Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

...am o Bora TDI din 2000 101CP ,are demaraj,merge ceas pana la 140-150 km/h,de atunci incepe sa nu mai traga...ce sa fie oare?????????? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga testerul pe ea si vezi ce e-turbina,debitmetrul,etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Daca mergi cu mufa scoasa, ECU substituie informatia de la MAF (debitmetru) cu o valoare implicita, situata undeva pe la mijlocul intervalului in care se afla valorile reale, masurate in cazul functionarii normale.

Efectul: in anumite situatii masina va merge aproximativ ca si cand ai avea un debitmetru bun, iar in alte situatii (in zona turatiilor superioare) va merge mai prost.

Cel mai bine este sa cumperi un debitmetru. Cauta pe forum, s-a discutat mult pe tema asta. Vezi topicul "MAF Saga".

salut.am un golf4,1.9TDI (90cai) si am schimbat debilmetru cu unul bosh si tot nu functioneaza cum trebuie.a mers binisor 2 sapt si apoi merge ca cel vechi,adica ca o dacie obosita,am momente in care nu se tureaza mai mult de 2500 in a doua.dar cu mufa scoasa merge mai bine.ce sa fac?imi treb un debitmetru anume pt motorul asta de 90cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era nou debitmetrul care lai luat ?

fa o testare cu vagComul sau cu orce alt tester auto si vezi ce spune.

Ps Debitmetrele sun foarte sensibile la praf dca si daca nu schimbi filtu de aer dupa ce schimbi debitmetru se poate sa reapara problema .

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru dragos84: faptul ca turatia nu trece uneori de 2500 arata si un limp mode al turbinei. Ar trebui sa faci niste loguri in mers pe debitmetru si turbina si vei afla mai multe asa. Cipos de aici de pe forum te poate ajuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zicea omul ca,cu mufa scoasa trage masina mai bine,nu tare cred ca are limp mode,oricum trebuie log in mers si de aici e mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce motorul nu mai urca in ture uneori eu cred ca si turbina are ceva....oricum noi putem sa vehiculam tot felul de variante aici, dar pana nu face un log in mers nu o sa stie exact ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu debitmetrul.am dat comanda(200ron senzor pierburg de la Motormania) iar pana a sosit i-am scos mufa,tragea bine dar si consumul era putin modificat,crescut.cand a sosit l-am montat singur.sincer nu era mare lucru.citisem pe topicu asta ca prin B le gasiti la 300ron,veniti in ploiesti ca mai mult de 230nu dati

p.s. pt cei care mai au probleme:nu mai dati bani aiurea prin service-uri!!chiar voi puteti sa-l inlocuiti si asta in mai putin de 2-3minute :Driver:

Modificat de tibi22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da era nou-nout,mai si scrie pe el made in germany,Bosh.inainte sa schimb debitmetru am facut toata revizia,am schimbat tot.am fost la tester si mi-a zis ca e de la pompa de vacum prima data.iar cineva m-a pus sa scot mufa de la debitmetru si a mres.si am facut tester la reprezentanta la Skoda,deci si astia sunt tare "meseriasi"......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

o intrebare am VW golf 4 101CP ....pana la 120 la ora trege bine mai mult de 120 nu vrea sa mearga si daca calc pedala pana in podea i-am schimbat debitmetru de aer tot la fel face nu stiu ce sa ma mai fac cu ea jur dau motoru asta jos POMPE DUZE si imi pun motor de golf 3 pompa de injectie clasica si ma C A C pe el pompe duze...numa probleme.........ziceti si voi ce dracu poate sa aibe ca ma scote din minti :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema clasica,poate fi turbina cu vanele ce agata,scapi usor,scaneaz-o si mai vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat cu VAG-COM si imi zicea turbine pozitive deviation dar sar putea sa fie din cauza debitmetrului pt ca debitmetru asta nou in loc sa imi arate 830-840 de mili bari sau ceva de genu imi arata 620-630 sar putea sa dea eroarea cu turbina din cauza debitmetrului! o sa scot mufa afara de la debitmetru si ma duc sa vad ..daca depaseste 120/h atunci ii clar ca ii debitmetru daca nu atunci ii turbina cum zici tu Calin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sdfkz251, daca ai mai folosi din cand in cand si semne de punctuatie sa stii ca te-am putea urmari mult mai usor si cel mai probabil ai primi si ajutor mult mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Unde gasesc un debimetru pierburg in Ploiesti sau Bucuresti?

