Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Faza este in felul urmator: Eu vechea distributie pe care am avut-o pe masina o am, adica ce era inainte pe ea o am eu in cutie.

Nu se pune problema ca nu ar fi fost schimbata, deoarece ce era inainte pe masina o am eu in cutie. 

Pana la urma, daca distributia este ok, o sa o pun pe aceea, deoarece as arunca practic 4500 de ron pe geam... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit totul, imi vine sa ma arunc in cap 🙂 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa ai incredere in mecanic si sa schimbi tot ce este necesar ; o astfel de lucrare nu va mai vedea masina asta, si daca vrei sa o tii mai mult de 1-2 ani, iti recomand sa o faci ca la carte.

 

Mie mi s'a rupt distributia la o masina dupa 30.000 km ( distributie schimbata in reprezentanta, O.E, cu factura etc ) si mi'au spus apoi ca garantia este de 6 luni...din fericire motorul nu a patit nimic ( doar senzorul de la axul cu came l'am schimbat ).

 

IMAG1769.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, marin_titus said:

Ca sa nu imi bat capul sa scriu un roman, este aici sintetizat pe scurt si incomplet, in cate moduri poti fi fraierit: https://www.promotor.ro/stiri-auto/sapte-metode-prin-care-esti-furat-in-service-ul-auto-si-cum-poti-sa-i-prinzi-13980907

Are 6 ani de zile şi încă e de actualitate, interesant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum garanție 6 luni? Nu e la kilometri garanția? Adică nu ți-au reparat pe garanție mașina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 luni manopera, 1 an piese conform legislatiei, dar probabil ca depasise termenul, 30.000Km intr-un an este mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/24/2021 at 9:33 PM, Cosmin858 said:

Am si eu o intrebare din curiozitate! 
Patinele originale VW isi schimba culorea ? Adica din acel alb, se transforma in acel galben?

Nu stiu daca e relevant, dar patinele din motorul meu, sunt portocalii. Si sunt cele originale. La momentul acesta lucrez la remedierea problemei consumului de ulei. O sa revin cu detalii, la final.

 

On 3/24/2021 at 7:55 PM, Cosmin858 said:

Deocamdata nu a ajuns la supape, cred ca aratau bine deoarece nu mi-a spus nimic de ele ca nu ar fi in regula.

Da, bineinteles ca o sa le curete si pe ele sa fie ca noi 😀

In mod normal, la acest tip de motor, dupa demontarea acestuia, ar trebui refacuta planeitatea chiulasei. Tot atunci, se verifica supapele si se face curatarea lor si schimbarea semeringurilor. E util si un test de presiune facut pe chiulasa pentru a vedea daca exista eventuale fisuri. Daca tot faci lucrarea, macar fa-o temeinic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul nu are nicio mentiune despre refacerea planeitatii chiulasei deci nu trebuie refacuta dupa demontarea chiulasei ! Daca vrei sa o verifici, o verifici.

FYI : inainte de refacerea planeitatii chiulasei, aceasta trebuia verificata cu o rigla pentru masurarea planeitatii, doar in situatia asta o refaci si doar in anumite limite ! Acelasi lucru este valabil in cazul blocului motor.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același producator spune, de asemenea, că la motorul ăsta, un consum de juma' de litru de ulei la mia de kilometri, e ceva firesc. Deci nu m-aș lua foarte tare după vorbele lor. La planeitate vorbim de rectificări de 0,05 mm. Dacă bagi 2500 de euro intr-un motor paradit și te zgarcesti la 150 de lei, e alegere personală. S-ar putea să ai noroc. Sau s-ar putea să nu. Dar pânăla urmă și mecanicii trebuie să trăiască, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e simpla, daca la masurare atat blocul cat si chiulasa au planul drept o montezi asa cum e (evident dupa ce cureti ambele suprafete foarte bine) , daca tu vrei sa repari ceva ce nu e stricat, asta e problema ta. 

