste dotari must have, cei cu limita de buget se straduiesc sa atinga maximul de dotari in bugetul disponibil. Altfel, daca Style e echipare superioara si banii nu sunt o problema, aia ar fi preferinta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca diferenta de pret nu conteaza, Style fara ezitare. Faceam un calcul cand cautam masina si luand in considerare echiparea standard, mai bine iei direct Style decat sa iei Ambition si sa incerci sa pui pe el dotarile Style. Te costa mai mult Ambition cu dotari Style. Cat despre dotari ... e o postare aici sau la discutii generale in care un coleg isi exprima punctul de vedere cu privire la unele dotari ... pe mine m-a ajutat foarte mult in alegere .... nu sunt intru totul de acord cu el dar na' fiecare cu pasaricile lui .... mie mi se par f utile urmatoarele:

- Cruise Control Adaptiv - am fost Corfu si inapoi si pot spune ca m-a ajutat in sensul reducerii oboselii; cel standard, 160 km/ora, mi se pare mai mult decat de ajuns; bonus: functioneaza si in ambuteiaje (inca nu m-am prins de ce uneori nu mai pleaca singura masina dar ii dau eu de cap ... cred ca daca sta mai mult pe loc, dar nu as baga mana in foc)

- cutie automata .. .cruise control adaptiv fara cutie automata ... e pustiu ... vorba poetului; in combinatia asta, pe A2 pana la mare, ai toate sansele sa atingi doar de cateva ori pedalele

- Smart Link (Android Auto) - un must pt mine, mai ales pentru Waze si Spotify. Apropo, a aparut varianta noua de android auto si arata f bine.

- initial am vrut camera spate dar masina nu este atat de mare incat sa fie imposibil de manevrat. As recomanda senzorii fata in locul camerei spate ... mai utili dupa mine

- kessy: o placere sa stii ca nu mai trebuie sa te cauti de chei

- scaune incalzite spate: am vrut in mod special pt ca am drumuri scurte cu copiii pana la scoala; pt confortul lor iarna

- Canton: diferenta este majora; initial am vazut doua masini cu Canton si mi se parea ca se aude la fel ..... la a mea am constata ca se auzea la fel de aiurea dar cautand in setari am constatat ca egalizatorul vine "la zero" ... am schimbat de acolo si diferenta este fantastica.

Modificat de strannyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la scaune , cele de la Ambition sînt total diferite față de Style , alegele pe cele sport , mult mai comode, dacă preferi Ambition .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa alegy Style cu ochii inchisi....dar asta daca bugetul nu e o problema .

Style e varianta superioara de dotari....dar te duce mai sus cu pretul cu cateva mii de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, strannyx said:

 

- .cruise control adaptiv fara cutie automata ... e pustiu ... vorba poetului; 

 

Asa este....eu am cruise control simplu pe Octavia si cruise control adaptativ pe Honda Civic, ambele cu cutie manuala....Sincer, ACC in combinatie cu cutie manuala mi se pare de multe ori ca ma incurca, in loc sa ma ajute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici e ACC si Front Assist (orice o insemna asta) .Cutia este automata. Am mers cu un Passat cu manuala si ACC ul mi s-a parut ciudat tare.

Cat costa Lane Assist si cat de bun e?

also - din motive ciudate am de ales doar intre astea 2 .

Modificat de JaMaL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JaMaL, eu nu as lua Lane assist in dauna unui tempomat. Am pe o masina din familie, si functioneaza asa: daca atingi cu ro roata  linia de demarcatie (indiferent ca este cea laterala sau de pe mijlocul drumului), volanul incepe sa tremure stanga-dreapta. Daca nu corectezi din volan, atunci te trage el inapoi pe banda ta. Cel putin asa functioneaza Lane Assist la Honda Civic, dar banuiesc ca si la Karoq e la fel.

Pe autostrada nu folosesc ptr ca mi se pare periculos sa imi vibreze volanul la viteze mari, mai folosesc pe DN-uri sau la mers in coloana.

