Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

problema rezolvata.era garnitura de chiulasa pe care am schimbat-o si acum e ok :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este un loc unde poti verifica, si anume la dopul de cauciuc ce vine pe conducta din care ar trebui sa iasa furtunul pentru webasto.eu am avut si acel dop spart si pierdeam foarte mult antigel pe decelerare. o sa incerc sa gasesc o fotografie cu pozitionarea lui, sa vezi exact la ce ma refer.daca intre timp vreun coleg are o fotografie cu locul unde se afla, rog sa o posteze

Salut. Te rog ajuta-ma cu o poza , ceva.... am si eu o problema de genul asta si nu stiu ce sa mai fac.

Nu prea vreau sa schimb garnitura de chiulasa... Dar totusi te rog sa imi dai o poza cu dopul ala....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc sa gasesc topicul celalalt unde C O S M I N atasase o poza ci schema motorului pt ca nu merge forumul cum trebuie, caci iti indicam acolo unde e dopul. nu am din pacate foto cu dopul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

unde gasesc si eu termostatul l un passat din 2001 1.9 tdi motor avf? trebuie s schimb termostatul si nu m-as duce l service..o poza ceva daca m-ar putea ajuta cineva,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am precizat ca mesajul e scris de la servici ca sa motivez de ce nu am cautat linistit daca deja s-a discutat problema mea. Mai am 7 minute pana la ora 8 si nu voi avea timp sa caut, asa ca rog a fi iertat.

In 3BG-ul meu pe motorina e cand rece, cand cald cand dau drumu la climatronic. Desi apa e calda, motorul, adica, e cald, mi se intampla sa bage rece de tot aerul, la temperatura de afara sau, ma rog, apropriata... atunci sunt nevoit sa opresc motorul, sa il repornesc si de cele mai multe ori manevra aceasta declanseaza caldura. Un prieten, mecanic, mi-a zis ca ar fi posibil sa fie termostatul, dar de ce nu e tot timpul rece, atunci?

Voua vi s-a intamplat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu suspectez clapeta centrala din bord (mai exact actuatorul acesteia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu incalzirea la un Passat din 99.Nu baga caldura decit la turatii mari,am incercat sa curat radiadorul de incalzire bagind apa si spuma activa.A iesit ceva mizerie dar nu prea multa dar degeaba,tot nu incalzestse,si se aud bulbuci.Va rog dati-mi si mie niste solutii,cei care ati avut o problema similara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de problema cu caldura din interior pe care sper sa o rezolv sambata,curatind radiatorul din interior mai am o problema....cand dau sa dea aer pe consolele din mijloc baga numai pe cele din dreapta,stanga nu baga deloc pe cele doua.de la ce ar putea fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de dirijare a aerului blocata - o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am un passat 3bg b5 din 2002 1.9 tdi motor AVB, am probleme cu incalzirea nu stiu ce sa ii mai fac, Am schimbat termostatul, antigelul si nu stiu ce are nu baga caldura deloc. Spuneti-mi daca vii sa intamplat si voua cum ati rezolvat problema. Multumesc anticipat

Modificat de R_a_z_v_a_n
Mutat in topicul corect.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu am o plroblema nu imi baga caldura la picioare sus baga de te lesina si jos nu-ti mai simti picioarele Ce as putea sa fac?AC am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La fel am patit si eu cu masina mea...pierdeam antigel si nu stiam unde...ca mare mester am zis ca nu ma duc la service si am inceput sa ma uit la motor cm cu cm...si in spatele motorului am gasit acea Pipa de care se vorbeste de unde am vazut ceva urme mai maronii pe chiulasa....am pus mana dar nu am simtit sa fie ud...si normal ca eu cautam cand motoru era cald si antigelu era evaporat dar am zis ca nu dureaza mult si schimb oriungul de acolo...asa am si facut am desfacut pipa am mers cu oringul in mana la magazin am cumparat altul...aprox 20 bani...am mers acasa l-am pus cu un drum am schimbat si antigelul si de atunci numai pierd lichid....acuma problema majora a mea e ca numai sta apa pe 90 de cand a venit iarna...am testat-o cu VAG si toate-s brici...indica corect...am facut comanda de termostat mi-a venit si stau cu el in masina ca nu stiu sigur unde se afla si nici nu am scule la mine...dar daca cineva ar fi binevoitor si ar avea un program unde arata pozitia lui la un motor 1.9 TDI 81 KW AFN si m-ar ajuta ar fi de mare ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

