Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

salut sunt nou pe forum..am si eu o skoda fabia si am o mare prblema nu trage deloc la coasta si la drum in tins deabia trage puteti sa imi spuneti ce are ...cineva zice de clapeta de acceleratie sau debimetru de aer ..astpet raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa stiu si eu, va rog, care trebuie sa fie valoarea normala la relanti a MAF si valoare normala in mers a MAF.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa zip-uiesti logo-ul :blah_:. Pt relanti cam 270mg/str si la wot cam 850-950. Asta pt un motor stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bun log-ul. ;)

In primul rand aceleratia (throttle) trebuie apasata complet (100%), ca sa vezi comportamentul in toata paja de turatii.

In al doilea rand turatia trebuie sa inceapa de la aprox. 1400 de rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema.saptamana trecuta am facut un log in mers si coform indicatiilor primite am schimbat debitmetru.debitmetrul vechi din cate am inteleles nu trecea de 500 si practic in turatii mari masina nu avea puterea necesara. eu unul nu mi-am data seama dar asta a zis vag-ul.oricum , am schimbat debitmetrul si dupa numai vreo 10 km computerul de bord mi-a aratat emission chek, si la o scanare cu vag-ul eroare a fost urmatoarea:

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 XF

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 5995

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ5W055094 VWZ7Z0D1012941

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

Readiness: N/A

a sters eroarea, a masurat debitmetrul, si a fost ok. am mai circulat un timp si apoi din nou aceasi problema.

mai nou am observat (desi nu stiu daca are legatura) ca in momentul in care pornesc motorul, turometrul urca pe la 9oo si ceva de rotatii pe minut, iar apoi imediat incearca sa scada la 900 dar isi revine la fel de repede.parca s-ar ineca pt o miiime de secunda.

eroarea cu debitmetrul apare din cate mi-am dat seama, dupa ce urc o panta in forta, cu turatie mare, iar apoi la coborare folosesc frana de motor.

trebuie sa mai mentionez ca intre schimbarea celor doua debitmetre mi-am pus si un chiptuning de la tcm turbo.(pt asta am facut logul,schimbarea debitmetrului fiind recomdata de domnul voinea.cu chipul am circula cam 400 de km ,350 cu vechiul debitmetru si vreo 50 cu noul debitmetru )

ce ar putea fi?

Modificat de adygood
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! de curand am schimbat si eu debitmetrul aer la un vw golf IV, alh, nu mai tragea deloc si dupa mai multe scanari cu vag com-ul am ajuns la concluzia ca debitmetrul era defect, dupa ce l-am pus pe cel nou (am luat de la bosch) masina merge de parca i=as fi pus alt motor :D :), dar am si eu o intrebare? debitmetrul vechi mai este bun la ceva? se mai poate repara? sau pot sa-l arunc la gunoi? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adygood, ai 2 variante:

- contacte imperfecte in mufa de la debitmetru

- debitmetru cu probleme.

tuning-ul n-are legatura cu asta.

Deci... in prima faza scoate mufa si vezi daca nu ai ceva oxizi pe pini. Nu cumva ai rupt clema ce tine mufa agatata?

:)

mishuxviii, sunt unii care au incercat sa-l curete dar fara prea mari rezultate. Parerea mea ar fi ca... poti sa-l arunci linistit daca nu vrei sa faci colectie cu piese vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand m-am intors la service (pt ca eroare a aparut la cica jumatate de ora dupa ce am plecat ) si mi-a verificat si mufa si au zis ca e ok.in plus daca era mufa oxidata trebuia sa faca probleme si cu celalalt vechi nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Cu debitmetrul vechi , contactul dintre mufa si el era ok. Odata ce ai schimbat una din componente e posibil sa se manifeste altfel. Dar oricum sunt slabe sanse sa se oxideze pinii mufei de la debitmetru pentru ca e protejat destul de eficient impotriva apei si nici nu ajunge apa usor in zona aia.

Deci probabil ramane varianta II.

Incearca sa pui un alt debitmetru si vezi daca mai ai problema asta. Cum in ultimul timp se fabrica peste tot componente, a scazut simtitor si calitatea acestora. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma intorc la service miercuri si o sa le dau debitmetrul inapoi pe garantie.sper din tot sufletul sa fie el.:)( probabil o sa trebuiasca sa circul un timp cu debitmetrul vechi(bine ca l-am pastrat.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ady

16485/P0101/000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

Possible Symptoms

* Loss of Power

* Erratic Idle

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

* Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70)

* Intake Air Filter dirty/faulty

* Ground Spots corroded or Paint Residue

* Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Possible Solutions

* Check Intake Air Filter

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Ground Spots

* Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70)

