Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

sau fire intrerupte pana la el sau siguranta S 243 arsa.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema asemanatoare cu cea a lui yustyg0lf4, diferenta la mine consta in faptul ca masina are momente in care trage de rupe si momente cand urca foarte greu in turatii...cum verific daca e problema cu vacumul sau turbo? daca fac un log in mers cam intre ce valori ar trebui sa se incadreze presiunea turbo? o ultima sesizare as mai avea legata de debitmetru, din cate am citit eu pe aici ,la toata lumea daca se scoate mufa masina se acelereaza mai bine , la mine este invers ,nu se acelereaza mai deloc...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca debitmetrul e praf, cand scoti mufa ar trebui sa se miste mai bine.....in teorie.

Fa un log, posteaza-l si vedem despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu prbleme cu debitmetru si cred ca trebuie sa iau altul. Originalul e Bosch.

Dupa ce am sunat la cel putin 10 firme in Cluj si am tot intrebat de preturi pe forum am ajuns la 3 variante.

Ce sa aleg intre?

1. Magneti Marlelli - am avut prima oferta 450 lei, iar a doua 210 lei)

2. Bosch fara al meu la schimb - 600 lei. Am mai primit mult mai mari de la 670 la 1100 de lei cu sau fara el la schimb.

3. De la reprezentantele VW si Skoda Cluj am primit urmatoarele oferte pentru debitmetru OEM (Bosch cred mai mult ca sigur): 1280 lei debitmertrul, dar mi-au facut o oferta la 493 de lei in care am discountul de -20% ca masina e pana in 2003 si i-l dau pe al meu la schimb. Nu stiu daca cel de la reprezentanta e nou sau reconditionat.

Inginerul la care merg eu cu masina a zis ca Magneti Marelli sunt slabute si ca el nu are incredere in ele. Din cate stiu eu astia fac/faceau componente pentru Formula 1, WRC, Moto GP si Superbike; parca pe masinile Ferrari era logo-ul lor. Asta ar trebui sa zica ceva totusi despre ei.

Eu unu oscilez intre Magnetti Marelli si cel de la reprezentanta cu buy-back. Astept pareri.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
claudiu2406

Va salut,am urmarit topicul,avand si eu problema cu debitmetru defect(am aflat ca el e vinovatul scotandu-i mufa si masina a mers mai bine)..am un SFAT pt toata lumea..inainte sa dati cateva milioane pe un debitmetru nou...dati-l jos(foarte simplu are 2 suruburi,va trebuie o cheie T20)....dati cu spray de contact pe cele de lamele din capatul lui apoi curatati foarte bine,eu l-am curatat cu aer sub presiune....exact asa am facut azi si merge masina super,(golf 4 ,1.9 tdi ,alh,90cp)....parca ar avea motor nou pe ea acum :)....Numai bine va doresc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cu spray de contacte, dar de la distanta - deoarece jetul poate afecta circuitele foarte fine. Spray-ul sa nu fie din acela care contine ulei.

Cel mai bine se poate curata, in alcool izopropilic. Se lasa peste noapte, cu lamele scufundata intr-un pahar cu alcool izopropilic. Se mai agita debitmetrul, din cand in cand.

Nu e garantat ca scapa, dar exista sanse, asa cum zice si claudiu2406

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Radu Adrian

Salutare! Am facut un test, iar parametrii debitmetrului nu au iesit in regula... zicea ca e posibil sa am filtrul de aer plin de praf...

Cum sse manifesta un debitmetru defect? Cand incepe sa faca probleme cat de repede se duce (brusc sau in timp)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

cel mai sigur este sa desfaci capacul de la filtrul de aer si sa vezi filtrul in ce stadiu este...sfatul meu

de cati KM a fost schimbat filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Salutare! Am facut un test, iar parametrii debitmetrului nu au iesit in regula... zicea ca e posibil sa am filtrul de aer plin de praf...

Cum sse manifesta un debitmetru defect? Cand incepe sa faca probleme cat de repede se duce (brusc sau in timp)?

In primul rand, un debitmetru defect il depistezi cand faci un log in mers....tehnic vorbind.

Simptomatica - masina trage greu, fum negru la acceleratie brusca, consum marit de carburant - cu 1 litru in plus....mai mult sau mai putin.

De dus....se duce in timp, datorita particulelor care se depun pe lamela senzorului.

Filtrul de aer, schimba-l ca e destul de ieftin, si foarte important pentru motor - mai ales la TDI-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

Am o chestie ciudata la un Golf 4 1.9 TDI 110 cp. Am schimbat debitmetru cu unu primit de la un prieten(de pe un passat zice) pentru ca a meu era defect.

Cu cel defect masina tragea bine treapta 1 si 2 dar in a-3-a deabia urca la 3000. Acuma cu debitmetru capatat imi da eroarea:

17553 - Mass Air Flow Sensor (G70): Short to Plus

P1145 - 35-10 - - - Intermittent

dupa ce o sterg si verific parametri urca in turatie peste 1000 mg si masina trage de rupe dar problema ii ca reapare eroarea si ciudat ii ca merge totusi mai bine decit fara MAF ca si cum ar avea 90 cp sa zic nu 110.

Intrebarea e ii defect debitmetru sau nu e compatibil sau probleme la fire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut pe toti.

