Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Vorbeste de faptul ca sunt probleme cu intinzatorul hidarulic de la lantul de distributie si cu valva PCV. De asemenea, 1.8 TSI are VVT si in ultima parte spune ca anumite zgmote la rece pot indica moartea iminenta a sistemul de control hidraulic al VVT-ului. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune despre lovituri, clar se referă la trepidații. În afara de intinzatorul la lanțul de distribuție, nu mai este alt întinzător pe acolo? Totuși spune ceva de sincronizare lucru logic dacă te gândești, nu e sincronizat ceva mașina trepideaza sau are smucituri la prima cheie, dar ce o fi! Screenshot_20210213_185335.thumb.jpg.604070d9c0bd21275653668d37d96c72.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VVT = Variable Valve Timing (un lucru pe care nu stiam ca-l are 1.8 TSI-ul :) ).
Daca il are si se strica sistemul de control al VVT-ului, valvele se vor inchide/deschide cand nu trebuie ceea ce duce la arderi incomplete, knock - mers neregulat - trepidatii si chiar si la contact intre pistoane si valve, in cazuri extreme. La asta se refera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost schimbat si axul complet, ce include si variatorul VVT. Si oricum asa facea si inainte si dupa. Deci nu este de acolo. Nu inteleg totusi de ce face asa doar cu MAF-ul pus. Trebuie sa existe ceva ce se leaga de amestec, din moment ce de asta se acupa (alaturi de alti senzori) MAF-ul. De acolo si Knock-urile, amestecul nu este corespunzator.
PCV-ul este si el schimbat.
Dupa preincalzire, atat cu MAF cat si fara, masina merge perfect.
Multumesc pentru raspunsuri, intrebarea ramane deschisa.

Modificat de marin_titus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Admisia si valvele au fost curatate ? Vezi ca motarele cu injectie stratificata (FSI/TFSI/TSI) nu merg corespunzator (mai ales la rece) daca sunt depuneri in admisie si aerul nu formeaza un efect de vartej asa cum a fost proicetat si asa cum se intampla cand nu sunt depuneri.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Admisia nu stiu gen inauntru, swirl flapsurile arata ok... valvele sunt destul de imbacsite, trebuie sa recunosc, dar de calcat, calca bine. Sa zicem ca e de acolo, astea sunt ceva fizic, ceva ce este nemodificat din soft (parametri), atunci de ce cand elimin MAF se schimba total comportamentul? Valvele sunt la fel, admisia arata la fel, nu?

Modificat de marin_titus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e vroba de cum calca valvele, e vorba de geometria porturilor pe unde trece aerul. Tocmai asta fac depunerile alea, strica modul =in care "curge" aerul pana intra in cilindru. Si ar fi o explicatie de ce merge bine cu MAF-ul scos, fara informatiile de la MAF motorul nu mai functioneaza in anumite moduri de injectie (aka modul neomogen sau stratificat). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depunerile nu au nici o treaba, sau cel puțin nu, în ce experimentam noi! Zic asta, ca în momentul când cautam informații despre motor, am dat peste un topic, nu mai știu unde, în care ziceau mai mulți despre mașinile lor ca au niște vibrații neregulate și la prima pornire dar și la relanti si culmea, ziceau ca mașinile erau noi și/sau făceau așa de noi! După mine sunt excluse depunerile! Chestia cu maf-ul scos am experimentat-o și eu la un Superb 1 AWT 1.8t și făcea exact ce spui și tu, sarea peste preincalzire și atât. Nefiind probleme la aceste motoare cu acele vibrații! De aici ma gândesc ca e ceva de management motor/funcționare motor într-un mod de avarie care anulează ceva pe acolo, în ideea ca sunt generații diferite ca motoare dar funcționalitate aceeași! 

Nu știu cât de bine m-am putut face înțeles. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, posibil sa ai dreptate, oricum vad ca suntem de acord cu faptul ca scoaterea MAF-ului modifica pe moment cumva modul in care opereaza motorul. Eu as face totusi operatiunea de curatare a admisie (mai ales ca nu e ceva foarte costisitor) ca macar sa elimin aspectul asta si evetual sa caut problema in alta parte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off, din cati sunt acilea pe forum, nu e nici un "specialist" care sa fi dat peste problema asta? Ca de dus la mecanici tot m-am dus... In momentul de fata nici nu pot misca masina, ca am mecatronicul pe butuci, astept piese sa il fac... Ma gandeam intre timp sa rezolv cu problema pre-incalzirii, dar se pare ca nu stie nimeni nimic concret - gen "inlocuieste aia ca sigur de acolo este", sau "verifica ailalta, ca eu asa am patit"... Multumesc de respunsuri, din pacate discutia ramane deschisa, poate vine un salvator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Astazi am pornit masina, si a inceput sa faca asa... Imi poate spune cineva ce se aude mai exact?

