Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

Compresorul porneste si opreste pentru ca ai bagat prea mult freon(intra in starea de avarie).Daca nu ai guri de ventilatie in plafon trebuie sa bagi doar 750 grame.Motivul pentru care merge doar o luna si dupa aia nu,inseamna ca ai pierdere pe undeva.Du-te intr-un service specializat sa-ti bage o solutie UV si dupa aia o sa descoperi pe unde iti pierde(roaga-te sa nu fie undeva in bord).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sunt 3 senzori care pot oprii compresorul. Prea mare presiune, prea mica presiune, prea mare temperatura.

De ce a intrat doar 700 grame in instalatie? Trebuiau sa intre 1050, din cauza ca sunt conducte ce duc si in spate[dublu clima].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca nu intra mai mult ?Ai verificat tu si ai vazut ca sunt conducte de AC ?(a nu se confunda cu tubulatura de aer).Mai citeste si pe aici ca tot s-a vorbit de "dublu climatronic".Cu placere

Crezi ca e cate un senzor pentru fiecare "presiune"(mica,mare,prea mare temperatura)? :biggrin:

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat, sub masina pe langa conductele de apa sunt conductele de freon, plus ca am desfacut si valva de expansiune din spate.

Exista pe circuit o cupla, care detecteaza prea mare sau mica presiune, apoi pe compresor este un senzor de temperatura.

La prima incarcare au spus ca sa facut presiune mare si ca nu mai intra, au incercat si cu motorul pornit, si pe tur si pe retur, si degeaba.

La a doua incarcare am facut in alta parte, si am impresia ca au bagat tot ca sa scape, si dupa 10 minute a refulat supapa de siguranta.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au incarcat dintr-o butelie sau cu aparat special? Fasaitul din bord sau zgomotul care seamana cu o "apa curgatoare" e ceva normal la sharan.Atunci cand baga rece,adica totul merge bine asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au bagat cu aparat special. Nu prea seamana a apa curgatoare ci mai degraba a sasait de sarpe.

In istoria service a masini, arata ca sa schimbat conducta flexibila de inalte, asta e tot ce stiu.

Apropo, este un butoias pe conducta groasa, ce este, se poate sa fie infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea pe refulare, (inalta ) creste in urmatoarele cazuri.. condesator infundat (mizerie intre faguri ) aer in instalatie, ( Vacumoare defectoasa),prea mult freon in instalatie, daca filtru uscator este imbacsit , toate astea dau senzorului de presiune informatia care in functie de presiune , temperatura opreste compresorul si desigur ca nu va fi nici rece in habitaclu, dar cineva specializat in frigotehnie stie toate astea ar trebui sa fi rezolvat problema

daca a bagat rece dup a umplere si acum nu mai baga , asta presupune si pierderi p e instalatie, sugerez depistarea pierderilor si remedierea lor inainte de a mai completa sau incarca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a bagat nicodata rece cum trebuie. Eu cred ca nu sunt scapari, cred ca ceva este defect.

Prin condesator am suflat aer cu gura, si merge usor, asta cu filtrul montat. Valva de expansiune pe spate am suflat prin ea si merge usor pe ambele parti. Compresorul presupun ca e bun, odata ce a creat presiune mare. Da parca mi se pare mie ca pe spate baga mai rece. Ramane sa desfac si valva de expansiune pe fata sa nu fie blocata. La valva din spate am gasit si un span mic subtirel din aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@davidut5,am si eu o mare rugaminte la tine,fa o poza la conductele de AC care duc in spate pe sub masina sa vad si eu,am avut 4 sharan si nici unul nu a avut asa ceva,chiar sant curios si intelege si tu ca 750 grame de freon ia instalatia daca nu ai AC in plafon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci conductele merg pe langa cele de apa, pe langa incalzitor, apoi intra in masina si merg pe oala rotii pana la vaporizator.

Si in fata pe conducte sunt cate un T.

Acum am desfacut si valva de expansiune din fata si trece aerul prin ea la fel ca cea din spate, si la fel ca la altele sh, de la piese de schimb. Am suflat si pe furtune si nu pare nimic infundat.

