Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

ooouuuuppppsssssssssss

mea culpa !!!

da termostat nou , 80 de ron ,original

si caloriferul a fost desfundat cu aer comprimat ( asta mecanicu a facut operatiunea , eu nu am avut timp si nici nu am fost acolo )

hai noroc si la mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ca sa iti dai seama ca e termostatul de vina era simpla o logare cu vagcomul. Puteai vedea usor ca apa nu sare de o anumita temperatura. Sigur era si caloriferul ? sa nu fi fost doar termostatul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca omul nu avea caldura DELOC, cum sa fie doar termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai initial am schimbat numai termostatul ! si tot nu venea caldura .. doar ffff putin

apoi am desfacut conductele si am bagat aer comprimat si apa sub presiune .. si a iesit doar "mal" vreo 20 de min

am facut actiunea asta pana ce a iesit apa curata..

acum functioneaza totul perfect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai mare grija de azi inainte ce pui in sistemul de racire: numai anitgel G12 (parca) si apa distilata, sa te feresti sa completezi cu ape din alte surse!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la mine te referi , normal ca asa o sa fac dealtfel asa am si facut pana acum

cauza la infundarea caloriferului cred ca e varstra masinii ... are 8 anisori si vreo 260000 de km !

multumesc de sfat , numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal! am si eu o intrebare... am un vw passat 1.9 tdi din 2000 si problema e ca nu da aer cald decat rece... ce se poate face in cazul; asta? ma poate ajuta cineva?

Modificat de adrianoana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia baga un ochi prin topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare . Am tot citit prin forum toate ideile posibile de ce nu baga climatronicu caldura, si: Am schimbat climatronicu , am schimbat senzoru de temperatura (unde l-am vazut pe d-zeu la peleu gol) acum a mai ramas sa vad ce e cu caloriferu din bord ca un furtun care intra e caldut si unu e rece poate e de acolo cum aflu va anunt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e furtunul doar caldut nu e bine,schimba si radiatorul ca e infundat. Apa in bord la ce temperatura iti sta?

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat necesar sa schimbi caloriferul. Desfa ambele furtunuri si baga aer comprimat pe retur, adica pe ala din dreapta cum stai in fata botului masini. Repeta operatia de cateva ori cand pe retur cand pe tur si nu mai ai probleme. Aceeasi problema am avut si eu si am rezolvat prin aceasta metoda. Acum am caldura in masina la fel la ca la o masina noua, baga cald de la temp de 60 a apei.

Un mic sfat. Atunci cand bagi aer comprimat pe retur sa nu stai in fata masinii ca te umpli pe toata fata de namol :)

Modificat de ucosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... Va deranjez si eu cu o problema mica...

Am caldura in masina dar partea de jos nu prea baga mai deloc aer cald (in fata e cat de cat caldut dar in spate e aproape rece). Sus baga caldura de nu poti sta in masina dar jos am probleme... :angry:

Ma poate ajuta cineva cu vreo solutie? Multumesc. O zi placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ballack, temperatura la apa e ok? Acul se ridica? Ai climatronic? Clapetele schimba ok? sigur se comuta pe cald? daca la toate intrebarile raspunzi cu DA, atunci ai caloriferul infundat, iar solutia pt desfundarea acestuia e descrisa mai sus. Un test cu VagCom iti va spune care e temp apei.....daca e peste 60 grade ar trebui sa inceapa sa fie caldut, iar peste o da in cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura apei este buna. Acul se ridica la 90 grade. Am climatronic si cand dau caldura in fata si sus se simte ca baga caldura, dar cand dau jos vine aer dar caldut aproape rece... deci doar jos nu baga caldura.. in fata la sofer se simte un pic mai cald aerul de jos dar in spate este rece (nu baga caldura aproape deloc :icon_thumright: )