...daca spui ca debitmetrul este nou si contactele electrice au fost curatate, inseamna ca e altceva. La service ti-a verificat sa nu ai scapari de presiune dupa MAF? Cand a fost schimbat filtrul de aer? Ai facut un "Log" in mers si cu cel de-al doilea MAF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, ms mult, chiar asta aveam de gand sa fac, dar ma gandeam ca poate mai e bun la ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de curatat...la un debitmetru defect nu ai ce pierde daca nu incerci !!!. EU am incercat pe un debitmetru bun si dupa curatare s-a simtit la pedala un raspuns mai ferm !!! Se poate incepe lectura de pe aici si veti alege singuri daca aveti sau nu ...curaj :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e doar murdar se comporta altfel. Doar ca trage mai rau. In momentul cand e defect, e defect. Nu mai ai ce curata la el... tu poti incerca but sometimes time means money..:P

A mai fost o discutie luuuuunga pe tema asta in link-ul pus de vicius...

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi cuiuda.deci dupa ce am schimbat debitmetrul nu am mai facut log.(singur cred ca e greu de facut).in plus cred ca cei de la service au verificat daca are sau nu scapari de presiune.filtrul l-a schimbat cristi cu o zi inainte de a schimba eu debitmetrul.si debitmetrul era bosch luat de la noi de la adria. habar nu am ce sa mai zic.ideea e ca cu cel vechi nu mi-a aparut nici un semnal in bord ever.cu asta nou a aparut de doua ori pana acum semnalul. poate nu sta bine filtru sau altceva?

si de ce apare in frana de motor ?!! de ce nu in sarcina maxima cand sunt in turatii mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adygood problema ta este ca actualul debitmetru nu se intelege cum trebuie cu ecu(varianta ta de soft).Dute cu seria de caroserie la magazin de piese sau dealer si vezi ce tip de debitmetru iti trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acest debitmetrul l-am cumparat de la un dealer autorizat bosch, cu certificatul de la masina.ce sa ii mai fac?este drept ca eu nu mai am softul original pe masina, pentru ca a fost tunat de tcm.dar nu cred sa fie asta problema nu?

adica daca am schimbat softul ar fi trebuit sa iau un altfel de maf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la ei sa iti monteze ei debitmetrul. platesti manopera, dar sa iti faca treaba. Tuning-ul nu are treaba. Cu ala vechi de ce mergea tuningul ?!Aveai debitmetru de pe alta planeta ? Cerele banii inapoi....OPC ca nu se poate. Mai rau decat sa fi demontat debitmetru vechi si montat cel nou nu are ce sa fi stricat tu ! Incearca o calibrare. In linkul pus de mine mai sus te duce si la aceasta operatiune. Daca nu il calibrezi cu vagcom, in maxim 50km, masina(mai exact ECU) se invata cu noii parametri furnizati de debitmetru - AUTOMAT!. Parerea mea sa faci calibrarea si apoi vezi. Daca face figuri le dai in cap cu el. Sigur e reconditionat ala cumparat de tine de e problema cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vicios , in primul rand nu eu am montat maf-ul nou ci tot ei.faptul ca cu celalalalt mergea cu tot cu soft ..nu stiu ce sa zic...ala era stricat deja cand am facut resoftarea..de aia l-am schimbat.el nu o lua in nas..ci pur si simplu nu trecea de 550 cica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicius the one faza cu "calibrarea" trebuie facuta si daca curat debimetru si functioneaza totul ok ,sau numa cand punu unu nou. Eu nu am auzit de calibrare, si nici cei de la vw nu au vb de asa ceva. Recent sa schimbat pe un break nu a zis nime nimic de recalibrare etc. De unde ai sursele astea? Merci

P.S Eu l-am curatat si a fost ok si-a dat drumu si mergea super, acuma iara cred ca s-a "inecat" dupa o vara calduroasa cu mult praf.

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calibrarea se face la orice schimb de debitmetru. Daca il cureti pe ala vechi si il pui la loc de ce o faci...ca sa indice mai bine. de aia calibrezi. Aia "de la vw" m-ar impusca pentru "unele chestii", pe care nu le-ar recunoaste in veci. Sursa e studiul. Incepe cu semnatura mea de forumist :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai facut curios. Ce calibrare la debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati .am fost azi la service.au dat jos maf nou si l-am pus pe cel vechi.nu mai apare eroarea(cel putin pana acum.) dar am intrebat din curiozitate daca cele doua maf au acelasi cod.so stupefactie:nu au.

cel nou are codul 0281002757

cel vechi are codul 0281002531.

dupa ce au cauta in baza de date cica maful nou(cel luat de la ei si care facea probleme) ar fi pt cod motor atd, alh si azx

maful vechi care era pe masina dintotdeauna, (masina a fost cumparata nou de mine de la reprezentanta si nu am schimbat maf pana acum) apare la ei ca ar fi doar pt atd si azx..

nu stiu ce sa mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!