Am dat jos compresorul sa ma uit la el putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inedit pentru mine ce mi spui,totusi te rog sa pui o poza sa ma lamuresc daca ai posibilitate,in alta ordine de idei,cand dai pe AUTO cum sta ventilatia din spate?pe minim sau la fel ca cea din fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe auto se regleaza singura, separat de cea din fata. Acum cu aerul pe care-l dadea, pe spate merge mai incet cu 1 sau 2 liniute de cea din fata. Poze sa vad maine pe seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca ai suflat pe conducte, atentie sugerez sa suflii doar cu azot care curata instalatia si scoate umiditatea , in nici un caz cu un compresor care baga umiditate , referitor la dilema colegului cu racire spare, da sunt masini (SHARAN) cu doua vaporizatoare, si acele tevi sunt aliniate pe langa cele de apa care duc in spate cum descria colegul mai sus, iar aerul rece din spate se duce prin gurile din tavan. Daca vei putea spune ce presiune este pe inalta si joasa , static si dinamic vei gasi si explicatia tehnica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am gasit si in ETKA doua vaporizatoare la sharan si conducte pt spate.Nu arata pe unde trec dar sunt acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vaporizatorul din spate vine deasupra caloriferului de incalzire , care este situat in spate stanga jos cum deschizi haionul aproape de aripa spate , iar conductele sunt doua pentru incalzire apa, si doua pentru aer Joasa inalta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns de unde am plecat,deci ai aer in plafon pana la urma,intra 1050 grame freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca se umezesc covorasele si mocheta pe locurile din fata.E posibil sa fie condensul de la AC ? Stie cineva unde e scurgerea de la condens?Poate e infundata...filtru de polen are 2 luni de cand l`am schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umezeala exista la ambele locuri fata ? Nu este posibil sa fie de la filtu polen, doar daca chederul din fata grilei nu estanseaza si doar cand ploua sau la spalatorie ar fi patruns apa dar nu ajunge pana la aeroterma

scurgerea condensului este cum privesti motorul , in stanga spre turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scurgerea e in spatele rotii stanga/spate.Am tubulatura si in plafon.E un stut de cauciuc in zona aia si pe-acolo picura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spate am vazut ca picura dar ma gandesc ca trebuie sa mai fie si alta scurgere pentru partea din fata...

Speedo ai si clima prin plafon?

Oricum am lasat azi toata ziua masina deschisa in curte ca sa se usuce,am sa vad maine daca iar se umezeste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desigur exista scurgere si la vaporizatorul spate,, doar ca sa mentionat apa la picioare fata, poate fi furtunas de la spalator parbriz, nu sa expus pe ce parte este apa

sa nu fie interpretat ca este o singura scutgere spate pentru ambele vaporizatoare, asadat una fata si una spate exact cum a mentionat colegul speedo, iar fata am descris mai sus undeva stanga cum privesti spre furtunase vacum care duc la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@negrusirosu:Daca am scurgere la roata spate inseamna ca am al 2-lea vaporizator?Pai o eventuala igienizare a sist. AC cum se poate face in cazul asta?

Byz:exact cum a zis si colegu negrusirosu furtunasul de la spalator luneta mai sare cateodata il gasesti sub plasticul de la piciorul stang-sofer.Pt edificare actioneaza spalarea lunetei si trage cu urechea acolo..daca e sarit se aude apa garantat.

Daca se uda si in dreapta...mai investigheaza.Banuiesc ca daca mirosea a antigel iti dadeai seama pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am mers 2 ore cu clima pornita,am parcat masina in curte si am observat scurgere de condens doar la roata stanga spate,in partea din fata nimic.

Umezeala am gasit mai mult sub covorasul din partea dreapta...

Nu cred ca poate fi de la furtunasul de la spalator luneta,de cand am masina daca am apasat de 2 ori pe el...Nu prea folosesc luneta,mai mult oglinzile laterale.

Oricum ieri am uscat mocheta,sa vad azi daca se mai umezeste....

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desigur speedo , asta reiese ca ai 2 vaporizatoare, ( clima plafon ) daca vei desface panoul roata stanga spate interior ,vei gasi o aeroterma dubla cu racorduri separate incalzire , climatizare si cu o tubulatura actionata de ceva motorase care directioneaza aerul rece sus si cald jos, pe aerisirile din plafon nu vei avea niciodata aer cald doar rece (in cazul functionarii aerului) .o curatire al vaporizatorului ai putea face prin orificiile de aspirare aeroterma spate. Referitor la colegul buzz cu apa in partea dreapta, este posibil sa fie infundat furtunasul de condens si apa isi face loc pe unde nu te astepti, acelasi lucru se poate intampla si la o unitate aer conditionat uz casnic un racord infundat sau rasucit duce la apa pe pereti fapt ce creiaza un disconfort, sugerez o verificare a scurgerii fata furtunas condens ,daca nu este apa in cazul functionarrii aerului conditionat pe acolo , suspectez ori furtunas iesit din aeroterma , ori infundat , daca dai torpedoul fata jos vei gasi aeroterma si vezi daca este umed pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as mai face o precizare, orificiu de scurgere la sharan atat spate cat si fata exista la toate indiferent daca sunt dotate cu 2 vaporizator , daca pe acea scurgere spate va ajunge apa in momentul functionarii aerului conditionat reiese ca sunt doua vaporizatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!