 

Sunt unii mecanici carora le e lene sa curete suprafetele blocului si ale chiulasei pentru ca e destula munca de migala acolo si uite asa a aparut mitul cu planatul chiulasei. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin858 Salut! Ia zi, cum e treaba? Daca nu ai mai intrat pe aici sa inteleg ca te bucuri de masina? :D Ai ramas "dator" cu niste update-uri. Bafta!

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament! Foloseste, te rog, tag-uri, asa cum am facut eu!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Scuzati-ma, m-am bucurat mult de masina, incepand de marti. 

Vreau sa va spun ca masina merge impecabil, zgomotul motorului s-a schimbat complet, este mult mai silentios, "socurile" din interior pe care le simteam au disparut complet, am avut efectiv in trafic intentia de vreo 2 ori sa apas pe cheie deoarece credeam ca este oprita. 

De performante, nu pot sa va spun nimic. 

Am mers cu ea Ramnicu Valcea - Giurgiu cu 120km, treapta a 6a iar mai mult de 2800rpm nu i-am dat, dar pot sa va spun ca inclusiv la turatia aceea se simte cuplul acela. 

Imi doresc foarte mult acum sa reusesc sa termin cu rodajul sa pot sa vad si eu cum trage cu adevarat un TSI in mintile lui. Am parcurs cam 400km de marti pana astazi, si vreau sa o tin in rodaj pana la 2000 de km. 

Marius mi-a spus sa schimb primul ulei + filtru la 1500km, iar dupa aceea o sa mai tin legatura cu el, deoarece o sa mai existe 2-3 schimburi pana cand o sa pot sa o fac din 10.000 in 10.000km. 

Pana la urma blocul motor a scapat, a trebuit doar hornuit si pistoanele au fost puse pe aceeasi coda doar cele revizuite.

In supape din cate am inteles nu a dat. 

Distributia a fost ok si ea.

Daune: cuzinetii din cate am inteles eu au fost efectiv rasuciti in motor, vibrochenul era distrus ( se vedea si in poze ), si s-au pus pistoanele care au fost revizuite + segmentii bineinteles + bielete. 

Cam acestea au fost schimbate. 

Scuzati-ma inca o data ca nu am mai fost activ, dar imi doresc sa termin rodajul cat mai rapid, incat sa pot sa schimb uleiul 😁

Costuri: bineinteles, cum s-a mai scris si pe aici, 2200 euro.

Recomand din toata caldura si din tot sufletul pe Marius de la FRM Garage, daca aveti vreodata nevoie de o refacere de motor.

Era sa uit! A mai aparut un neprevazut, bateria veche a luat decizia sa decedeze, asa ca a trebuit si o baterie noua! 😆

Dupa cate am patit cu acest motor, si in stadiul in care este acum nu as mai vinde-o in urmatorii 3-4 ani cel putin. 

Si daca ar fi sa o vand acum, fara 9500-9000 de euro nu as vinde-o nici in ruptul capului. Este un motor facut cap-coda, distributie originala + multe alte lucruri marunte care au mai fost facute la motor inainte sa cedeze. Consider ca acum efectiv nu mai are ce sa cedeze. ( Ma refer la piese scumpe de la motor, ca o sa mai pice o turbina, un injector, o bobina, un ambreiaj, un senzor este partea a 2-a de care sunt constient ca este o masina de 10 ani si este normal sa cedeze si ele la un moment dat).

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a zis de ce s-au gripat cuzinetii? A fost blocat sorbul? Daca da, ce anume l-a blocat? In 2200 de euro au intrat pistoane+biele+vilbrochen+manopera(+honuit, vopsit)?! WOW! Ieftin! Ai idee cumva ce marca de pistoane si biele ti-a pus?

 

Modificat de marin_titus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
7 hours ago, Cosmin858 said:

1)  Va salut! Scuzati-ma, m-am bucurat mult de masina, incepand de marti. 

 

2) Marius mi-a spus sa schimb primul ulei + filtru la 1500km, iar dupa aceea o sa mai tin legatura cu el, deoarece o sa mai existe 2-3 schimburi pana cand o sa pot sa o fac din 10.000 in 10.000km. 

