Jump to content

'16 Audi A4 B9 2.0 tdi quattro


cristi511

Postare recomandată

@rudiRUD Conteaza si puterea masinii la franare, atunci cand esti iute de picior, fiindca avand o putere mare, masina poate sa sprinteze mult mai rapid decat una slaba, pe o anumita distanta prinzi viteza mult mai mare, vei avea nevoie sa franezi mult mai puternic.
Mai ales in conditii de mers foarte "sportiv", atingi viteze mari rapid si franezi mult apoi, ti se vor incinge prea tare discurile si placutele .. vei avea brake fade rapid.

De aceea conteaza si cat de mari sunt discurile impreuna cu cat de bine ventilate sunt, daca sunt dintr-o singura bucata sau mijlocul e diferit de zona unde pica placuta.. etc

Sunt multe kituri plug and play daca nu ma insel.. cele de 3.0tdi, cele de 2.0 tfsi, cele de TT RS, S4, S5 ... ai de unde alege @cristi511 :D 

 

 

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Parerea mea e ca si cutia automata duce la uzura mai rapida a placutelor, in principal in traficul bara la bara.

Link către comentariu
în urmă cu 3 ore, Andrei_72 a scris:

Voi evaluați caracteristicile de frânare in funcție de diametrul discurilor? :huh: Eu credeam ca se face in funcție de distantele de frânare.

Asta e ca și cum ai evalua performațele unei mașini in funcție de capacitatea cilindrica in loc de timpii de accelerare și reprize.:)

Ca ar arata mai bine cu discuri mai mari, asta e cu totul alta poveste...

Imi "permit" sa te contrazic: 

Discuri mai mari, cu etrierele potrivite ajuta la o franare mai eficienta  si o uzura mai mica a placutelor/discurilor in aceleasi conditii de franare fata de unele de dimensiuni mai mici (vorbim de aceeasi masina). Adica sistemul de franare depune mai putin efort sa opreasca ditamai masina. Masa mai mare a discurilor, ajuta la disiparea mai rapida a temperaturilor inalte si evitarea fenomenului de fading la franari mai brutale.

Intre sistemul de franare si distanta de franare ai cateva elemente foarte importante care influenteaza in mod direct: calitatea pneurilor, latimea acestora (suprafata de frecare) si greutatea masinii. 

Pur si simplu, discuri mai mari, cu etrierii mai mari, au forta mai mare de franare, temperaturi mari disipate mai usor, etc. 

Nu te contrazic ca si arata mai bine, insa de cele mai multe ori, un sistem de franare mai mare face fata mai usor franarilor solicitante (bineinteles cu costurile pe masura). 

Parerea mea care este. :)

Scuze de offtopic. 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Bun, acum permiteti-mi va rog sa-mi dau si eu cu parerea...

Puterea de franare este mai mult decat suficienta pentru a opri masina, in distante rezonabile. Ceea ce am vrut sa spun cu referinta la dimensiunea discurilor este exact ceea ce au punctat colegii mai sus: un disc mai mare ar fi rezistat mai mult si mai bine la terfeleala. 

Aceeasi problema o am cu cealalta masina din familie, unde cele 1700 de kg sunt oprite de niste discuri de 288mm fapt ce duce la o lipsa totala de incredere in cazul condusului mai sportiv dar si o uzura accentuala a pieselor, schimband deja un set la 80k km. 

 

 

Link către comentariu

:)) asta e, masina grea suporti consecintele (consumabile, anvelope).  Eu pe pana mea de 1200kg, am schimbat o data placutele la 60.000km (Fata-spate) dar mai mergeau - la reprezentanta mi-au zis ca mai merg 5-10.000km dar am insistat sa le schimbe, si masina a mers 85% in Buc in km aia.

 

Acum sunt la 92.000km placutele nu sunt nici la jumate, estimez ca la 120.000km cand schimb iar bujiile, schimb si discuri+placute. (primul schimb de discuri).  Pe golf sunt colegi care au schimbat prima data discurile la 150-170.000km, masini ce au rulat pe autostrada/extern.

 

Diferenta mare apare si la anvelope, in toate review-urile lumea se plange de CSC5 XL ca nu prea tin (25-35.000km max) pe mine m-au tinut 65.000km si le-am dat jos la 4mm.  E diferenta mare intre o masina de 1200kg si 1700kg, sunt si avantaje la o masina mai grea (antifonare, stabilitate, nu te trage vantul cand trece un tir pe langa tine).

Link către comentariu

Si mai intervine si soferul in ecuatia asta! Eu, pe aceeasi pana de 1.250Kg ca a colegului @deenman, am schimbat un set de placute la ~30.000km (pe acolo pe undeva, parca).

