Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

pai nu sacrifici prea mult lichid....pierzi ce este in calorifer si ce curge din furtune cand le scoti din calorifer...maxim un pahar. in rest folosesti apa cu presiune la operatiune....am trecut si eu prin asta insa crede-ma ca m-am rugat sa nu fie caloriferul si am incercat si clapete si furtune si toate variantele. clapetele se si aud daca asculti in zona centrala a bordului atunci cand comuti. nu stiu sigur daca se vad cand dai jos torpedo-ul.stiu sigur ca se vad cele de ghidaj jos/sus.

eu am schimbat iarna trecuta caloriferul-180 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la cat s-ar ridica manopera pentru o astfel de operatiune(montat /demontat bord ,curatat sau inlocuit calorifer)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,am desfacut ambele furtune si am bagat apa prin tur si prin retur si are debit puternic in ambele sensuri si nu ar arata ca ar fi obturat.M-am uitat pe sub torpedou si am vazut clapetele rosu si albastru ca lucreaza.Ce altceva ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scapat de demontarea caloriferului. :icon_thumright:

Inseamna ca pana la urma ai o problema la clapeta centrala. Va trebui sa incerci sa misti clapeta cu mana, sa vezi diferenta.

Sau... cu contactul pus, motorul oprit, ventilatia pe treapta 1, baleiezi temperatura de la HI la LO si asculti daca se misca clapeta si eventual aerul suflat are viteza mai mare pe HI sau pe LO..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta centrala se vede?Am identificat doar doua clapete,cea rosie si cea albastra,cea rosie se misca daca aduc temperatura de pe high pe low si invers iar cealalta reactioneaza normal atunci cand schimb directia aerulu(piept sau picioare).Mentionez faptul ca am baleiat temperatura pe trepta 1 de ventilatie(cu directioare piept) si am sesizat ca se aude ceva dar am senzatia ca baga mai mult debit de aer pe low decat pe high.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testele facute de tine sunt corecte. Toate merg si totusi nu baga caldura... :blink:

Ramane o singura varianta: pompa de apa defecta. http://vwforum.ro/topic/12983-nu-baga-caldura-in-masina/page__view__findpost__p__1167015

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

am si eu un passat 1,9 tdi 90cp model 2000, si am probleme cu incalzirea

am vazut ca majoritatea spun ca e vorba de radiatorul de caldura din bord, care poate fi infundat

se poate sa nu ai caldura si de la T - ul care raceste chiulasa?

am fost la mecanic si mi-a spus ca garnitura T-ului ( nu stiu cum se numeste exact)de pe chiulasa este fisurata

problema este ca cei de la piese auto nu -mi gasesc codul la aceasta piesa. este vorba de un T cu 3 iesiri / intrari: un tur , un retur si undeva sus un senzor de temperatura la apa.

poate sa ma ajute cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: T-ul... ? Ce garnitura? Astea sunt baliverne.

Fa testele ce le-am recomandat si colegului de mai sus si discutam pe urma. Lasa mecanicii, ca ajungi sa iei credit numai ca sa-ti repari masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu aceea problema cu incalzirea la un Audi A4(B5).Azi am desfacut furtunele de la radiatorul de caldura, insa in relanti nu imi vine apa la furtunul ce intra in radiator(tur), iar in turatie destul de slab(fara presiune). Acesta e un lucru normal sau ar ttrebui sa imi vina apa cu presiune? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal. Daca bine am inteles, ai scos furtunele de la calorifer, nu cele de la radiatorul principal din botul masinii.

Probabil ai o problema cu pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar furtunele de la calorifer le-am scos. Totusi daca ar fi vreo problema cu pompa de apa, nu ar fi trbuit sa imi apara alte probleme: ex sa creasca temperatura peste 90 grade? probleca caldurii cred ca e de cand am adus masinaa , adik 3 luni Mersi!

iaroi_andrei e id-ul meu de mess, daca vrei si ai timp sa intri , as vrea sa dezbat aceasta problema. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...aceeasi problema o am si eu.. imi arata apa la 90 de grade si nu imi baga caldura. cred ca este de la calorifer. m-ar interesa si pe mine cam cat ma costa sa il schimb la un service specializat. multzumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene,fa tot ce poti si evita demontarea bordului(dealtfel singura metoda prin care poti ajunge la calorifer).Ca idee la service te poate duce in jur de 1.000 ron si nu ai siguranta ca la remontarea bordului nu-ti vor ramane ceva surubele sau cleme.Caloriferul se poate desfunda insa necesita timp si rabdare .Ai demontat furtunele de la calorifer?Cele din partea de sus?Incearca cu aer pe tur si retur si solutie de curatire(chiar si otet) tot tur si retur(poti alimenta direct de la un furtun cu apa) si daca ai debit de lichid pe iesire inseamna ca nu este de la calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va Salut, sunt noi pe forum si nu am posibilitatea de a posta un nou topic, asa ca va rog sa intelegeti de ce postez aici. Am achizitionat de curand un Sharan 2.0i 1996, si acum cand a venit frigul am descoperit ca nu am caldura in masina. Masina are climatronic - clima era descarcata, am incarcat freonul asta vara si clima a functionat perfect. Problema cu caldura se manifesta astfel: nu baga caldura in fata, in bord si pe consola dintre scaunele din fata. In spate ( in haion ) unde are ventilatorul si caloriferul suplimentar baga caldura maxim.

