Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

Ce pot sa-ti zic ca a avut un coleg de servici un golf4 variant cu motroul de 1.6 si confirma si el ca cu masina plina de bagaje si la deal cam lasa de dorit, acum nu stiu un ce masura...dar acum are passat de 131cp tot variant si e total incantat :frigbaitata:. Din cate stiu eu, motoarele astea trebuie turate mai tare, pistoanele avand alezaj mai mic si cursa mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1,6 dar 8 valve si daca merg singur in masina e multumitor insa daca mai urca 1,2 persoane se simte.Consumul este enorm pentru 1,6.Benzinara sub 1,8 nu o sa mai cumpar.

Ca sa fiu on topic nu am nici o eroare la debitmetru si nici alte pb deci performantele motorului meu sunt ok comparativ cu alte masini similare.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golful meu (1900 TDI, cod motor AGR, 90cp) intampin urmatoarea problema:

-nu are putere, se tureaza greu, la 4000rpm nu prea pot sa ajung decat intr'a 1'a

-se tureaza foarte greu chiar si scoasa din viteza

Tatal meu are un Golf IV cu motor PD (AXR - 101cp). Am pus debitmetrul lui pe masina mea, ca si gabarit e la fel cu al meu, dar inauntru arata altfel. Dupa ce am pus debitmetrul lui pe masina mea, se tura la fel de greoi (pe loc, in momentul acela nu aveam posibilitatea sa incerc in mers), pe urma am lasat tot debitmetrul sau pe masina mea, doar ca i'am scos mufa iar in acel moment motorul se tura foarte usor (tot pe loc). Ce parere aveti, ce imi recomandati? avand in vedere ca motorul se tureaza ok cu debitmetrul tatalui meu doar cu mufa scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca e mufa scoasa e ca si cum nu l-ai avea. FA o diagnoza si vezi ce erori apar, fa o copie a lor, sterge-le si vezi ce mai apare, apoi posteaza-le aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pitzu daca masina nu are probleme lasa totul asa cum este.Daca insa te deranjeaza eroarea fa ce spune acolo ,verifica cablurile si debitmetrul.

Daca este debitmetrul in timp vor apare probleme vizibile asa ca poti sa mai astepti.

Problema la partea electrica este efectul de cascada ,apare o problema si incep sa se defecteze alte componente.Cel mai bine rezolvi imediat orice problema sau speri sa nu se intample nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi la mine ce ar putea fi?!? :(

FA si un log in mers sa vedem valorile de pe debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la partea electrica este efectul de cascada ,apare o problema si incep sa se defecteze alte componente.

Adevarul e ca au aparut 3 defectiuni in acelasi timp:

- debitmetru (dezbatut in acest topic)

- martorul ESP (dezbatut AICI)

- termocupla-electroventilator (dezbatut AICI)

Toate 3 au aparut in acelasi timp (nu stiu ce sa zic cea de termocupla-electroventilator ca era dus electroventilatorul dar celalalte 2 erori stiu sigur ca au aparut in acelasi timp).

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Am un vw golf IV variant, 74 kw, ATD, anul fabricatiei 2001, 190 000 km . Am curatat turbina(garrett) in urma cu 2 luni, dupa ce imi pica mai tot timpul in treapta a 4-a , in momentul acceleratiei , in jurul turatiei de 2800. Dupa curatare toate bune si frumoase(masina turata tot timpul sa nu mai fie probleme la turbina ), pana mai deunazi, cand am facut un drum in afara localitatii si iar a inceput sa imi pice turbina , insa de aceasta data in jurul turatiei de 3200 , tot pe treapta a 4-a. In celelalte trepte inferioare, o turez pana la 4000 fara nici o problema si nu pica.Daca schimb din a 4-a catre a 5-a pana pana sa ajunga la 3000 de turatii nu este nici o problema, turbina ramane activa.

Am vorbit cu un prieten mecanic, si mi-a zis sa scot cablul de la debitmetru si sa fac o proba sa vad daca mai pica turbina in treapta a 4-a. Asta am si facut. In momentul probelor nenumarate pe care le-am facut cu debitmetrul scos, turbina nu a mai picat nici la 4000 de ture in viteza a 4-a, insa nu se mai simte zvacnirea in momentul in care calc brusc acceleratia. Deci, masina merge mai prost cu debitmetrul scos. Nu mai are putere, dar fuctioneaza turbina . Nu se mai plafoneaza la 3200 in a 4-a , cum o face cand este debitmetrul cuplat(am facut proba).