Modificat de Ballack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@ballack-daca sus si in fata baga,inseamna ca problema e la clapeta care deschide jos, mai exact nu cred ca deschide.eu ieri de la 9 dimineata pana la 1 noaptea am stat tot din aceasta problema oarecum,in sensul ca nu imi mai baga caldura deloc.am schimbat termostatul, apoi pipa aceea din termostat in furtun avea niste rizuri rupte la interior si am stat 3 ore pana a venit.am montat totul, am bagat antigel nou, si....pauza,nicio schimbare.nu baga caldura absolut deloc,cu mentiunea ca pana sa ajung la service baga caldura doar cand mergeam in turatii foarte inalte.a venit "un mare" specialist si a conchis ca e clapeta centrala din bord gripata.am vazut ca e asa sigur pe el, am zis ca omul stie.a demontat torpedo-ul, a scos toata consola centrala afara, sa ajunga la clapeta centrala. din pacate nu am avut cum sa stau calare peste el in masina sa vad ce face acolo,dar mi-a spus ca aia era de vina.am bagat si eu mana prin gurile de aerisire din consola si cand am pus mana pe calorifer frigea intr-adevar,dar dupa aprox 2 min se racea si IOC caldura.dupa ce au continuat sa scoate toate clapele din bord,aeroterma si toate gurile de ventilatie plus cele care duceau la picioare au dat verdictul:pompa de apa.am ramas un pic socat, pentru ca ar fi trebui sa genereze si alte defectiuni eventuala avarie a pompei.intr-un final a mai venit un baiat care a spus ca nu se lasa pana nu o face,si dupa jumatate de ora de injuraturi cu cei doi care mi-au jumulit interiorul ca nu aveau ce sa caute acolo, i-a pus sa monteze totul la loc.cand am vazut ca nu prea mai reuseau sa le puna la loc,m-am luat si eu cu ei la cearta si le-am spus sa ia mainile de pe masina ca mi le pun eu singur la loc.au plecat,eu mi-am montat interiorul la loc(au reusit sa rupa o ureche in care se prinde comanda de clima si inca una de sub casetofon), si baiatul celalalt a inceput sa isi bage nasul pe la motor.dupa ce ne-am uitat la toate furtunele si conductele si fiecare piulita in parte, mi-a spus ca nu este aerisita desi din cate stiu modelul asta de masina isi face singura aerisirea.mi-a spus ca sunt anumite serii care nu se aerisesc singura.am spus ok,si circumspect am zis ca el.am bagat compresorul de aer pe returul de la vasul de expansiune si cu furtunul de retur in sticle am scos tot ce se putea scoate.am facut treaba asta de 4 ori si de fiecare data antigelul era aproape oparit.am bagat furtunul apoi si pe una din gurile caloriferului situate intre pompa de servo frana si baterie si a scuipat afara ce e drept ceva calamina si apoi de inca doua ori am scos si bagat antigel in masina.totul s-a facut cu raftul de HEPU langa noi pentru ca la fiecare ciclu iesea cu rugina si avea o culoare maro inchis nu roz si am zis sa pun antigel curat, desi baiatul mi-a spus ca nu este cazul.la fiecare ciclu verificam daca baga caldura.abia la al saselea ciclu a inceput sa bage caldura asa cum trebuie.si cam asta a fost buba mea la masina.pretul pentru treaba asta..... eu zic ca ok avand in vedere ca cel care mi-a reparat masina a venit de acasa pe viscol din berceni la 8 seara si a stat pana la 1, 300 ron cu tot cu antigel, fara termostat si conducta(70 ron).poate ca este mare,poate ca nu,insa sunt mulumit ca nu paralizez in masina.mentionez ca masina o am de 3 ani si in fiecare iarna cand o lasam pornita pe loc sa dau zapada, se dezmorta cam dupa 20 min.azi dimineata, dupa 5 min de mers pe loc, deja baga caldura in toata regula.

sincer eram destul de speriat de gandul ca trebuie sa schimb caloriferul, si apreciez faptul ca omul mi-a spus ca nu are nimic ,desi putea sa mi-l bage pe gat. pentru cei care aveti astfel de probleme, si nu le gasiti ezolvarea, va stau la dispozitie pe privat cu numarul de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.Problema mea se manifesta in felul urmator:la relantiu respectiv in miscare pana la turatia de 2000 baga caldura de simti cum arde la gurile de ventilatie,iar cand turatia depaseste 2000,sau masina e in forta,paaaa caldura,vine rece,mentionez ca am curatat caloriferul si motorul,schimbat termostat,curatat diverse furtune prin care circula apa(antigelul) dar nu reusesc sa-i dau de cap,de ce la turatie dispare caldura.astept un raspuns de la voi cat mai urgent pana nu-i dau foc :P :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii dai foc scapi si de noi :offtopic:...cel putin de cei de pe aria passat ;).