Am schimbat termostat ( era bun cel vechi ), apa sta la 90, am schimbat antigel, am aerisit motorul perfect, am schimbat filtrul de polen si nimic - nu baga caldura decat foarte putin si in mod ECON. Am o vaga impresie ca baga putina caldura in modul ECON, dar foarte putin si masina se incalzeste cu greu pe parcursul a 50-100 km.

Ce ma sfatuiti sa fac ?

*mentionez ca masina are cliamtronic, nu da erori la scanare referitor la climatronic !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am uitat pe schema sa vad cum e la tine, dar se poate sa ai caloriferul infundat. Intra pe clima si vezi motorasul de la clapeta rece-cald - isa face treaba. Urmareste-i valorile cand tu comuti de la rece la cald. Daca da, atunci e caloriferul de vina. Daca nu, e motorasul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin, ms ptr raspuns, am fot la un alt mecanic, mai priceput un pic, a verificat manual daca furtunele de la calorifer sunt fierbinti si au presiune, da, el garanteaza ca nu e caloriferul e vina, A deconectat bateria, apoi a conectat din nou si a scanat cu vag com-ul si a iesit o eroare, 01273 fresh air blowers -V2.

De la ce poate sa fie eroarea asta si ce piesa trebuie schimbata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ventilatorul functioneaza, nu poate sa fie de acolo......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti..de ceva vreme se aude in bord un sunet de clocotit (bule de apa) + nu am caldura, doar uneori baga caldura,am observat daca merg cu masina mai sportiv nu mai baga cald doar rece.temperatura in bord e ok 90 de grade. e un passat 1.9 tdi ajm 116hp.sa fie infundat caloriferul sau ..... ???? de la ce se aude clocotitul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completezi lichidul de racire sau e la nivel mereu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai..de o saptamana am schimbat antigelul...a scazut putin, dar am observat sub borcan pe niste furtune o pata de antigel, acum nu stiu sa fie de cand am schimbat antigelul sau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica, dupa ce alergi bine masina, daca furtunul gros care intra sus in radiator, nu e foarte tare .... daca da, problema e la garnitura chiulasa sau chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu cu masina mea...pierdeam antigel si nu stiam unde...ca mare mester am zis ca nu ma duc la service si am inceput sa ma uit la motor cm cu cm...si in spatele motorului am gasit acea Pipa de care se vorbeste de unde am vazut ceva urme mai maronii pe chiulasa....am pus mana dar nu am simtit sa fie ud...si normal ca eu cautam cand motoru era cald si antigelu era evaporat dar am zis ca nu dureaza mult si schimb oriungul de acolo...asa am si facut am desfacut pipa am mers cu oringul in mana la magazin am cumparat altul...aprox 20 bani...am mers acasa l-am pus cu un drum am schimbat si antigelul si de atunci numai pierd lichid....acuma problema majora a mea e ca numai sta apa pe 90 de cand a venit iarna...am testat-o cu VAG si toate-s brici...indica corect...am facut comanda de termostat mi-a venit si stau cu el in masina ca nu stiu sigur unde se afla si nici nu am scule la mine...dar daca cineva ar fi binevoitor si ar avea un program unde arata pozitia lui la un motor 1.9 TDI 81 KW AFN si m-ar ajuta ar fi de mare ajutor

poti sa pui o poza cu pipa aia, sau unde e pozitionata ....pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@novack-fix aceleasi simptome le-am avut si eu....eu am avut clipocitul de la garnitura de chiulasa plus ca pierdeam antigel...dupa ce am schimbat garnitura totul a fost ok, insa tot pierdeam antigel si nu aveam caldura in masina.am avut acea pipa crapata si caloriferul infundat.

L.E.-piesa 10 este pipa

post-11532-0-82258200-1320336969_thumb.p

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei bine, eu am caldura in masina doar ca sunt momente in care baga rece dupa ce e cald motorul, mentionez ca furtunul care intra in radiator din motor nu e tare(pot sa strang de el) problema mea e ca se aud acele sunete si uneori se opreste caldura...nu arunca niciodata apa din vas, chiar daca il deschid dupa ce am mers 1h 2h cu masina,deschid capacul incet dar nu vad sa fie presiune in vas., nici nu am abservat sa fierba apa.

Verifica, dupa ce alergi bine masina, daca furtunul gros care intra sus in radiator, nu e foarte tare .... daca da, problema e la garnitura chiulasa sau chiulasa.

am verificat, nu e tare...si nici nu e cald, in bord imi indica 90 grade. nu mai stiu ce sa fac...toti mesterii isi dau cu parerea si nimic concret. vai de curu lor :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!