Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Ok imediat ma duc sa ma apuc de verificari,mersi.o sa revin cu rezultate.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu caloriferu e problema,intra si iasa antiger fierbinte,deci nu e infundat,mi-a zis un mecanic cica lucreaza numa la vw,audi si skoda ca s-ar putea sa fie o clapeta ce nu mai inchide cum trebuie sa directioneze aeru prin calorifer.marti e ziua cea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata dupa scanare 444 00 si am incercat si cu motorul pornit si oprit iar caloriferul arde, mersi de documentatie.

e pusa pe HI si deabea se simte ceva caldut,o adiere.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E irelevant daca sant calde sau nu ambele furtune ce intra in calorifer. Am mai intalnit si eu problema si fiind calde ambele, am zis ca e bun caloriferul.

Asa ca fapt divers, ce culoare are antigelul din vasul de expansiune?

La varsta asta, daca n-a fost folosit antigel curat si schimbat la timp, ai foarte mari sanse sa fie infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata.cu totate ca ambele furtune erau calde si ma indus in eroare am optat totusi sa le desfac si sa vad care-i treaba pe acolo,bineinteles era infundat.Antigelul e G12 Rosu(in vasul de expansiune se vede curat)mizeria s-a depus toata in calorifer si nemaiputand face circuitu nu a adus mizerie in vas .Mersi baieti pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Si eu am avut o asemea problema si am observat ca furtunele care intra in habitaclu sunt mai sus pozitionate decat vasul de expansiune.Eu am verificat sa vad daca e caloriferul infundat si nu era.Atunci am scos furtunul de retur de la vasul de expansiune si am bagat pe el apa(am facut o aerisire la toata instalatia) si apoi aveam caldura.Si inainte de asta mi-a scazut nivelul anitgelului in vas,aproape de tot.

Singura problema e ca inca imi mai bolboroseste prin bord si nu-mi dau seama de la ce ar putea fi.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai garnitura de chiulasa impuscata si sa iti vina bule de aer de compresie prin antigel. De atunci trebuia sa se aeriseasca....nu crezi ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a linistit bolborositul in bord si am facut un drum de Brasov->Galati->Brasov fara ca nivelul anitgelului sa mai scada :Driver: ...acum sper sa nu reapara fenomenul...si am mai schimbat si capacul de la vasul de expansiune...

Numai bine! :icon_thumright:

Modificat de Dominic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
gata , am rezolvat treaba am montat ieri ventilatorul marca GERI ,sper sa fie ok [...] acum clima merge perfect ,baga rece ventilatorul porneste totul e in regula , deseara ii mai fac o scanare si sapt viitoare ma duc sa complectez si freon sa fie totul in regula !

salutare , am din nou probleme cu climatronicul , acum nu mai da cald nici sa-l bat !

afara sunt 10 grade si chiar daca-l dau pe HI nu da caldura , tot rece baga , oare sa fie senzorul de temperatura dus !? culmea face asa de cand am schimbat ventilatorul ca nu baga rece !

vreo sugestie !?

azi sau maine tre sa-i fac o scanare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caldura trebuie sa-ti bage chiar daca afara ai 50 de grade, independent de senzorul de temperatura exterioara.

Roaga-te sa nu fie infundat caloriferul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu fie caloriferul , stiu ca trebuie dat jos tot bordul apropae ...

oare alta varianta care ar mai fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor, conductele de cauciuc care intra in bord spre radiator cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au cum sa nu fie calde, dar daca e infundat se scot furtunele de tur retur si se baga apa cu presiune pe circuit dar invers de la retur la tur, poate arunca mizeria afara care e depusa pe fund(si rugina....da rugina sa nu va mire). Eu as incerca si cu ceva substante de genul celor care se folosesc la curatarea intalatilor sanitare, dar care sa nu atace garnituri, calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cautam de nebun unde am psotat ... e mai bine ca ati mutat postul aici

deseara ma duc la mecanic sa vad ce si cum e cu masina ! va tin la curent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ii dai un test de actuatori la climatronic sa miste clapetele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la scanat cu masina si nu au iesit nici un fel de erorii pe nici un modul , cu atat mai putin pe climatronic

ciudat e ca daca dau drumu la caldura dupa ce climatronicul a fost oprit circa 1 minut vine cald ,dar dupa o scurta perioada incepe sa bage iarasi rece indiferenta ca e pe HI

daca opresc climatronicul duap ce ininitial l-am pornit pe cald prin fantele de aer vine aer cald- caldut !

testul de clapete il pot face si din setarile climatronicului ? sau trebuie Vag ?

e ciudat ca acest fenomen se manifesta de cand am schimbat ventilatorul din cauza ca imi dadea numai cald in masina ! deci ma indoiesc sa se fi infundat caloriferul in 2-3 saptamani

mai ales ca nu am folosit "cald"

astept in continuare ideii :vaidecapulmeu: daca o sa intru in pana de ele am sa ma duc la un atelier specializat !

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput ai putea sa citesti ce-i pe aici, poate-ti raspunde la unele intrebari... Tind sa cred ca ai caloriferul infundat daca zici ca pentru o perioada scurta iti da caldura... Incearca sa faci ce ti-a spus colegul vicius mai sus si poate da ceva rezultate!

Modificat de albert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee cat se poate de buna ar fi: cu motorul oprit si contactul pus, ventilatia pe prima treapta, dai temperatura de la minim la maxim, pui urechea la fanta centrala de aer si asculti daca se aude vreo diferenta intre aerul suflat cand e dat climatronicul pe rece si cel ce il sufla cand e pe cald.

In mod normal se aude ca in una din cele 2 stari are o viteza mai mica, circuitul aerului printre clapete avand un drum mai lung.

Eu asa am diagnosticat cel mai usor si definitiv la Passatul ce i-am demontat bordul si inlocuit caloriferul.

Daca nu auzi nici o diferenta, atunci clapeta centrala e rupta.

PS: nu conteaza ca nu ai folosit "cald". Prin calorifer circula non-stop antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu auzi nici o diferenta, atunci clapeta centrala e rupta.

Cand e rupta acea clapeta primesti caldura ca si cum ai avea clima setata pe "HI" pentru ca fluxul de aer de la ventilator o impinge in acea pozitie. Stiu asta de cand am remediat motorasele de clima si avea motorasul pentru clapeta cald/rece scos. Avea clima pe "LO" insa in cam 2 secunde aerul impingea clapeta si aveam o caldura de ma ucidea. Vreo 2 zile am avut clapeta cu levierul legat cu sfoara...spre dreapta masinii. :frigbaitata:

Deci ori e blocata, ori e infundat caloriferul. Daca dai torpedoul jos(vezi DIY- remediere motoase climatronic), clapeta rosie are rolul de cald/rece. pentru a primi caldura (sau cand ai clima pe HI) levierul ala rosu trebuie sa stea in stanga de tot, chiar sa nu il vezi din dreptul torpedoului.17100908.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti deja ma ia cu sperieturi ...

sper sa apuc in weekend sa=i dau un diagnostic sau chiar mai mult sa rezolv problema ,

in bord se aud clapetelele cum functioneaza , iar daca o clapeta ar fi fost blocata as fi primit eroare pe vag la scanare corect !?

caloriferul de la ce sa se fi infundat ? de la calcar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor ,

am rezolvat si eu problema ,

caloriferul infundat si termostatul blocat pe deschis !

multumesc de sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zi-ne cum ai rezolvat problema... Ai cumparat piese noi? Ai schimbat caloriferul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!