Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

;) fa un search ca cred ca sunt zeci de posturi legate de el si problemele lui. Il gasesti. usor CREDE-ma!! E in blocul motor o flansa de plastic in care intra un senzor cu o mufa la spate ( 4 pini poate) lateral iar in fata ei intra un furtun prin care trece lichid de racire venind de la pompa de apa cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sorin Dozescu Daca vrei te pot ajuta eu. 0744.672.692

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Se pare ca aici este postul unde se gesesc probleme asemanatoare cu ce patesc eu. Sa va povestesc. Totul e bine pana la 120 km/h cand nu mai vrea sa traga. Citesc pe forum, merg scot mufa de la debitmetru si ies pe traseu, unde surpriza... 160 km/h (cred ca mai mergea dar mi s-a facut frica, drumul nefiind prea bun). Precizez ca inainte de a scoate mufa plaja de putere incepe de la 2000 rot/min si pana pe la 3000 rot/min (si nu trece de 120 km/h). Dupa ce scot mufa de la debitmetru puterea incepe de pe la 1500 rot/min pana pe la 2300 rot/min si incet-incet ajunge chiar si la 160 km/h cum v-am mai spus.

El este devina, debitmetru? Am gasit Bosch la 250 ron, merita?

Problema este ca mie imi place cum trage cu debitmetru pus insa nu trec de 120 km/h. Daca schimb debitmetru se modifica si reprizele de putere?

Pls help. Thx!

PS: am pus un debitmetru de la o Octavia din 2004 1.9 TDi, insa era ca si cum nu am schimbat nimic. Era oare alt tip de debitmetru? :icon_thumleft:

Modificat de adriahno
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca scot mufa de la debitmetru` si merg cu ea asa de proba, cind o pun la loc, nu apar ceva erori, sau se aprind becuri in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soriun Dozescu ai rezolvat problema?, te pot ajuta eu cu o scanare daca vrei.

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare ... exista vreun soft si o interfatza (adaptor USB) cu care as putea sa ma leg cu laptopu meu la calc masinii (banuiesc ca ECU asta ar insemna, nu stiu prescurtarile) ... pt ca o diagnoza costa in jur de 60 ron in Slobozia ... si am schimbat 2 debitmetre in 2 ani de cind am masina ... si acuma am aceleasi simptome !!!

Soriun Dozescu ai rezolvat problema?, te pot ajuta eu cu o scanare daca vrei.
cind zici scanare la ce te referi ??? sa nu rizi de mine ... :( intreb ca am tot vazut prin topic si vreau sa ma prind si eu !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va sal pe toti

sa va povestesc si eu ce am patit

plecat la mare bag piciorul in acceleratie pana la blana,treapta 1 3500 rot/min dupa aia vina 2 si asa mai departe pana in a 5

si acuma surpriza pe la 3000-3100 rotati viteza respectiva este de 130-140km/h brusc imi da in nas si nu se mai accelereaza

ce mi-a trecut prin cap sa fac este sa opresc motorul sa reduc viteza pana la 100km/h sa pornesc masina si iar blana si a mers foarte bine dar tot pana la respectiva viteza

ciudat este ca face numai in treapta a 5 de viteza imi face figura

aveti voi o explicatie ca mie nu mi trece prin cap ca sa aibe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e o alta problema, ceea ce ai patit se numeste limp mode si poate sa aiba cam 2 cauze f des intalnite, actuatorul blocat, ruginit, sau geometria variabila ancasata, citeste aici si vei gasi raspuns la intrebarile tale

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si yo o intrebare si sper sa nu fie off topic..si daca este..scuze....motoarele p benzina au debitmetru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Dozescu

Exista si soft si interfata fiind traduse chiar in limba romana. Cauta VAG-COM cu Google si o sa-l gasesti. Dar o sa te cam coste (peste 2000 de ron) si nu cred ca merita. Mai bine platesti o scanare sau diagnoza cum o cunosti tu (adica vine un nene cu o interfata si cu un leptop si iti citeste toate codurile de eroare ale calculatorului central (ECU) si iti mai citeste si ceva parametri ai motorului, electronicii....). Si mai e o problema cu scanarea asta: daca nu stii despre ce e vorba si te bagi pe unde nu trebuie poti foarte usor sa bulesti calculatorul masinii. Mai bine mergem la profesionisti.

