Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

salut nu mai imi tine lelantiu la un golf 4 1.4 16v poate sa ma ajute cineva.am variatii de turatie dar nu tot timpul si se opreste de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare.Am si eu o intrebare.Atuci cand scoti mufa de la debitmetru se aprinde vre-un bec in bord?...La mine atunci cand scot mufa nu se intampla absolut nimic.Nu se schimba turatia motorului,consumul nu se modifica,iar de "tras",trage absolut la fel...Precizez ca am probleme cu turatia si cu ciclul de functionare al motoruluila ralanti (cateodata merge rotund,cateodata se ineaca..).Se poate sa fie din cauza MAF-ului?E cumva dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

aveam inainte valoare la debitmetru undeva la 250 acum este 400 ... am auzit la cineva ca poti incerca sal cureti , se poate? sau trebuie inlocuit? doar la relanti e dferenta asta in mers cand treci de 2500 ture dispare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu patesc aceeasi chestie :blink: sa fie oare vremea de vina ? Vineri am luat-o la drum pe Bucuresti - Pitesti, toate bune si frumoase pana la 120 km/h cand am simtit ca un gen de lovitura, dupa care motorul nu mai tragea...practic imi trebuia muuulte minute sa ajung de la 120 la 130 km/h. Am mers la service a doua zi si dupa o scanare mi-a confirmat nenea de acolo ca e de vina debitmetrul. Ma rog, l-am schimbat (apropos, e 280 RON unul Bosch), mi-a sters eroarea, toate bune si frumoase :Driver: . Pana am ajuns din nou la drum intins si desigur la aceiasi 120 km/h, cand problema a revenit :D . Sa inteleg atunci ca e de vina turbina?

poate sa nu iti fie turbina.. neaparat poti sa mai verifici furtunasele de vid care actioneaza centrifuga de la turbina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur de ceea ce spui, vid care actioneaza centrifuga..... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam inainte valoare la debitmetru undeva la 250 acum este 400 ... am auzit la cineva ca poti incerca sal cureti , se poate? sau trebuie inlocuit? doar la relanti e dferenta asta in mers cand treci de 2500 ture dispare diferenta.

o solutie de moment ar fi un spray de curatat carburatorul ... asta in cazul in care este debitmetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca am ajuns si eu la aceeasi problema... nu mai tragea masina... am fost la munte de revelion si mai mult de 140 nu mai ducea, am vb cu niste prieteni si mi-au zis 80% debimetru, am un prieten cu un audi a3 din 2001 si am facut schimb de debimetru pt ca se potrivesc perfect piesele, si intradevar manca pamantu, am luat debimetru nou( 330 lei) si lam pus pe masina! totul era ok... cand am dat sa ies afara pe autostrada am constatat cu stupoare ca mai mult de 120 nu mai urca! am scos mufa de la debimetru si exact ca inainte( stricat) mergea.. am pus mufa la loc la urmatoarea orpire,si parca se stricase si debimetrul nou, nu mai tragea de loc nici pana in viteza a 4 (3300 turatii) ca inainte.... am aj la un supermarchet si am oprit motorul,, am pornit iar peste 10 min si minune! iar aveam debimetru de aer bun si tragea masina,,, dar dc la 120 nu mai urca si pierde puterea( plafoneaza) stie careva? help?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am curatat-o si nici nu stiu cum... masina avea 55125 km cand am luato si nu am avut problema asta nici odata... acuma are 64000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragă CAMA, la fel a păţit-o şi un coleg de muncă cu debitmetrul nou, dar p

Modificat de mario234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat VAG pe masina si aveam 3 erori... pt aer ...

mam uitat la debimetru functioneaza la parametri normali...

turbina pleaca dar nu este controlata calumea de EGR

Intrebarea mea este... se poate desface usor? pt ca in seara asta o sa ma apuc sa o desfac eu si sa o curat calumea ca sa nu dau bani la mecanici pt mai nimica....

daca nu ar fi EGR ma intreb care ar mai fi problema? am inteles ca si electro pompa.... dar se aude un sunet ciudat de la ea atunci cand nu mai merge. eu nu aud nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu e controlata de EGR. Supapa EGR e controlata de ECU printr-o electrovalva care portioneaza cantitatea de vacuum ce intra in capsula EGR.

Latine sunt 2 scauze: Actuator vane turbina gripat sau geometrie turbina care agata. Actuatorul e usor de demontat si curatat. Dupa demontare verifica daca mecanismele turbinei se misca usor la fel si tija capsulei. Pentru mai multe detalii daun search cu "curatare turbina" sau alte cuvinte asemanatoare, nu neaparat pe forumul nostru ci si aici: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=60705

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bundy mai bagat in ceata.... mecanicul mia zis ca vrea sa curete EGR... pt ca acolo ar fi problema. iar eu am zis ca asta o sa fac eu... sper sa mearga si sa se termine odata povestea asta... sincer nu prea am inteles ce vrei sa zici, stiam ca EGR controleaza plecarea turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta la curatare EGR si sa nu mai iei limp. Daca nici dupa ce ai citit prin linkul dat de mine nu te-ai clarificat ce face EGR si cine comanda pe cine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu intelegi nici functionarea de baza la actuatori :study: ,mai bine dute la un specialist sa nu te coste mai mult,autodidactica :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi unde se afla debitmetru la un Golf IV 1.4 16v , si cum se curatza el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.4 16V nu ai debitmetru. asa ca nu-l mai cauta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema mea era actuatorul ..... mam intalnit cu cipos de pe serv si o sa iau piesa de la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutooooor!

Am si eu un golf IV 2000 1,9 tdi . Am schimbat electrovalva care ajuta la variarea unghiului turbinei (cred ca asa se numeste) si mi-a mers masina mai bine. Acum am aceeasi problema care am avut-o inainte adica este puturoasa masina. Sa fie oare debitmetru? Am demontat-o si am incercat sa o curat dar nu prea aveam ce ,nefiind murdara. Poneste fara probleme ,se aude turbo fluierand, dar cand o calc pe coada ...fara nici un efect. Merge ca si un diesel clasic.C-am cat ar costa la preturile actuale un debitmertru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80% sar putea sa fie debimetru la tine... pe mine ma costat 330 unul noi, dar vezi ca si cipos de pe forum da mai ieftin parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mam intalnit in seara aia cu cipos si mi la dat jos era gripat(putin spus) tre sa cumpar 1 de la el... astept sa fac sapt asta rost de bani ca pe criza asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna cum arata un debimetru de aer si undei plasta daca avetzi ceva poze schitze etc (motor 1.9 tdi golf 4 )

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat debimetru la Passat 1,9 tdi 131 cp,ca tot asa facea nu tragea,si m-a costat 2,7 milioane Bosh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!