Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

la faza cu presiunea la capacul de la vasul de expansiune la fel e si la mine, fasaie un pic de tot nu prea am vazut sa faca mare presiune in schimb am foarte multe furtune care intra prin incalzitorul de la filtru de motorina si altele si tind sa cred ca apa calda cam greu ajunge in vasul de expansiune. plus CAND DAU caldura la maxim aud si eu acele clocituri dar de 3 luni de cand am masina nu mi-a scaut deloc antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt faza cu clipocitul, am "brevetat" :lol: o procedura, acum vreo 2 ani - cu motorul cald, stange de vreo 20-30 ori, furtunul gros de sus din radiator, pana arunca tot ce are in vas.

Sa revenim -novak - scoate aparatoarea de plastic (de langa baterie) ce acopera cele doua furtune care aduc lichidul de racire, in calorifer. Cu motorul cald, caldura data drumul, vezi daca ambele furtune sunt calde. Eventual scoate furtunele alea (cu motorul rece, sa nu te arzi) si baga apa cu furtunul pe tur. Daca nu e infundat, trebuie sa iasa cu presiune pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu iese oricum prin capac?

Oricat de infundat ar fi apa tot trece prin el, se infunda prin canale dar in cap inainte de fagure nu prea are vreo sansa sa se infunde, deci apa tot va trece prin el, nu?

Mie mi se pare ca cel mai simplu este ca atunci cand apa e la 90 sa opriti vreo 2 minute clima de tot, lasati motorul sa mearga pe loc.Porniti clima pe maxim cald si daca baga cald cateva secunde aproi rece caloriferul e de schimbat , simplu nu?

De obicei la acest model de pasat cald sau rece nu baga deloc daca v68 e stricat , parca asta era codul clapetei de cald-rece, e cea rosie de sub torpedo.

Am schimbat saptamana asta la un prieten radiatorul ala, chinul de pe lume, aproape o zi intreaga am muncit, vad ca problema apare des la masinile '98-2001.

Pe unul din furtune este o gaurica acolo, la cei care se aud zgomote, pe acolo se aeriseste daca s-a schimbat antigelul, probabil nu au aerisit cum trebuie, datorita pozitiei acel calorifer nu prea e aerisit bine.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, daca e infundat bine, debitul e foarte mic, la retur.....si e foarte des intalnita problema, cu radiator infundat. Perfect de acord cu V68-ul, la cei care au climatronic....dar asta se vede foarte usor pe VCDS.

Oricum, sunt 8 pagine de teste, solutii, probleme si rezolvari.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers prin oras cu masina vreo 1h, m'am opit sa verific furtunele nivelul lichidului etc... totul ok, dar dupa ce ''trag'' de masina 2-3 minute la 3000-3500 de turatii (in mers) nu mai baga caldura, trec doua trei minute si minune...iarasi am caldura... am scos furtunul de retur de la vasul de expansiune ,un amic accelera dar nu arunca apa..sa fie dusa pompa???? ciudat ca nu trece de 90 de grade...am fost la doua serviceuri si imi spun sa verific mai des nivelul lichidului de racire..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa cred, nu stiu ce cap are pompa la tine(plastic sau aluminiu) dar se poate sa nu se invarta.

Daca nu intoarce apa in vas niciodata e cam de la pompa.dar ar trebui sa vezi daca nu cumva e termostatul blocat pe inchis pt ca nu prea aduce apa in vas daca el nu deschide.La fel poate si din radiator infundat dar ar face presiune mare pe furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema apare destul de des la Passaturile mai vechi pentru ca unul din proprietari a bagat apa de la robinet in loc sa bage apa distilata si antigel.

Pompa precis are paletii de plastic. Daca e defecta, acum nu prea se incalzeste pentru ca e frig afara si probabil cat de cat tot il misca pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin.....motorizare ''o herghelie...'' esti cel mai tare.. :icon_thumleft:

revenind la problema mea. da, nu arunca apa daca nu e deschis termostatu, eu merg asa cum e ,cu ''clipocitul ala'' ...intr'o zi...poate ''crapa'' de tot si isi da duhu...si atunci stiu o treaba....

