Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

Posibil sa se fi dus treapta 1 a ventilatoarelor si acum sa mearga doar pe tr 2 cu intermitente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vazut . cand nu merge electroventilatorul daca copresorul functioneaza pe cuplat , in mod normal in momentul in care porneste clima, ventilatorul pleaca pe prima treapta , functie de temperatura inalta ventilatorul pleaca pe cealalta treapta , cum sa mentionat mai sus , fie nu iti merge prima treapta , fie presostatul intrerupe inclusiv compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresoru ramane cuplat nu am treaba ,acuma sa vad ca e posibil sa nu mearga prima treapta la ventilator ca se invart foarte tare cand pornesc AC

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am avut o coonducta sparta, asa am cumparat masina.

Am inlocuit-o si apoi am constatat ca nu merge compresorul.

Azi le-am dus masina la baieti si au dat jos compresorul sa vada daca il pot reconditiona. Rezultatul e ca e dus, peste asta e ca au gasit si pilitura/span. Asa ca concluzia lor a fost ca trebuie inlocuit compresorul, radiatorul, evaporatorul, filtrul si spalate conductele. Operatie undeva la ~ 2200 lei (piese si manopera) si vreo 2 zile de munca. (astept un deviz mai amanuntit de la ei)

In afara de asta mi-au zis ca trebuie suspendata si instalatia pe spate intrucat nu poate fi spalata.

Ce parere aveti, am si alte solutii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mind_hunter

Am si eu o problema cu instalatia AC ! Am schimbat compresorul si nu vrea sa porneasca. Totusi am masurat tensiunea la mufa si am 12 V dar tot nu porneste decat atunci cand il conectez direct la baterie. Am scanat cu vag com-ul si nu am gasit nici o eroare. Stie cineva ce as putea sa mai verific? Electrovalva cum pot sa o testez sau poate e vreun releu care nu face bine contactul... Am fost la 3 service-uri dar se uitau ca la ozn-uri oamenii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat AC.

Schimbat compresor si radiatorul pentru ca nu s-a reusit scoatere "finuta" a filtrului.

Momentan sunt multumit sa vedem daca sunt pierderi.

Aproximativ 2 300 lei toata operatia.

Baietii sunt ok - am schimbat service-ul (unde imi ofereau ca solutie suspentarea spatelui si inlocuirea si evaporatorului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultatele le vezi cand dau caldurile mari si creste presiunea in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Primele rezultate negative: in partea dreapta sub masina (in dreptul farului) se afla un senzor de presiune (sper sa nu gresesc) fixat pe o conducta ce se continua cu un furtun, acolo am depistat o scurgere de ulei (scurgerea o sesizasem si la prima incercare de reparare a instalatiei). Apoi vineri afara fiind foarte cald am constat: compresul cupleaza si se decupleaza dupa cateva secunde (asta dupa o scurta functionare de cateva minute). Asta se intampla daca e cald afara, daca e rece merge ok.

Am fost ieri la service, au scos gazul aprope in totalitate 1025 gr si ulei 30 ml (nu mai stiu exact) asta in doua recuperari (se pare ca instalatia e mare si nu se goleste de prima data). Apoi au trecut la o vidare (mai lunga) a instalatiei (pe motivul ca probabil a ramas aer in instalatie care duce la cresterea presiunii si implicit decuplarea compresorului) 30 minute + inca 10 minute. Reumplere instalatie si pornire motor.

Raceste dar problema constata este ca presiune creste se pare pana la 30 bar pe instalatie, care se pare ca este prea mare. A ramas sa mai vorbim astazi sa vedem care e cauza. Ceva pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele functioneaza ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai traseu si in spate (guri la plafon) de racire de ti-a intrat 1025 grame de freon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din postul #223,#225 reiese ca are,@radanic,supapa de presiune este exact langa proiectorul din dreapta nu langa far

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dublu circuit (si pe spate/plafon). Corect - supapa de presiune - langa proiector, e vizibila pe de sub masina, din cate am vazut parca vine si o un fir/mufa la ea.

Am fost aseara la service, si concluzia lor a fost sa inlocuiasca compresorul cu altul ca cel pe care l-au pus e posibil sa aiba o defectiune/ceva si din cauza asta sa bage presiune prea mare la relanti,

Cand masina e accelerata presiunea scade, insa la relanti creste pana la 30 bar.

