Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

1 Fault Found:

17552 Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144-35-10- - -intermittent

vreau sa stiu si io ce fel de eroare este asta:

cred ca este de la debitmetru de aer deoarece am avut un filtru sport K&N si l-a afectat.

nu mai trage bine si consumul este foarte mare.

ar mai putea sa fie si altceva de vina?? de ex EGR-ul (murdar sau infundat)

am o bora 1.9 tdi 90cp

astept si io un raspuns concret si niste explicatii bune.

sau un tell la nr 0764372110

ms

post-61737-1263744525_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am pus un filtru normal sa nu mai traga aer cald de sub capota

consumul este mai mare si nu mai ia pedala asa cum o lua inainte

astept cateva raspunsuri.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Scoate pur si simplu mufa de la "debilmetru" si vezi daca masina se comporta la fel. Daca se comporta la fel e de la debitmetru, daca se comporta mai bine...poate ai sansa sa il cureti..,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa: s-a comportat altfel, mergea (tragea) mult mai bne

apoi am scos debitmetru si l-am curatat: APOI AM CONSTATAT CA MERGEA SUPER BNE

dar dupa doua zile lolllll la fel ca inainte: trage greu consum mare ...etc

deci in final cred ca e debitmetru ala.

sapt asta fac inca verificare cu un tester nou care trebuie sa vina la acest service unde ma duc eu

sa vad rezultatul final

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

stiu am trecut prin asta, cand avea si filtru "sport". Asai cand nu asculti de nime.

La mine problema sa rezolvat repede, adica am curatat bine debimetru. L-am desfacut complet si am dat cu spreiuri pe el, dupa care l-am lasat sa se usuce bine. Am renuntat la asa zisul filtru sport si totul a fost ok.

Debimetru mai trebuie curatat din cand in cand.

Ce tip motor ai pe bora? Am auzit ca pe unele TDI-uri trebui sa configurezi cu vag.comul debimetru daca il curet.

Scrie un coleg pe aici pe undeva mai in sus.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!Am si eu o problema de cateva zile.Nu stiu daca scriu bine aici,dar simptomele mele sunt asemanatoare.De vreo cateva saptamani,rar,motorul avea din cand in cand cate o ezitare,in mers,ca si cum pentru o fractiune de secunda i s-ar taia alimentarea.Acuma,de de vreo 2 zile de cate ori merge motorul in cap mi se aprinde becul de la bujii si clipeste dar dupa ce opream motorul isi revenea.Acum porneste foarte greu,dupa ce se invarte mult timp,da cate un rateu,ca si cum ar vrea sa porneasca si in final porneste dar cand ajung pe la 1500 de ture merge cam sacadat,mai jos sau mai sus merge destul de ok iar becul de bujii palpaie tot timpul iar cel de catalizator a ramas aprins.V-as fi recunoscator pentru niste sugestii si in primul rand vreau sa aflu daca e rau ca circul cu ea asa pana luni cand pot ajunge la un service si sa fac o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul de bujii care palpaie=switch frana dus sau becuri arse pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Ieri am scos mufa de la debitmetru si nici o schimbare.Urmeaza maine sa fac o plimbare cu el scos sa vad cum face.Cert e ca de la 3500 de ture in sus in treapta a 5 a masina nu a raspuns la fel, adica mai incet.In rest masina merge ok.

Consumul la relanti e mai mare adica 0.8 fata de 0.6 normal.

La unix am vazut in oferta reconditionat.Cum o fi ala? Ca pret e 440 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara dupa un drum in forja pana la Sinaia,in momentul in care urcam o panta catre cota 1400 am simtit o lipsa de putere. Am opriit motorul, si-a revenit. Am crezut ca a fost un limp mode (ar fi primul pe aceasta masina in 131 de mii de km reali). Dupa cativa kilometrii iar a aparut lipsa de putere si nu a mai fost rezolvata de oprirea si pornirea motorului. Azi m-am intors in bucuresti, masina trece foarte greu de 120 km/h iar la 140 deja se plafoneaza total. Am scos mufa de la debitmetru dar nici un rezultat, masina se comporta exact la fel: parca ar fi un SDI. Debitmetrul a fost schimbat cu 20 de mii de km in urma, montandu-se un Pierburg. E de vina debitmetrul sau e turbina dusa?

EDIT: mentionez ca nu scoate fum deloc, nu consuma ulei, nu se comporta ca si cum ar avea turbina pe moarte.

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este greu de spus fara un test cu VAG COM sa vezi ce erori ai, poti sa faci si un log in mers, poate sa fie si de la un furtun de vacum spart , verifica furtunele de vacum, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat...era un furtun iesit.Nu stiu exact ce facea furtunul ala, e pozitionat in fata bateriei (in compartimentul motor, nu in cel al bateriei) si e foarte subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare!am si eu o problema la masina din semnatura.o am de aprox 6 luni iar cand am luat-o am pus-o p test la vitan si mi-a zis "meseriasul" de acolo ca debitmetrul lucreaza la valori mici.se poate?eu stiam ca ori merge ori nu.masina are vlaga dar am mers cu un seat 1.4 si m-a lasat masca.fugea parca mai tare.mentionez ca la relanty dupa c accelerez acul turometrului varianza intre 500 si 1000 rpm de aprox 2/3 ori,dar asta nu mereu.am 12000 km.sa il skimb sau sa mai merg cu el asa?si d unde pot face rost de un cod?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
la 1.4 16V nu ai debitmetru. asa ca nu-l mai cauta.

dar la 1.6 16V azd? exista debitmetru si o poza ar fi de folos....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Azi am observat la masina mea (cel din semnatura) ca la fortare scoate un fum tare intens si negru.