 

3)  Costuri: bineinteles, cum s-a mai scris si pe aici, 2200 euro.

 

 4)  Consider ca acum efectiv nu mai are ce sa cedeze. ( Ma refer la piese scumpe de la motor, ca o sa mai pice o turbina, un injector, o bobina, un ambreiaj,

1 Felicitări pentru reușită și folosință cu mare bucurie, 1.8 TSi merită "savurat" pe deplin.

2. Și eu am adoptat același ritm de revizie din 10K în 10K km.

3. Preț corect la care am adaugat ....

4. un ambreiaj complet pentru liniștea mea, tot era motorul demontat.

5. Ce ulei ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin sigur, deoarece atunci cand am aflat imi doream doar sa il vad pe picioare iar...

Din cate am inteles, ar mai fi fost umblat in motor inainte ( de aici a rezistat uimitor pana la 250.000km), dar cum a fost umblat in motor inainte, nici nu vreau sa ma gandesc...

Marca pentru pistoane si cuzineti a fost kolbenschmidt

1.  Iti multumesc frumos!

2. Da, intotdeauna am sustinut ca TSI-urile sunt niste motoare frumoase cat timp functioneaza!

3. Consider ca la 10.000km pentru Romania este cel mai ok sa faci revizia.

4. Aici nu am inteles exact la ce te-ai referit 😆

5. Motul X Clean 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
9 hours ago, Cosmin858 said:

4. Aici nu am inteles exact la ce te-ai referit 😆

 

Am decis să schimb ambreiajul deși la 160K km încă ar mai fi funcționat .

44o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pardon! La 3 nu am inteles ceea ce ai spus! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

tot ]n jurul valorii de 2200 E m-am încadrat la care am adăugat 1000 E pentru ambreiaj

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceasta este suma la care am vazut ca se invarte o operatiune de genul acesta, + - daca mai apar anumite neprevazute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut din nou! Revin cu vesti bune dupa primii 1000km efectuati, inca sunt in perioada de rodaj 😁

Joja nu a scazut deloc, a ramas neclintita de atunci de cand am luat masina. 

Totusi, voiam sa va intreb! Am eu probleme cu antifonul din masina? Deoarece in habitaclu, motorul se aude destul de tare si nu stiu sigur daca este normal, dar daca ma duc la capota, o deschid sunetul motorului este mult mai rafinat. O sa va las aici un videoclip in care se poate vedea sunetul din habitaclu, si daca as putea sa ii fac ceva incat sa mai antifonez sunetul din interior. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Cosmin858 said:

Va salut din nou! Revin cu vesti bune dupa primii 1000km efectuati, inca sunt in perioada de rodaj 😁

Joja nu a scazut deloc, a ramas neclintita de atunci de cand am luat masina.

Felicitări pentru semnele bune ce par să arate o reparație reușită.

La mai toate mașinile joja stă fixa, doar uleiul își face de cap 🤣

Motorul nu pare zgomotos, cred că ai dat muzica prea încet 😇

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, multumesc!

Recunosc, problema este la mine... Sunt eu prea exagerat si confund o masina pe benzina cu una electrica.

Muzica era la 0, clima pe OFF.

Saau! Ma uit prea mult pe Youtube la “avioane” de masini cu niste motoare de iti pica fața! 🤣

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.07.2017 at 21:14, alex_passat a scris:

Desi are distributie pe lant, cand am avut lucrarea la motor, mi-au sugerat ca este bine sa schimb distributia, Am intrebat de ce, pentru ca e pe lant.

Se mai lasa intinzatorul mi-au raspuns. Dar, daca se ajunge la problema si trebuie schimbat, o sasemnalizezei martorul pe bord aprins....

Eu am luat ca si Upsell propunerea lor de a schimba si distributia.

Salut, te deranjez cu o întrebare vreau să-mi cumpăr un audi A3 1.8 tfsi 160 cp din 2010 este adusa din Germania arata foarte bine dar ce citesc în comentarii pe forum nu e prea ok. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Ursu82_kiki
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!