Am fost ieri la un test vag com, si baiatul care a facut testul a spus ca debitmetrul nu masoara cat trebuie in timp ce accelera masina. Nu se ducea in turatiile respective cred ca pe la 1600 cum ii arata lui in program. Mi-a spus sa pun un debitmetru de la un prieten sa vad cum merge. Adevarul ca imi consuma cam mult. Intrebare: chiar se poate curata debitmetrul? pt ca sunt pareri pro si contra, unii l-au stricat de tot iar la altii a mers. Am scos mufa MAF-ului in mers dar nu tragea mai bine. De exemplu pe la 2000 de turatii nu se mai ducea deloc.

Pareri?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca debitmetru e praf de tot, merge mai bine fara mufa - deoarece ECU substituie valoarea acestuia cu o valoare "din oficiu", in plaja 550 mg.

se poate incerca o curatare a acestuia, in alcool izopropilic. Rezultate - dupa noroc. Oricum, inainte sa il schimbi, poti incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Haideti va rog si lamuriti-ma si pe mine, cum sta treaba cu debitmetru

Am facut aun log in mers la colegul nostru @turbocip.El zice ca debitmetru e dus si din cauza asta nu merge masina .Perfect de acord... am simptomele care sau discutat pe aici.

Mam interesat si unul nou e cam 300 ron

Astazi l-am dat jos sa vad exact ce-i acolo in speranta ca poate se mai curata.Citisem ca se curata cu alcool tehnic cu jet ect. Enigma consta in faptul ca , e curat ca lacrima.

Nu stiu unde a-r trebui curatat

Poate ma luminati si pe mine

Si acum pozele cu debitmetru meu

http://imageshack.us/g/823/dscf7298.jpg/

Modificat de kari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toarna alcool izopropilic intr-un pahar sau punga. Lasa debitmetru cu varful - unde are circuitul cu ajutor caruia citeste - in pahar cateva ore. Incearca sa-l mai misti,...sa il clatesti. Jet - sunt cam sceptic, deoarece circuitul ala e foarte delicat.

Ideea e ca, exista cateva cazuri fericite, in care debitmetrul s-a curatat.....si exista foarte multe, in care nu s-a putut salva.

De curat - placuta cu circuitul e in ultima poza, in interiorul debitmetrului. Pe ea se depun particule de praf, mizerii, etc si care se adera de nu le mai poti da jos. In general din aceasta cauza el nu mai citeste corect. Nu conteaza cum arata pe exterior......

P.S. - gaseste pe cineva cu un motor ca al tau, care trage bine si roaga-l sa faci un test cu debitmetrul lui. Atunci o sa te convingi ca solutia e chiar aia care ti-a fost indicata.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor posesorilor de golf 4. Ma scuzati pt offtopic dar in momentul asta sunt de pe telefon si nu am gasit un topic in care sa gasesc anumite intrebari... Vreau sa stiu cat mar costa urmatoare piese/reconditionari si curtatare. Masina este un golf 4 variant ocean motor pd axr 101. 1)Cat costa un debitmetru nou? 2)cat costa o sonda lambda 3) curatarea admisie plus turbina 4) curatarea injectoare mecanic (fara aditivi gen metabond sau wins). Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul asta cu inlocuirea lui de la cineva...nu tine, santem putin golfisti cu ALH in oras poate 2-3

dar oricum mersi de raspuns ...si alcol izopropilic unde a-si gasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci o sa incerc inainte de a-l comanda. Am un prieten cu AXR si AJM sa vad poate se potriveste :)

Oare chear asta sa fie problema, am logul in mers dar chear nu pot sa-l atasez

O sa mai aman comanda eram pe punctul de a -l plati maine (in avans)

Incerc sa convertesc fisierul in alt format pt ca se pare asta e problema

Modificat de kari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi mi-a sosit alcoolul izopropilic , debitmetru deja se scalda ...sant curios tare de rezultat,oare sa nu pulverizez cu pistolul cu aer comprimat pe acel cip?

poate pati ceva rau?

Iar daca n-o sa mearga aceasta procedura , voi ce parere aveti : sa iau altul nou sau second?

este piesa care se consuma sau ...dupa noroc?.. o piesa second mai poate merge multi km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NOU...

suflat cu aer comprimat si l-ai omorat de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasat debitmetru in alcool izopropilic 24 ore, agitat, ... dar ... nimic

azi am facut proba dar din pacate fara nici un rezultat

Masina merge Exact cum mergea inainte

pana la urma ma supar tare :) si cumpar una noua ca deja ma iau :evil: spar ca dupa aceea sa :Driver: cu placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca, exista cateva cazuri fericite, in care debitmetrul s-a curatat.....si exista foarte multe, in care nu s-a putut salva.

Lasa ca e mai iestin un debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, azi am montat noul debitmetru, si ... alta masina...acolo a fost baiul, pana la urma toate sant bune daca are un finis fericit:))

Are mutorul putere,urca in ture,nu mai sta pe ganduri, si nu ti-e frica sa intri in depasiri

In concluzie cine :are probleme ,in sensul ca nu trage motoru ...sa nu ezite sa acorde atentie si debitmetrului ...pt. ca eu am dat jos EGR apoi turbo si problema a fost dupa cum se vede altundeva

In sfarsit pot sa :Driver: mai fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. am schimbat debitmetru, am pus nou bosch 300 ron. am pornit spre Italia , tot a fost bine, demaraj etc. in Slovenia mergeam in a 5-a cu vreo 120 , la un moment dat mi-a taiat acceleratia, am oprit in parcare si am oprit motorul dupa care a mers bine, sa repetat inca o data in italia. cine stie ce ar putea fi. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!