astazi mi-am luat inima-n dinti si la ora 9 am inceput demontarea bordului in vederea inlocuirii radiatorului pentru ca nu imi mai baga deloc caldura.si intrucat tot traseul era fierbinte, inclusiv furtunele care intra in calorifer, mi-am dat seama de unde e buba. ce sa va spun....am ajuns la vorba lui C O S M I N referitor la faptul ca e munca naibii, insa rezultatul a meritat. operatiunea am facut-o intr-uns patiu inchis, si cu demontat bord, schelet etc etc, asteptat calorifer si montat totul la loc, a durat de la 9 dimineata pana la ora 19. nu mai are sens sa mentionez faptul ca radiatorul vechi era complet infundat si mai trecea apa cred doar prin doua canale....

asa ca va sfatuiesc pe cei care aveti probleme cu incalzirea, sa va inarmati cu multa rabdare, si cand sunteti sigur ca de acolo e buba, puneti-va pe treaba. si nu faceti greseala mea sa umblati cu apa in motor. toata vara am avut apa chioara si se vede unde am ajuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ai bagat si tu macar apa distilata?

si oricum problema nu a aparut in vara asta...nu s a facut peste noapte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit azi sa-mi schimb si eu termostatu'....acuma indicatorul de la apa sta lipit de 90 si numai misca...(de ar sta si ala de la motorina la fel :D) o seara minunata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

stie cineva vre-un service sau mecanic bun in bucuresti care sa-mi desfunde caloriferul de caldura cu presiune?? si daca in urma acestei operatiuni trebuie sa schimb antigelul sau il pot pune tot pe ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar cu presiune, nu se va desfunda. Se poate desfunda folosind o solutie facuta din soda caustica si apa fiarta....dar cat de bine face instalatiei in timp...cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scot ambele furtune de la calorifer inainte de a face asta. In acest fel nu ajunge nimic in instalatie.

Dar... cu toate astea e posibil sa nu faci mare branza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect adevarat.

Macar poate incerca, inainte de a demonta bordul. Oricum, cea mai sanatoasa varianta e demontarea caloriferului - asa cum ai procedat tu, la masina care apare in DIY-ul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate stiti vre-un mecanic priceput sa-mi demonteze bordul si sa-l puna la loc fara sa-i dea cu virgula :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare colegi,la passatul din semnatura am aceeasi problema.Nu mai baga caldura.Am dus masina la service si mi-au inlocuit lichidul antigelul,mi-au spus ca radiatorul de incalzire era obturat si ca au bagat solutie si ca acum apa ar circula normal,ambele furtune fiind fierbinti.Din pacate problema nu s-a rezolvat si ca explicatie au venit cu motivul ca clapeta principala(cea care comanda aerul cald si rece in habitaclu)este blocata si ca este musai sa dam bordul jos pentru asta.Dintr-un alt forum am citit ca se poate face verificarea actuatorilor si fara sa dai bordul jos ,prin demontarea torpedoului...Am facut o diagnoza la climatronic dar nu apare nici o eroare .In plus am flexat furtunul mare care duce la radiator de cateva ori si se simtea putina caldura dar dupa un minut maxim baga iar rece.Nu sunt sigur deocamdata ca acea clapeta este blocata .mentionez ca masina am lasat-o la service si nu am asistat la asa zisa reparare a ei.Daca aveti vreun sfat sau idee va multumesc anticipat.

Respect!

Modificat de bubbax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate AMBELE furtune din calorifer si baga apa cu presiune in calorifer. Daca trece apa si are si un debit bun, problema e intr-adevar la clapeta. Dar ma indoiesc...

post-8441-0-04167900-1319290010_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat lichid credeti ca trebuie sa sacrific pentru operatiunea asta?Este posibil ca raditorul de incalzire sa fie infundat si chiar si asa ambele furtune sa fie fierbinti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!