Dar da, votez pentru frane mai mari! :D Desi el are deja etrieri cu 2 cilindri (nu?!) si puterea de franare este suficienta pentru masina.

Link către comentariu

70k și e primul set. La revizie de 60k mi-au spus că mai vorbim la 80k. 

Link către comentariu

Azi am facut putin off road ( e quattro frate, merge) iar acum pe seara, daca tot e frumos afara, le-am acordat fiarelor putina atentie aka cate 3 fise la self service. :)

...si cand te gandesti ca a mea e aia "cu motoru' mai mic si cu mai putini cai"...

 

IMG_20190317_135952-1984x1488.jpg

IMG_20190317_193607-1984x1488.jpg

IMG_20190317_193630-1984x1488.jpg

Link către comentariu

Am dat cu "solutia" din stanga pe chedere si am reusit sa scap de inca o suita de zgomote cauzate de torsionarea caroseriei. 

Ps: Sonaxul minune pentru jante e 45 ron aici?

IMG_20190320_194719.jpg

IMG_20190320_202732.jpg

Link către comentariu

Arata mai bine jantele alea intr-o parcare decat intr-o padure.

Parerea mea care este! Pe cuvant de pionier!

:))

Produsul din stanga "Nero" lasa si negru pe unde dai cu el?

 

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Te cred pe cuvant de cercetas dar daca asta e singura caleasca n-am ce face. Trebuie sa mearga si la mare si la munte ?

Lasa el ceva, ramane de vazut ce.:))

 

Link către comentariu

Salut,

Sincer sa fiu nu imi dau seama de diferenta dintre solutia vietii si spuma de la spalatorie. Desi miroase ca Triumf-ul nu am vazut sa "lucreze" in vreun fel. 

O sa mai fac un test cand o sa am jantele ceva mai murdare insa pentru moment nu o pot recomanda. 

 

IMG_20190321_194223.jpg

Link către comentariu

Produsele de la ProX nu fac minuni, le'am incercat si eu, crezand ca fac economie. De'atunci, ptr jante (dar si caroserie, ptr inlaturarea particulelor metalice), am ramas la SFE/ IronX

Link către comentariu

Iti spun sincer ca motivul principal pentru care le-am achizitionat nu a fost sa fac economie ci ca am zis sa incep de undeva. 

Personal nu sunt mare fan al intretinerii excesive, in esenta o masina e facuta sa circule si sa sufere ceva abuz. Nu cred ca e rentabil sa-ti omori nervii incercand sa tii o masina de zi cu zi perfecta. Pur si simplu mi se pare imposibil in Romania actuala, unde nesimtirea e dusa la rang de arta. 

Asadar, daca pe viitor o sa simt nevoia de mai mult, o sa apelez la profesionisti. Nu e de mine sportul asta. :)

 

Link către comentariu

Nu te banuiam de economie, ci doar ii raspundeam lui valy2d, avand si eu contact cu produsele ProX. 

In rest, iti dau dreptate, la noi, sa tii o masina (aproape) impecabila estetic e un chin, o munca de Sisif ( si scumpa) 

Spalarile regulate, la selfwash'uri, fac insa o treaba decenta in a pastra masina in timp. 

Link către comentariu

Cristi, noi la bloc am făcut rost de un Karcher profesional. Am băgat 4 vecini cam 3000 de lei în diferite produse de detailling. Ghici de cate ori le-am folosit in ultimele 6-8 luni? O singura data toți și atunci o spuma rapidă și clătire.

Link către comentariu

Ii dam inainte cu tupeu. Momentan ma rezum la 1000 km pe luna insa presimt ca anul asta voi depasi 25k km. :)

Intre timp m-am decis la un "upgrade" dupa care tanjesc de ceva vreme. Abia astept a 3a sambata din aprilie.

IMG_20190329_193530.jpg

Link către comentariu

Putini, o sa trec pe la Dragos pentru o optimizare, un fel de stage 0.5 :)

Vedem ce o iesi si cum voi percepe masina dupa. 

Daca ies peste 200 e perfect, tinand cont ca motorul asta nu prea scoate caii declarati.

 

Link către comentariu

Ciudat, de obicei se spune ca motoarele din grup scot mai multi cai decat cifra oficiala.

Link către comentariu

Tocmai de asta am zis ca motorul asta nu scoate caii. De regula e pe la 185-187 cp. 

Voi vedea atunci ce si cum. 

Pana atunci, apa paie si bataie. Si un consum de seara, fâțâiala prin orase si intre orase de provincie.

 

IMG-20190329-WA0024.jpeg

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!