Se poate monta usor?

azi am scos mufa ca nu mai tragea si merge fara ca inainte...cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de functionare intre mersul cu un debitmetru defect si mersul fara debitmetru se poate "simti" numai la WOT.

Daca incerci sa pleci de pe loc mai sportiv si simti ca se 'gatuie' un pic la o turatie si apoi creste lent turatia inseamna ca e debitmetrul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Dozescu

Am avut o basca de emotii pana sa gasesc forumul asta. Sa va spun si de ce?

Am fost in we la mare si pe autostrada soarelui am simtit brusc o plafonare a motorului. Eram pe la 130 de km/h si cand am vrut sa accelerez... surpriza!!!

Motorul meu refuza sa accelereze. Tinand cont ca imi fluiera turbina m-am gandit ca am pierdut-o si m-am oprit intr-un spatiu de servicii sa-i fac slujba de inmormantare si pomana. Acolo alta surpriza: turbina functiona (mi-am dat seama dupa suierat). Cu sufletul la gura am stat 10 min in parcare si am zis ca trebuie sa continui drumul ca doar nu o sa-mi strice vacanta o problema la masina. Imediat ce m-am intors acasa da-i cu Google si cauta. In mai multi pasi am reusit sa ajung la voi. Si dupa ce am facut o lectura completa a topicului am fugit repede si am scos mufa de la debitmetru si inca o surpriza: motorul functiona corect. Acum fug sa fac un studiu de piata sa vad de unde cumpar un debitmetru si pe seara cand se ascunde soarele trec la surubareala.

In concluzie: Va multumesc la toti care ati scris despre debitmetru ca mi-ati salvat tensiunea, ritmul cardiac, parul de la cadere si altele!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log daca poti, ca sa fii sigur. NU te grabi sa iti cumperi debitmetru inca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Dozescu
Am avut o basca de emotii pana sa gasesc forumul asta. Sa va spun si de ce?

Am fost in we la mare si pe autostrada soarelui am simtit brusc o plafonare a motorului. Eram pe la 130 de km/h si cand am vrut sa accelerez... surpriza!!!

Motorul meu refuza sa accelereze. Tinand cont ca imi fluiera turbina m-am gandit ca am pierdut-o si m-am oprit intr-un spatiu de servicii sa-i fac slujba de inmormantare si pomana. Acolo alta surpriza: turbina functiona (mi-am dat seama dupa suierat). Cu sufletul la gura am stat 10 min in parcare si am zis ca trebuie sa continui drumul ca doar nu o sa-mi strice vacanta o problema la masina. Imediat ce m-am intors acasa da-i cu Google si cauta. In mai multi pasi am reusit sa ajung la voi. Si dupa ce am facut o lectura completa a topicului am fugit repede si am scos mufa de la debitmetru si inca o surpriza: motorul functiona corect. Acum fug sa fac un studiu de piata sa vad de unde cumpar un debitmetru si pe seara cand se ascunde soarele trec la surubareala.

In concluzie: Va multumesc la toti care ati scris despre debitmetru ca mi-ati salvat tensiunea, ritmul cardiac, parul de la cadere si altele!

Numai bine!

Mersi fain! Pe viitor am sa incerc sa nu ma mai grabesc. Pentru ca acum m-am grabit si nu am rezolvat problema! Am cumparat debitmetru cu 225 RON (Bosch), l-am montat ca e joaca de copil, i-am dat vreo 2 carje si nimic. Masina urla, scoate fum, dar nu merge corespunzator. Asa ca incerc sa trec mai departe. Si anume: sa ma duc la un tester sa vad ce-mi spune testerul, sa-mi curat turbina si sa localizez suieratul ala innebunitor!