Modificat de radanick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mai scoti din freon(in service),poate nu reusesc sa scoata tot frenul din instalatie si din cauza asta face prea mare presiune.Eu am patit ceva de genul,am avut cu 100 grame in plus si compresorul pornea si se oprea dupa cateva secunde(se si auzea cum facea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai accelerata scade presiunea ca se opreste compresorul,deja presiunea creste prea mult,poti sa o lasi pornita si sa dai si tu drumul la presiune putin cate putin cu clima data drumul,urmareste si miezul compresorului,daca se invarte in timp ce dai drumul freonului fara sa se mai opreasca din prea mult freon e cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au incercat sa scoata vreo 300 g de freon (ca sa ajunga aproape de cantitatea pentru cea cu clima doar pe fata), si se pare ca tot crestea presiunea. Simtomele la fel ca "andrusel" le-am constatat prima data la semafor unde compresorul cupla si decupla la cateva secunde din cauza presiunii masina resimtind sarcina compresorului (variatia turatiei, consum si trepidat bord). Astept sa sa-mi schimbe compresorul (fiind in garantie), sper ca pana vineri sa soseasca si sa vedem atunci. In principiu clima functioneaza destul de bine daca temperatura de afara nu urca spre 30 de grade sau peste. Insa ma tem sa nu cedeze vreo conducta sau evaporator daca presiune creste asa mult.

Modificat de radanick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele de la radiator merg ambele la cuplarea AC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt nou pe forum si detin un Ford Galaxy 2001 copie fidela Sharan ,rasfoid pe net aici pe forum am gasit cele mai iteresante si explicite sfaturi pt cei cu probleme avute la masinile lor evident VW , daca crede-ti ca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi pt ca masinile noastre au un numitor comun si totul la ele este identic mai putin forma siglei, v-a rog sa-mi spuneti daca pt a schimba motorasul care actioneaza clapeta de recirculare a aerului la climatronic , este necesar sa desfaci tot bordul pt al inlocuii sau suficient doar torpedoul ? cu VAGCom un electrician mi-a citit defectiune pe acesta , cum as putea verifica daca intradevar este ars sau poate functioneaza? am observat ca daca afara sa racit pe la gurile de ventilatie inca vine un aer caldut din interior uneori chiar inecacios , nu ma refer ca ar fi poluat cu fum , parca cu umezeala , imbacsit , inchis. mi-ar prinde bine cateva sfaturi , v-a multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

din pacate pentru a putea ajunge la acel motoras de recirculare va trebui sa dai tot planseul jos si cam tot pnana ce ajungi la partea de sus al aerotermei , este prins in 3 suruburi care nu ai cum sa le desfaci usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul compresor a murit vineri. Pana la urma l-au schimbat baietii ca era in garantie.

Problema cred ca e ventilatorul de racire a radiatorului (care e nou de alfel impreuna cu filtru cu tot) si care se incalzeste tare si nu se receste.

Daca stai cu furtunul de apa pe el, clima merge ok, sau undeva la 80/90 km/h, cand se raceste de la aer.

Ventilatorul merge, porneste (parca cu o ezitare de cateva secunde in care incearca sa porneasca), dar poate nu mai atinge viteza care trebuie.

Modificat de radanick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care presiunea creste pe inalta , ori racirea nu este buna, fie radiator imbacsit , ventilator sau ventilatoare nu isi fac treaba, fie mai mult freon in instalatie sau umiditate in instalatie , toate au rezultat final crestere de presiune , temperatura, iar presostatul decupleaza compresorul , in cazul in care stai cu ceva apa pe el firesc ca temperatura sa scada si vaporizatorul sa isi faca treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati ca ma bag si eu printre voi cu discutiile, insa nu vreau sa deschid un topic nou doar pt atat. Am schimbat uleiul la Sharan, si ce vad, motivul pt care nu-mi merge climatronicul (nu-mi raceste in masina), o teava rupta la cot. Inca nu am intrebat la magazine de piese sau service daca gasesc (oricum ma gandesc ca e scumpa, ca asa ceva mai rar se intampla), insa ma gandeam sa o carpesc asa cum se face instatia de incalzit cu tevi de cupru. Sa pun un cot de cupru si lipit cu cositor. O sa tine?... nu vreau sa-mi scape apoi freonul.

ce parere aveti?

@radanick... cat te-a costat conducta care ai schimbat-o?

Modificat de corneliu01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aluminiul nu se lipeste cu cositor, doar se sudeaza.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca doar se sudeaza aluminiul, dar in cazul asta nu cred ca o sa tine la o ruptura totala, posibil sa apara pori, daca era doar crapatura era o treaba. deci trebuie sa caut o teava buna :-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in jur de 550 de lei costa cam orice conducta,de sudat nu te sfatuiesc mai ales daca este teava subtire(presiune) pe cealalta e posibil sa tina,daca vrei sa faci legatura intre cupru si aluminiu o poti face fara probleme,o sa pun o poza zilele astea sa vezi cum am facut eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok... merci... astept sfaturi si pozele.... chestia e ca nu as da peste 100 euro pt o conducta... masina nu o folosesc asa mult, dar am de facut peste o luna un drum pana la arad (aprox 1300km dus-intors), si pe caldura asta ma coace, de altfel mergeam in continuare fara clima functionand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!