Daca poate cineva sa imi dea un sfat : Este de vina debitmetru pentru situatia expusa mai sus, sau este posibil sa fie altceva.ce sa fac ?

Multumiri !

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PiltZu nu tiu daca este intelept sa le abordezi separat mai bine le spui toate intr-un loc.In fine,asta e alta pb,dar ai rezolvat cu termocupla racirea?Incepeam sa ma gandesc la Ecu daca apar simultan multe defecte insa termocupla nu este legata de ecu. Cum stai cu racierea?

La celelalte 2 banuiesc MAF-ul.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am scris mai sus, e foarte probabil sa am debitmetrul defect la motorul meu (1900cmc, AGR - 90cp), am luat debitmetrul de pe masna tatalui meu (1900 AXR 101cp) iar cele doua debitmetre nu sunt identice:

cel de pe motorul meu AGR arata asa: imgphpi.th.jpg iar cel pe AXR arata asa: imgphpiaxr.th.jpg . Am mai remarcat si diferenta de pret, pentru AGR - 377 RON iar pentru AXR este 780 RON, pretul fiind in ambele cazuri pentru Bosch. Intradevar dupa ce am montat debitmetrul de pe AXR nu am simtit nici o diferenta nici in mers nici daca il turam la liber, insa daca mufa e scoasa din debitmetru oricare) motorul se tureaza normal la liber, iar cu mufa la locul ei (cu oricare debitmetru) de abia pot sa il turez pana la 4500rpm.

Intrebari:

- care este diferenta dintre cele 2 debitmetre? de pe AXR si AGR.

- cum se justifica diferenta de pret dintre cele doua debitmetre?

- debitmetrul de AXR e funtional sigur, montat la mine pe AGR masina functioneaza la fel de prost ca si cu al meu defect, cel de AXR trebuia sa citeasca altceva? de aceia functioneaza la fel cu debitmetrul de AGR?

- la debitmetru carcasa are vreo importanta? fiindca am inteles ca pot comanda doar senzorul din debitmetru (130RON), si asa l'as monta pe carcasa veche, insa si acolo as intampina niste probleme, toate torxurile pe care le am eu arata asa torx2.th.jpg iar pentru a inlocui senzorul am nevoe de torx asa torxg.th.jpg.

L.E.: Am citit si pe http://www.myturbodiesel.com si daca baietii au dreptate inseamna ca sigur aceasta ese problema, si la mine se manisfesta la fel:

Testing the MAF (for ALH engine but basic principles should apply to later engines)

Another test is to warm up the car to normal operating temperature and put the transmission in neutral. Rev the engine up to redline in neutral. If the MAF is good, it should go all the way up to the rev limiter at 5100 rpm, if the MAF is bad, it will definitely not rev that high. However, a marginal MAF can also rev that high so to be sure, do more testing with a VCDS cable. The point of doing these tests first is because they will reveal a really bad MAF.

Link: http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/MAF-...-VW-cleaner.htm

Modificat de RazvyRULZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACA pe masina ta nu apar erori cu debitmetrul de pe alta masina ai gasit un debitmetru compatibil.Nu trebuie sa justifice nimic nimeni mai ales ca dupa parerea mea orice masina nu costa mai mult de 3000-4000 de euro restul fiind branding sau marketing(chiar multe din piese sunt diferite doar prin plasticaraie si mufare insa pretul este uluitor).

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PiltZu nu tiu daca este intelept sa le abordezi separat mai bine le spui toate intr-un loc.In fine,asta e alta pb,dar ai rezolvat cu termocupla racirea?Incepeam sa ma gandesc la Ecu daca apar simultan multe defecte insa termocupla nu este legata de ecu. Cum stai cu racierea?

La celelalte 2 banuiesc MAF-ul.