Intrebari:

1. Suieratul mi se pare ca se aude mai incet. Se poate ca atunci cand ECU pune turbina in mod de protectie, sa functioneze la turatii mai mici?

2. De unde pot cumpara un cablu VAG pentru USB?

3. Stie cineva un tester prin BV?

Multam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Blitz in Brasov, ca te ajuta el, cel putin cu un sfat priceput.

Incearca sa nu mai dai quote la mesajul anterior fara rost.

Cablu VAG com gasesti in multe locuri, la diferite preturi insa. Pentru inceput poate te ajuta cineva cu diagnoza, iar mai tarziu iti poti face rost de cablu. Daca nu gasesti alta solutie, te pot ajuta si eu cu o interfata mai tarziu.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Dozescu

Ok.

Multam fain de informatii si scuze de quote. Sunt novice si e prima greseala asa ca sper ca se iarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Istoric:problema: nu-mi tragea masina

-am citit pe forum

-am scos mufa de la debitmetru(care s-a dovedit a fi de fapt un senzor de temperatura) si masina mergea mai bine

-am crezut ca asta e problema

-am mers ceva fara acea mufa(dar se aprindea pe bord martorul de ESP dezactivat - aici am aflat ca este o pb mai ampla si se aprinde pt mai multe defectiuni - este legat de Engine Control Module)

-am fost la magazin cu piesa in mana si cand au bagat baietzii codul era de fapt senzorul de temperatura al aerului, concluzie pe SDI nu exista debitmetru

-am montat piesa la loc si am introdus mufa-masina mergea brici, exact ca inainte

-am reusit sa fac o scanare(multumiri bogdan_wrc si tibi22).

Am urmatoarele coduri de eroare:

3 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17945 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Malfunction P1537 - 35-00 - -

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

- am resetat erorile, a ramas sa o tin in testare sa vad daca mai apare problema, si sa-i mai fac o diagnoza sa vedem ce a mai aparut

Cine ma poate ajuta cu interpretarea acestor mesaje, in special cel de-al 2-lea care nu prea stiu ce e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N109 Presupun ca e o bobina care intrerupe alimentarea cu motorina la oprirea motorului. NU stiu cum e la tine exact, la mine e la pompa de injectie. NU cred ca faptul ca e lenes are vreo legatura cu ea. Eroarea legata de temperatura aerului de admisie e destul de importanta la fel cu cea a motorului (G62) care e o eroare super frecventa. Verifica firele la mufa la toate.

Nu stiu ce design ai, insa SIGUR ai undeva si senzor de presiune si senzor de temperatura, nu stiu daca separat sau nu. NUmara firele sau fa niste poze si poate te mai ajut(am). :251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erorile vor reveni aproape sigur,g62 se cumpara,n109 se curata si ai sansa sa mearga ca si nou,iar g72 trebuie schimbat.oricum,inca o scanare e necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N109 Presupun ca e o bobina care intrerupe alimentarea cu motorina la oprirea motorului. NU stiu cum e la tine exact, la mine e la pompa de injectie. NU cred ca faptul ca e lenes are vreo legatura cu ea. Eroarea legata de temperatura aerului de admisie e destul de importanta la fel cu cea a motorului (G62) care e o eroare super frecventa. Verifica firele la mufa la toate.

Nu stiu ce design ai, insa SIGUR ai undeva si senzor de presiune si senzor de temperatura, nu stiu daca separat sau nu. NUmara firele sau fa niste poze si poate te mai ajut(am). ;)

ln legatura cu alimentarea N109, tin sa va spun ca la ITP mi-a cam ajuns la 5000 ture, si probabil a fost taiata injectia

Am senzor de temperatura(G72) este iesit din cavitatea unde intra aerul(unde e si filtrul de aer) - cand am scos mufa de pe senzor, masina mergea mai bine...am pus mufa la loc, din nou mergea prost...apoi am scos senzorul de tot, l-am pus la loc si merge exact ca inainte - bine

Despre G62 asta nu stiu nimic, care este, unde este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!