Problema apare destul de des la Passaturile mai vechi pentru ca unul din proprietari a bagat apa de la robinet in loc sa bage apa distilata si antigel.

Pompa precis are paletii de plastic. Daca e defecta, acum nu prea se incalzeste pentru ca e frig afara si probabil cat de cat tot il misca pompa.

ce se intampla daca unul dintre propritari a bagat apa si nu antigel???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clorul din apa este coroziv si ataca furtunele si metalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu iese oricum prin capac?

Oricat de infundat ar fi apa tot trece prin el, se infunda prin canale dar in cap inainte de fagure nu prea are vreo sansa sa se infunde, deci apa tot va trece prin el, nu?

Mie mi se pare ca cel mai simplu este ca atunci cand apa e la 90 sa opriti vreo 2 minute clima de tot, lasati motorul sa mearga pe loc.Porniti clima pe maxim cald si daca baga cald cateva secunde aproi rece caloriferul e de schimbat , simplu nu?

De obicei la acest model de pasat cald sau rece nu baga deloc daca v68 e stricat , parca asta era codul clapetei de cald-rece, e cea rosie de sub torpedo.

Am schimbat saptamana asta la un prieten radiatorul ala, chinul de pe lume, aproape o zi intreaga am muncit, vad ca problema apare des la masinile '98-2001.

Pe unul din furtune este o gaurica acolo, la cei care se aud zgomote, pe acolo se aeriseste daca s-a schimbat antigelul, probabil nu au aerisit cum trebuie, datorita pozitiei acel calorifer nu prea e aerisit bine.

la furtunul de langa pompa servo gasesc acea gaurica pt aerisire???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clorul si mineralele. Mai ales sarea.

In plus, unii mai si amesteca tipurile de antigel si rezulta un amestec cu ghemotoace gelatinoase.

Ba mai mult, nici nu l-au inlocuit niciodata in cei 10 ani de functionare...

Lichidul de racire are si el proprietatile lui si niste reguli de intretinere iar in timp isi pierde anumite calitati anticorozive. Nu ma apuc acum sa le dezbat. Daca producatorul motorului recomanda ilocuirea antigelului la un numar de ani, ar trebui cat de cat respectata cerinta lui.

Nimeni nu-l schimba la 2 ani, dar si sa-l lasi 10 ani e o prostie...

Eu cand am luat masina, primul lucru a fost sa curat instalatia si sa pun antigel G12 nou, in amestec de 50-50% cu apa distilata. Si n-am avut probleme.

PS: eu nu stiu de ce gaurica de aerisire vorbiti. Am desfacut mai multe Passaturi pana acum si n-am vazut nimic de genul asta.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , furtunele de la intrarea de la radiatorul de interior sub grila de la stergatoare, acolo primul din stanga are o gaurica pe el , se trage de el in afara un pic dupa slabirea colierului si apoi va iesi apa pe el pentru aerisire, dupa ce iese aerul daca exista, il bagi la loc.

Sa nu umblati la furtunele de apa cand e incinsa si are presiune ca riscatii sa va opariti.

Aerisirea o faci cu motorul pornit dar trebuie sa ai grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , furtunele de la intrarea de la radiatorul de interior sub grila de la stergatoare, acolo primul din stanga are o gaurica pe el , se trage de el in afara un pic dupa slabirea colierului si apoi va iesi apa pe el pentru aerisire, dupa ce iese aerul daca exista, il bagi la loc.

Sa nu umblati la furtunele de apa cand e incinsa si are presiune ca riscatii sa va opariti.

Aerisirea o faci cu motorul pornit dar trebuie sa ai grija.

