Jump to content

'16 Audi A4 B9 2.0 tdi quattro


cristi511

Postare recomandată

Multumesc frumos!

Ceea ce nu trebuie sa uitam este ca solutiile de cost-cutting se aplica generalizat, indiferent de platforma ( mqb, mlb, etc).

Masina are multe plusuri dar si minusuri, pe care insa incerc sa le repar. Asa se intampla cand faci compromisuri sau iei un obiect cu gandul la mai multe persoane (potentiali soferi). :)

 

 

Link către comentariu
16 hours ago, cristi511 said:

1. Inca n am avut ocazia sa folosesc functia asa ca nu stiu daca ma deranjeaza sau nu.

2. Caut deja piesa ( grupul de manete) corespunzatoare. :) 4M0907129hf

We shall see...

Te complici degeaba cu lane assist daca ma intrebi pe mine. Il am si l-am folosit de maxim 5 ori, nu prea ii vad scopul. Also, ma deranjeaza micile inputuri pe care le are constant, sunt suficient de fine incat sa nu-ti dai seama ca intervine dar e un feeling ciudat, zici ca-s denivelari in drum.

Cu auto-highbeam cum ai facut, se activeaza doar din OBD? 

Link către comentariu

Si eu am studiat problema, ma gandeam sa fac retrofitul, insa majoritatea il au dezactivat, ca si Radu, sunt deranjati de zgomotul care il face in mod constant. Am ajuns la concluzia ca nu este o optiune utila, nici macar cool. 

Mai bine cauta scaune ;)

Link către comentariu
2 hours ago, Ice_2k said:

Cu auto-highbeam cum ai facut, se activeaza doar din OBD? 

Da, doar din OBD. Masina vine echipata cu presafe, o camera multifunctionala.

Cat priveste LA, o sa incerc sa il folosesc de cateva ori si ulterior decid daca  e cazul sa cumpar si maneta sau ma merg doar cu OBD-ul.

@cogdao greu tare... Nu gasesc nimic decent la bani. 

Edit: LA functioneaza dar ce bine era daca aveam si ACC...

Link către comentariu

Dupa un prim drum in care am testat noile "ajutoare" avem asa:

ALA - un sistem interesant care are potentialul de a usura drumurile lungi, plictisitoare, facute in linie dreapta. De ce spun asta? Am descoperit ca la o maniera normala de condus, daca apare o curba mai inchisa, sistemul nu stie ce sa faca si se dezactiveaza fix cand ti-e lumea mai draga. Asadar exista riscul sa iesi de pe banda sau chiar drum.

De asemenea, in situatia in care vrei sa ocolesti un obstacol, manevra care implica parasirea sau depasirea marcajelor iar sistemul este activ si nu semnalizezi ( sa fim seriosi, cine naiba semnalizeaza cand trebuie sa faca o manevra instinctiva?) acesta se "va lupta" cu tine si vei primi un input ciudat, as zice chiar periculos pentru soferii mai putini experimentati. Cu alte cuvinte, "iti trage de volan". Il mai las activ cateva zile si decid ce fac mai departe.:)

Nota: sistemul se activeaza la viteze de peste 60 kmh. 

HBA - odata activat nu se poate dezactiva decat prin luarea contactului  ori sunt eu batut in cap n am inteles functionarea?. Setarea este pe "early" asa ca trecerea on/off se face repede si, cel putin pana acum, nu m-am trezit in situatia de a deranja colegii de trafic. Cat ma priveste, pentru moment imi pare util.

Continuam studiu.

Link către comentariu

HBA nu se dezactiveaza apasand iar pe maneta de semnalizare?

La mine asa e, apas o data, trece pe auto, apas iar, se dezactiveaza. 

Link către comentariu

Sistemul ACC de la audi stie start&go by default.

Tot ce trebuie sa fac e sa fac retrofit caci masina are doar CC :mop:.

 

Link către comentariu

Da, dar e diferit de TJA. Stop&Go doar pleaca de pe loc odata cu traficul dar daca stai mai mult de 2 sec pe loc se dezactiveaza.

TJA tine si volanul plus ca nu se dezactiveaza :) 

Link către comentariu

Constat ca ceea ce consideram inutil acum 2 ani subit imi lipseste. 