Ce sa zic, nu e rau sa o ai, dar nu as da bani pe ea (la Civic a venit standard). Mult mai util e un tempomat adaptativ, combinat cu DSG, dupa parerea mea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Lane assitant 350 EUR + te obliga (in configurator) la oglinzi pliabile - 140 EUR. Eu il am (in ian 2019 era in alta combinatie decat acum) dar cum a zis si :vizitator .... daca e sa alegi altceva fa-o!

- stiu ca e mult .... dar daca alegi Virtual Cockpit - alege si navigatia Amundsen. Nu iti va parea rau! Sigur, ai varianta Mirror link - doar ca din nou cabluri prin masina ...

- clar DSG pentru ACC

- optiunea Side Assist (fostul Blind spot detection) este utila mai ales in combinatie cu senzorii de parcare. Mie unul imi place - https://www.youtube.com/watch?v=3WxHl2oUGb8

- Front Asistant (parte din ACC) - https://www.youtube.com/watch?v=xeFdIoblT90 

Alte detalii legate de asistenti - http://assistants.skoda-auto.com/?bid=004#karoq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lane Assist e foarte ok in combinatie cu ACC la drumuri lungi pe autostrada.

Asa cum ACC-ul te ajuta franand singur si mentinand distanta fata de masina din fata, Lane Assist te tine centrat pe banda ta atata timp cat e bine marcata si ai mainile pe volan. Ambele impreuna duc la o mai mare relaxare la drum lung si chiar le-as recomanda. In oras este, pentru mine, enervant pentru ca sunt destule situatii in care nu apuc sa semnalizez si interventia lui este ciudata dar se poate dezactiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai din cauza asta lane assist este activ doar la viteze de peste 60 km/h, deci in oras teoretic nu ai avea cum sa il folosesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masinile cu Traffic Jam Assist este activ si mai jos de atat chiar daca nu stiu daca exista optiunea pe Karoq sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate in Romania nici Karoq, nici Kodiaq, nici Ateca nu vin cu Traffic Jam Assist activ, desi e trecut ca dotare standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am remarcat sa se dezactiveze lane asist la viteza sub 60km/h. O sa studiez azi ca sa fiu sigur. Totusi in cazul meu mașina e cumpărată din germania. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fun fact : la portbagaj cu inchidere electrica se poate regla inaltimea la care se ridica trapa! il ridici la inaltimea dorita, apesi 5 secunde pe buton, masina memoreaza pozitia iar la urmatoarea deschidere portbagajul se va ridica doar pana la inaltimea selectata. Foarte cool.

Intrebare: Sistemul de sunet Canton vine cu un difuzor suplimentar, central in bord in locul spatiului de depozitare de acolo, sau e separat ? De asemenea am observat ca si portbagaju devine mai mic cu vreo 90l (destul de mult dupa parerea mea), podeaua este mai inaltata si ajunge la nivelul buzei portbagajului. Cei care au/ sau nu, pot confirma ? Multumesc !

Alta intrebare ;) -  garantia extinsa la 4 sau 5 ani depinde, evident de obiligativitatea efectuarii reviziilor la Skoda. Pentru cei care au facut deja revizii, care au fost costurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reviziile sunt cam la fel in gama generalista la VAG, o revizie mica e circa 700 de lei maxim, una mare cam 1200-1300, un schimb de ulei la DSG cam 1200 etc. Dar nu discutam aici de revizii sau despre cum functioneaza dotarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am canton dar am roata de rezerva de dimensiuni normale. Podeaua portbagajului este cam la 2 degete sub buza de jos. La cele cu roata de dimensiuni reduse e cam la o palma sub buza. 

Referitor la preturi : saptamana viitoare fac schimbul de ulei iar luna viitoare inspectia (alte chestii) si revin cu preturi

Sper sa nu fiu iar banat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei Respecta Regulamentul, nu are nimeni de ce sa te sanctioneze. Deschid eu un topic despre revizii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/8/2019 at 2:28 PM, JaMaL said:

Intre Ambition si Style voi ce v-ati lua?

