Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

Doc Morelli

Sfaturi achizitie Karoq

20 postări în acest subiect de discuţie

Doc Morelli

Avand in vedere ca este disponibil la comanda in Romania, propun sa deschidem acest nou topic. De asemenea si configuratorul este functional acum, asadar puteti sa va jucati si sa cumparati dupa pofta inimii.

https://cc.skoda.at/cc-ro/ro_RO_SKODA/C/drive/360

Prima noutate care imi sare in ochi: airbag-urile laterale (care nu sunt standard in anul 2017 pe Skoda) te obliga si la "Sistem VarioFlex: 3 scaune spate". Adica, dintr-un foc: 250 Euro plus 350 Euro.

 

Modificat de Doc Morelli

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodoreanu

Inaca lipsesc multe combinatii motorizare clasa de echipare , nu este disponibil sistemul full digital al ceasurilor de bord . Nu poti comanda un 4x2 in varianta de varf Style idiferent de motorizare . Deocamdata este doar un compromis (speram de lansare) si nu sa fim iar clienti de mana 2 datorita politicii proaste Porsche Romania .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doc Morelli

Corect, hai sa vedem ce lipseste:

1. Benzina si tractiune integrala. Problema cred ca vine de la motorul de 1.5 TSI. Eu nu il vad pe nicio piata cuplat la o tractiune Haldex. La Ateca avem aceasta combinatie pentru ca acolo exista 1.4 TSI, nu 1.5 TSI. Probabil ca motorul este prea nou si nu a fost testat in toate combinatiile.

2. Active Info Display nu il vad nici in afara.

Altfel, nu vad mari lipsuri.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
laduncaag

@Doc Morelli  Nu ai dreptate cu airbag-urile. Cele laterale fata sunt standard pe Ambition deja, cele optionale sunt laterale spate. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doc Morelli

Corectez, am vrut sa spun airbag-uri laterale spate.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tiberiu D.

Vă salut,

Ce părere aveți de motorul de 1l TSI? Merită să fie luat în calcul, comparativ cu frățiorul un pic mai mare de 1.5l?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi511

Nu pe Karoq. Din niciun punct de vedere. :)

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi511

@Tiberiu D. Nu mai da quote postului anterior pentru ca risti un avertisment.

De ce nu? Nu este suficient pentru o masina de dimensiunile Karoqului. Vorbim de 1.4 tone totusi.

Motorul ala este decent pe o caroserie de dimensiunile Fabiei. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tiberiu D.

Înțeleg raționamentul, și e într-adevăr primul care vine în minte (mașină grea, motor mic, exclus urcatul la munte cu 4 oameni și bagaje, etc). Dar vin și întreb altfel : chiar atât de evidentă este diferența de 0.5l, adică motorul de 1.5? Alte diferențe nu văd să fie (același turbo, același DSG, etc). Voi ce motor ați alege?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi511

Diferentele sunt ceva mai mari:

1. Un cilindru in plus pentru 1.5

2. Turbo mai mare

3. Putere si cuplu mai mari

4. Etc...

Chiar nu poti compara motoarele astea 2, indiferent de cat de mult iti doresti.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vdragos

Iar diferentele devin si mai evidente cind incarci masina :))

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GTD

Trebuie sa iti urasti rau viata sa pui motor de 1l pe hardughie. Daca diferenta de bani intre motoare este o problema mai bine te orientezi spre altceva sau un sh 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tiberiu D.

Bun prieteni, în concluzie văd că toată lumea se orientează spre un 1.5TSI minim; mi-am găsit răspunsul atunci, mulțumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi511

Idee e ca iti iei o masina de genul asta sa fie "buna la toate". Motorul de 1l scoate "buna la toate" din propozitie. :)

Edit: daca bugetul nu prezinta oprelisti atunci 2.0 tsi este calea. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doc Morelli

Momentan 2.0 TSI nu este disponibil pe Karok, doar 1.0 si 1.5.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
b94uri

Fiecare isi ia masina pentru ce are nevoie. 1.0 TSI DSG este perfect pentru traficul din Bucuresti cu 2 persoane la bord. Faptul ca iesi de 3 ori pe an cu el in afara Bucurestiului, nu stiu daca face sens un motor mai mare. Eu personal am in vedere o astfel de motorizare. Conduc acum un Golf 5 1.4 (80cp) de 1.2 tone si este mai mult decat suficient pentru nevoile mele. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doc Morelli

Corect, motorizarea si dotarile masinii se aleg in functie de nevoile fiecaruia !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Beyond

Salutare .

Ce parere aveti de " new dsg 7" care ar veni in combinatie cu 1.5 tsi ? Din pacate din ce am citit este tot DQ200 - uscata , deci nu prea inteleg ce ar fi asa " new" la ea  , sau poate gresesc eu.

Ideea in sine de automata este excelenta , cel putin eu asa as cumpara masina , dar cand ma gandesc ca tot "faimosul" DQ200 va fi pe masina , parca ma trece un fior :)

Voi ce credeti ? 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vdragos

E acelasi principiu de functionare si cu asta ti-am spus tot.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
75NOR

@Tiberiu D.

Domnilor, reiterez ceva ce tot "latru"  de suficient de multa vreme: masinile (motorizarile mai ales) NU se cumpara dupa parerile colegilor de forum. Nu motorizarea cel putin. Despre dotari, da, sfaturile sunt binevenite. In ceea ce priveste motorizarea, ceea ce pentru unii poate fi o 'lesinatura", pentru altii poate fi suficient, asa cum spunea @b94uri

In ceea ce priveste motorizarile, exista o singura cale buletproof ca sa-ti afli raspunsul: te duci si faci TD cu motorizarea dorita. Iti mai iei cu tine sotia si 1 prieten, ca sa simulezi masina incarcata cu bagaje si aia e.

Pentru bara la bara prin Bucuresti si Valea Prahovei, vei sta la fel in coloana cu orele si in 1.0TSI si in 6.2 benzina. Daca vrei sa o alergi constant in interurban si iti place sa calatoresti si cu altii si faci asta des, da, atunci nu e motorizarea potrivita...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×