Cat despre schimbat debitmetre parerea mea e ca te-ai grabit. Nu numai debitmetrul poate fi cauza pentru care masina nu mai trage (eu am aflat pe prorpia-mi piele) asa ca mergi mai bine la niste oameni competenti sa iti verifice masina. Vezi ca poti gasi si pe forum oameni care fac asta.

Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorine, nu e chiar asa, putin curaj si pe termen lung economisesti bani cu VAG com. Poti sa il folosesti si ca amator, cu risc infim de a distruge ceva. Depinde CE faci cu el. Sunt si interfete "light" cam la jumate pretul fata de ce ai citat tu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Dozescu

Pretul ce l-am citat este de la www.diag.ro site care apartine firmei ce comercializeaza in Romania VAG-Com. Se poate sa gasesti si mai "light". Foarte bine ar fi sa gasesti versiune light care sa fie read-only (asa pentru incepatori sa nu-ti bagi nasul pe unde nu trebuie) ca noi oamenii suntem curiosi in general.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul ce l-am citat este de la www.diag.ro site care apartine firmei ce comercializeaza in Romania VAG-Com. Se poate sa gasesti si mai "light". Foarte bine ar fi sa gasesti versiune light care sa fie read-only (asa pentru incepatori sa nu-ti bagi nasul pe unde nu trebuie) ca noi oamenii suntem curiosi in general.

Mersi ... miine ma duc cu ea pina la service sa vedem ce are ... dar eu banuiesc ca e debitmetru !

Stie careva de unde sa iau pt golfu meu (4) faruri cu neoane Angel Eyes ??? Am vazut prin oras pe la mine unu cu asa ceva si mi-a placut cum arata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am facut o scanare si cred ca debitmetrul meui este cam dus.itre valoarea citita si ceea asteptata este o diferenta de 200 nu stiu ce unitate de masura era,adica 200 si cealalta de 400,banuiesc ca ie mare diferenta nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am si eu o pb la fabia 1,4 tdi cu care merg acum

becul de chec engine aprins in bord si masina nu trage deloc....nu reusesc sa urc peste 300 ture

ciudat e ca mi s-a intamplat sa constat la un moment dat ca becul nu mai e aprinssi ca masina trage RELATIV ok

apoi,cand am accelerat ceva mai puternic,imediat dupa 3000 ture a reaparut pb:s-a reaprins becul si s-a plafonat masina

si asa a ramas acum

o sa incerc maine sa scot mufa de la debitmetru sa vad cum e

nustiu ce o fi:debitmetru sau limp mode?si ce presupune limp mode?unde sa ma duc sa rezolv repede si ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai avut rabdare si am fost sa fac proba

am scos debitmetrul(cred)

masina merge cam la fel cu el pus si cu el scos(destul de prost adica),fara a ma multumi ca demaraj

pb este ca in ambele cazuri,la un anumit moment,cand ating cam 3300-3400 rpm,moare....si apoi o tine asa...trage extrem de slab in orice treapta la orice turatie

daca o opresc,la repornire merge din nou relativ bine( de fapt prost),insa peste 3300 moare din nou si merge EXTREM DE PROST

