Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

Salutare,astazi mam intalnit cu o problema cam ciudata:debitmetru de pe passat de 1.9 TDI 130 CP pus pe Golf 4 1.9 TDI 90 CP ALH.Se poate asa ceva?Omul l-a schimbat ca cel de pe masina fiiind nou avea un prag dupa 3000 de ture cand nu mai tragea.Se poate pune de 130 pe 90 si sa castigi si ceva CP? :angry:

nu si nu,nu are rost sa incerci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la masina din profil azi am scos mufa de la debitmetru si nu am observat nici o diferenta in mersul motorului.asta doar la relanti si cateva accelerari in gol.sa fie oare dus?am ceva rateuri la pornire si oscilatii ale acului la relanti imediat dupa pornire pt cateva secunde,plus un consum marit(benzina nearsa pe esapament).si in bord sta aprins martorul gaze evacuare.nu am pierderi de putere in mers.am atatasat si o poza.sper ca ala e debitmetru.astept cateva raspunsuri.ms anticipat.

post-34831-1252186311_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

La relanti si accelerari in gol nu ai ce vedea, iar consumul sa nu fie de la sonda lambda(sonda de oxygen)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare...am avut si eu curiozitatea de a scoate mufa de la debitmetru...rezultatul nu a fost nici pe departe la ce se vorbeste in acest topic...cel putin masina mea a mers foarte prost,nu tragea deloc,era intr-un continuu limp...

am bagat mufa si totul a revenit la normal...

poate difera si de motoare dar la asz nu trage mai bine cu mufa scoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lawrentzyu_86 treaba asta e valabila daca debitmetru masoara valori maxime sub 500, un debitmetru bun si in functie de cat "suge" motoru+ turbo poate sa ajunga la 1100 mg. Cand scoti mufa debitmetrului, ecu pune o valoare default in jur de 550, daca debitmetru masoara sa zicem 470 si real ar fi fost 1000 cu mufa scoasa , adica 550, o sa traga mai bine. Daca debitmetru masoara 600 si scoti mufa nu o sa se simta diferenta decat la sarcini mici.

In concluzie treaba cu mufa scoasa e valabila doar cand debitmetru e praf de tot :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai nou ,cu niste imbunatatiri constructive, dar ele fac acelasi lucru si la asta nou e interschimbabil doar elementul de masura, fara carcasa aia mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potriveste ca valori?ma refer,ca cel din partea dreapta este pe motor de 101cp,iar cel din dreapta la 115cp;cel de 101,nu merge la mine,da in nas masina,cu toare ca se spune ca se potrivesc intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am facut azi un drum de vreo 57 km in unrgenta pe autorouta la viteza maxima si in viteza a cincea am vazut ca masina nu se tureaza mai mult de 39 mi tur/min si ca in pragul ala tot aud fluierind turbina dar intrerupt, adica trage si se opreste trage si se opreste si tot asa, oare numai atata poate masina ? Am mai vazut ca si in viteza a patra tot pe la turatia asta imi da un gol de putere dupa care iara trage si fluiera turbina. Oare sa fie din cauza debimetrului sau ii turbo sau numai atata poate?

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un peieten cu vag-com fa un log in mers sa vezi parametrii motorului sa vezi care e buba,asa sunt doar speculatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am o problema cu debimetrul cred, imi da goluri de putere cand sunt in vitezele 4 sau 5 la 20 mi de tur/min adica apas pe pedala si scade puteria si dupa aia urca bine, pana in 40 mi tur/min si acolo aproape ca se opreste. Ar avea sintomele unui intercooler spart dar nu ii cazu la mine ptr ca eu l-am schimbat.

In rest masina merge bine, atat ca nu mai trage linear ca si cum a fost dupa resoftare ( in treptele 4 si 5).

Cum trebuie sa fac logo in mers, eu recent am cumparat un cablu vag com 409.1 si nu prea le am eu cu logurile, mai ales ca nu prea pot intra numai pe engine etc cu versiunea asta, si se mai blocheaza cu Vista.

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o poblema.Am un golf 4 variant 2001 200k km cumparat de aprox 1.5 luni.

Aseara am facut un test cu vag-com si mi-eu descoperit 3 erori dintre care 1 la MAF.

Masina se comporta bine numai ca scote mult fum si nu trage asa cum ar trebui...

Am citit tot acest forum despre debitmetru si in aceasta dimineata am scos mufa sa vad cum se comporta fara el.

Trage acum mult mai prost....parca nu mai intra turbo...dar nu mai scote fum..

Ce ziceti sa schimb debitmetru si mai vad dupa aia?

Nici bani dati de pomana nu vreau sa dau....

thx to all

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai scoti mufa la MAF dai cu spray de contacte(posibil conatcte oxidate) si freci mufa intr-un dute vino sa se curete contactii. Stergi eroarea si rescanezi sa vezi de reapare :icon_thumright:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine am observat ca are perioade in care trage de rupe dar si perioade in care parca se tureaza in gol. care sa fie motivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

@viper34 fa ce a spus @vicius the one sau incearca sa imprumuti de la cineva si fa un test.

@rokko schimba filtrele sau locul de unde alimentezi. Nu cred ca ar fi de la debimetru, adica nu cred asta-i parerea mea mai ales ca ai si PD.

Eu tot nu stiu de unde imi vine problema asta adica golul acela de putere cand ajung in pragul de 38-41 mi tur/min...

Aveti ceva info.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Revin cu testul facut cu VAG.

Cum v-am spus mi-au gasit cateva erori si vreau sa ma ajutati sa imi spuneti ce e de facut cu ele

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 202600km/125889miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 00012

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 18945

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004

Coding: 12358

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Am scos mufa si am curatat-o (nu arata deloc rau si tot asa face scoate fum mult...

Alt debitmetru nu am de unde imprumuta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcarea e de vina sau bateria garantat :salut: Erorile sunt determinate de voltajul scazut la incarcare data de alternator. Deci posibil regulatorul de tensiune e. :)

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna.am si eu o intrebare ...am un bora 1.6 bezina 105cp...de multe ori mi se intampla sa nu-mi traga.adica de la 3000 rot parca nu-mi mai trage se tureaza parca in gol,debitmetru am inteles ca nu au cele pe benzina atucni ce ar putea fii..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica se tureaza in gol? Creste turatia motorului dar viteza nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problma , masina e cea din semnatura , la 120-130 km/h imi iese trubina si masina nu mai trage , ca sa imi mearga din nou turbina trebuie sa opresc si sa pornesc masina , daca scot mufa la debitmetru turbina nu mai merge deloc . sa fie debitmetru de vina ?

Modificat de DannyBoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cea ce descri tu mai sus nu e debitmetru, masinai intra in LIMP MOD, fa un log in mers si popsteazal aici, de acolo se vede cum lucreaza turbina si debitmetrul, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa merg la un mecanic saptamana viitoare , ma gandeam ca poate a mai intalnit cineva problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fii sigur ca nu e defect debitmetru(pe partea de informatii catre ecu) masori cu un multivoltmetru pinii 4 cu 5 si trebuie sa returneze o valoare in ohmi, altfel e prajita rezistenta din debitmetru...si e nevoie de altul.

PS: asta ca o masura de verificare debitmetru babeasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Cum atasez si eu un logo cu niste valori?Nu reusesc deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!