Cu racirea stau rau, nu porneste electroventilatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'PiltZu' la mine de exemplu scoate fum alb dupa ce motorul e incalzit(cam 30 de km prin oras).Am facut un log la debitmetru poate cineva sa-si dea cu parerea?Eu spun ca e in regula avand o valoare de 82 pe la 6000 de ture.Mai mult nu am putut sa obtin noaptea sa nu dau prin gropi.

Si eu initial credeam ca nu porneste ventilatorul ,pentru ca fumega alb de nu mai vedeai in spate,insa apa nu se consuma.Pana la urma porneste ventilatorul.De ce fum alb?Sa fie amestecul prost si sa fie vapori de binzina nearsa.Stiam ca sunt negri dar uite ca fumul asta alb nu mi-l explic nicicum si apare doar la relanti cu motorul fff cald.

debitmetru.txt

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

As vrea sa fac si eu un log in mers la masina din semnatura,dar nu stiu cum sa procedez....ma poate indruma cineva si pe mine ce valori sa modific unde sa intru,si ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce fum alb?Sa fie amestecul prost si sa fie vapori de binzina nearsa.Stiam ca sunt negri dar uite ca fumul asta alb nu mi-l explic nicicum si apare doar la relanti cu motorul fff cald.

Icearca sa mirosi acel fum daca miroase a benzina sau nu. De obicei fumul alb este ulei ars. La cald ca atunci uleiul ii scade vascozitatea, si la fel anumite piese se dilata si daca tii cont si de uzura ... se explica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine masina merge bine, nu am limp, nu da in nas, se duce la turatii mari foarte bine, .....

Ma nelinisteste consumul, imi papa cam mult

La acceleratie trebuie sa-i fac un hop in pedala(apas putin mai tare dupa care iau putin piciorul si apas iar si intra turbo si mananca asfaltul).

Am dus-o cand am cumparat-o la elcargid la bv sa vad daca are probleme grave. Nu prea stiam eu multe despre masina. Meseriasul de acolo m-a intrebat daca nu cumva imi consuma cam mult, dar nu am stiut sa-i raspund pt ca o aveam de putin timp.

Sa fie oare debitmetrul???

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

DIN CE MOTIVE SE ARDE DEBITMETRU DE AER? DACA STIE CINEVA PLS REPLAY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se arde, se strica. Acesta citeste cantitatea de aer care intra in motor, cu ajutorul unei placute cu niste circuite microscopice, acoperita cu materiale rare. In timp, pe acesta se depun particule de mizerie din aerul care trece pe acolo. Alea se pietrifica peste circuitele placutei, iar debitmetrul nu mai poate citii cu acuratete cantitatea de aer care a intrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

As avea si eu o problema. Unii spun ca e debitmetru altii spun ca e de la alimentare.

Masina nu mai trage la fel de puternic ca inainte, se chinuie sa ajunga la 160 linie dreapta. Pe la 2800-3000 rpm imi da niste suturi dar nu tot timpul. Am mers la un service a pus vagcom ul: Presiune turbina 2.2(ceea ce ar indica ca turbina e ok), Maf-ul insa valoarea maxima ajungea la 1073 dar nu ramanea acolo, ci undeva pe 900 si.... Am inlocuit debitmetrul cu unul de 116cp al unui prieten iar maf ul era 1200-1300, masina tragand mai bine. Primul test masina dadea suturile al doilea test nu mai dadea.

As vrea sa scap de acele suturi dar nu stiu daca e debitmetru. Inca clar acesta nu este in parametri din momentul in care baga doar 1000, stiam ca trebuie sa lucreze undeva la 1200-1300.

Va rog un sfat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai indicat e sa incarci log-ul facut, sa vedem si noi valorile. Asa nu ne putem face o idee - daca e de la debitmetru, iti agata turbina sau ai ceva probleme legate de circuitul vacuumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Am postat eu logul pe topicul acesta:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea urmatoarei erori de la un Golf IV AKL? MAF-ul sa fie dus?

ersiune: VCDS-ROJ ROJ 908.2

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\06A-906-019-AEH.lbl

Numar VAG: 06A 906 019 AK

Componenta oi/sau versiune: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2554

Codare soft: 04000

Numar atelier: WSC 31414

1 cod de defecte

00520 - Masa de aer /flux de aer -G70- / -G19-

31-00 - Circ.deschis sau scurt la masa

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!