Distributia este schimbata cu 20.000km in urma OEM VW, revizia a fost efectuata acum 1000km.

Passat CC 1.8 TSI CDAA

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ar trebui sa te duci la cei care au făcut distribuția sa o verifice din nou! Cat te-a ajuns distribuția+manopera? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nici o eroare? Nimic? La cat de *slap* *slap* se aude, tare m-as mira sa nu fie ceva mai nasoleus. Mai bine nu il mai tine pornit asa mult, fa-i test de compresie si de acolo inainte vezi ce se preconizeaza... cand ti-au schimbat cei de la coasta de est distributia, nu ti-au schimbat si intinzatorul axelor cu came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare absolut nimic. Am spus ca cel mai bine ii fac un test de compresie, oricum ma astept la ce este mai rau.

”Intinzator mare OEM VW”

”Intinzator mic OEM VW”.

Imi apar pe factura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM e una OE e alta. Daca e OEM, nu are sigla VW, sau poate nu stiu ei sa se exprime in scris si au vrut sa spuna OE.

Ce valori ai afisate in campurile astea :

IDE00182 , IDE00178, IDE00179, IDE00175, IDE00174 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au fost schimbate pistoanele cu cele revizuite si ai consum mare de ulei, deja se cam stie care e verdictul in cazul motorului asta. Daca vrei sa tii masina si pe viitor, tot acolo ajungi intr-un final, desfacut motorul si refacut complet cu pistone noi si tot tacamul.

 

S-a creat o adevrata industrie din repararea acestor motoare, las aici un video de la o firma din Polonia care face treaba ca la carte. Traiasca VW si solutiile lor tehnice de ... 

 

 

 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îți dai seama ca ce au făcut aia acolo, costă cât toată mașina! Sigur sare de 5000 de euro! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursu82_kiki Nu neaparat. Cauta pe facebook FRM Garage sa vezi ce treaba buna face baiatu si nu cred ca sare de 2500 in functie de dificultate. Eu nu am nici o legatura cu el, nu am facut masina acolo, dar pot aprecia un om cu adevarat pasionat si priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandruionutnita

Va salut pe toata lumea, tocmai ce mi-am achizitionat un audi a3 motor 1.8 tfsi cod cdaa din 2012 cu 155000 de km si am cateva probleme la el si anumea: sus in zona capacului de plastic de la distributie se aude o bataie in relantiu(unii mecanici zici ca este variatorul altii spun ca sunt conpensatorii), am verificat distributia, am schimbat capac de aluminiu care duce uleiul in axe pt ca avea sita rupta si i-am comandat distributia pe original, inca stau pe ganduri daca sa ii comand si axa de admisie sau nu. si a doua problema este consumul de ulei, masina a avut in ea liqui moly 20w50 si eu i-am bagat in ea valvoline 5w30 si in 250 de km i-am completat cu 300 de grame, din ce citisem pe internet motorul este gen 3 si nu ar mai manca ulei sau nu este asa? daca mananca ulei as vrea sa fac reparatia ca la carte in sensul ca daca puteti sa ma ajutati cu ce piese sa comand, am vazut filmuletul de mai sus, dar in craiova nu cred ca exista nimeni sa faca asa ceva, imi recomandati pe cineva?

va multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexandruionutnita Cum am scris si mai sus, poti sa te duci la baiatu de la FRM Garage, cauta pe Facebook, vad ca face reparatia la CDAA si nu numai in mod constant. Nu stiu cum le repara el, cu pistoane puse pe bielele deja existente, cu bolt de 21 sau schimba si bilele. Daca vrei sa schimbi totul sa fie ca la carte, Kolbensmithz au lansat tot setul de reparatie definitiva aici:
https://www.kmotorshop.com/article-detail/view/en/140428/piston-pm009000ks-et-engineteam-06h107065bf-06h107065bs-06h107065cp
Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandruionutnita

https://www.ebay.com/itm/Engine-Cylinder-Rebuild-Overhaul-Kit-For-VW-AUDI-A3-A4-1-8-TFSI-CDAA-CDHA-CDHB-/122626474053

 

ce parere aveti de acest kit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt Made in China, cât crezi ca țin? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te zgarci la piese ca e posibil sa faci operatiunea de doua ori si dupa aia o sa iti para rau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!