Dupa 2000 rpm sigur incepi sa castigi viteza si ma gandesc numai la motorase de clima....in speta V71 cel cu rol dublu - recirculare/volum aer. Propabil are clapeta blocata si odata ce castigi viteza aerul intra tot mai mult in masina si ...raceste, sau la fel de bine poate fi de vina V68 - cald/rece.

Aici vezi cum se scot eventual.

Faci test sa vezi ce erori ai pe clima :

- motor oprit

- apasa ECON + recirculare

- pune contact

- clima trece pe mod diagnoza si afiseaza erorile pe care le vei putea dupa ce apesi ce cald/rece ca sa le vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea pica din start, le-am verificat si nu dau nici o eroare 444 00 ,am puso si pe tester = nici o eroare,clapetele si motorasele verificate si ele,am uitat sa mai specific ca si daca stau pe loc si o tin turata peste 2000 imediat incepe sa vina aer rece deci nu e din cauza vitezei,am ajuns in pragul disperarii si nu stiu ce sa ii mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cu motorul pornit si cu clima in mod diagnoza(ECON + Buton incalzire albastru + ventilatie minus) verifici canalul 9 (pozitia actuala) si canalul 10(pozitia ceruta de unitatea climatronic) pentru clapeta de aer cald/ rece actionata de motorasul V68. Accelerezi peste 2000 rpm cand zici ca incepe sa bage rece vezi daca se schimba valorile pe canalul 9.

Detalii in pdf privind diagnoza :Driver:

Volkswagen_Golf_IV_Bora_Passat_climatronic_RO.pdf

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema cu caldura in masina. Problema o intalnesc doar cand circul cu viteza mai mare, peste 80 km/h. In acel moment aerul nu mai este cald ci caldut spre rece. Vreau sa va mai spun ca temperatura apei nu este niciodata la 90 grade doar cand este foarte foarte solicitat motorul si imediat temperatura apei scade pe la 70 de grade sau mai jos. Cand circul cu treapta a 4-a (un exemplu) si temperatura apei este sub 90 de grade caldura e OK in masina. E o chestie ciudata tare.

Are cineva idee ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul blocat in pozitia deschis.

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil la postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.Majoritatea problemelor de genu"nu baga caldura" se datoreaza unei grave erori facute de proprietari de passat ca atunci cand ai o pierdere de antigel repede mergem si cumparam solutie de lipit radiatoru,o varianta nu tocmai rea mai ales din punctul de vedere al costurilor dar trebuie citite neaparat instructiunile produsului in care se mentioneaza:dupa turnarea solutiei in vasul de expansiune se lasa motorul pornit si cu caldura data la mazimum si ca ventilatie dar si ca grade vreo 40 minute(eu am facut chestia aceasta vara :) :D .In acest fel se evita depunere acelei solutii pe radiatourul de incalzire care are niste conducte fff subtiri care se infunda imediat daca ajunge acea solutie dintr-o data in acel mic radiator de acea se da caldura la mazimum ca sa nu se faca depuneri si sa dilueze solutia respectiva.

pt Studio

Termostat intredeschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua! am efectuat si eu testele mentionate mai sus. la diagnoza automata a rezultat 444 02, iar la cele individuale, pe canalul 9 nu se schimba valoarea, pe cand la canalul 10 oscileaza intre 3.6, 3.7 si 3.8 la turatii de peste 2000. din ce am citit in pdf-ul atasat mai sus, rezulta un scurtcircuit pe minus. ceva rezolvari pt aceasta problema? multumesc anticipat. o zi buna!

LE: aceeasi pb o prezinta si passatul tatalui meu. nu baga caldura in masina si nici apa nu urca la 90 oricat de mult ai merge...

Modificat de arboby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu caldura cand trece de 2000rpm,era senzationala pompa de apa care are paletele din plastic si cand turatia crestea acestea patinau pe axul pompei si nu mai circulau apa.am dat o gaura prin suportul de plastic al paletelor si ax si am bagat un nit,de ce am facut aceasta operatie pt ca am fost la 3 magazine ce aduc piese si toti imi aduceau pompe cu palete de plastic care nu au viata lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Am si eu o problema cu caldura la masina. Am climatronic la ea, imi baga caldura dar daca folosesc doar 2 liniute, daca maresc ventilarea...sufla mai tare si aerul nu mai este cald..devine mai rece. Acum ma gandesc sa fie radiatorul infundat.Am pus mana pe furtunele ce duc la el..si le-am gasit caldutze. Acum astept sugestii in legatura cu problema mea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!