 

Style, pentru ca are dotari standard mult mai bune.

Eu unul asta am comandat (22 apr) si inca astept. Am primit confirmarea ca va fi livrata in sapt 40, deci aproape 6 luni :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eutavi

La Canton ai difuzor suplimentar sus pe bord, in locul spatiului clasic de depozitare. Subboofer-ul este in roata de rezerva in portbagaj. In configuratia asta, podeaua portbagajului este mai jos decat buza lui .... nu stiu exact cu cat, dar este mai jos (max o palma).... 

ref "pana la buza portbagajului": stiu ca exista o varianta de karoq care are podea dubla la portbagaj, acolo am vazut podeaua "pana la buza"

 

try.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Astazi am dat si eu comanda pentru un Karoq Sportline 2.0 TSI 4x4 DSG culoarea Velvet Red. Am ramas foarte surprins de termenul de livrare de 35 de saptamani. Am pus pe masina urmatoarele dotari: Airbag-uri laterale spate, Camera video spate, Driving Mode Selection, Duze stropitoare parbriz incalzite, Family Pack, Faruri cu tehnologie LED, Instalatie spalare faruri, Parking Assistant, Plafon panoramic glisabil, Radio Bolero, MIB2, Scaune fata/spate incalzite, Side Assist, Smartlink, Sound System Canton, Trapa portbagaj electrica (pedala virtuala), Virtual Cockpit. Am ales Bolero pentru ca nu voi folosi navigatia masinii niciodata pentru ca exista waze si smartlink si pentru ca nu se justifica diferenta de pret doar ca sa vad harta in virtual cockpit. In alta ordine de idei sunt in dubii daca sa telefonez la dealer sa adaug Protectie suplimentara sasiu sau nu, asta pentru ca am citit pe aici pe undeva ca ar ajuta si la aerodinamicitate...

Pentru cei care o sa ma certati ca nu am luat ACC (varianta Sportline nu are ACC in dotarea standard) si Lane Assist va spun doar ca am in prezent pe o octavie  ACC si nu folosesc (doar la inceput sa vad ce si cum...).   

Discount primit 4% PFG (PFG- Porsche Finance Grup, masina o achizitionez in leasing pe firma) + Discount actiune clever aprox. 300 Euro + 800 Euro discount dealer. Discount total aprox. 2500 Euro incl. TVA.

Ce parere aveti ?

Adrian

Later edit: Am ajuns la Sportline pentru ca am vrut benzina, DSG, 4x4.... de asemenea am fost incantat de bara spate vopsita in culoarea caroseriei...

Modificat de Formox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitări, sa fie într-un ceas bun!

Cam aceeași configurație am si eu pe Octavia dar fără trapă. O să-ți placă cum trage motorul iar versiunea sportline arată foarte bine. 

Spațiul interior te satisface? Mie mi se pare destul de mică la interior față de Octavia. 

Protecția suplimentară sasiu este ok să o ai dar o poți cumpăra si după, probabil mai scumpă. 

Cat a fost pretul după toate discount-urile?

Așteptare ușoară!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de spatiu nu este foarte mare cum ma asteptam... este intradevar mai mic spatiul la picioare in locurile din spate cat si portbagajul este mai mic cu aprox 100 l.

Am vorbit intre timp la delaer si mi-a spus ca protectia suplimentara nu este un must have... masina mea avand citez "niste ramforsari de protectie metalice". (nu comentez).

Pretul de contract este  33.070 Euro.

Bonus dealer: covorasele de cauciuc cat si un breloc skoda. 

@tetea ce consumuri ai cu octavia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut noroc ca a venit navigatia bonus. Si din cauza ei am luat cockpit. Dar nu as mai lua masina fara acc decat daca as folosi masina doar urban. Pentru extraurban face toti banii.

Lane asist e folositor dar nu prea. Asa ca nu l-as adauga. Legat de discount ... 4% e clasic si restul variaza de la dealer la dealer.

Atentie la casco. Porsche are frasniza de 500 ron/eveniment daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la al doilea eveniment intr-un an....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!