Am fost la un specialist si zice ca este vorba de un debimetru care recent (cum pare - am masina de 2 saptamani) a fost schimbat, dar cu unul slab. Mi a recomandat sa il schimb cu unul de Bosch.

Ce parere aveti? In rest masina merge destul de bine, nu il am de mult si nu am cu ce sa compar.

Multumesc anticipat

Modificat de deszab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai salut sunt nou pe aici iti sugerez sa cureti supapa EGR si poate ca o sa rezolvi problema ,sa sti ca supapa EGR nu prea o da la o scanare cu vag com decit daca este dusa aproape complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o bora din 2001, am luato acum 2 luni si scoate fum negfru mult cand o accelerez. Cineva mi-a zis ca e pea multa motorina si prea putin aer. Debitmetru zice ca fosrt schimbat. Oare ce sa fie? Tot EGR ul? Am avut un ford inainte si tot asa scotea fum mult negru , am schimbat EGR ul si a mers ok. Deci ce ziceti? EGR ul sa fie oare? Trebuie curatat sau schimbat? CUm se curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai fa o scanare cu VAG COM sa vezi ce erori ai, poti sa faci si un log in mers sa vezi cum lucreaza turbo, dupaia te apuci de curatat sau de schimbat ceva, asa dupa ureche e greu sa-ti dai seama de ce scoate asa mult fum, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat cu vag com la cineva si a zis ca e un releu care alimenteaza turbina, apoi am facut si scaner la ASKA aici la cta (cine e din cta stie firma) si aceia nu au gasit nmk. Oare sa fie releuc acela sau EGR ul. nu stiu ce anume poate cauza fumul. Dar releul nu prea cred ca da fum nu stiu ce sa zic deaceea interb aici poate e cineva priceput si mi zice si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista releu care alimenteaz turbina. Daca ne spuneai exact codul de eroare te ajutam mai mmult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema asemanatoare cu Bora-cul din semnatura :)

masina am luat-o recent si in weekend am fost pana la brasov

pe serpentine, sau in drum drept, in urcare motorul nu mai are vlaga!!

am urcat pante de 25-30 grade, 4 persoane in masina, ceva bagaje, AC-ul pornit si efectiv abia reuseam sa urc dealu ca pedala era "la podea" atat in viteza 2-a cat si la a 3-a

motorul asta nu poate mai mult?

sau masina mea are probleme similare cu cele descrise mai sus de voi ?

P.S. - si la depasiri pe drum drept trebuie sa am maree grija ,, ca are un sprint lenes .. si de multe ori nu fac depasirile tocmai din cauza ca nu am baza in ea :D

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand_10

ma scuzati daca sunt off topic dar am si eu o problema cu masina din semnatura,mergeam linistit si deodata sa turat singura,mentionez ca nu este turbina de vina,cand sa turat am oprit motorul din cheie,dupa care nu a mai vrut sa porneasca cand dadeam la automat nu se vedea nici un fel de gaze sau fum care sa iasa pe esapament dupa 30 min am dat la automat a invartit motorul de cateva ori si a pornit a mers intrerupt vreo 30 sec dupa care sia revenit la normal si masina porneste la sfert de cheie acum ..am avut problema de 2 ori la interval de o luna.prima oara aveam debitmetru dus acum doar ce il cumparasem era nou dar nu stiu cat de bun era.as fi recunoscator pentru niste sfaturi!!!!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur mod de a depista problema e sa faci o diagnoza, deoarece nu are nicio legatura cu debitmetrul. Daca vrei, iti pot recomanda pe cineva, in Cta. Trimiti PM si iti dau nr lui de telefon.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Am scanat cu vag-ul si am primit urmatoarea eroare:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 032 DR

Component: 1.8L R4/5VT 0113

Coding: 11500

Shop #: WSC 29106

1 Fault Found:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

Readiness: 0110 1101

Explicatia erorii:

16486/P0102/000258 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too Low

Possible Symptoms

* Probably no serious malfunctions

* Loss of power

Possible Causes

* Wiring and/or connections (short circuit?)

* Mass Air Flow (MAF) (G70) defective

Possible Solutions

* Check wiring and connections

* Check / Replace Mass Air Flow (MAF) (G70)

Special Notes

* In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm)

Ca si simtome sincer nu prea am simtit pierderi de putere sau ceva de genu...

Ma gandeam sa apelez la un electrician dar prima data sa cer si o parare aici pe forum!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca toate motoarele 1.6 16v sunt asa slabute ? nu poate confirma nimeni ceea ce am scris mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!