CE SA FIE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu patesc aceeasi chestie :D sa fie oare vremea de vina ? Vineri am luat-o la drum pe Bucuresti - Pitesti, toate bune si frumoase pana la 120 km/h cand am simtit ca un gen de lovitura, dupa care motorul nu mai tragea...practic imi trebuia muuulte minute sa ajung de la 120 la 130 km/h. Am mers la service a doua zi si dupa o scanare mi-a confirmat nenea de acolo ca e de vina debitmetrul. Ma rog, l-am schimbat (apropos, e 280 RON unul Bosch), mi-a sters eroarea, toate bune si frumoase :) . Pana am ajuns din nou la drum intins si desigur la aceiasi 120 km/h, cand problema a revenit :lol: . Sa inteleg atunci ca e de vina turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi...

cautati cu functia search LIMP MODE si o sa gasiti acolo ce va intereseaza, sau in aria TDI (probleme turbina)

Sau dati un PM la Cipos.. si rezolvati problema...ieftin si repede!

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Draga colega...

pe forumul acesta sunt si incepatori, care poate habar n-au ce inseamna Limp Mode, dar citind de la unii si altii invata si ei ca exista si un Limp Mode(de exemplu), iar dupa ce aud aceste expresii, a doua oara stiu si ei ce sa caute

Si nu vad cum rezolva problema ieftin si repede daca da PM la Cipos, cand Cipos e in Bucuresti, iar XYZ e in Somcuta Mare

Nu vreau sa se supere nimeni, dar e cea mai nasoala chestie cand citesti un topic, esti pe cale sa rezolvi o problema (cel putin teoretic) si gasesti cate un coleg care deviaza discutia, sau te trimite cu functia search nu stiu unde, si incepi din nou un alt topic, unde iti dau preturi sau poze care nu mai exista sau nu mai sunt valabile.

Scuze daca am fost un pic dur, nu vreau sa supar pe nimeni!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acceasi parere cu ATY69, in primu rand ar trebuii sa fie o primire calduroasa si pozitiva dar totusi sa zicem ca ii reprosezi omului ca nu stie ce-i aia LIMP MODE dar un link spre acel topic tot poti pune daca vrei sa ajuti. In plus, lumea fiind noua pe forum poate nici nu stie sa foloseasca functia search prea bine si se trezejte cu o tona de rezultate care nu au legatura cu ce a cautat si presupune ca nu functioneaza prea bine, spre exemplu daca vrei sa cauti doua cuvinte gen LIMP si MODE si vrei ca ambele cuvinte sa se regaseasca in rezultatele gasite trebuie sa pui un plus + in fata cuvintelor, adica asa: +LIMP +MODE daca nu, vei avea rezultate care au cel putin unul din acele cuvinte prezente si poate nu e ceea ce iti doresti.

Abordarea moderatorilor este cel mai bun exemplu.

HD-12-SSN vezi daca acest topic iti raspunde la intrebare si gasesti solutie pentru problema ta.

Modificat de DjHojd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare... Daca am remapat calculatorul de bord de la 101 la 120 de cai(pt masina din semnatura) trebuie debimetru tot pt 100 de cai? (Asa am inteles de la mecanicul la care am fost, ca sunt si ele concepute in functie de puterea motorului) Daca gresesc,va rog sa ma corectati...si daca nu gresesc, va rog sa imi raspundeti la intrebare. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare!? Poate spune cineva care este procedura de scanare cu ajutorul VAG-Com pentru a vedea daca este bun debimetru sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face un log in mers pe grupurile 3, 10 si 11 din engine in treapta a 3-a de la 1800 ture la 3500 cu acceleratia la blana (wot, 100%). Pentru siguranta trebuie o a 2-a persoana care sa faca testul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic:

ATY69 si DJHOJD,

1) nu este nici o draga colega...este drag coleg...

2)nu am dat in cap la nimeni, am spus exact ce trebuie cautat si unde (adica am sugerat despre ce trebuie citit)

Incercati sa gasiti timp si sa mai cititi postul meu o data.

Legat de problema cu "de ce nu dau link-uri direct", pe urma citesc mai multi si iau exemplu...si nu mai cauta nimeni nimic, or sa aiba toti pretentia sa primeasca mura in gura..link-uri direct...si nu cred ca asta e intentia moderatorilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!