E ADEVARAT, AM GASIT ACEA GAURICA, IESE AERUL...MAI MULT DE CAT MA ASTEPTAM, PROBABIL OPERATIA TREBUIE REPETATA PT CA SI ACUM SE AUD ACELE SUNETE...MAI PUTIN DAR SE AUD.

MULTUMESC FRUMOS.

Modificat de novack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:exclaim: pana la urma e pompa de apa, dupa o anumita turatie merge in gol. :exclaim: am schimbat toata distributia + ulei 1200 ron :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ieri am amintit de ea...

Bine ca ai rezolvat. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie neaparat sa curga apa prin furtunul cel mic care vine la vasul de expansiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ceva e imposibil...iarasi nu am caldura in masina....asta se intampla dupa ce trag putin de masina ...cand schimb dupa 3000-3500 turatii,am verificat furtunele care intra in calorifer, erau reci, am luat capacul de la vas nu a fost mare presiune, temperatura apei 90 de grade...imi vine sa ii dau foc.

repet: daca nu trag mai tare de masia totul e ok...cum schimb dupa 3000-3500 turatii, se opreste caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierderi de antigel mai ai? ai verificat "pipa" de care ti-am zis? tare imi e teama sa nu ajungi la schimbarea garniturii de chiulasa....cum am patit si eu...bine...eu m-am tarat cu "bolboroseala"luni bune pana cand vara in sarcina mi-a aruncat tot antigelul pe valva de suprapresiune de la vas

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierderi de antigel mai ai? ai verificat "pipa" de care ti-am zis? tare imi e teama sa nu ajungi la schimbarea garniturii de chiulasa....cum am patit si eu...bine...eu m-am tarat cu "bolboroseala"luni bune pana cand vara in sarcina mi-a aruncat tot antigelul pe valva de suprapresiune de la vas

cat a costat sa schimbi garnitura???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAPTAMANA ACEASTA SCHIMB GARNITURA DE DE CHIULASA VICTOR REINZ, MANOPERA + PIESA 450 RON. SPER SA SE REZOLVE, DE NU...SIGUR II DAU FOC :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa verifice si planeitatea chiuloasei - eventual sa o refaca, daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut-o la un bun prieten si a fost "free of charge", nu stiu cat ajunge manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba caloriferul ca nu o sa ai caldura si nu umbla la chiulasa daca nu ai presiune in vas..., caldura nu are treaba cu garnitura de chiulasa, ar trebui s afaca presiune in vas ar trebui sa se incalzeasca mult mai repede...Gaseste un service capabil .Nu exista ca dupa 3000 de ture popma se invarte in gol.

Acuma, intreb nu stiu exact motorul , dar ajm vad la tine , nu are cumva in fata in stanga cum stai la volan pe un furtun de apa o supapa vacumatica?*Ma gandesc ca ai probleme cu un vacum sau chiar cu ea si atunci cand ii dai blana ea se trage si nu isi mai revine, ar trebui orpit motorul si apoi dupa cateva secunde repornit sa vezi daca baga iar caldura)

Parca aia are treaba cu caldura, verifica sa nu fie proasta, aia ori pierde aer la vacum ori, ori, ori...

Inca odata iti zic, daca tu nu te pricepi gaseste un service capabil ca asa ajungi sa iti mai iei una cu atatea investitii.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabriel-si eu as pregeta pentru schimbarea garniturii de chiulasa insa si faptul ca furtunele sunt reci la intrarea in calorifer e ciudat.eu dupa schimbarea garniturii am scapat de bolboroseala si aruncatul antigelului pe la supapa insa dupa aceasta operatiune aveam furtunele fierbinti la intrare in calorifer dar caldura PAUZA.....si asa am ajuns la calorifer.parerea mea este ca nu caloriferul e buba atat timp cat furtunele sunt reci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa aia e pentru incalzirea/racirea filtrului de motorina. La AJM/ATJ exista un radiator racit cu apa, montat direct pe filtrul de motorina.

Dar intr-adevar, cand e garnitura belita, ar trebui sa fie o presiune cam mare in instalatia de racire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!