Acum parca as vrea AA, ACC, AID, xxx, yyy, scaune electrice, etc. Dar cum iese din discutie schimbatul caruței in urmatorii 2-3 ani n-am decat sa vad ce solutii concrete de retrofit am fie sa mi scot din cap gandurile de mai bine si sa am rabdare.

Greu...

Ah, era sa uit: am dezactivat ALA. Daca ma hotarasc sa cumpar si "paianjenul" corespunzator, care sa aiba butonul de on/off al sistemului, atunci il voi re-activa.

 

Link către comentariu
16 hours ago, yanq said:

Poate reusesti sa-l faci sa fie activ si sub 60 km/h daca este necesara doar codare, nu si reparametrizare a camerei:

https://www.ascoding.ch/en/activate-traffic-jam-assist-tja/

E nevoie de reparametrizare (+codari) si se poate cu VCP sau ODIS. VCDS/OBD11 nu stiu asa ceva. Am activat eu pe Golf 7 R FL iar camera trebuie sa fie mai noua de ..(nu stiu la A4). La VW este 3Q0 980 654 H (cea compatibila) iar 5Q0 980 653 G este incompatibila. Poate ajuta.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Stiu. Cu vcp am activat si eu tja pe kodi. Insa se pare ca unele Audi au camera deja corect parametrizata si e suficienta codarea cu obd/vcds.

Cat despre camera eu am rev. "A" si a fost posibila activarea...chiar daca pe forum scrie H sau mai noua.

Link către comentariu

Când am verificat eu (când am luat mașina) grupul de manete era 400 de euro. Acum am văzut că 350-450 pl. Da, merită. Apropo, am trecut și eu de la 4 la 12 senzori de parcare plus parcare automată.

 

Mă bate un gând de magnetic ride. Sa vad, ajung prin Polonia 2 săptămâni în aprilie....

Link către comentariu

Revenind la masina, azi am fost nevoit sa fac un drum la Capitala. Consumul a fost undeva la 8.5% insa ceea ce voiam sa reamintesc este ca Nexenurile continua sa ma surprinda placut.

Este a 2a iarna cand le rulez si in continuare sunt extrem de silentioase si se comporta foarte bine in conditii cu (multa) apa pe carosabil si temperaturi scazute. Nu regret nici macar o secunda achizitia. 

Urmeaza sa revin la 18" pentru setup-ul de vara si cel mai probabil voi lua tot Nexen. :)

 

Link către comentariu

Recomand nexen de vara, am avut eu(nu mai stiu exact modelul) dar au fost foarte ok. Nu am apucat decat 1 sezon cu ele dar erau mai silentioase decat michelle ?

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu

Pai am deja nexen su4 (de vara) dar pe jantele de 19". Problema mea e combinatia dintre suspensia Sline, jantele mari si drumurile patriei.... ☠️

Personal sunt ferm convins de raportul calitate/pret pe care il ofera dar cel mai mult ma incanta silentiozitatea. :)

Anyway, mersi de feedback...poate asa mai scade numarul celor ca zic ca sunt nebun cu "chinezariile astea" care defapt sunt made in Korea.

Link către comentariu

Azi am avut putin timp la dispozitie asa ca am pus la treaba aspiratorul si am curatat scanele. 

@lambda_dryver citeam la tine pe topic ca nu ai "curaj" sa mergi pe alcantara pentru volan. Dmdv n-ar trebui sa eziti nici macar o secunda. :)

 

 

IMG_20190202_163206.jpg

IMG_20190202_163431.jpg

Link către comentariu

Ohhh :wub: . Pacat ca lipseste butonul de Like... Il dam in scris, nu-i problema! :))Arata intr-un mare fel volanul in combinatia asta si cu acele padele! 

Eu sunt inca in dubii, la mine, pentru ca nu prea are cu ce sa se lege de restul interiorului. Cel putin, not yet! :icon_rambo:

Link către comentariu

Acel material - alcantara ține numai si numai de gust. De prima oara cand l-am vazut am zis ca nu îmi doresc asa ceva in mașină. Aduce oarecum a cuverturile bunicii.

Cred ca pielea perforata de pe kodiaq rs e cu mult mai rafinata....nu exista si o astfel de varianta?

2019_skoda_kodiaq_rs_29_1024x768.jpg

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!